quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:54 schreef BuffyJan het volgende:
OT @ Mazaru, heb je dat gifje nog eens voor mij?
Dan post ik m even op Bokt als je dat goed vindt tenminste. Grootste paardenforum in NL en de meeste meiden daar vinden Brian geweldig
Hij begint al te zuchten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:57 schreef AnTjUh het volgende:
amanda gaat brian weer tegenspreken
Geduld...de gemiddelde mens heeft daar 30 jaar voor nodig.......quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:55 schreef Copycat het volgende:
Die twee denken echt dat ze de wereld kunnen verbeteren, hè? Het lukt ze niet eens zichzelf te verbeteren.
Haar zelf.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:58 schreef AnTjUh het volgende:
amanda dekt haar eigen wel meteen in: het is geen aanval hoor
Ik verwacht dan dat Brian minimaal het dubbele aantal jaren nodig heeft en Amanda een fiks aantal reïncarnaties.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geduld...de gemiddelde mens heeft daar 30 jaar voor nodig.......
Zichzelfquote:
Durft ze wel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:57 schreef AnTjUh het volgende:
amanda gaat brian weer tegenspreken
Zal ik doen. Ik ga nu maar ns met mn eigen paardje spelen. Op een normale manierquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:57 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Kan je mij dan straks een link geven als je het gepost hebt??
Haar zelf mag ook.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Zichzelf![]()
Dat haar moet al droog zijn, dus het is behoorlijk vet van boven; ze heeft er twee middeltjes in gesmeerd.
Je gaat er toch niet opzitten héquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:02 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ik ga nu maar ns met mn eigen paardje spelen. Op een normale manier
ik luister teveel naar hunniequote:
Misschien heeft die wel een gifje gezienquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brians goede humeur van een uur geleden is met sprongen achteruit gegaan
Soms, als ze haar volume niet te hard opschroeft of gaat schelden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In aanmerking nemend dat Amanda niet al te slim is vind ik haar soms toch redelijk logisch en ok uit de hoek komen....
Zelfs papegaaien zeggen wel eens zinnige dingen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In aanmerking nemend dat Amanda niet al te slim is vind ik haar soms toch redelijk logisch en ok uit de hoek komen....
echt he, je kan zo heerlijk praten met die jongen.quote:
"Het is ook nooit goed he" zal hij wel denken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien heeft die wel een gifje gezien
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs papegaaien zeggen wel eens zinnige dingen.
En een stilstaande klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan
Vergelijking van de dag!quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:07 schreef mazaru het volgende:
En een stilstaande klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan
Ik hoop dat hij nooit kinderen maakt. Hij kan al nauwelijks naar Amanda luisteren, en geduld heeft hij ook niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:11 schreef Dark het volgende:
B - ouders maken altijd de fout niet naar hun kinderen te luisteren.........
Kan Talpa hem niet gewoon een algehele zwijgplicht opleggen? Graag.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:11 schreef Dark het volgende:
B - ouders maken altijd de fout niet naar hun kinderen te luisteren.........
Pas maar op straks verschijnt er opeens een betaal schermquote:
Bij thuiskomst alle OP's gelezen (meeste waren fijn uitgebreid), daardoor toch nog wel wat mee gekregen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:12 schreef Dementor het volgende:
Heb je de bruiloft van H en C nog gevolgd?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kan Talpa hem niet gewoon een algehele zwijgplicht opleggen? Graag.
Welnee, dat denken ze niet. Ze hebben tips gekregen wat voor gesprekken ze kunnen voeren om zich wat beter te profileren. Ze hebben beide niet bepaald een gunstig imago.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:55 schreef Copycat het volgende:
Die twee denken echt dat ze de wereld kunnen verbeteren, hè? Het lukt ze niet eens zichzelf te verbeteren.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:55 schreef Copycat het volgende:
quote:Amanda en Brian gaan lekker buiten op het bordes zitten, want ze verwachten elk moment butler Ricardo. De twee blijken behoorlijk verschillend tegen het fenomeen butler aan te kijken. Amanda vindt het heerlijk om op haar wenken bediend te worden, maar Brian denkt daar anders over. “Ik vind het zelf lekker om mijn eigen drinken te pakken. De hoeveelheid en de hoeveelheid ijs… Ook chips wil ik graag zelf pakken”, licht hij toe. Tja, er zijn luxepaarden en werkpaarden…
Mag ze hem daarom niet op zijn mond zoenen soms?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:56 schreef schatje het volgende:
Amanda, je bent niet gestopt met roken. Je rookt stiekem bij de Febo.
Van alle spelletjes die er zijn uitgerekend domino.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:41 schreef Laagveld het volgende:
Maar ze gaan weer fijn dominoën, tis tenslotte vrijdagavond
Poekieroekie is een dom wicht.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
Ricardo komt morgen toch terug, hij moet volgens mij doorbitchen vanavond. PoekieRoekie is weer goed bezig.
[..]
Wat is het toch een goor gezicht dat gepluk aan dat vette bossie haar, jakkes. Wel een geweldig gifje weer.quote:
Amanda en Brian gaan lekker buiten op het bordes zitten, want ze verwachten elk moment butler Ricardo. De twee blijken behoorlijk verschillend tegen het fenomeen butler aan te kijken. Amanda vindt het heerlijk om op haar wenken bediend te worden, maar Brian denkt daar anders over. “Ik vind het zelf lekker om mijn eigen drinken te pakken. De hoeveelheid en de hoeveelheid ijs… Ook chips wil ik graag zelf pakken”, licht hij toe. Tja, er zijn luxepaarden en werkpaarden…quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
Ricardo komt morgen toch terug, hij moet volgens mij doorbitchen vanavond. PoekieRoekie is weer goed bezig.
[..]
Paardentrekkers bedoel je toch?quote:
Doe geen moeite Mannie, het was niets, is niets en zal ook nooit iets worden, er is maar één oplossing:quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:57 schreef T-lex het volgende:
Het is wel Domino om iets hé...ze hebben een wedenschap.
Wie het eerst 10 potjes heeft gewonnen wint.
Prijs is volgens mij een Trio.
Als Brian wint een meid er bij...en in de kooi
Als Amanda wint een kerel en maar dan wil ze het buiten de kooi.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:55 schreef -Blurk- het volgende:
;Ik vind het zelf lekker om mijn eigen drinken te pakken. De hoeveelheid en de hoeveelheid ijs. Ook chips wil ik graag zelf pakke;, licht hij toe. Tja, er zijn luxepaarden en werkpaarden
Dan hoop ik dat Amanda wint, dat "trekt" Brian niet denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:57 schreef T-lex het volgende:
Het is wel Domino om iets hé...ze hebben een wedenschap.
Wie het eerst 10 potjes heeft gewonnen wint.
Prijs is volgens mij een Trio.
Als Brian wint een meid er bij...en in de kooi
Als Amanda wint een kerel en maar dan wil ze het buiten de kooi.
OMG, het wordt met de minuut ergerquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:13 schreef mazaru het volgende:
Als de camera er wat dichter op had gestaan, had je de beesten rond zien vliegen
[ afbeelding ]
hij denkt echt dat hij goddelijk is, he?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:50 schreef Borga het volgende:
De Paarderukker: ''door je komst verander je iemand zijn leven, dan laat je het licht zien.''
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:13 schreef mazaru het volgende:
Als de camera er wat dichter op had gestaan, had je de beesten rond zien vliegen
[ afbeelding ]
Wat is er mis met Katrien Duck-schoenen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:41 schreef Laagveld het volgende:
Ook leuk, die Katrien Duck schoenen, onder die O-poten.
Maar ze gaan weer fijn dominoën, tis tenslotte vrijdagavond
Er ligt heel veel achter verstopt om B en A niet al teveel te stressen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:31 schreef avonne het volgende:
Er zijn weinig bloemen, kaarten en cadeaux van fans gekomen voor het huwelijk?
Of heb ik het gewoon gemist?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:31 schreef avonne het volgende:
Er zijn weinig bloemen, kaarten en cadeaux van fans gekomen voor het huwelijk?
Of heb ik het gewoon gemist?
Ze zijn in de achtertuin een groot scherm aan het neerzetten..dus er komt nog wel iets.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
Dit lijkt de slotfase van BB wel, erg uit de tijd.
Er staat vanavond geloof ik niets bijzonders op het programma?
Drive in bios? Net zo saai als op bed tv kijken dus.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze zijn in de achtertuin een groot scherm aan het neerzetten..dus er komt nog wel iets.
Krijgt nu misschien wel op zijn donder achter.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
waar is Brian ?? die zal toch niet stiekum naar de stallen toe zijn he.
Jou staan zequote:Op vrijdag 25 april 2008 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is er mis met Katrien Duck-schoenen?![]()
Van mij mogen ze een restrictie zetten op het dominoën en het schaken, maximum en uurtje per dag.En liever nog de domonistenen en het schaakbord de deur uit.
Ze denken zelf dat het een p0rno film is, het moet ordi hè?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Drive in bios? Net zo saai als op bed tv kijken dus.
Geloof je me als ik zeg gewassen?quote:
Dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |