SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we Pista! vooral niet vergeten.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nu nog Volle Maan en Snowfever bekijken
![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 10:41 schreef RuneRose het volgende:
Lambiekje, wat ben jij toch een vervelende draak. Kan je je niet film-gerelateerde meningen niet ergens anders gaan spuien. Of gewoon helemaal je mond dichthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Engels sprekende Hitler & Nazi'squote:Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Gister Hitler: Rise of Evil gezien op tv
Is eigenlijk een miniserie maar alles achter elkaar was het net een film
Dat is wel jammer ja. Zou in het Duits zoveel mooier zijn.quote:
Dat zou ik niet doen na deze film. Der Untergang zuigt opzich best wel ergquote:Op zondag 4 mei 2008 17:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat was jammer maar voor de rest was het wel een goede film. Vanavond Der Untergang kijken.
Briljante film met een geweldige hoofdrol van Bruno Ganz.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat was jammer maar voor de rest was het wel een goede film. Vanavond Der Untergang kijken.
Eigenlijk zou je dan ook Triumph des Willens moeten kijken.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
waarom .. omdat Hitler een mens blijkt te zijn?quote:Op zondag 4 mei 2008 17:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen na deze film. Der Untergang zuigt opzich best wel erg
Waarom ?!quote:Op zondag 4 mei 2008 10:58 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ferris Bueller Day's off 6/10 --> Oude film, ik had m nog nooit gezien. Viel me tegen
Ook lekker RTL geen ondertitelingquote:Op zondag 4 mei 2008 19:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom .. omdat Hitler een mens blijkt te zijn?
jezus christus stomme kutnerd tyft een eind op met je domme kutcomments op elke filmreactie van iemand hierquote:Op zondag 4 mei 2008 19:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom .. omdat Hitler een mens blijkt te zijn?
Lijkt me een nodeloze persoonlijke aanval?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
jezus christus stomme kutnerd tyft een eind op met je domme kutcomments op elke filmreactie van iemand hier
Je moet dan ook gewoon Olympia kijken. Dat is het echte meesterwerk van Fraulein Riefenstahl. Vooral esthetisch gezien dan. Triumph des Willens is nog wel aardig, eerst door de historische achtergrond, daarna door de visuele kunde. Maar je moet natuurlijk ook niet echt een documentaire verwachten maar gewoon een registratie.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:46 schreef Doff het volgende:
Triumph des Willens is zonder twijfel de saaiste documentaire die ik ooit heb gezien. Komt geen einde aan. Der Untergang vond ik wel aardig, maar vooral dankzij het acteerwerk, het verhaal kon me gek genoeg niet zo boeien.
Weet men wel dat Bush nu gewoon een op een toespraken gebruikt. History repeats...quote:Op maandag 5 mei 2008 00:37 schreef JelleS het volgende:
[..]
Je moet dan ook gewoon Olympia kijken. Dat is het echte meesterwerk van Fraulein Riefenstahl. Vooral esthetisch gezien dan. Triumph des Willens is nog wel aardig, eerst door de historische achtergrond, daarna door de visuele kunde. Maar je moet natuurlijk ook niet echt een documentaire verwachten maar gewoon een registratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |