Dit is een van de meest genante dingen die ik ooit heb gelezen. Zoek jij maar even gauw op wat 'fatsoen' betekent. En als je dan toch bezig bent kan je gelijk de betekenis van 'humor' nagaan, want volgens mij heb jij van beide nog nooit gehoord.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:33 schreef Flumina het volgende:
[..]
Inderdaad. Vandaar mijn mail naar RTL.
[..]
Nederland is weer eens bedroevend met de selectie van distributie. 1 zaaltje in Amsterdam. Maar daar in tegen Meet the Spartans draait in alle mogelijk bioscopen van het ganzen land. TOP!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:55 schreef Timo20 het volgende:
Vanavond gezien in de bios:
[REC]
Als je de kans krijgt: gaat dat zien in de bioscoop!!!
IMDB Cijfer: 7,8/10
Mijn Cijfer: 10/10
In welke zaal in Amsterdam? Had net al gekeken met een zoekmachine maar nog niets gevonden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nederland is weer eens bedroevend met de selectie van distributie. 1 zaaltje in Amsterdam. Maar daar in tegen Meet the Spartans draait in alle mogelijk bioscopen van het ganzen land. TOP!
Ik ben echt benieuwd welke fietsbel dat bepaald. Men wat zou je binnen lopen als je REC zou programeren. Ik denk dat Spaans zeker een barriere is. Saw was ook al z'n misser van de bovenste plank. Finding Nimo die een jaar later pas uittwam. Er zit echt iemand met filmverstand dat bepalen wat we te zien krijgen, NOT.
Gros van de mensen kan Engels amper verstaan. uhuhuhu je DVD heeft geen ondertitels. Dus om een spaanse film niet te programeren is geen argument.
Hmmm... je noemt 'Blair witch" en 'Cloverfield' in je bericht. Blair Witch vond ik net zo spannend als het gemiddelde vakantiefilmpje van mijn oma, maar 'Cloverfield' daarentegen was wel geweldig. Moeilijk dus om je review over 'Rec' in te schatten.quote:
http://www.belbios.nl/ en dan selecteer je REC. >> Filmtheater Kritereon.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:08 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
In welke zaal in Amsterdam? Had net al gekeken met een zoekmachine maar nog niets gevonden.
Blair Witch speelt op je eigen angsten. Mens is van nature bang. Maar als je geen angsten kent om snachts in het bos alleen te zijn, dan is het niet eng. Blair bespeeld op de verbeelding.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm... je noemt 'Blair witch" en 'Cloverfield' in je bericht. Blair Witch vond ik net zo spannend als het gemiddelde vakantiefilmpje van mijn oma, maar 'Cloverfield' daarentegen was wel geweldig. Moeilijk dus om je review over 'Rec' in te schatten.
Vrij hopeloze carriere ook...quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:31 schreef HostiMeister het volgende:
Strange Wilderness
tja.. talentloos is niet waar maar de hoofdpersoon is te slecht voor woorden.
Dank jequote:Op woensdag 7 mei 2008 08:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.belbios.nl/ en dan selecteer je REC. >> Filmtheater Kritereon.
quote:Het is Earl Brooks (Kevin Costner) altijd gelukt een gespleten leven te leiden: aan de ene kant is hij de onkreukbare zakenman en perfecte huisvader, maar daarnaast heeft hij het bloeddorstige alter ego Marshall (William Hurt) die hem tot gruwelijke moorden aanzet. Hij komt echter in de problemen wanneer er foto's worden genomen van zijn laatste moordpartij. Naast de opportunistische fotograaf, wordt hij ook op de hielen gezeten door de doortastende rechercheur Tracy Atwood (Demi Moore). Is Mr. Brooks slimmer dan zijn tegenstanders en kan hij voorkomen dat zijn vrouw en dochter achter zijn schokkende dubbelleven komen? Of wordt hij voor eens en voor altijd ontmaskerd?
Absoluut mee eens. Was daarom ook blij te zien dat ie in de Kinepolis in Belgie wel draait. Wel in een kleine zaal en zonder veel publiek (ik was alleenquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nederland is weer eens bedroevend met de selectie van distributie. 1 zaaltje in Amsterdam. Maar daar in tegen Meet the Spartans draait in alle mogelijk bioscopen van het ganzen land. TOP!
Ik ben echt benieuwd welke fietsbel dat bepaald. Men wat zou je binnen lopen als je REC zou programeren. Ik denk dat Spaans zeker een barriere is. Saw was ook al z'n misser van de bovenste plank. Finding Nimo die een jaar later pas uittwam. Er zit echt iemand met filmverstand dat bepalen wat we te zien krijgen, NOT.
Gros van de mensen kan Engels amper verstaan. uhuhuhu je DVD heeft geen ondertitels. Dus om een spaanse film niet te programeren is geen argument.
Noem deze 2 puur omdat ze van een zelfde manier van filmen gebruik maken, om een vergelijking te maken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm... je noemt 'Blair witch" en 'Cloverfield' in je bericht. Blair Witch vond ik net zo spannend als het gemiddelde vakantiefilmpje van mijn oma, maar 'Cloverfield' daarentegen was wel geweldig. Moeilijk dus om je review over 'Rec' in te schatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |