quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:02 schreef Maikuuul het volgende:
PAS OP ZE HEEFT OOK HEUL GEEN ONDERBROEKSKE AAN DUS ZE ZIT DAAR IN HAAR BLOTE KUT !!! PAS OP !!!
* rent heel hard weg *quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:02 schreef Maikuuul het volgende:
PAS OP ZE HEEFT OOK HEUL GEEN ONDERBROEKSKE AAN DUS ZE ZIT DAAR IN HAAR BLOTE KUT !!! PAS OP !!!
Ja zeker om tissues te pakken om je te trekkenquote:
kutquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja zeker om tissues te pakken om je te trekken
Goorlap
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:02 schreef Maikuuul het volgende:
hi hiquote:
Jawelquote:
Ja, doe dat.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:09 schreef Maikuuul het volgende:
Zal ik morgen eens lekker met mijn stringetje foto's voor jullie gaan maken rukkende jongens van Fok!?
[ afbeelding ]
Mislukt, oftewel met tepels of 3 onderkinnen enzo.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:10 schreef zarGon het volgende:
Waar is numero 1 t/m 11 trouwens?
Als je ze achter spoilers zet heb ik er vrede mee Maikuuul.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:09 schreef Maikuuul het volgende:
Zal ik morgen eens lekker met mijn stringetje foto's voor jullie gaan maken rukkende jongens van Fok!?
[ afbeelding ]
Laat mij eens beoordelen of je mislukte tepels hebt...quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Mislukt, oftewel met tepels of 3 onderkinnen enzo.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Mislukt, oftewel met tepels of 3 onderkinnen enzo.
Heb je die extra klik er echt voor over?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je ze achter spoilers zet heb ik er vrede mee Maikuuul.
neequote:Op zaterdag 26 april 2008 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laat mij eens beoordelen of je mislukte tepels hebt...
Een vrouw met smaakquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:13 schreef MLI het volgende:
[..]
nee![]()
Zo, en nu het betere werk mensen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iddquote:
Offtopic. Doe eens tieten posten?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
btw, de 29st ben ik in Grûnn.. Jij ook?
Pas op daar gaat je browser hendig sjiek van slippen...quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je ze achter spoilers zet heb ik er vrede mee Maikuuul.
Slechte fotosoep.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:21 schreef MaddoxX het volgende:
[ afbeelding ]
Bah scheer jij je oksels welzo smerig ... en poets je tanden ens
p.s. je hebt een snor![]()
quote:
Die oksel welquote:
door jou zit nou dat lied van in my arms ofzoiets al een paar dagen in mijn hoofdquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:24 schreef Paramnesia het volgende:
Godverdomme MLI, wat heb je op die eerste foto een verkankerd hoofd.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:21 schreef MaddoxX het volgende:
[ afbeelding ]
Bah scheer jij je oksels welzo smerig ... en poets je tanden ens
p.s. je hebt een snor![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Asje..
Bier én tieten!
[ afbeelding ]
beat that
Oh je bedoelt: how does it fieeeeeeeeeeeeeel in my arms ( MILF mevrouw die geen kind heeft en in doos danstquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
door jou zit nou dat lied van in my arms ofzoiets al een paar dagen in mijn hoofd
Je bent op je platte achterhoofd gevallen he?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:30 schreef zarGon het volgende:
De foto in de OP wordt alleen maar aantrekkelijker.
Je bent zeker stiekem aan het fappen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:32 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je bent op je platte achterhoofd gevallen he?
Wtf heeft jennifer hiermee te makenquote:
Ik ga niet eens in discussie, Para. Het is wat ik zeg.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:32 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je bent op je platte achterhoofd gevallen he?
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga niet eens in discussie, Para. Het is wat ik zeg.
Op jouw FoBo ja.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je bent zeker stiekem aan het fappen.
Dat die wel geil is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf heeft jennifer hiermee te maken
zucht, wacht ik ga ff kijken of ik een lekkerder wijf voor je kan regelen met precies zo een foto. En dan zullen we zien waar je voorkeur ligt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga niet eens in discussie, Para. Het is wat ik zeg.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
zucht, wacht ik ga ff kijken of ik een lekkerder wijf voor je kan regelen met precies zo een foto. En dan zullen we zien waar je voorkeur ligt.
Je kent mijn naam hè.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
zucht, wacht ik ga ff kijken of ik een lekkerder wijf voor je kan regelen met precies zo een foto. En dan zullen we zien waar je voorkeur ligt.
Ik fantaseer nu hoe ik dat ubergeile brilletje ga onderspuitenquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
NERD - Lapdance uncensored?
Ooh baby you want me?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:43 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik fantaseer nu hoe ik dat ubergeile brilletje ga onderspuiten
*fap
* zarGon doet 50 cent overgooien.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ooh baby you want me?
Well you can't get this lapdance here for free.
twoe das haramquote:
Dat papiertje kan ook weg.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:46 schreef MLI het volgende:
Ik krijg al inspiratie voor de volgende beloning. Maar dat vergt wat meer voorbereiding dan je shirtje uittrekken en er een papiertje voor houden.
Ik kom nog een beetje onzeker over in het blauw, vrouwen hebben dat direct door hè..quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:42 schreef PeZu het volgende:
zeg ludo,
waar blijven de geile dames nu dan heh?
Chicks nick-name me pilot, they get high off my dickquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ooh baby you want me?
Well you can't get this lapdance here for free.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kom nog een beetje onzeker over in het blauw, vrouwen hebben dat direct door hè..
quote:
Nee Ludo, je doet het prima.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kom nog een beetje onzeker over in het blauw, vrouwen hebben dat direct door hè..
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Die gast met die korte broek en die sokken hoort toch niet bij jou he?
Whehe, die foto is genomen op een boerenfeest in mijn ouders schuur. Alle buurboeren zo zat als 100.000 man. Maar die avond is niemand zo zat geworden als ikquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben een en al oor.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:46 schreef MLI het volgende:
Ik krijg al inspiratie voor de volgende beloning. Maar dat vergt wat meer voorbereiding dan je shirtje uittrekken en er een papiertje voor houden.
Homo's.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon keihard in de kont neuken man, je bent toch geen homo
Mooi gezien!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik geil op gitaren.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Chicks nick-name me pilot, they get high off my dick
I take 'em to my home, they call it the cock pit
Time for take off, their panties they drop quick
Now that's first class fuckin, and that' some fly shit
Nu ben ik geil
Het wil niet echt lukken met het verzamelen van vergelijkingsmateriaal, hmmm.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:52 schreef Paramnesia het volgende:
Daarintegen, volgenmij zou MLI er heerlijk uitzien tijdens het klaarkomen
Maar helaas.
ik heb een mooie 1 snaar gitaar die je mag bespelenquote:
Ben aan het bellen swa, geduld, geduld.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het wil niet echt lukken met het verzamelen van vergelijkingsmateriaal, hmmm.
Ik heb er nu al zin in.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een mooie 1 snaar gitaar die je mag bespelen_!
Hij's best goed, ja. Ik moet al om hem lachen door een foto.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:54 schreef MLI het volgende:
Ontzettend foute grappen maar wat heb ik er vroeger om gelachen.
ik ookquote:
wat een herriequote:
Neem gerust je tijd. Het kost wel wat om te tippen aan de OP.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:56 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ben aan het bellen swa, geduld, geduld.
echt nietquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neem gerust je tijd. Het kost wel wat om te tippen aan de OP.
Zal ik?quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neem gerust je tijd. Het kost wel wat om te tippen aan de OP.
heb ik gedaanquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij de 1e seconden.
probeeer eensquote:
Die foto heeft zó ontzettend dit topic gemaakt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Asje..
Bier én tieten!
[ afbeelding ]
beat that
ik lees net pas de opquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:12 schreef MLI het volgende:
Mensen, het kan altijd beter. Maar het belangrijkste is dat zG er blij mee is.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:12 schreef MLI het volgende:
Mensen, het kan altijd beter. Maar het belangrijkste is dat zG er blij mee is.
Nee, inderdaad. Hele mooie kaarsenstandaard.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lees net pas de op![]()
nisk mis mee heur, integendeel zelfs
Nou ja zoiets.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:23 schreef zarGon het volgende:
Do i detect FAIL, Para?
Och, ja... Hmm, moeilijk, moeilijk...quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:24 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nou ja zoiets.
Maar ik heb nog een paardenmiddel, maar twijfel of ik moet inzetten
Het verdient een eigen topic. Maar hij zit op de grens.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Och, ja... Hmm, moeilijk, moeilijk...
"Zoek geen redenen om een topic te sluiten, maar zoek redenen om het open te houden."quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:26 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Het verdient een eigen topic. Maar hij zit op de grens.
Niet lullen, posten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:26 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Het verdient een eigen topic. Maar hij zit op de grens.
ik miste jequote:Op zaterdag 26 april 2008 01:49 schreef LudoSanders het volgende:
Oh waren we hier gebleven.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:09 schreef zarGon het volgende:
Welterusten MLI, kusjeknuf op je broeierige lipjes. Slaap lekker. Jij ook, PeZu.
Puik plan, bezorg jij ook?quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:15 schreef Poit- het volgende:
Ik doe nog 1 biertje
de vuigert is er niet. zal hem erop attenderen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Waar is krioro
www.bierservice-amersfoort.nlquote:Op zaterdag 26 april 2008 02:57 schreef LudoSanders het volgende:
* LudoSanders gaat ook zijn bed opzoeken
Hij reageert niet eens op mn SMSquote:Op zaterdag 26 april 2008 02:51 schreef MASD het volgende:
[..]
de vuigert is er niet. zal hem erop attenderen.
Ik doe meequote:Op zaterdag 26 april 2008 02:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij reageert niet eens op mn SMS, ga hem schoppen
Trusten L.quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:57 schreef LudoSanders het volgende:
* LudoSanders gaat ook zijn bed opzoeken
Niet zo hè!quote:
Naar bed gaan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Mijn Ludo, wat doe je
Je Moeke, prutsmod.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet zo hè!
Als jij in de tussentijd nu ff Na het plassen broek wassen?!!? gaat lezen zijn we ook weer allemaal tevreden.
Van alle topics om geen leven in te hebben is dit wel een van de beterequote:Op zaterdag 26 april 2008 03:19 schreef BossFight het volgende:
Hier moet je gepost hebben vannacht blijkbaar, ik trek nog een biertje open.
Zit ik helemaal goed blijkbaar.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:20 schreef santax het volgende:
[..]
Van alle topics om geen leven in te hebben is dit wel een van de betere![]()
Heel stiekum moest ik lachen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet zo hè!
Als jij in de tussentijd nu ff Na het plassen broek wassen?!!? gaat lezen zijn we ook weer allemaal tevreden.
krioroquote:Op zaterdag 26 april 2008 03:26 schreef BossFight het volgende:
Contact met wat?
Hihihi, een user, hiihih.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:33 schreef BossFight het volgende:
[..]
Gegoogled, maar niet echt wijzer geworden..
Ja. ik zou hem doen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:50 schreef BossFight het volgende:
Je he, kijk ik dan weer over heen.
Okay en deze krioro is wat? Geil ofzo?
Laat m t maar niet horenquote:Op zaterdag 26 april 2008 03:51 schreef MASD het volgende:
QuBe ook denk ik.
Aww, youre too kind!quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:56 schreef BossFight het volgende:
Zo lelijk ben je nou ook weer niet.
Fo shizzle? Ik zie t nietquote:
quote:
You killed ze topiquequote:Op zaterdag 26 april 2008 04:46 schreef krioro het volgende:
nou kwam ik hiervoor uit bed
MAg wel eens vaker gebeuren.quote:Op zaterdag 26 april 2008 04:46 schreef krioro het volgende:
nou kwam ik hiervoor uit bed
oh verhip! er staan ook foto's! die had ik nog niet eens gezien joh!quote:
mwoahquote:Op zaterdag 26 april 2008 05:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij zal t vast graag willen voelen ja ;')
Nu jouw ballen nog.quote:Op zaterdag 26 april 2008 07:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kleine tette, maar tette desalnietemin
Okay!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Asje..
Bier én tieten!
[ afbeelding ]
beat that
super handig zo'n camera met zelfontspannerquote:
Omdat zG lief is.quote:Op maandag 28 april 2008 14:45 schreef koen_pijl het volgende:
Waarom doe je dit voro hem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |