Engels sprekende Hitler & Nazi'squote:Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Gister Hitler: Rise of Evil gezien op tv
Is eigenlijk een miniserie maar alles achter elkaar was het net een film
Dat is wel jammer ja. Zou in het Duits zoveel mooier zijn.quote:
Dat zou ik niet doen na deze film. Der Untergang zuigt opzich best wel ergquote:Op zondag 4 mei 2008 17:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat was jammer maar voor de rest was het wel een goede film. Vanavond Der Untergang kijken.
Briljante film met een geweldige hoofdrol van Bruno Ganz.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat was jammer maar voor de rest was het wel een goede film. Vanavond Der Untergang kijken.
Eigenlijk zou je dan ook Triumph des Willens moeten kijken.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
waarom .. omdat Hitler een mens blijkt te zijn?quote:Op zondag 4 mei 2008 17:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen na deze film. Der Untergang zuigt opzich best wel erg
Waarom ?!quote:Op zondag 4 mei 2008 10:58 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ferris Bueller Day's off 6/10 --> Oude film, ik had m nog nooit gezien. Viel me tegen
Ook lekker RTL geen ondertitelingquote:Op zondag 4 mei 2008 19:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom .. omdat Hitler een mens blijkt te zijn?
jezus christus stomme kutnerd tyft een eind op met je domme kutcomments op elke filmreactie van iemand hierquote:Op zondag 4 mei 2008 19:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom .. omdat Hitler een mens blijkt te zijn?
Lijkt me een nodeloze persoonlijke aanval?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
jezus christus stomme kutnerd tyft een eind op met je domme kutcomments op elke filmreactie van iemand hier
Je moet dan ook gewoon Olympia kijken. Dat is het echte meesterwerk van Fraulein Riefenstahl. Vooral esthetisch gezien dan. Triumph des Willens is nog wel aardig, eerst door de historische achtergrond, daarna door de visuele kunde. Maar je moet natuurlijk ook niet echt een documentaire verwachten maar gewoon een registratie.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:46 schreef Doff het volgende:
Triumph des Willens is zonder twijfel de saaiste documentaire die ik ooit heb gezien. Komt geen einde aan. Der Untergang vond ik wel aardig, maar vooral dankzij het acteerwerk, het verhaal kon me gek genoeg niet zo boeien.
Weet men wel dat Bush nu gewoon een op een toespraken gebruikt. History repeats...quote:Op maandag 5 mei 2008 00:37 schreef JelleS het volgende:
[..]
Je moet dan ook gewoon Olympia kijken. Dat is het echte meesterwerk van Fraulein Riefenstahl. Vooral esthetisch gezien dan. Triumph des Willens is nog wel aardig, eerst door de historische achtergrond, daarna door de visuele kunde. Maar je moet natuurlijk ook niet echt een documentaire verwachten maar gewoon een registratie.
Inderdaad. Vandaar mijn mail naar RTL.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:06 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ook lekker RTL geen ondertitelingAh nu wel weer
![]()
quote:Hoi RTL,
Met de dodenherdenking in uw achterhoofd was u blijkbaar plots vergeten dat Duitsland de oorlog heeft verloren en dat de officiële taal in Nederland nog gewoon Nederlands is. Gelukkig kwam de ondertiteling na een kwartiertje terug zodat ik de film beter kon volgen dan alleen het begrijpen van de alom bekende nazi-kreten. Volgende keer echter dit soort grappen achterwege laten.
een soort Alles is liefde ?quote:Op maandag 5 mei 2008 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
Scenes of a sexual nature (2006)
Best wel aparte film die zich afspeelt in één middag in een groot London's park. Ongeveer 7 zeer verschillende stelletjes worden gevolgd, met ieder hun eigen, aparte verhaal. Er is eigenlijk maar 1 verhaallijn die gedurende de gehele film steeds terugkomt. Voor de rest neemt iedere verhaallijn ongeveer 5 tot 10 minuten van de film in beslag.
Bepaalde delen van de film waren zeer interessant. Andere delen waren helaas wat minder. Toch was het geen 'waste of time'.
Cijfer: 7,0
Nee, zeer zeker niet. De verhalen worden eigenlijk niet eens echt afgerond. Alles speelt zich dus in 1 middag af en je bent getuige van iets wat de hoofdrolspelers meemaken. Het begint bv met een man die met zijn vrouw in het park ligt. Ze kletsen een beetje en opeens ziet hij iets verderop een mooie meid liggen die haar rok net iets te hoog heeft opgetrokken. Vanaf dat moment doet hij alsof hij de krant aan het lezen is, maar gebruikt de krant alleen om te voorkomen dat zijn vrouw ziet waar hij naar kijkt. Op een geveven moment ziet zijn vrouw het toch en besluit het hem erg moeilijk te maken. Dat stukje uit de film eindigt heel leuk en verrassend trouwens. Als ze dan later naar huis gaan verplaatst de camera zich naar een ander stel in het park.quote:
Klinkt op zich wel interessant. Verrassend eind in spoilersquote:Op maandag 5 mei 2008 10:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, zeer zeker niet. De verhalen worden eigenlijk niet eens echt afgerond. Alles speelt zich dus in 1 middag af en je bent getuige van iets wat de hoofdrolspelers meemaken. Het begint bv met een man die met zijn vrouw in het park ligt. Ze kletsen een beetje en opeens ziet hij iets verderop een mooie meid liggen die haar rok net iets te hoog heeft opgetrokken. Vanaf dat moment doet hij alsof hij de krant aan het lezen is, maar gebruikt de krant alleen om te voorkomen dat zijn vrouw ziet waar hij naar kijkt. Op een geveven moment ziet zijn vrouw het toch en besluit het hem erg moeilijk te maken. Dat stukje uit de film eindigt heel leuk en verrassend trouwens. Als ze dan later naar huis gaan verplaatst de camera zich naar een ander stel in het park.
Debiel mailtje zeg. Is een klein foutje en als nederlander is het echt geen ramp om een beetje meer dan alleen het gebruikelijke engels en nederlands te kunnen spreken dan wel volgen. Sjongejonge, wat een heisa om nietsquote:Op maandag 5 mei 2008 09:33 schreef Flumina het volgende:
[..]
Inderdaad. Vandaar mijn mail naar RTL.
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2008 10:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Klinkt op zich wel interessant. Verrassend eind in spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
De kleine foutjes komen mij net iets te vaak voor. Vooral bij de commerciële zenders. Ze hebben het maar op te letten als ze een film uitzenden. Ik bedoel, hoe moeilijk kan dat zijn?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Debiel mailtje zeg. Is een klein foutje en als nederlander is het echt geen ramp om een beetje meer dan alleen het gebruikelijke engels en nederlands te kunnen spreken dan wel volgen. Sjongejonge, wat een heisa om niets
Leuk en aardig, maar dat kan ook op een normale manier en niet met zo'n debiel mailtje over dat duitsland de oorlog heeft verloren en dan op gebiedende wijs zeggen dat je niet meer zulke grappen wil. Ben blij dat ze uberhaupt zo'n film uitzenden, je kan er ook voor betalen dan weet je zeker dat het goed zit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:50 schreef Flumina het volgende:
[..]
De kleine foutjes komen mij net iets te vaak voor. Vooral bij de commerciële zenders. Ze hebben het maar op te letten als ze een film uitzenden. Ik bedoel, hoe moeilijk kan dat zijn?
Mwah, ik was al bang dat het moeilijk zou zijn om zo'n geniaal boek te verfilmen. Dat werd bewaarheid. Overigens kon ik het nog wel waarderen, maar mijn vriendin, die het boek niet gelezen heeft, totaal niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:50 schreef Flumina het volgende:
Vanavond Hitchhiker's Guide to The Galaxy. Dat lijkt me een hele aardige film.
Ik heb het boek niet gelezen, maar kon de film best waarderen. Helaas kwam niet alles goed uit de verf, maar het film moet op zichzelf kunnen staan. Het moet niet zo zijn dat je het boek móet lezen om de film te begrijpen. Dat vind ik een slechte zaak.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Mwah, ik was al bang dat het moeilijk zou zijn om zo'n geniaal boek te verfilmen. Dat werd bewaarheid. Overigens kon ik het nog wel waarderen, maar mijn vriendin, die het boek niet gelezen heeft, totaal niet.
Dit is een van de meest genante dingen die ik ooit heb gelezen. Zoek jij maar even gauw op wat 'fatsoen' betekent. En als je dan toch bezig bent kan je gelijk de betekenis van 'humor' nagaan, want volgens mij heb jij van beide nog nooit gehoord.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:33 schreef Flumina het volgende:
[..]
Inderdaad. Vandaar mijn mail naar RTL.
[..]
Nederland is weer eens bedroevend met de selectie van distributie. 1 zaaltje in Amsterdam. Maar daar in tegen Meet the Spartans draait in alle mogelijk bioscopen van het ganzen land. TOP!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:55 schreef Timo20 het volgende:
Vanavond gezien in de bios:
[REC]
Als je de kans krijgt: gaat dat zien in de bioscoop!!!
IMDB Cijfer: 7,8/10
Mijn Cijfer: 10/10
In welke zaal in Amsterdam? Had net al gekeken met een zoekmachine maar nog niets gevonden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nederland is weer eens bedroevend met de selectie van distributie. 1 zaaltje in Amsterdam. Maar daar in tegen Meet the Spartans draait in alle mogelijk bioscopen van het ganzen land. TOP!
Ik ben echt benieuwd welke fietsbel dat bepaald. Men wat zou je binnen lopen als je REC zou programeren. Ik denk dat Spaans zeker een barriere is. Saw was ook al z'n misser van de bovenste plank. Finding Nimo die een jaar later pas uittwam. Er zit echt iemand met filmverstand dat bepalen wat we te zien krijgen, NOT.
Gros van de mensen kan Engels amper verstaan. uhuhuhu je DVD heeft geen ondertitels. Dus om een spaanse film niet te programeren is geen argument.
Hmmm... je noemt 'Blair witch" en 'Cloverfield' in je bericht. Blair Witch vond ik net zo spannend als het gemiddelde vakantiefilmpje van mijn oma, maar 'Cloverfield' daarentegen was wel geweldig. Moeilijk dus om je review over 'Rec' in te schatten.quote:
http://www.belbios.nl/ en dan selecteer je REC. >> Filmtheater Kritereon.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:08 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
In welke zaal in Amsterdam? Had net al gekeken met een zoekmachine maar nog niets gevonden.
Blair Witch speelt op je eigen angsten. Mens is van nature bang. Maar als je geen angsten kent om snachts in het bos alleen te zijn, dan is het niet eng. Blair bespeeld op de verbeelding.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm... je noemt 'Blair witch" en 'Cloverfield' in je bericht. Blair Witch vond ik net zo spannend als het gemiddelde vakantiefilmpje van mijn oma, maar 'Cloverfield' daarentegen was wel geweldig. Moeilijk dus om je review over 'Rec' in te schatten.
Vrij hopeloze carriere ook...quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:31 schreef HostiMeister het volgende:
Strange Wilderness
tja.. talentloos is niet waar maar de hoofdpersoon is te slecht voor woorden.
Dank jequote:Op woensdag 7 mei 2008 08:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.belbios.nl/ en dan selecteer je REC. >> Filmtheater Kritereon.
quote:Het is Earl Brooks (Kevin Costner) altijd gelukt een gespleten leven te leiden: aan de ene kant is hij de onkreukbare zakenman en perfecte huisvader, maar daarnaast heeft hij het bloeddorstige alter ego Marshall (William Hurt) die hem tot gruwelijke moorden aanzet. Hij komt echter in de problemen wanneer er foto's worden genomen van zijn laatste moordpartij. Naast de opportunistische fotograaf, wordt hij ook op de hielen gezeten door de doortastende rechercheur Tracy Atwood (Demi Moore). Is Mr. Brooks slimmer dan zijn tegenstanders en kan hij voorkomen dat zijn vrouw en dochter achter zijn schokkende dubbelleven komen? Of wordt hij voor eens en voor altijd ontmaskerd?
Absoluut mee eens. Was daarom ook blij te zien dat ie in de Kinepolis in Belgie wel draait. Wel in een kleine zaal en zonder veel publiek (ik was alleenquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nederland is weer eens bedroevend met de selectie van distributie. 1 zaaltje in Amsterdam. Maar daar in tegen Meet the Spartans draait in alle mogelijk bioscopen van het ganzen land. TOP!
Ik ben echt benieuwd welke fietsbel dat bepaald. Men wat zou je binnen lopen als je REC zou programeren. Ik denk dat Spaans zeker een barriere is. Saw was ook al z'n misser van de bovenste plank. Finding Nimo die een jaar later pas uittwam. Er zit echt iemand met filmverstand dat bepalen wat we te zien krijgen, NOT.
Gros van de mensen kan Engels amper verstaan. uhuhuhu je DVD heeft geen ondertitels. Dus om een spaanse film niet te programeren is geen argument.
Noem deze 2 puur omdat ze van een zelfde manier van filmen gebruik maken, om een vergelijking te maken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm... je noemt 'Blair witch" en 'Cloverfield' in je bericht. Blair Witch vond ik net zo spannend als het gemiddelde vakantiefilmpje van mijn oma, maar 'Cloverfield' daarentegen was wel geweldig. Moeilijk dus om je review over 'Rec' in te schatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |