Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Ja newbie hé wat verwacht jequote:
Wat dacht je van het topic waarin je reeds gepost hebt: zG's beloningquote:Op zaterdag 26 april 2008 02:41 schreef MASD het volgende:
Mijn PUB's zijn slapen, kunt U mij wijzen naar het nachtbaggertopic van de nacht.
zG's beloning.quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:41 schreef MASD het volgende:
Mijn PUB's zijn slapen, kunt U mij wijzen naar het nachtbaggertopic van de nacht.
Niets mis met het topic hoor.quote:
Ik heb het meegenomen naar achteren, komt goed. Thanks.quote:
No problemo. Stond alleen niet netjes, allemaal edits onder elkander. Topic is daarom opgeschoond.quote:Op zaterdag 26 april 2008 04:52 schreef Yueh het volgende:
Sorry ZarGon zit effe in een dipje denk ik, kort lontje vanavond
Offtopic, slowchat, bagger, brainfart, pil van Drion. You name it.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:21 schreef iuvenis het volgende:
zG verwijdert gewoon mijn berichten terwijl ik gewoon niet slowchat...
Geef eens een betere reden...quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Offtopic, slowchat, bagger, brainfart, pil van Drion. You name it.
Het is een topic die keer op keer opgeschoond is. Ik wil geen slowchat of bagger in dat topic, want het is geen slowchat- of baggertopic. Het is een leuk experiment en wordt door slowchat tussendoor, wat zelf ook nog eens slowchat veroorzaakt, verneukt. Ga maar lekker knuffelen in een slowchattopic.quote:
Dank je. Maar niet gelijk zo happen hea?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is een topic die keer op keer opgeschoond is. Ik wil geen slowchat of bagger in dat topic, want het is geen slowchat- of baggertopic. Het is een leuk experiment en wordt door slowchat tussendoor, wat zelf ook nog eens slowchat veroorzaakt, verneukt. Ga maar lekker knuffelen in een slowchattopic.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:33 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Dank je. Maar niet gelijk zo happen hea?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:47 schreef Paramnesia het volgende:
Ludo, veel succes nog voordat ik het vergeet. Goed om 2 voorhoedefokkers jij en MASN in blauw te zien.
Ludo op ONZ en Masd op PUB.quote:
Ga huilen prutsmod.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Ludo op ONZ en Masd op PUB.
En omdat ze geschikt zijn, iets wat we van jou niet kunnen zeggen.
Allereest nog bedankt voor het succes wensen Paramnesia. Ik vervang Tmaatje die naar het misdaad forum is gegaan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:59 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ga huilen prutsmod.
Maar wie heeft Ludo vervangen dan? Of is het een extra mod?
Dat heb je goed gezien ONZ is en blijft ONZ.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:58 schreef Cahir het volgende:
Ik heb een gezwel van 20 cm op mijn nek!
Ze zeggen dat KLB de nieuwe ONZ is. Maar ONZ is duidelijk niet de nieuwe KLB.
pm een Admin als je 't dr niet eens mee bentquote:
[..]quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:40 schreef jordeeeh het volgende:
Wie is nou de lelijkste Fokster op dit moment? , dat was helegaar geen DJMO bashtopic
Als je gewoon die baggerposts weghaalt en m weer open gooit is het gewoon een goed topic
Dat is een topic dat enkel kan uitlopen op het bashen van users, zodra die posts weg zijn is er weer een ander slachtoffer gevonden. Blijft dicht.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:40 schreef jordeeeh het volgende:
Wie is nou de lelijkste Fokster op dit moment? , dat was helegaar geen DJMO bashtopic
Als je gewoon die baggerposts weghaalt en m weer open gooit is het gewoon een goed topic
Is dit een standaard reply ofzo?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:50 schreef LudoSanders het volgende:
Opgeschoond, klagen over elkaar doen jullie maar via PM.
Feedback dus.
Ik zal het painten volgende keer. Maar als je verder niets zinnigs te melden hebt, wieberen.quote:
Wat heb jij een stoere ondertitel Cerrorquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Ludo op ONZ en Masd op PUB.
En omdat ze geschikt zijn, iets wat we van jou niet kunnen zeggen.
Stoer is voor mietjes.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:03 schreef Thurloe het volgende:
[..]
Wat heb jij een stoere ondertitel Cerror
Een taak waarin jij faaldequote:Op zaterdag 26 april 2008 20:37 schreef Dirkh het volgende:
Wat Hup zegt, nu nog f5-en in het banmeld topic, weg met die kutusers!
Hopelijk maken de mods het nu goed, en geven je een lang weekendquote:
Hoe lang ben jj mod geweest?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:40 schreef Cahir het volgende:
[..]
Een taak waarin jij faalde.
ONZ zit simpel in elkaar, behandel je users met respect en vraag je beleefd of ze willen kappen > kappen ze.
Als je als een gek gaat bannen enz.(je staat iig. wat ik bedoel) roep je alleen maar rebellie op.
Users doen het enkel voor de reacties hoor.
* eensch isquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:50 schreef Dirkh het volgende:
Oh en ik zie je edit in je eerdere post net pas, je lult uit je nek over dat bannen.
Als Ludo een topic dichtgooit, dan is het niet de bedoeling dat je er vervolgens nog zeven opent.
Dan ben je duidelijk aan het kutten en zal je gewoon door de shredder moeten.
Er wordt nooit zomaar een ban uitgedeeld. Dat was toen ik nog mod was niet en dat zal nu ook niet zo zijn.
Second that, maar user Cahir viel me al wel op in de nieuwe topics lijst.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:50 schreef Dirkh het volgende:
Er wordt nooit zomaar een ban uitgedeeld. Dat was toen ik nog mod was niet en dat zal nu ook niet zo zijn.
Nope, maar we hebben er geen enkel probleem mee een ban aan te vragen daar waar nodig.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:50 schreef Dirkh het volgende:
We hebben er net autoslotjes op gezet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:12 schreef Het_hupt het volgende:
wordt een beetje moe van die Ludo topiques
Er waren der maar 2 van mijquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:50 schreef Dirkh het volgende:
Oh en ik zie je edit in je eerdere post net pas, je lult uit je nek over dat bannen.
Als Ludo een topic dichtgooit, dan is het niet de bedoeling dat je er vervolgens nog zeven opent.
Dan ben je duidelijk aan het kutten en zal je gewoon door de shredder moeten.
wederom, goed modwerkquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
We hebben er net autoslotjes op gezet.
Bob-B was ook nooit gebanned voor de puppeteer-reeks. Als elke user elke dag 1 nieuwe deel maakt kan er moeilijk gebanned worden lijkt me, aangezien 1 user maar 1 topic maakt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:16 schreef MouzurX het volgende:
*vraagt zich af wanneer de eerste fokker wordt gebanned door die ludo topics
Als je daar voor gewaarschuwd bent gaat die vlieger niet meer op dunkt me.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:18 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bob-B was ook nooit gebanned voor de puppeteer-reeks. Als elke user elke dag 1 nieuwe deel maakt kan er moeilijk gebanned worden lijkt me, aangezien 1 user maar 1 topic maakt.
dat dusquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:16 schreef MouzurX het volgende:
*vraagt zich af wanneer de eerste fokker wordt gebanned door die ludo topics
Ik maak er sowieso 3 per dag, ga je nu lekker in een hoekje jezelf bevredigen met auto-mutilatie?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:18 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bob-B was ook nooit gebanned voor de puppeteer-reeks. Als elke user elke dag 1 nieuwe deel maakt kan er moeilijk gebanned worden lijkt me, aangezien 1 user maar 1 topic maakt.
Bob-B heeft inderdaad een hoop puppeteer topics geopend.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:18 schreef Cahir het volgende:
[..]
Die worden over het algemeen dan ook direct gesloten. En nog dringt het niet door in je botte hersenpan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:30 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ik maak er sowieso 3 per dag, ga je nu lekker in een hoekje jezelf bevredigen met auto-mutilatie?
dat je mij nog eens zou quoten ...quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
pm een Admin als je 't dr niet eens mee bent
De bezem is er grof doorheen. Flink wat opgeschoond. Beter?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:01 schreef Fillemon het volgende:
Wie is nou de lekkerste Fokster op dit moment?
Kan iemand dit topic opnieuw schoonvegen van slowchat?
Nou... vanaf vandaag ben ik gematigd hoor...quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die worden over het algemeen dan ook direct gesloten. En nog dringt het niet door in je botte hersenpan.
Geen idee, want toen ik NU keek, bleek het helaas alweer verzand in slowchatquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
De bezem is er grof doorheen. Flink wat opgeschoond. Beter?
Hersenloze bagger is weggehaald.quote:Op zondag 27 april 2008 01:19 schreef Fillemon het volgende:
[..]
Geen idee, want toen ik NU keek, bleek het helaas alweer verzand in slowchat![]()
Knijp je billetjes samen met dit ultiem gevoel.quote:Op zondag 27 april 2008 01:46 schreef Thurloe het volgende:
[..]
Dan is mij nu duidelijk wat de ware reden is achter je ondertitel en andere 'stoere' posts
Bedankt voor de tip! Het zou me immers niets verbazen als jij anders je kans grijpt. Je homoseksuele behoeftes zullen we verder maar niet in detail bespreken binnen dit topic aangezien het als off-topic zou kunnen worden geclassificeerdquote:Op zondag 27 april 2008 01:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Knijp je billetjes samen met dit ultiem gevoel.
Omdat in dit topic niemand zonder medeweten gebasht wordt.quote:Op zondag 27 april 2008 21:16 schreef jordeeeh het volgende:
Hoi!
Waarom is dit topic wel open en mijn topic topic niet?
Oh, ik wil best iedereen in mijn topic een pm versturen hoor. En als ze niet in dat topic willen staan mogen ze t zeggen, en dan kan de foto weggehaald wordenquote:Op zondag 27 april 2008 21:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat in dit topic niemand zonder medeweten gebasht wordt.
Neh, je intentie was gewoon fout met dat topic. Gaat dus niet meer open.quote:Op zondag 27 april 2008 21:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, ik wil best iedereen in mijn topic een pm versturen hoor. En als ze niet in dat topic willen staan mogen ze t zeggen, en dan kan de foto weggehaald worden
T was goed bedoeltquote:Op zondag 27 april 2008 21:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, je intentie was gewoon fout met dat topic. Gaat dus niet meer open.
Dat zou kunnen. Maar nee, die blijft dicht.quote:Op zondag 27 april 2008 21:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, ik wil best iedereen in mijn topic een pm versturen hoor. En als ze niet in dat topic willen staan mogen ze t zeggen, en dan kan de foto weggehaald worden
Thats live. Get over it. Morgen weer een nieuwe maandag.quote:Op zondag 27 april 2008 21:34 schreef jordeeeh het volgende:
Dat vind ik een erg vervelend bericht om te horen
Je vriendjes wisten hem anders gisteren uitstekend te vinden, je doet het er maar mee.quote:Op maandag 28 april 2008 00:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom is er nou geen nachtbaggertopic die mensen weten te vinden? Dat SC topic geval zuigt
Gister hadden we een echt nachtbaggertopic..quote:Op maandag 28 april 2008 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je vriendjes wisten hem anders gisteren uitstekend te vinden, je doet het er maar mee.
En waarom zou je niet kunnen nachtbaggeren in dat topic, enkel omdat er geen nachtbagger in de TT staat?quote:Op maandag 28 april 2008 00:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gister hadden we een echt nachtbaggertopic..
Omdat daar niemand is, en dan is het saaierquote:Op maandag 28 april 2008 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En waarom zou je niet kunnen nachtbaggeren in dat topic, enkel omdat er geen nachtbagger in de TT staat?
Ja leuk geweest zo.quote:Op maandag 28 april 2008 00:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat daar niemand is, en dan is het saaier
Maar waarom is er opeens geen nachtbagger meer? Omdat een onverlaat een SC topic heeft geopend?quote:Op maandag 28 april 2008 00:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja leuk geweest zo.
Kop dicht, post in die SC, post iets goeds of post gewoon niet.
Geen gemekker hier meer, comprende?
Is tot op heden niet gelukt helaasquote:Op maandag 28 april 2008 00:42 schreef remlof het volgende:
Godskolere Paaskonijn. Kan je die plaat voor je kop je niet laten verpletteren?
Onverlaat? ga ff gauw je eieren bezorgenquote:Op maandag 28 april 2008 00:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar waarom is er opeens geen nachtbagger meer? Omdat een onverlaat een SC topic heeft geopend?
Omdat het geen reeks is.quote:Op maandag 28 april 2008 15:12 schreef G.Fawkes het volgende:
FF vraagje ik kom normaal niet in ONZ dus jullie kunnen behandelen als een normaal persoon. Waarom gaat topic #2 over wat fokkers doen voor 1500 euro gelijk op slot als #1 gewoon door mocht tot 300 posts?
Doe maar niet.quote:
Ga eens elders spelen Cahir, in Groningen met naalden bijvoorbeeld. Niet in FB.quote:Op maandag 28 april 2008 23:19 schreef Cahir het volgende:
[HOMO] #2062 - Is de zomer echt onderweg?
Mag dit topic dicht om verdere verspreiding van aids op FOK! te voorkomen?
quote:Op maandag 28 april 2008 23:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Sorry hoor maar gister werd er nog gezegd dat dat SC topic het nachtbagger word. En nu mag het geen reeks worden?
Het niveau van je posts ontstijgt nauwelijks het bagger, jammer dus. Tip voor de volgende keer: post in enigszins kwalitatieve topics.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:14 schreef IQM het volgende:
Is dat het beleid tegenwoordig, ja?
Zou je dan misschien mijn reacties uit dat topic willen verwijderen, want ik heb er niet om gevraagd om in een 'bagger maar vol'-topic te reageren.
Ik werd gedwongen. Mes op de keel, je kent het wel.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:22 schreef Maisnon het volgende:
Spuit 11 meldt zich, Ludo, ouwe viespeuk, stiekem mod zijn ineens!
Kwalitatief /care.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:39 schreef IQM het volgende:Wat is dat nou voor Nederlands: "kwalitatieve topics"?
Kwalitatief wát?! Kwalitatief slecht, kwalitatief goed?
Doch:
Gast, ik was toch al opgehouden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Kwalitatief /care.
Genoeg gemekker zo.
Daar heb je dan weer wel helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:39 schreef IQM het volgende:Wat is dat nou voor Nederlands: "kwalitatieve topics"?
Kwalitatief wát?! Kwalitatief slecht, kwalitatief goed?
Doch:
Bij mij is dat nodig om alert te blijven, anders verdwijn ik ineensquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:36 schreef LudoSanders het volgende:
Ik werd gedwongen. Mes op de keel, je kent het wel.
Daar kwamen helaas een beetje laat achter.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bij mij is dat nodig om alert te blijven, anders verdwijn ik ineens
Die + een andere met een fail-plaatje heb ik weggehaald.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:08 schreef Cahir het volgende:
Waar is die leuke post over ebola gebleven van ceroor?
Als cerror de macht had om jou vol te zetten (is dat nederlands?) met kanker en aids, was ie nu FA.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:43 schreef Martinoss het volgende:
waarom is Cerror MOD?![]()
mods moeten toch het goeie voorbeeld geven?![]()
en niet elke post volzetten met kanker en aids etc
En de meest geliefde.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als cerror de macht had om jou vol te zetten (is dat nederlands?) met kanker en aids, was ie nu FA.
geen bagger hierquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:02 schreef JOPPI3 het volgende:
Ludo! wil je zo vriendelijk zijn om mijn topic niet op slot te doen!
[ afbeelding ]
Inderdaad, waarom is ie dicht?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:02 schreef JOPPI3 het volgende:
Edit: Does niet.
Oké misschien iets te voorbarig geweest, lees mijn instructie in Belangrijke mededeling!quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:02 schreef JOPPI3 het volgende:
Edit: Does niet.
Is je penis eindelijk vast komen te zitten tussen de deur?quote:Op woensdag 30 april 2008 19:35 schreef iuvenis het volgende:
Het is vandaag een belangrijke dag voor mij....
Valt jullie al iets op?
Pics posten en niet mekkeren.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:37 schreef Cahir het volgende:
Mijn zus is boos
Kan dit topic dicht? De foto's moeten onder een kloon
quote:Op woensdag 30 april 2008 21:01 schreef iuvenis het volgende:
Snakey, zat weer eens het dichtstbij, ik ben gestopt met baggeren, en dat komt door mijn broeder LudoSanders!
Pfrt.quote:(7:39 PM) Yavuz Selim / zG.:
als ie gaat zeggen
"ik heb vandaag nog geen bagger geopend"
i'll shoot him.
Je staat op scherp en ik ben je bagger zat. Het dringt wel door als je op een gegeven moment niet meer kan posten. Niet doehoen duhus.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:01 schreef iuvenis het volgende:
Maar ik wil wel een topic openen met de TT: 'Wie is de jongste fok!ker?', mag ik dat doehoen????
Niet zo happen... zo ontmoedig je me juist...quote:Op woensdag 30 april 2008 21:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Pfrt.
[..]
Je staat op scherp en ik ben je bagger zat. Het dringt wel door als je op een gegeven moment niet meer kan posten. Niet doehoen duhus.
quote:Op woensdag 30 april 2008 21:42 schreef zarGon het volgende:
Je begint mij ook al te irriteren in dit feedbacktopic. Kap ermee. Je bent gewaarschuwd, voor zowel je bagger als je gezuig.
dank u Zgquote:Op woensdag 30 april 2008 22:45 schreef zarGon het volgende:
Even de bezem er doorheen gehaald. FEEDBACK.
Beste Het_hupt,quote:
Een tuinfreeze tegen je fontanelletje of je piemel in een blender is niet lief. En nu wegwezen met je bagger.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kusje voor de mods
Dit is toch lief?
Maar het waren bloemetjes en eieren.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een tuinfreeze tegen je fontanelletje of je piemel in een blender is niet lief. En nu wegwezen met je bagger.
Kan je niet lezen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar het waren bloemetjes en eieren.
Gebruik je kwaliteitstag. Dan mogen ze niet meer dicht.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:39 schreef MouzurX het volgende:
Ben je nu klaar met slotjes zetten zargon of hoeist nou?
Doe eens niet zo lichtgeraakt. En MouzurX, niet janksnorren.quote:
Anders sluit je mijn topic niet als je een tegenreactie krijgt op je ''grappige'' opmerking die totaal nergens over gaat.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lichtgeraakt. En MouzurX, niet janksnorren.
Vier je verjaardag maar op het fotoboek, knullenbinkie.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Anders sluit je ff mijn topic niet dan
En een beetje ''grappig'' doen door te zeggen dat je niet weet wie ik ben, grappig joh.
Waarom gooide je het topic eigenlijk dicht?? Verjaardagstopics blijven toch altijd best lang openquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vier je verjaardag maar op het fotoboek, knullenbinkie.
Ey vuige pikkewasser, verjaardagtopics mogen altijd.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vier je verjaardag maar op het fotoboek, knullenbinkie.
Hij is dicht en blijft dicht. Kusjeknuf.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey vuige pikkewasser, verjaardagtopics mogen altijd.
Dat je niet niet zo lollig was als je zelf dacht moet je niet op mij afschuiven hé
Behalve ze zelf openen, dat staat garant voor een slotje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey vuige pikkewasser, verjaardagtopics mogen altijd.
Dat je niet niet zo lollig was als je zelf dacht moet je niet op mij afschuiven hé
Ik wist niet dat het nog slechter kon dan BoB-Bquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij is dicht en blijft dicht. Kusjeknuf.
De afgelopen jaren anders niet hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Behalve ze zelf openen, dat staat garant voor een slotje.
Er zijn gewoon gevallen waarin een slotje gewoon moet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De afgelopen jaren anders niet hoor
Vriendjespolitiek
Retard van de maand award voor jouquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:57 schreef zarGon het volgende:
Psst, feedback. Als je het niet eens bent open je maar een topic in FB. Je hebt hier een antwoord gehad, doorhameren heeft geen nut.
True that. Nu weer een jaar wachten huh?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:30 schreef timbob het volgende:
Sorry Cerror.
Maar dat topic moest gewoon weer eens uit de kast gehaald worden, for old times sake
Minstens een jaar.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:34 schreef cerror het volgende:
[..]
True that. Nu weer een jaar wachten huh?
Klopt.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:27 schreef LordVoldemort het volgende:
MASD, wat doe je.
Die pikfoto, ok. Maar dat waterhoofd, wat is daar nou weer 'te ver' aan? Dat is gewoon zielig voor die jongen, dan hoef je het nog niet weg te halen![]()
Tis niet eens je eigen forum.
Wil ik niet. Dan heb ik niet genoeg tijd om puicke paints te maken. pub is toffer.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waarom wordt MASD niet gewoon gelijk mod van ONZ?
Aaah toe.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:46 schreef MASD het volgende:
[..]
Wil ik niet. Dan heb ik niet genoeg tijd om puicke paints te maken. pub is toffer.
Zodra je wat beters bedenkt.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Blijf met je fikken van mijn topics af
Het is pure linkdump en in MUZ zullen ze daar ook geen behoefte aan hebben. Als je het nodig vindt om over de oorlog te kunnen praten kun je in C&H terecht.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:47 schreef Houtspeer het volgende:
Het is 4 Mei
Deze kon wel open blijven. Als het niet in ONZ past kan je de 'bagger' verwijderen en een kickje doen naar MUZ en dan muziek posten i.v.m. de oorlog en er over praten.
Ik genoot erg veel van sommige posts. Ik hoop dat jullie erover nadenken.
Je geeft het zelf al aan, erover praten. We zitten in ONZ, alsof je daar enige conversatie kunt voeren over een linkdump. Laat staan op dit tijdstip.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:53 schreef Houtspeer het volgende:
Muziek posten en erover praten he. Ik hoop dat je er goed over heb nagedacht.
Dan zul je hem daar toch echt zelf moeten openen want momenteel staan er enkel en alleen maar linkjes in en is het 'doel' van het topic niet duidelijk en kunnen zij daar ook niets mee.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:01 schreef Houtspeer het volgende:
Ik gaf de tip op hem naar MUZ te schoppen en dan doorgaan met superclips over de oorlog en erover praten.
Het is maar een tip.
Sorry, was cosmetisch.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:15 schreef Houtspeer het volgende:
Ik wens iedereen een mooie nachtmerrie toe <3
Ff snel mijn reactie verwijderen zodat het lijkt dat niemand jouw slotpost heeft gepost
Doeg.
Wat?quote:
Thanks, aangepast.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:57 schreef rulerofdeath het volgende:
Huisregel(s) Onzin voor je leven!
lijstje met mods moet nog aangepast worden
Hij is al dicht. Ging ook nergens meer over.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:06 schreef MouzurX het volgende:
Zeg uhh modjes hoe zit het met dat heren: wat ver ga jij voor geld topic ..... Aangezien dit best a la WoW kan worden en ik denk nou niet dat zij dat echt leuk vindt
Ben compleet verbrand hier, lijkt me niet echt verstandig om nu nog buiten te komen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:59 schreef cerror het volgende:
Leuk. Genoeg gespeeld.
Ga godverdomme eens naar buiten stelletje scheve reetveters.
Schrijf een brief naar de break-out.quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:51 schreef tong80 het volgende:
Na zo'n opmerking een slotje zetten is wel laf....vind jezelf ook niet ?
Hoe komt het dat Tong80 zo vroeg al aan het baggeren is?
Jazeker, het is: Lik m'n falluslaan 31 6606 Je moederdorp.quote:
Ik heb gecheckt en je maakt een grapjequote:Op donderdag 8 mei 2008 02:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Jazeker, het is: Lik m'n falluslaan 31 6606 Je moederdorp.
Geen grapjes meer maken of ik Castricum.quote:Op donderdag 8 mei 2008 03:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb gecheckt en je maakt een grapje
Het is likmijnpoeslaan 69 Sexbierum
Je vergat "on your face"quote:Op donderdag 8 mei 2008 03:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen grapjes meer maken of ik Castricum..
Woon je toevallig op het tepelhofje ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 03:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen grapjes meer maken of ik Castricum..
Dicht jezelf niet teveel eer toe, ik keek slecht in de nieuwe topics-lijst.quote:
we zijn er mee bezigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:18 schreef ToT het volgende:
Crap, dat volg-topic is naar een privé gedeelte (Het keldertje?) verhuisd!![]()
Sorry,quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:18 schreef ToT het volgende:
Crap, dat volg-topic is naar een privé gedeelte (Het keldertje?) verhuisd!![]()
hij is er weerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:26 schreef ToT het volgende:
Ach zo kom ik tenminste nog aan mijn slaap toe!
Good night folks!
we zijn ook gewoon users, alleen met een paar extra knopjesquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:14 schreef Cahir het volgende:
Waarom verlagen de mods in ONZ zich tot het niveau van de users?
Pfff.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:14 schreef Cahir het volgende:
Waarom verlagen de mods in ONZ zich tot het niveau van de users?
Feedback was allerminst op jou gericht eigenlijk. En Zargon.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:24 schreef murp het volgende:
[..]
we zijn ook gewoon users, alleen met een paar extra knopjes
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Feedback was allerminst op jou gericht eigenlijk. En Zargon.
...en dan blijven er niet veel meer over.
Als het over dat kicktopic gaat moet je eens beter lezen, anders verklaar je nader.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Feedback was allerminst op jou gericht eigenlijk. En Zargon.
...en dan blijven er niet veel meer over.
Kicktopicquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als het over dat kicktopic gaat moet je eens beter lezen, anders verklaar je nader.
Doen we er volgende keer speciaal voor jou een toefje slagroom op.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kicktopic.
Maar ik bedoel meer:
"Haal een bekertje ebola en 2 kankerbroodjes."
"Ga met een broodrooster in bad."
Als sluitingspost. Wel een beetje "".
Dan doen jullie elkaar naquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:48 schreef MASD het volgende:
Die broodroosteropmerking was van mij. Dus niet zeuren, kunnen de ONZmods niks aan doen.
ander schop je m naar ONZquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:52 schreef Snakey het volgende:
Dat was een slotje in KLB, toch?
Zo dan.quote:
Dan ga je ze lekker daar posten, niet hier.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:37 schreef Cahir het volgende:
[KLB-FB] Mijn klacht, wat doe je!
In KLB kunnen ze nog derom lachen.
Idd, potentieel kuttopic.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:44 schreef Tmaatje het volgende:
Cerror !!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Lach hier de mensen uit die oranje zijn. dat kan niet hoor...
Wat? Racisme?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:44 schreef Tmaatje het volgende:
Cerror !!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Lach hier de mensen uit die oranje zijn. dat kan niet hoor...
mee eensquote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 12:01 schreef Cahir het volgende:
Een homo heeft de reeks 3x geoopend. Verwijder de andere 2 lege ffies.
EK voetbal.quote:
ik heb er effe iets anders mee gedaanquote:Op maandag 12 mei 2008 20:58 schreef amvrosios het volgende:
Er zit een neger in mijn thuinhuis
Wie haalt ff die typo er uit?
zat weer niet op te letten,trlalalala
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:49 schreef PeZu het volgende:
murp, er worden zoveel topics geopend die niet leuk zijn en wel openblijven wrom sluit je mijn briljante topic?
Als je dat mirror topic bedoelt, dan ja, open graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja en perenijsjes jaquote:Op maandag 12 mei 2008 23:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je dat mirror topic bedoelt, dan ja, open graag
Wat creatief!quote:Op maandag 12 mei 2008 16:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vraag hier een oranje kleurtje aan! #2.
Hou je slipje aan kerel.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:32 schreef slacker_nl het volgende:
Hier kan ik weinig mee: [#dig4000] De snelste topic reeks ooit
Wat een dom/onzinnig (past goed in dit forum, dat moet ik toegeven) sluitpost, omdat cerror er niks mee kan is het gelijk niet.. whatever. prutsers
Werkwijze van lik m'n vestje?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:49 schreef slacker_nl het volgende:
Wat jij wilt ubermod.. Dat jij niet weet wat je met het topic aanmoet (getuige het topic naar DIG verplaatsen zonder enige comment) en dan sluiten omdat je het terugkrijgt.. tja, werkwijze van lik me vestje. Maar goed, succes met ONZ..
Je spreekt jezelf tegen:quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Werkwijze van lik m'n vestje?
Eerst een kuttopic openen die ik eigenlijk nog wel wil open houden maar naar DIG stuur omdat er allemaal DIG users in posten, daarna wordt het topic weer terug gegooit naar ONZ met de mededeling dat DIG er niets mee kan.
Als het aan mij lag was hij al dicht 1 post nadat hij geopend was.
Ik wilde hem open laten omdat een mod soms bepaalde dingen open laat omdat af en toe wat bagger mag.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen:
Eerst een kuttopic openen die ik eigenlijk nog wel wil open houden
Als het aan mij lag was hij al dicht 1 post nadat hij geopend was.
Verder geef je het zelf al aan dat je eigenlijk niet weet wat je aan het doen bent:
naar DIG stuur omdat er allemaal DIG users in posten
Als ik met whoops, wyri, JortK in GC een ga posten moet dat topic dan ook plots naar DIG omdat dat users zijn die veel in DIG posten.. whehehe, de logica is ver te zoeken.
Je had ook gewoon het topic kunnen openhouden. Er zaten wat DIG users in te posten nav een discussie in #dig, gun ons ook ff onze lol en laat ons ook ff een topic openen die we nergens anders kwijt kunnen. Of is het zo moeilijk om een keer gastvrij te zijn naar forummers die normaal gesproken in niet in ONZ komen.
Het is gewoon zo'n obvious troll.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:12 schreef ToT het volgende:
Pfff ik ben het ook niet altijd eens met slotjes e.d. maar om hier moeilijk over te gaan doen?
Aan jou de eer het topic te redden door weer ontopic te gaan. Verwijderen acht ik niet nodig.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:59 schreef Het_hupt het volgende:
Kan een mod de politieke shit ff uit Latente ziektes. halen?
poging tot topique verpesten
is goed hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:45 schreef Tmaatje het volgende:
Sorry jongens, even gegastmod, een raectie van Pezu en ondergetekende even verwijderd. Al die broncodes stond niet echt tof."Drank maakt meer kapot.." topic.
tnxquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:45 schreef Tmaatje het volgende:
Sorry jongens, even gegastmod, een raectie van Pezu en ondergetekende even verwijderd. Al die broncodes stond niet echt tof."Drank maakt meer kapot.." topic.
KUTMOD CERROR, GA DOODquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:21 schreef cerror het volgende:
Kutkick cahir.
Dat laatste topic had echt geen enkele reden om gesloten te worden, het was een goed topic met leuke herinneringen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:42 schreef PeZu het volgende:
ryangozer, je humor is belabberd en je topics zijn bagger
Het was een kutkick, nadat hij gekicked was is er niets zinnigs meer bijgekomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:43 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Dat laatste topic had echt geen enkele reden om gesloten te worden, het was een goed topic met leuke herinneringen.
kijk eens naar die reacties die na die kutkick van Cahir kwamen, ik mag een boom worden als daar ook maar 1 goede tussenstond.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:43 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Dat laatste topic had echt geen enkele reden om gesloten te worden, het was een goed topic met leuke herinneringen.
Goh binnen een paar uur nee duhh wat denk je dat dat zo snel gaat, het is onzin daar worden nou eenmaal meer onzinigge reacties gepost dan zinigge, het had nog heel wat kunnen worden maar we krijgen gewoon weer geen kans.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kijk eens naar die reacties die na die kutkick van Cahir kwamen, ik mag een boom worden als daar ook maar 1 goede tussenstond.
quote:Goh binnen een paar uur nee duhh wat denk je dat dat zo snel gaat, het is onzin daar worden nou eenmaal meer onzinigge reacties gepost dan zinigge,
quote:het had nog heel wat kunnen worden maar we krijgen gewoon weer geen kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |