Ik heb hem na 10 minuten uitgezet, was noch dronken noch stoned, dus jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:29 schreef Stansfield het volgende:
Meeting the spartans.
Wat een matige film zeg.
Ach ja .. Nazies en UFO's daar heeft videogoogle leuke videootjes van.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:29 schreef pepu het volgende:
[..]
De vraag was: "wat zag je?" Mijn linkje was een antwoord. Maar ik best mijn mening geven. Ben maar niet bang...
Je zou bijna medelijden krijgen met ome Adolf.
Nalv Goebbels, googelde ik een beetje. Die zat op Rolduc in Kerkrade,
in opleiding voor priester bij de Jezuïten!
http://my.opera.com/skunk(...)er-january-21st-2007
the big conspiracy
Hitler, Himmler, the Jesuit-trained Goebbels, and most of the major Nazis were Catholics and this is why there was so much cooperation and collaboration between Nazi Germany and the Vatican, as endlessly revealed in the decades since. The Knights of Malta coordinated the escape of the most vicious Nazis and scientists and mind manipulators like Josef Mengele to continue their horrors in the Americas. Many were issued with Knights of Malta passports. Hitler's one-time ally, Benito Mussolini, was also Vatican [in other words Jesuit]-controlled, as you would expect.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:31 schreef Michael_Berryman het volgende:
Spiderman 2
Kutfilm, dat wist ik ook wel. Maar tja, als je even niets beters te doen hebt...
Inderdaad.quote:Op zondag 27 april 2008 14:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik bepaal zelf wel wat ik een meesterwerk vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb 6.5Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Penelope een topper, niet dat ik hem slecht vind ofzo, maar wat maakt het in jouw ogen zo goed?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu maar een maand top 10.
4. Penelope (Mark Palansky - 2006)
Niet veel gezien deze maand, maar net 10 films gehaald die in een toplijstje hoorden, vanaf 5 is het eigenlijk al de betere middelmaat.
he, titels bij plaatjesquote:
Nee nog niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:29 schreef Arcee het volgende:
Lonewolf2003, heb je Nicolas Winding Refn's Pusher-trilogie, bestaande uit Pusher, Pusher II en Pusher 3 al gezien?
[ afbeelding ]
Irritant? die soundtrack is juist geweldigquote:Op donderdag 1 mei 2008 01:05 schreef Falco het volgende:
There Will Be Blood
Afgezien van de bij vlagen irritante soundtrack
uhh .... je wilt toch niet zeggen dat deze niet het kijken waard zijn :quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:08 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
Breakfast at Tiffany's (1961)
Nee, deze film kan wat mij betreft dus niet meer. Ik kijk eigenlijk nooit films ouder dan 1970 en deze film uit 1961 bewijst weer dat dat niet zonder reden is. De films gaan wat mij beteft gewoon echt te traag. De acteurs spelen wel prima, zeker Audrey Hepburn, maar dat maakt de film nog niet goed. Na het zien van deze film had er - nogmaals : wat mij betreft - zeker een uur uit gemogen. In het begin spraken de personages me echt totaal niet aan. Later werd het iets beter, maar het verhaal greep me nooit echt. Jammer. Vanwege Audrey Hepburn toch nog een redelijk cijfer. Wel pijnlijk om te concluderen dat beide hoofdrolspelers veel te vroeg zijn overleden.
Cijfer: 6,5
quote:AIDS, Inc. is a film about the multi-billion dollar AIDS industry, and how it profits from continuing fears and misconceptions about the disease. While AIDS grabs the headlines and raises billions of dollars with celebrity endorsements and billionaire endowments, we are no closer to finding a cure than when the scourge first appeared 30 years ago. Could it be that after so many years of research, and so much money being spent, that the entire orthodox medical establishment has been wrong about AIDS, or even worse, has sought to profit on a system that it knew was flawed from the beginning? Doctor Robert Gallo who discovered the HIV virus said that there is no legitimate dissent when it comes to AIDS. But there are more than 5,000 physicians, microbiologists, journalists and activists who disagree and say that we have been misled about the real causes of AIDS and the nature of its treatment. The mainstream media has chosen not to provide an outlet for their opinions. In this important film, documentary filmmaker and health expert Gary Null, traveled to more than 30 countries over an eight year period to seek them out and get their interviews. This is the first film on AIDS that brings the most compelling of their arguments together in one place. Dr. Null blows the lid off the wealthy AIDS industry and shows how greed and corruption have prevented any real progress in fighting the epidemic or its underlying causes. The film challenges the entrenched notion that AIDS or HIV is an African monkey virus that is spread sexually and can be "treated" with harmful drugs. Instead, the film considers the common underlying conditions of the epidemic, such as malnutrition, unclean water, poverty, illness, and poor lifestyle choices. The evidence is damning, and a clarion call to the public that the AIDS Industrial Complex is on the wrong track and has become a spending juggernaut completely out of control.
nou nou, het einde is echt traaaaagquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:07 schreef Falco het volgende:
Kijk eens wat Hitchcock-films (North by Northwest), je zal versteld staan van de snelheid waarmee de film je om de oren suist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. De regisseur had er veel meer van kunnen maken en had zo 3 kwartier er uit kunnen knippen en dan was het een prima film geweest. Acteerwerk was verder echt prima
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op woensdag 30 april 2008 19:48 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Teeth (2007)
Comedyhorror
Een preuts meisje wil het sex bewaren voor na het huwelijk. Maar ze ziet er nog al redelijk uit dus de jongens willen wel met haar. Als dan gozert haar probeert te verkrachten. Blijkt haar vagina tanden te bevatten. och wat een heerlijjk humor film.
En ja Vagina Dentata is mythologisch.Whehehe had hem al gezien vond idd wel geinig eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb 6.5![]()
Vond je hem de eerste keer wel goed of ook al matig/slecht?quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:05 schreef RuneRose het volgende:
Into the Wild Ik heb hem eergistermiddag nogmaals gezien. En ik vond hem alleen maar minder worden. Ergerniswekkend zelfs. Dan komt er weer eens een hoogdravende quote, dan komt die Vedder weer tussendoor met zijn gejammer. Nee, mij doe je er geen plezier mee. Ik snap wel waarom veel mensen dit graag zien. Het is natuurlijk leuk even te ontsnappen aan de dagelijkse beslommeringen, en op deze manier even te mogen ruiken aan de vrijheid van Alexander. Lekker veilig, en dat was de film jammergenoeg ook. Gelukkig vond ik het einde nog wel goed.
Wat muziek betreft zijn de seventies zelfs het beste decennium. Qua films was het ook echt top. Een aantal echt regelrechte meesterwerkjes (zoals Cuckoo's Nest, Chinatown, Papillon, Godfather) komen uit de seventies. Ik heb gewoon nog echt weinig films uit de sixties of nog ouder gezien die me echt enorm konden boeien. De Bondfilms uit die tijd vind ik ook echt erg gedateerd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:46 schreef Lambiekje het volgende:
en dan nog wat .. het valt me mee dat de lat op 1970 is gezet. Ik genoeg gasten die voor 1980 weigeren. behalve james bondMen is gewoon onwetend hoe veel moois er gemaakt is voor die tijd
![]()
Dan zal je het wat tegenvallen de nieuwe indy. ze hebben zoveel mogelijk jaren80 techniek gebruikt. Maar DieHard 4 was ook oldskool dus het zal wel meevallen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:17 schreef Hulkio het volgende:
Raiders of the Lost Ark (Steven Spielberg, 1981)
Voordat de nieuwe in de bios komt eerst de andere drie delen nog maar een keer kijken. Dit eerste deel heb ik al vele malen gezien, maar het blijft een prima avonturen film met helaas wel behoorlijk gedateerde effecten. Het verhaal mag geen naam hebben en is dan ook ondergeschikt, het vermaak is zeker aanwezig in de vorm van humor aktie en een sterke score. Op naar het volgende deel! 8,0
Had je van de week naar JFK moeten kijken dat is zo veel beter. Vantange Point was erg standaard en een over ijverige bodyguard.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:36 schreef Bisoutje het volgende:
Vantage Point
Deze film was echt heel erg goed! Het stuk waarbij die president neer wordt geschoten wordt steeds overnieuw gespeeld, maar dan steeds vanuit andere personen die er bij betrokken zijn. Echt heel goed, want zo krijg je dus een compleet inzicht van de hele situatie![]()
Je vindt het ook niet zo heel goed dusquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
De ondertitels waren niet veel beter.:')
Die is wel vrij tragisch inderdaadquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
De ondertitels waren niet veel beter.:')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 5.5 / imdb 6.4Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mèn ik heb weer zin om Ferris te gaan kijken, gewoon heerlijk die film. Dat is toch wel een van de must sees van de jaren 80. Dat is gewoon by far de beste teencomedy.
cijfer 4 / imdb 4.6
[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 02-05-2008 10:09:50 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Ik had dus al iets over het einde gehoord en dat weerhoudt me dus ervan om de film te kijken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:54 schreef Kinga het volgende:
Match Point (2005)
Zeer aardige film, alleen dat eindeTe absurd en out of chararcter.
Ik ben wel benieuwd, maar nog steeds huiverig om de film te kijken. Wat mij betreft was The girl next door een van de meest huiveringwekkende films die ik ooit heb gezien (niet helemaal kunnen afkijken) dus deze versie zal weinig anders zijn.quote:An American Crime (2007)
@Scanman
Ik vond the girl next door toch schokkender dan deze. Hoewel ik Ellen Page veel beter vond in de rol van Sylvia Likens. Ik zag haar voor het eerst niet als het sarcastische tomboy type, maar echt een lief onschuldig meisje. Het einde is wel creepy, anders dan the girl next door... maar dat moet je zelf maar zien
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had dus al iets over het einde gehoord en dat weerhoudt me dus ervan om de film te kijken.
[..]
Ik ben wel benieuwd, maar nog steeds huiverig om de film te kijken. Wat mij betreft was The girl next door een van de meest huiveringwekkende films die ik ooit heb gezien (niet helemaal kunnen afkijken) dus deze versie zal weinig anders zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |