psies!quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:32 schreef Desii het volgende:
[..]
och, het is niet meer of minder dan Brian aan info krijgt via zijn familie
Eric zegt het tenminste nog in het hollands, zodat iedereen het kan verstaan ipv met briefjes/papiaments
En in feite weten wij nu nog niets, maar het blijkt gewoon één gemanipuleerde zooi te wezen ....
Wie er ook wint het is doorgestoken kaart........ ikerop
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:29 schreef Ziet het volgende:
(dit is inderdaad een baggerlayout....)
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb Silver en die no claim ziet er ook bagger uit
Je verwijst naar Brian, maar dit ging over Jaap en hoeveel spelinfo heeft Jaap de hele tijd gehad in verhouding tot die twee?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:32 schreef Desii het volgende:
[..]
och, het is niet meer of minder dan Brian aan info krijgt via zijn familie
Eric zegt het tenminste nog in het hollands, zodat iedereen het kan verstaan ipv met briefjes/papiaments
En in feite weten wij nu nog niets, maar het blijkt gewoon één gemanipuleerde zooi te wezen ....
Wie er ook wint het is doorgestoken kaart........ ikerop
Ja, dat is zeker een domme actie van Clairequote:Op vrijdag 25 april 2008 23:43 schreef mazaru het volgende:
Claire zegt tegen die del dat Huub agressief is
Wat is dat toch een stom ding
Omdat Brian en Jaap op Huub zijn muziek kwamen dansen natuurlijkquote:
Jaap zat Claire te zieken. Hij schoot iets naar haar hoofd en duwde zijn kont in haar gezicht.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat Brian en Jaap op Huub zijn muziek kwamen dansen natuurlijk
Je kan niet eens even iets te drinken gaan pakken of er is een SLquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:50 schreef Lepell het volgende:
Ik heb me bedacht, ik ga niet slapen.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:49 schreef Lady-night het volgende:
Claire noem de douchescene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedanktquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:51 schreef Ziet het volgende:
huub gooit de handschoenen naar brian zijn voeten "hier trek je handschoenen aan"
en brian zegt: ga je handschoenen gooien? en keilt er eentje keihard terug.
huub komt op hem af,
paar keer geduw van beide kanten
brian maakt nog een scheinbeweging dat ie ontwijkt
en jaap staat er gewoon tussen
SL
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
En een SL, altijd hetzelfde met die Huub.
Voor een SLquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:51 schreef Laagveld het volgende:
Ja ja..ik zit er klaar voor
Ja gek he,zeg je niet als Brian meteen nekken wil gaan breken om een beetje ketchup in zijn bed en omdat zijn toetertje word afgepakt.En dan gaat dreigen dat hij opstapt en Eric onherkenbaar wil gaan maken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:51 schreef Ziet het volgende:
huub gooit de handschoenen naar brian zijn voeten "hier trek je handschoenen aan"
en brian zegt: ga je handschoenen gooien? en keilt er eentje keihard terug.
huub komt op hem af,
paar keer geduw van beide kanten
brian maakt nog een schijnbeweging dat ie ontwijkt
en jaap staat er gewoon tussen
SL
en ook altijd weer dezelfde die door meerdere tegelijk word uitgedaagd.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ja wat denk je, dan willen ze zelfmoord plegen, flippen en dat kost weer een bom duiten aan vergoedmateriaalquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:52 schreef petraa het volgende:
Jaja en weer een streamlock! Hoezo mag Huub wel uitgedaagd worden en waarom mag er niets bij de kindjes van god gedaan worden?
Wel lachen dat Huub op het sparen inging. Brian kan het krijgen, als hij een fysieke confrontatie wil, de teringlijer.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:54 schreef Lady-night het volgende:
Huub gooide handschoenen en Brian werd een tikje link...telefoon ging wrsch om te zeggen dat ze niet mochten sparren
Dat heb je weer mooi voor elkaarquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wel lachen dat Huub op het sparen inging. Brian kan het krijgen, als hij een fysieke confrontatie wil, de teringlijer.![]()
![]()
Was het maar zo'n feest. De redactie gunt ons helemaal nietsquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:54 schreef Laagveld het volgende:
[..]
Om het eindelijk live mee te maken, poppetje
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:58 schreef mazaru het volgende:
BOETE ARSENICUM VOOR DIE TERINGRIOOLRAT!!
Daarbij is het juist Brian die vol zit van een agressieve fysieke matpartij. We mogen bijna dagelijks van hem horen tot wat hij wel niet in staat is op dat gebied. Dat is echt ziek. Dat Talpa dat in al die tijd niet heeft opgelost is schandalig.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:56 schreef Lady-night het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je agressief wordt als een Brian en Amanda altijd beschermd worden en allerlei voordeeltjes krijgen....dat je weet dat je vecht tegen de bierkaai....als ik Huub was lipe ik mooi de poort uit....stop die miljoen maar in je.............
Zo, ik ook man,.. stelletje teringlijers.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Godverdomme....die kut streamlocks.....ik haat die gasten achter die knoppen.....
Kijk, en die 2 lopen elkaar niet op te stoken, de boel te verdraaien, en veren in een steeds groter wordend gat te proppenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:58 schreef Disana het volgende:
Huub zit nog te hijgen. Claire zegt dat Huub zo door had kunnen gaan. Huub ontkent.
Die slet heeft hem aangevallenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:59 schreef Disana het volgende:
Er zitten striemen en nagelafdrukken in Huub. Hij zegt dat Brian altijd knijpt.
Ja, het lijkt daar verdomme de COS wel....., de hufters daarquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:00 schreef Laagveld het volgende:
[..]
Kijk, en die 2 lopen elkaar niet op te stoken, de boel te verdraaien, en veren in een steeds groter wordend gat te proppen
Streamers Peter, maar dat hoeft niet meer.....die lopen vol met oogkleppen op achter hem aan te hijgen......quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb de Huubstream niet opstaan, maar ik vermoed dat Huub 90 procent van de tijd aan het woord is om zichzelf te overtuigen.
Nee, zeker niet. Hij wil graag weten waar Claire mee zit. Zij zegt dat ze een kuthumeur heeft vandaag, en gewoon moe is, en zich niet lekker voelt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb de Huubstream niet opstaan, maar ik vermoed dat Huub 90 procent van de tijd aan het woord is om zichzelf te overtuigen.
SAFETY bedoel je?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:00 schreef mootie het volgende:
Zou Brian het codewoord geroepen hebben?
Jaapis gewoon een vieze klootzak..... Hij moest weer van die achterbakse geintjes met Claire maken toch? Het is gewoon een vieze achterbakse volgevreten vieze gore vetklep. Die gisteren er door de Febo is ingehouden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:02 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap is de enige die nu symphatiek is.
niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luisteren jullie goed naar Claire mensen? Huub meer agressief dan Brian......
Zet je bril eens op.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luisteren jullie goed naar Claire mensen? Huub meer agressief dan Brian......
Huichelaar, Jaapquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaapis gewoon een vieze klootzak..... Hij moest weer van die achterbakse geintjes met Claire maken toch? Het is gewoon een vieze achterbakse volgevreten vieze gore vetklep. Die gisteren er door de Febo is ingehouden.
Heb je nu dit spel van Jaap niet doorquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:05 schreef Lady-night het volgende:
Allemaal BS dit.....Brian kwam heel vrolijk terug van achteren.....dit is weer script of opgedragen.....
Ook Jaap maakt Huub nu zwart...in het verleden deed hij dat over Brian....vreemd
Precies daar draait het om... het wordt via een vieze manier via Jaap gespeeld. En die vetklep doet lekker mee.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:07 schreef CHAOS_ het volgende:
Nu had Huub eens die oordingen naar Amanda moeten schieten hoe zacht ook, dan was het helemaal hommelus geweest, dan was Brian hem gelijk aangevlogen, maar ja tegen Huub mag alles en de boel maar verdraaien. Zelfs zijn eigen moeder heeft hem verteld dat hij Amanda niet mocht slaan, maar ja lichte vorm van korsakoff of alzheimer, we vergeten gewoon alles wat we zelf doen, misselijk makend. Amanda zat er gewoon voor om hem uit te dagen, die wilde gewoon actie vanavond, alleen al dat ze beveiliging belde was al uitdaging.
Denk dat Amanda Huub er uit wil hebben, voor 15 mei of de finale, want ze is bang voor Huub, zij ziet in hem degene die hun de overwinning kan ontgaan.
Je hoort toch wat Claire zegt....of niet?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zet je bril eens op.
En kijk naar de gifjes. Daar is overduidelijk te zien dat tot twee keer toe, het die gore rat is die agressief is en Huub aanvalt
Hij heet geen Brian.Gadver omdat het merendeel hier voor Huub is moet jij express weer stangen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
dat noemen ze als een walrus meedrijven op de golven!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies daar draait het om... het wordt via een vieze manier via Jaap gespeeld. En die vetklep doet lekker mee.
Ik vind het een onsympathieke klootzak...quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je nu dit spel van Jaap niet doorHij maakt beide kampen gek door ze naar de mond te kletsen en te stimuleren in dat wat ze tegen elkaar doen. Een sublieme rol, de aanjager
Ze maken elkaar af en hij gaat rustig door alle stemmingen heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |