Cora (van Jaap) is vandaag op bezoek geweest, na DGK gaan ze samenwonen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:46 schreef T-lex het volgende:
Ze zijn in de achtertuin een groot scherm aan het neerzetten..dus er komt nog wel iets.
Amanda wordt zo geadopteerd door de Adams familiequote:Op vrijdag 25 april 2008 21:17 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Peter![]()
Ze hebben het licht in de Chill maar wat gedimd zodat die dooie cavia niet zo opvalt.
[ afbeelding ]
Brian is ruim een uur achter geweest en is behoorlijk hyper.
Heeft ff een bonus voor dat te winnen trio afgedealt bij Flens. Gewoon ff kijken wat ze er achter voor over hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:17 schreef beequeen het volgende:
Brian is ruim een uur achter geweest en is behoorlijk hyper.
Met Liekequote:Op vrijdag 25 april 2008 21:21 schreef joep.t het volgende:
Jaap over anale seks:Lekker ff poep aan je leuter
Jaap: "Je gaat toch niet eerst anaal en daarna vaginaal, dan neem je toch die poep mee in die kut".quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:17 schreef joep.t het volgende:
Heerlijk zoon gesprek tussen Huub en Jaap over Sex!
Volgens mij is het enige hol waar Jaap in heeft gezeten zijn eigen hol.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:21 schreef joep.t het volgende:
Jaap over anale seks:Lekker ff poep aan je leuter
Misschien wil Flens wel meedoen als Brian wint. Als Amanda wint kan Brian altijd nog Fries bij zich in bed nemen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:20 schreef T-lex het volgende:
Heeft ff een bonus voor dat te winnen trio afgedealt bij Flens. Gewoon ff kijken wat ze er achter voor over hebben.
huub wil straks gewoon even de waarheid over lieke zeggen als hem dat gevraagd wordt. Ik vind dat niet meer dan terecht. Lieke heeft duidelijk de media gezocht en haar versie van het verhaal verteld, huub wil daar zijn versie tegenover gaan stellen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:27 schreef avonne het volgende:
gut gut, wat is Huub zuur (en geen gentleman).
Ja, je denkt alleen nog maar aan Claire tegenwoordig
Ben je vergeten dat Lieke Huub behoorlijk belachelijk heeft gemaakt in haar gesprekken met Jaap?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:27 schreef avonne het volgende:
als die aftelt, heb je waarschijnlijk een virus, en anders misschien je batterij leeg?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:29 schreef mootie het volgende:
Even OT, waarom gaat mijn laptop om de 3 minuten vanzelf uit?
Absoluut nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:27 schreef avonne het volgende:
waarom zou hij? doet zij toch ook niet als het over hem gaat?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Huub gaat dinsdag naar Jensen, ivm zijn huwelijk.
Het klinkt niet alsof hij erg integer over Lieke gaat babbelen, daar.
Jammer.
te warm????quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:29 schreef mootie het volgende:
Even OT, waarom gaat mijn laptop om de 3 minuten vanzelf uit?
Hij ligt aan een draadje, en hij gaat gewoon, ploep, uitquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:31 schreef sander-3 het volgende:
[..]
als die aftelt, heb je waarschijnlijk een virus, en anders misschien je batterij leeg?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:29 schreef jacq2 het volgende:
[..]
huub wil straks gewoon even de waarheid over lieke zeggen als hem dat gevraagd wordt. Ik vind dat niet meer dan terecht. Lieke heeft duidelijk de media gezocht en haar versie van het verhaal verteld, huub wil daar zijn versie tegenover gaan stellen.
daar heeft gentelemanship niets mee te maken, hij wil zaken rechtzetten en dat is zijn goed recht
Lijkt me geen reden om dat dan terug te doen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:32 schreef miesy het volgende:
[..]
waarom zou hij? doet zij toch ook niet als het over hem gaat?
praat me even bij?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:29 schreef jacq2 het volgende:
[..]
Lieke heeft duidelijk de media gezocht en haar versie van het verhaal verteld,
Dus dat.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:29 schreef jacq2 het volgende:
huub wil straks gewoon even de waarheid over lieke zeggen als hem dat gevraagd wordt. Ik vind dat niet meer dan terecht. Lieke heeft duidelijk de media gezocht en haar versie van het verhaal verteld, huub wil daar zijn versie tegenover gaan stellen.
daar heeft gentelemanship niets mee te maken, hij wil zaken rechtzetten en dat is zijn goed recht
Rechtzetten wat hij zelf krom heeft gemaakt. Ja hoor...quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:29 schreef jacq2 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, is goed voor de balans.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me geen reden om dat dan terug te doen.
Hier verschillen we van mening, dat is niet de eerste keer toch?quote:
Sluit ik me bij aan, maar er horen aanhalingstekens bij "net getrouwd"quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:36 schreef avonne het volgende:
[..]
praat me even bij?
En dan nog. Ik vind het vreemd om zwart over een ex te praten. Zéker als je net getrouwd bent.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier verschillen we van mening, dat is niet de eerste keer toch?![]()
Heb je een PM gestuurdquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij ligt aan een draadje, en hij gaat gewoon, ploep, uit
Dit is de trailer, misschien heb je er iets aan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, nou, nou, ik zie wat op dat scherm maar ik zie niet wat![]()
Vertel
80.000 euro.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:43 schreef sander-3 het volgende:
Holly mother of god.. die tv zou ik graag in mijn huiskamer hebben
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:48 schreef Smash-it het volgende:
Oh dat lijkt me wel een leuke film die ze kijken. Met Ashton en Cameron Diaz. Het is gewoon een drive-in, maar dan zonder auto's. Maar mét tuinmeubilair.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
80.000 euro.
Beetje kut als het nu gaat regenen.
Of als er ineens brandende dreamflyers uit de lucht komen vallenquote:
Of ze nou buiten op de bank pitten of binnen op bed of op de bank liggen te meuren tijdens een film....quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:51 schreef petraa het volgende:
Wat een onzin dit! Groot scherm in de tuin, dat moet de kooi aantrekkelijker maken om naar te kijken. Of ze nu naar het plasma staren of naar het scherm het blijft hetzelfde!
Ja hoor, tis weer weekend.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:51 schreef rooie3 het volgende:
Was mooier geweest als ze een gouden kooi film hadden gekregen,net zoals met BB.
hehe....of kikkers die uit spontaan uit de lucht vallenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:51 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Of als er ineens brandende dreamflyers uit de lucht komen vallen
praat me even bij?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:29 schreef jacq2 het volgende:
[..]
Lieke heeft duidelijk de media gezocht en haar versie van het verhaal verteld,
tering hey!quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:54 schreef T-lex het volgende:
Zou toch grappig zijn als ze nu in de vijver iets opbliezen.![]()
Zit te denk aan zoiets alleen dan misschien iets kleiner.
ze trekt er ook de hele tijd zo een passend smerig hoofd bij.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:54 schreef petraa het volgende:
Wat ziet dat haar van Amanda er smerig uit.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:01 schreef miesy het volgende:
[..]
ze trekt er ook de hele tijd zo een passend smerig hoofd bij.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, tis weer weekend.Doordeweeks als ik om kwart over vier mijn nest uit moet is het de hele nacht "bal" . Is het weekend gaan ze een film kijken.
In de tuin....
Nou ik denk dat je buiten beter slaapt dan in die muffe slaapkamer daar.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:21 schreef Deisyy het volgende:
De redactie is het gewoon zat de ze tijdens een film telkens in slaap vallen, daarom moeten ze nu buiten in de kou een filmpje kijken
tis een eng lachje, for sure!quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:31 schreef gan-sim het volgende:
ik kan echt dat domme lachje van brian niet aaaaaaaaaaaaanhoren!!!!!
wax van brian, als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:52 schreef Eg_Wel het volgende:
Heeft Amanda een pot vaseline in die pruik gesmeert ofzoiets? Hoe kan dat ding er nu alweer zo vreselijk goor uitzien?
interesant...bedankt Desii!quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:58 schreef Desii het volgende:
Eindelijk het filmpje waarin Eric duidelijk uitspreekt dat hij weet wie dgk gaat winnen
Luister rond 3:15
Dus wie het ook wordt, Huub, Jaap of Brian, Amanda of Claire....... het is smerig, doorgestoken kaart, blijkbaar
(snap alleen de speltips van tevoren niet zo.... beetje dubbel gevoel krijg ik erbij)
Ik vind de reactie van huub heel vreemd, het is net alsof hij er niets van wilt weten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:58 schreef Desii het volgende:
Eindelijk het filmpje waarin Eric duidelijk uitspreekt dat hij weet wie dgk gaat winnen
Dus wie het ook wordt, Huub, Jaap of Brian, Amanda of Claire....... het is smerig, doorgestoken kaart, blijkbaar
(snap alleen de speltips van tevoren niet zo.... beetje dubbel gevoel krijg ik erbij)
Lijkt wel of Huub bang is voor de woorden van eric,hij raakt een beetje in paniek en doet zeer vreemd.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:58 schreef Desii het volgende:
als dat zo is dan weet hij al genoeg en speelt hij het spelletje/scriptje mee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind de reactie van huub heel vreemd, het is net alsof hij er niets van wilt weten.
Had jouw post over het hoofd gezien,maar dat vond ik dus ook.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind de reactie van huub heel vreemd, het is net alsof hij er niets van wilt weten.
denk nog een uurtje ofzo..quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:12 schreef Laagveld het volgende:
Hoelang duurt deze ellende nog?
De film bedoel ik..
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub is een werknemer en moet doen wat de baas zegt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had jouw post over het hoofd gezien,maar dat vond ik dus ook.
Nou je het zegt....... hij zou ontslagen worden, drama, ellende, en nu zit hij daar gewoon alsof er niks gebeurd isquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:15 schreef pullup het volgende:
Hey ik zie Dimitri
Is die ooit nog ter verantwootding geroepen over zijn gedrag ten opzichte van de groep
Het laatse dat ik heb meegekregen is dat hij een verklaring moest afleggen waarom hij daar zou mogen blijven na zijn vakantie
Wat vind je van zijn kledingstyle?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:15 schreef pullup het volgende:
Hey ik zie Dimitri
Is die ooit nog ter verantwootding geroepen over zijn gedrag ten opzichte van de groep
Het laatse dat ik heb meegekregen is dat hij een verklaring moest afleggen waarom hij daar zou mogen blijven na zijn vakantie
Dat zou het ook kunnen zijn. De vorige keer toen hij zijn vader aan de telefoon had en die hem spelinfo wilde geven, reageerde Huub ook heel afwijzend.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:15 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik niet,
hij weet dat eric geen spelinfo door mag geven
Dus ook als je een miljoen kan winnen en je kansen door hun wil minder word.Blijf het vreemd vinden allemaal,dat achter zo mensen kan bespelen die voor een vette hoofdprijs kunnen gaan.Iedereen heeft toch recht op dezelfde kans.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huub is een werknemer en moet doen wat de baas zegt.
Dat geldt voor de rest ook.
eric heeft totaal gelijk!quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:58 schreef Desii het volgende:
Zwart pakje, witte stropdas dus een beetje standaard voor de butlers daarquote:
En dat enge zwarte leren jasje..quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Zwart pakje, witte stropdas dus een beetje standaard voor de butlers daarHoezo ?
Dat maakt het helemaal af hoorquote:
Zijn normale size bij mijquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:22 schreef Ziet het volgende:
ik irriteer me kapot aan die grote algemene voorwaarden letters hier beneden...
kan dat nergens 'uit' worden gezet?
Sorry het is de trailer, die 2 1/2 minuut duurtquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:17 schreef Deisyy het volgende:
De film duurt 2 1/2 uur en is om kwart voor 10 begonnen
misschien is er helemaal geen "miljoen" en verdienen ze alleen maar geld door tv-momentjes te maken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus ook als je een miljoen kan winnen en je kansen door hun wil minder word.Blijf het vreemd vinden allemaal,dat achter zo mensen kan bespelen die voor een vette hoofdprijs kunnen gaan.Iedereen heeft toch recht op dezelfde kans.
quote:
Enorm misselijk dat Erik dat allemaal mag zeggen.......quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:58 schreef Desii het volgende:
Bij mij ookquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:25 schreef Ziet het volgende:
[..]
bij mij zijn ze dus groter dan de restecht irritant
Andere layout proberen? Mijne staat op bagger.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:25 schreef Ziet het volgende:
[..]
bij mij zijn ze dus groter dan de restecht irritant
Als Laagvelder kan je natuurlijk niet anders denken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:25 schreef Laagveld het volgende:
Claire heeft wel de uitstraling van een rich girl
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Andere layout proberen? Mijne staat op bagger.
Iemand bij de Febo vond het nodig het oude frituurvet maar eens te lozen in potjes "hair wax"?quote:
och, het is niet meer of minder dan Brian aan info krijgt via zijn familiequote:Op vrijdag 25 april 2008 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Enorm misselijk dat Erik dat allemaal mag zeggen.......
psies!quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:32 schreef Desii het volgende:
[..]
och, het is niet meer of minder dan Brian aan info krijgt via zijn familie
Eric zegt het tenminste nog in het hollands, zodat iedereen het kan verstaan ipv met briefjes/papiaments
En in feite weten wij nu nog niets, maar het blijkt gewoon één gemanipuleerde zooi te wezen ....
Wie er ook wint het is doorgestoken kaart........ ikerop
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:29 schreef Ziet het volgende:
(dit is inderdaad een baggerlayout....)
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb Silver en die no claim ziet er ook bagger uit
Je verwijst naar Brian, maar dit ging over Jaap en hoeveel spelinfo heeft Jaap de hele tijd gehad in verhouding tot die twee?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:32 schreef Desii het volgende:
[..]
och, het is niet meer of minder dan Brian aan info krijgt via zijn familie
Eric zegt het tenminste nog in het hollands, zodat iedereen het kan verstaan ipv met briefjes/papiaments
En in feite weten wij nu nog niets, maar het blijkt gewoon één gemanipuleerde zooi te wezen ....
Wie er ook wint het is doorgestoken kaart........ ikerop
Ja, dat is zeker een domme actie van Clairequote:Op vrijdag 25 april 2008 23:43 schreef mazaru het volgende:
Claire zegt tegen die del dat Huub agressief is
Wat is dat toch een stom ding
Omdat Brian en Jaap op Huub zijn muziek kwamen dansen natuurlijkquote:
Jaap zat Claire te zieken. Hij schoot iets naar haar hoofd en duwde zijn kont in haar gezicht.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat Brian en Jaap op Huub zijn muziek kwamen dansen natuurlijk
Je kan niet eens even iets te drinken gaan pakken of er is een SLquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:50 schreef Lepell het volgende:
Ik heb me bedacht, ik ga niet slapen.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:49 schreef Lady-night het volgende:
Claire noem de douchescene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedanktquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:51 schreef Ziet het volgende:
huub gooit de handschoenen naar brian zijn voeten "hier trek je handschoenen aan"
en brian zegt: ga je handschoenen gooien? en keilt er eentje keihard terug.
huub komt op hem af,
paar keer geduw van beide kanten
brian maakt nog een scheinbeweging dat ie ontwijkt
en jaap staat er gewoon tussen
SL
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
En een SL, altijd hetzelfde met die Huub.
Voor een SLquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:51 schreef Laagveld het volgende:
Ja ja..ik zit er klaar voor
Ja gek he,zeg je niet als Brian meteen nekken wil gaan breken om een beetje ketchup in zijn bed en omdat zijn toetertje word afgepakt.En dan gaat dreigen dat hij opstapt en Eric onherkenbaar wil gaan maken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:51 schreef Ziet het volgende:
huub gooit de handschoenen naar brian zijn voeten "hier trek je handschoenen aan"
en brian zegt: ga je handschoenen gooien? en keilt er eentje keihard terug.
huub komt op hem af,
paar keer geduw van beide kanten
brian maakt nog een schijnbeweging dat ie ontwijkt
en jaap staat er gewoon tussen
SL
en ook altijd weer dezelfde die door meerdere tegelijk word uitgedaagd.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ja wat denk je, dan willen ze zelfmoord plegen, flippen en dat kost weer een bom duiten aan vergoedmateriaalquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:52 schreef petraa het volgende:
Jaja en weer een streamlock! Hoezo mag Huub wel uitgedaagd worden en waarom mag er niets bij de kindjes van god gedaan worden?
Wel lachen dat Huub op het sparen inging. Brian kan het krijgen, als hij een fysieke confrontatie wil, de teringlijer.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:54 schreef Lady-night het volgende:
Huub gooide handschoenen en Brian werd een tikje link...telefoon ging wrsch om te zeggen dat ze niet mochten sparren
Dat heb je weer mooi voor elkaarquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wel lachen dat Huub op het sparen inging. Brian kan het krijgen, als hij een fysieke confrontatie wil, de teringlijer.![]()
![]()
Was het maar zo'n feest. De redactie gunt ons helemaal nietsquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:54 schreef Laagveld het volgende:
[..]
Om het eindelijk live mee te maken, poppetje
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:58 schreef mazaru het volgende:
BOETE ARSENICUM VOOR DIE TERINGRIOOLRAT!!
Daarbij is het juist Brian die vol zit van een agressieve fysieke matpartij. We mogen bijna dagelijks van hem horen tot wat hij wel niet in staat is op dat gebied. Dat is echt ziek. Dat Talpa dat in al die tijd niet heeft opgelost is schandalig.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:56 schreef Lady-night het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je agressief wordt als een Brian en Amanda altijd beschermd worden en allerlei voordeeltjes krijgen....dat je weet dat je vecht tegen de bierkaai....als ik Huub was lipe ik mooi de poort uit....stop die miljoen maar in je.............
Zo, ik ook man,.. stelletje teringlijers.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Godverdomme....die kut streamlocks.....ik haat die gasten achter die knoppen.....
Kijk, en die 2 lopen elkaar niet op te stoken, de boel te verdraaien, en veren in een steeds groter wordend gat te proppenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:58 schreef Disana het volgende:
Huub zit nog te hijgen. Claire zegt dat Huub zo door had kunnen gaan. Huub ontkent.
Die slet heeft hem aangevallenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:59 schreef Disana het volgende:
Er zitten striemen en nagelafdrukken in Huub. Hij zegt dat Brian altijd knijpt.
Ja, het lijkt daar verdomme de COS wel....., de hufters daarquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:00 schreef Laagveld het volgende:
[..]
Kijk, en die 2 lopen elkaar niet op te stoken, de boel te verdraaien, en veren in een steeds groter wordend gat te proppen
Streamers Peter, maar dat hoeft niet meer.....die lopen vol met oogkleppen op achter hem aan te hijgen......quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb de Huubstream niet opstaan, maar ik vermoed dat Huub 90 procent van de tijd aan het woord is om zichzelf te overtuigen.
Nee, zeker niet. Hij wil graag weten waar Claire mee zit. Zij zegt dat ze een kuthumeur heeft vandaag, en gewoon moe is, en zich niet lekker voelt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb de Huubstream niet opstaan, maar ik vermoed dat Huub 90 procent van de tijd aan het woord is om zichzelf te overtuigen.
SAFETY bedoel je?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:00 schreef mootie het volgende:
Zou Brian het codewoord geroepen hebben?
Jaapis gewoon een vieze klootzak..... Hij moest weer van die achterbakse geintjes met Claire maken toch? Het is gewoon een vieze achterbakse volgevreten vieze gore vetklep. Die gisteren er door de Febo is ingehouden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:02 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap is de enige die nu symphatiek is.
niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luisteren jullie goed naar Claire mensen? Huub meer agressief dan Brian......
Zet je bril eens op.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luisteren jullie goed naar Claire mensen? Huub meer agressief dan Brian......
Huichelaar, Jaapquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaapis gewoon een vieze klootzak..... Hij moest weer van die achterbakse geintjes met Claire maken toch? Het is gewoon een vieze achterbakse volgevreten vieze gore vetklep. Die gisteren er door de Febo is ingehouden.
Heb je nu dit spel van Jaap niet doorquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:05 schreef Lady-night het volgende:
Allemaal BS dit.....Brian kwam heel vrolijk terug van achteren.....dit is weer script of opgedragen.....
Ook Jaap maakt Huub nu zwart...in het verleden deed hij dat over Brian....vreemd
Precies daar draait het om... het wordt via een vieze manier via Jaap gespeeld. En die vetklep doet lekker mee.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:07 schreef CHAOS_ het volgende:
Nu had Huub eens die oordingen naar Amanda moeten schieten hoe zacht ook, dan was het helemaal hommelus geweest, dan was Brian hem gelijk aangevlogen, maar ja tegen Huub mag alles en de boel maar verdraaien. Zelfs zijn eigen moeder heeft hem verteld dat hij Amanda niet mocht slaan, maar ja lichte vorm van korsakoff of alzheimer, we vergeten gewoon alles wat we zelf doen, misselijk makend. Amanda zat er gewoon voor om hem uit te dagen, die wilde gewoon actie vanavond, alleen al dat ze beveiliging belde was al uitdaging.
Denk dat Amanda Huub er uit wil hebben, voor 15 mei of de finale, want ze is bang voor Huub, zij ziet in hem degene die hun de overwinning kan ontgaan.
Je hoort toch wat Claire zegt....of niet?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zet je bril eens op.
En kijk naar de gifjes. Daar is overduidelijk te zien dat tot twee keer toe, het die gore rat is die agressief is en Huub aanvalt
Hij heet geen Brian.Gadver omdat het merendeel hier voor Huub is moet jij express weer stangen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
dat noemen ze als een walrus meedrijven op de golven!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies daar draait het om... het wordt via een vieze manier via Jaap gespeeld. En die vetklep doet lekker mee.
Ik vind het een onsympathieke klootzak...quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je nu dit spel van Jaap niet doorHij maakt beide kampen gek door ze naar de mond te kletsen en te stimuleren in dat wat ze tegen elkaar doen. Een sublieme rol, de aanjager
Ze maken elkaar af en hij gaat rustig door alle stemmingen heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |