Dat maakt het helemaal af hoorquote:
Zijn normale size bij mijquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:22 schreef Ziet het volgende:
ik irriteer me kapot aan die grote algemene voorwaarden letters hier beneden...
kan dat nergens 'uit' worden gezet?
Sorry het is de trailer, die 2 1/2 minuut duurtquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:17 schreef Deisyy het volgende:
De film duurt 2 1/2 uur en is om kwart voor 10 begonnen
misschien is er helemaal geen "miljoen" en verdienen ze alleen maar geld door tv-momentjes te maken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus ook als je een miljoen kan winnen en je kansen door hun wil minder word.Blijf het vreemd vinden allemaal,dat achter zo mensen kan bespelen die voor een vette hoofdprijs kunnen gaan.Iedereen heeft toch recht op dezelfde kans.
quote:
Enorm misselijk dat Erik dat allemaal mag zeggen.......quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:58 schreef Desii het volgende:
Eindelijk het filmpje waarin Eric duidelijk uitspreekt dat hij weet wie dgk gaat winnen
Luister rond 3:15
Dus wie het ook wordt, Huub, Jaap of Brian, Amanda of Claire....... het is smerig, doorgestoken kaart, blijkbaar
(snap alleen de speltips van tevoren niet zo.... beetje dubbel gevoel krijg ik erbij)
Bij mij ookquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:25 schreef Ziet het volgende:
[..]
bij mij zijn ze dus groter dan de restecht irritant
Andere layout proberen? Mijne staat op bagger.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:25 schreef Ziet het volgende:
[..]
bij mij zijn ze dus groter dan de restecht irritant
Als Laagvelder kan je natuurlijk niet anders denken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:25 schreef Laagveld het volgende:
Claire heeft wel de uitstraling van een rich girl
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Andere layout proberen? Mijne staat op bagger.
Iemand bij de Febo vond het nodig het oude frituurvet maar eens te lozen in potjes "hair wax"?quote:
och, het is niet meer of minder dan Brian aan info krijgt via zijn familiequote:Op vrijdag 25 april 2008 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Enorm misselijk dat Erik dat allemaal mag zeggen.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |