Cora (van Jaap) is vandaag op bezoek geweest, na DGK gaan ze samenwonen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:46 schreef T-lex het volgende:
Ze zijn in de achtertuin een groot scherm aan het neerzetten..dus er komt nog wel iets.
Amanda wordt zo geadopteerd door de Adams familiequote:Op vrijdag 25 april 2008 21:17 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Peter![]()
Ze hebben het licht in de Chill maar wat gedimd zodat die dooie cavia niet zo opvalt.
[ afbeelding ]
Brian is ruim een uur achter geweest en is behoorlijk hyper.
Heeft ff een bonus voor dat te winnen trio afgedealt bij Flens. Gewoon ff kijken wat ze er achter voor over hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:17 schreef beequeen het volgende:
Brian is ruim een uur achter geweest en is behoorlijk hyper.
Met Liekequote:Op vrijdag 25 april 2008 21:21 schreef joep.t het volgende:
Jaap over anale seks:Lekker ff poep aan je leuter
Jaap: "Je gaat toch niet eerst anaal en daarna vaginaal, dan neem je toch die poep mee in die kut".quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:17 schreef joep.t het volgende:
Heerlijk zoon gesprek tussen Huub en Jaap over Sex!
Volgens mij is het enige hol waar Jaap in heeft gezeten zijn eigen hol.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:21 schreef joep.t het volgende:
Jaap over anale seks:Lekker ff poep aan je leuter
Misschien wil Flens wel meedoen als Brian wint. Als Amanda wint kan Brian altijd nog Fries bij zich in bed nemen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:20 schreef T-lex het volgende:
Heeft ff een bonus voor dat te winnen trio afgedealt bij Flens. Gewoon ff kijken wat ze er achter voor over hebben.
huub wil straks gewoon even de waarheid over lieke zeggen als hem dat gevraagd wordt. Ik vind dat niet meer dan terecht. Lieke heeft duidelijk de media gezocht en haar versie van het verhaal verteld, huub wil daar zijn versie tegenover gaan stellen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:27 schreef avonne het volgende:
gut gut, wat is Huub zuur (en geen gentleman).
Ja, je denkt alleen nog maar aan Claire tegenwoordig
Ben je vergeten dat Lieke Huub behoorlijk belachelijk heeft gemaakt in haar gesprekken met Jaap?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:27 schreef avonne het volgende:
als die aftelt, heb je waarschijnlijk een virus, en anders misschien je batterij leeg?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:29 schreef mootie het volgende:
Even OT, waarom gaat mijn laptop om de 3 minuten vanzelf uit?
Absoluut nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:27 schreef avonne het volgende:
waarom zou hij? doet zij toch ook niet als het over hem gaat?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Huub gaat dinsdag naar Jensen, ivm zijn huwelijk.
Het klinkt niet alsof hij erg integer over Lieke gaat babbelen, daar.
Jammer.
te warm????quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:29 schreef mootie het volgende:
Even OT, waarom gaat mijn laptop om de 3 minuten vanzelf uit?
Hij ligt aan een draadje, en hij gaat gewoon, ploep, uitquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:31 schreef sander-3 het volgende:
[..]
als die aftelt, heb je waarschijnlijk een virus, en anders misschien je batterij leeg?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:29 schreef jacq2 het volgende:
[..]
huub wil straks gewoon even de waarheid over lieke zeggen als hem dat gevraagd wordt. Ik vind dat niet meer dan terecht. Lieke heeft duidelijk de media gezocht en haar versie van het verhaal verteld, huub wil daar zijn versie tegenover gaan stellen.
daar heeft gentelemanship niets mee te maken, hij wil zaken rechtzetten en dat is zijn goed recht
Lijkt me geen reden om dat dan terug te doen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:32 schreef miesy het volgende:
[..]
waarom zou hij? doet zij toch ook niet als het over hem gaat?
praat me even bij?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:29 schreef jacq2 het volgende:
[..]
Lieke heeft duidelijk de media gezocht en haar versie van het verhaal verteld,
Dus dat.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:29 schreef jacq2 het volgende:
huub wil straks gewoon even de waarheid over lieke zeggen als hem dat gevraagd wordt. Ik vind dat niet meer dan terecht. Lieke heeft duidelijk de media gezocht en haar versie van het verhaal verteld, huub wil daar zijn versie tegenover gaan stellen.
daar heeft gentelemanship niets mee te maken, hij wil zaken rechtzetten en dat is zijn goed recht
Rechtzetten wat hij zelf krom heeft gemaakt. Ja hoor...quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:29 schreef jacq2 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, is goed voor de balans.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me geen reden om dat dan terug te doen.
Hier verschillen we van mening, dat is niet de eerste keer toch?quote:
Sluit ik me bij aan, maar er horen aanhalingstekens bij "net getrouwd"quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:36 schreef avonne het volgende:
[..]
praat me even bij?
En dan nog. Ik vind het vreemd om zwart over een ex te praten. Zéker als je net getrouwd bent.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier verschillen we van mening, dat is niet de eerste keer toch?![]()
Heb je een PM gestuurdquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij ligt aan een draadje, en hij gaat gewoon, ploep, uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |