Ja, leuk toch? ik kreeg genoeg aandacht in ieder gevalquote:
Bedankt, ik was 2 mnd geleden jarigquote:Op zondag 27 april 2008 22:44 schreef DR34M3R het volgende:MisterO, op de valreep nog gefeliciteerd! Ik zie het nu toevallig in het fobo..
schamen niet, maar vind het soms wel jammer dat mensen mij daarom veroordelen...quote:Op zondag 27 april 2008 23:18 schreef wonderer het volgende:
Wie schaamt zich ECHT dat hij homo is, dan? Is het echt schamen? Of is het gewoon bang zijn voor reacties (of is dat hetzelfde?)?
O, dan moet je je profiel nodig eens aan gaan passen. Zo en nu eindelijk echt naar bedquote:Op zondag 27 april 2008 23:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, leuk toch? ik kreeg genoeg aandacht in ieder geval![]()
[..]
Bedankt, ik was 2 mnd geleden jarig![]()
Ze is 70 jaarquote:Op zondag 27 april 2008 23:37 schreef hierissieweer het volgende:
Oké, ik weet niet wat ik hier van moet vinden... Ik ben er nog niet over uit
Al draagt ie een vuilniszakquote:Op zondag 27 april 2008 23:41 schreef samjustme het volgende:
Trouwens gay look is zo passe, hetero looking is wat nu in is. Dus mensen skinny jeans, felle broeken en t°shirts en armbanden out of fashion!
DIt kan ermee door
[ afbeelding ]
Hey dit is mijn look...quote:Op zondag 27 april 2008 23:41 schreef samjustme het volgende:
Trouwens gay look is zo passe, hetero looking is wat nu in is. Dus mensen skinny jeans, felle broeken en t°shirts en armbanden out of fashion!
DIt kan ermee door
[ afbeelding ]
jap, dat plus dat ze het durft te zingen, plus dat ze gewoon een grootheid is plus nog enorm veel meer. Maar hoe ze het zingt... Het is niet zo snel en "jong"als Pink het doet. Ik vind het niet zo passen bij Shirly, voor de fun is het een leuke vertolking, maar niet serieus te noemen.quote:
ziet er nie slecht uit....... en dat zeg ik als vrouwenvrouw zijnde.....quote:Op zondag 27 april 2008 23:41 schreef samjustme het volgende:
DIt kan ermee door
[ afbeelding ]
Overdreven gay look was een tijdje echt in maar het is nu gewoo passe, simplistisch en net is wat nu in is en sportief gekleed.quote:
Het jochie oogt wat jong, als ie 10 jaar ouder er uit had gezien had ik zeker lopen kwijlen indd!quote:Op zondag 27 april 2008 23:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
ziet er nie slecht uit....... en dat zeg ik als vrouwenvrouw zijnde.....
Het lijkt me ook sterk dat het serieus bedoeld zou zijnquote:Op zondag 27 april 2008 23:46 schreef hierissieweer het volgende:
voor de fun is het een leuke vertolking, maar niet serieus te noemen.
Ik was noout overdreven gayquote:Op zondag 27 april 2008 23:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Overdreven gay look was een tijdje echt in maar het is nu gewoo passe, simplistisch en net is wat nu in is en sportief gekleed.
Heldquote:Op zondag 27 april 2008 23:37 schreef samjustme het volgende:
Mutsen, hij is allang geleden jarig geweest.
Alleen bij JT mag er gekwijld wordenquote:Op zondag 27 april 2008 23:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het jochie oogt wat jong, als ie 10 jaar ouder er uit had gezien had ik zeker lopen kwijlen indd!
Am I your heroquote:
en toen?quote:Op maandag 28 april 2008 00:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik postte eens een foto van iemand met foute zonnebril en ontzéttende sjaal om...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |