Ja wat denk je, dan willen ze zelfmoord plegen, flippen en dat kost weer een bom duiten aan vergoedmateriaalquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:52 schreef petraa het volgende:
Jaja en weer een streamlock! Hoezo mag Huub wel uitgedaagd worden en waarom mag er niets bij de kindjes van god gedaan worden?
Wel lachen dat Huub op het sparen inging. Brian kan het krijgen, als hij een fysieke confrontatie wil, de teringlijer.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:54 schreef Lady-night het volgende:
Huub gooide handschoenen en Brian werd een tikje link...telefoon ging wrsch om te zeggen dat ze niet mochten sparren
Dat heb je weer mooi voor elkaarquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wel lachen dat Huub op het sparen inging. Brian kan het krijgen, als hij een fysieke confrontatie wil, de teringlijer.![]()
![]()
Was het maar zo'n feest. De redactie gunt ons helemaal nietsquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:54 schreef Laagveld het volgende:
[..]
Om het eindelijk live mee te maken, poppetje
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:58 schreef mazaru het volgende:
BOETE ARSENICUM VOOR DIE TERINGRIOOLRAT!!
Daarbij is het juist Brian die vol zit van een agressieve fysieke matpartij. We mogen bijna dagelijks van hem horen tot wat hij wel niet in staat is op dat gebied. Dat is echt ziek. Dat Talpa dat in al die tijd niet heeft opgelost is schandalig.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:56 schreef Lady-night het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je agressief wordt als een Brian en Amanda altijd beschermd worden en allerlei voordeeltjes krijgen....dat je weet dat je vecht tegen de bierkaai....als ik Huub was lipe ik mooi de poort uit....stop die miljoen maar in je.............
Zo, ik ook man,.. stelletje teringlijers.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Godverdomme....die kut streamlocks.....ik haat die gasten achter die knoppen.....
Kijk, en die 2 lopen elkaar niet op te stoken, de boel te verdraaien, en veren in een steeds groter wordend gat te proppenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:58 schreef Disana het volgende:
Huub zit nog te hijgen. Claire zegt dat Huub zo door had kunnen gaan. Huub ontkent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |