quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:34 schreef MarkNMGN het volgende:
klik
Wat zal Feyenoord tegen haar aandeelhouders die kaarten zwart verkopen doen? Ik denk dat ik het antwoord al weet...
Waar zit jij ergens dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:04 schreef DivineJester het volgende:
Huppie enz...
Ben heel benieuwd naar zondag. Moet het hele feestje waarschijnlijk missen, het enige internetcafé dat ik kan vinden is dicht op zondag
jij bent in Bahiaquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:53 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Salvador do Bahia, Brazilië, voor mijn werk
.
zo flauw dat ie weer grappig isquote:
Zo saai was dat niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:21 schreef jorienvdherik het volgende:
was net naar hand in hand voorstelling in zuidplein.
Was maar saai hoor, mario been zat paar rijen achter me![]()
met zn dochteren zn vrouw
quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk dat ik vakavond eens slapelaoze nach hebt.
WTF, wist niet dat ik vanacht nog achter de computer heb gezetenquote:
dingen die niet over feyenoord gingen enzquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:14 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Zo saai was dat niet.
Maar goed, jij vindt dan ook helemaal niks leuk. Was een leuke voorstelling voor een stel amateurs
Dat laatste.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:13 schreef mister_popcorn het volgende:
Overigens vraag ik me nog steeds af of roda nou echt zo zwak was als afgelopen zondag of dat ze ons in slaap hebben gesust.
Of jij begreep niet dat ze wel over Feyenoord gingen...quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dingen die niet over feyenoord gingen enz
jij gaat er op inquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:30 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Of jij begreep niet dat ze wel over Feyenoord gingen...
Maar goed, ik vond het leuk. Vind t eigenlijk niet zo boeiend wat jij er van vond
Heuj, die aussie heb ik ook nog ergens in een kast liggen.quote:
is dat je pa?quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij gaat er op in![]()
[ afbeelding ]
quote:Volgens een onderzoek van Setanta.com is de atmosfeer in De Kuip nog een top-10 stadion en is Het Legioen nog altijd goed voor meer sfeer dan de rivalen in amsterdam.
1. Mestalla Valencia
2. Anfield, Liverpool
3. Stade Velodrome, Marseille
4. Ali Sami Yen Stadium, Galatasaray
5. Fratton Park, Portsmouth
6. Signal Iduna Park, Dortmund
7. Celtic Park, Glasgow
8. Stadio Olimpico, Rome
9. The Karaiskaki Stadium, Olimpiacos, Athens
10. Feyenoord Stadion, Rotterdam
Setanta is een grote tv-productie en produceren onderandere Liverpool Fc Tv, Arsenal Tv, Celtic Tv en nog meer clubprogramma's.
we zouden niets anders van je verwachtenquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen misschien met die toch meelopen
als je maar niet komtquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:55 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
we zouden niets anders van je verwachten
overdag in de pub celtic - rangers and 's eind van de middag vak TT, maar no worries, aan zo'n debiele georganiseerde tocht doe ik niet meequote:
Na de beker doe jij hetzelfdequote:Op zaterdag 26 april 2008 11:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij gaat er op in![]()
[ afbeelding ]
Ik vind die sfeer anders al jaren niets meerquote:
quote:De kans bestaat dat Michael Mols zondag niet speelt in de bekerfinale, nu Feyenoord-topscorer Roy Makaay weer fit is. ,,Maar ook dan heb ik het gevoel dat die beker een beetje van mij is.’’
Het zou zomaar kunnen dat hij zondagavond om een uur of acht voelt dat het mooi is geweest. ,,Met die beker in je handen staan en dan toedeledokie zeggen, dat heeft wel wat, vindt Michael Mols.
,,Maar we moeten die finale eerst nog maar eens zien te winnen. En misschien voel ik me zondag juist wel zó goed dat ik denk: vooruit, nog één jaartje dan. Even los van de vraag of Feyenoord dat wel ziet zitten.
De 37-jarige spits zal boven alles zijn gevoel volgen, zoals hij dat een loopbaan lang heeft gedaan. Een klein jaar geleden zat Mols in de zon van Australië, met uitzicht op de Indische Oceaan. Het avontuur lonkte in Perth, een fraai contract lag klaar, maar de voetballer besloot dat dit het toch niet helemaal was. ,,Puur een gevoel, vertelt Mols. ,,De mensen waren super voor me, mijn gezin wilde graag, daar lag het allemaal niet aan. Er was iets in me dat zei dat ik het niet moest doen.
Naam: Michael Mols
Geboren: 17 december 1970 te Amsterdam
Clubs: Ajax (jeugd), Cambuur Leeuwarden (1991-1993), FC Twente (1993-1996), FC Utrecht (1996-1999), Glasgow Rangers (1999-2004), FC Utrecht (2004-2005), ADO Den Haag (2005-2007). Feyenoord (sinds 2007).
Interlands: 6 (0 doelpunten)
Debuut: 18 januari 1995 (Nederland-Frankrijk, vriendschappelijk, 0-1)
Een handvol weken later tekende Mols bij Feyenoord, de club die hem vanuit het niets verloste van een roemloos afscheid als voetballer. De Kuip voelde wél goed. ,,Ik moet me op mijn gemak voelen,’’ aldus Mols. ,,Zoiets is heel moeilijk uit te leggen, maar als kind had ik dat al. Van nature ben ik verlegen, ik kijk de dingen altijd eerst even van een veilig afstandje aan. Als ik vroeger bij een vriendje ging spelen en vader of moeder vroeg of ik wat wilde eten of drinken, zei ik altijd nee. Ook als ik eigenlijk dorst had. Ik moet altijd eerst mijn draai vinden.’’
In de keuze voor zijn clubs heeft hij het altijd laten meewegen. ,,Als ik me lekker voel, zie je dat op het veld meteen terug,’’ aldus Mols. ,,In mijn tijd bij FC Twente heb ik wat dat betreft de moeilijkste periode gehad, zeker in het begin. Mijn vriendin woonde nog in Leeuwarden. Ik zat in een hotel en miste een vertrouwde thuisbasis, een rustpunt. Daarnaast kreeg ik voor het eerst echt met kritiek te maken. Bij Cambuur werd er nog niets van me verwacht, bij FC Twente was ik opeens de grote aankoop. Daar had ik moeite mee. Zeker toen een bestuurslid in een interview zei dat ze het geld dat ze aan mij hadden uitgegeven, beter door de goot hadden kunnen spoelen. Ik kon wel door de grond zakken. Pas later heb ik in Enschede ook een goede tijd gehad.’’
Utrecht was een ander uiterste. Mols groeide in de Galgenwaard uit tot een clubheld, een icoon van de aanhang. ,,Tegenover mijn ploeggenoten vond ik het wel eens gênant. Ik was onderdeel van het team en voelde dat ook zo, maar alle aandacht ging naar mij. Hoe dat komt, weet ik ook niet precies. Ik was een belangrijke speler, dat wel. Maar het stond niet helemaal in verhouding, vind ik. Begrijp me goed: het was fantastisch om zoveel waardering te krijgen van de mensen. Als speler en als persoon. En mijn afscheid bij FC Utrecht is nog steeds een hoogtepunt uit mijn loopbaan. De spandoeken, de supporters, de speciale bijlage in het Utrechts Nieuwsblad; onvergetelijk.’’
En dat voor een ras-Amsterdammer. ,,Pas had ik het daar nog met iemand over. Ik ben toegezongen in Utrecht, Den Haag en nu ook in Rotterdam. Best bijzonder eigenlijk.’’ Juist in die drie steden hebben ze het niet zo op de hoofdstad, weet Mols.
,,Misschien komt dat door het beeld dat van de Amsterdammer bestaat. De uitstraling van Ajax zal daar ook een rol in spelen, vermoed ik. Een beetje arrogant, een grote mond, dat werk. Blijkbaar voldoe ik niet aan dat beeld. Niet dat ik daar bewust mee bezig ben ofzo, maar een andere verklaring heb ik ook niet.’’
Mols voelt zich wat ongemakkelijk op het voetstuk. Maar na zijn afscheid bij Utrecht was de adoratie in Schotland, bij Glasgow Rangers, alleen maar groter. ,,Niet in het bijzonder voor mij, maar voor voetballers in het algemeen. Ik weet nog dat ik een keer het spelershome binnenwandelde en dat twee oudere dames me met open mond aankeken. Alsof ik weet-ik-veel-wie was. Ik keek vlug achterom of het niet om iemand anders ging, kon me daar niets bij voorstellen. In Nederland zijn de mensen nuchterder.’’
Toch kocht ook hij vijf jaar lang bewust niets groens. Een T-shirt in de kleur van aartsrivaal Celtic liet Mols keurig hangen. ,,Bij mijn eerste contractbesprekingen bij Rangers kwam ik aanzetten in een groen pak. Het clubkostuum uit mijn Twente-tijd, dat was het enige nette pak dat ik had. Pas daarna leerde ik hoe diep die rivaliteit zit. Het is dat ik groente moet eten, maar het liefst zou ik het laten staan, vertelde een man me ooit. Ik heb persoonlijk niets tegen Celtic, maar in sommige dingen ga je onbewust toch mee. Ik ben echt Ranger geworden in die tijd. Groen was gewoon uit den boze.’’
Mols voelt zich thuis bij clubs van het volk, ook in Nederland. ,,ADO Den Haag is small, FC Utrecht is medium en Feyenoord is large, maar in veel opzichten lijken die clubs wel op elkaar. Qua emotie, qua beleving.’’
Ik hou ook van het gevoel dat iedereen erbij hoort; van de koffiejuffrouw tot de materiaalman. Lekker ouwehoeren met iedereen, zoals dat hoort bij een voetbalclub. Bij Feyenoord heb je dat ook echt, die sfeer. Als ik zou besluiten te stoppen, zal ik dat het meest missen. Het plezier.’’
Het was één van de redenen om afgelopen zomer toch nog door te gaan, na een treurig seizoen bij ADO Den Haag. Mols wilde zijn loopbaan niet in mineur beëindigen.
,,Dat het Feyenoord werd, was te mooi om waar te zijn. In het eerste gesprek met de trainer bleek al wel dat ik nergens op moest rekenen. Ik zou de tweede of derde spits zijn en zou soms misschien ook op de tribune zitten. Maar ik vond het allang best. Spelen voor Feyenoord, dat wilde ik gewoon meemaken.’’
In de Kuip wordt zijn naam gescandeerd sinds hij een paar keer uitstekend inviel voor topscorer Roy Makaay. Zijn bevrijdende goals tegen FC Zwolle en NAC in het bekertoernooi - als invaller én als basisspeler - droegen nadrukkelijk bij aan zijn status.
Heel voorzichtig groeide Mols uit tot een cultheld. ,,Ook als ik in de finale niet speel, heb ik het gevoel dat die beker een beetje van mij is. Omdat ik een bijdrage heb kunnen leveren en omdat ik belangrijke doelpunten heb gemaakt.
Het plezier in het voetbal is helemaal terug dit seizoen én ik heb van waarde kunnen zijn voor Feyenoord. Dat voelt goed.’'
http://www.feyenoordtraining.nl/quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:55 schreef jorienvdherik het volgende:
was het nog druk bij de training /
hmm, meer dan dit was er nietquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
http://www.feyenoordtraining.nl/
Dat zijn gewoon algemene finale-sjaals. Een sjaal met alleen Feyenoord erop kun je het hele jaar wel kopen. Zou zelf trouwens ook niet gauw zo'n sjaal kopen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:29 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik snap die dubbelsjaals nooit, wie wil er nou een sjaal hebben met het logo van bv. RodaJC?
Ook heb ik ze ooit gezien bij normale competitiewedstrijden.![]()
Het is eigenlijk alleen leuk bij europese wedstrijden, waarbij je ook naar de uitwedstrijd bent geweest ofzo.
lekker laatquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:20 schreef Sender_ het volgende:
Morgen rond uurtje of 12 de stad in een lekker drankje doen.
En dan rond een uurtje of 5 maar is richting de kuip.
Nee, joh. Keihard rellen zoals op 17 april 2005.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:54 schreef VC4 het volgende:
Ik hoop dat het morgen en maandag een beetje gezellig blijft, anders kunnen we in het vervolg een huldiging wel vergeten.
Ik probeer straks toch al voorzichtig een beetje in te drinken. Maar ook hier zal het geen latertje worden. Moet morgen wel in topconditie zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:54 schreef Happel het volgende:
Ik ga zo slapen, denk ik. Moet topfit zijn voor morgen. Heb er echt veel zin in, absurd gewoon.
grote kansquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:12 schreef MarkNMGN het volgende:
Heb in tijden niet zo'n zin gehad in een wedstrijd, onrustig gevoel in m'n maag enzo, bizar.
Wie gaat er zich morgen aan de plaatsen op hun kaartje houden? Ik niet iig, vind dat altijd zo'n onzin. Zal je zien dat er 10 minuten voor de wedstrijd mensen gaan zeiken omdat dat hun plek is..
Ik kom waarschijnlijk rond 18.00 binnen en zie wel waar ik terechtkom.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:12 schreef MarkNMGN het volgende:
Heb in tijden niet zo'n zin gehad in een wedstrijd, onrustig gevoel in m'n maag enzo, bizar.
Wie gaat er zich morgen aan de plaatsen op hun kaartje houden? Ik niet iig, vind dat altijd zo'n onzin. Zal je zien dat er 10 minuten voor de wedstrijd mensen gaan zeiken omdat dat hun plek is..
ga je naar mijn vakquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:34 schreef MarkNMGN het volgende:
Zit morgen op QQ, kan je ook wel relaxed op dat 'balkon' gaan staan toch?
Zitten in de Kuip is voor mij sowieso kut, heb best lange benen dus heb eigenlijk altijd 2 stoeltjes nodig. Ook is U altijd het snelst vol van heel de Kuip voor de wedstrijd. Door die redenen verhuis ik ook volgend jaar naar X aangezien daar dit seizoen opeens stewards staan te controleren op kaarten, eerst kon ik nog altijd op X gaan staan als ik iets te laat was.
Nee, als ik bijtijds in de Kuip ben kan ik gewoon op de SCC van m'n pa of broertje alsnog op U zitten. En als ik niet op tijd ben ga ik op X staan. Win-win situatie.quote:
Ik heb er helaas compleet geen last van (nog), had dat een paar jaar geleden veel meer. Zal wel vooral komen door de wanprestatie in de competitie en het slappe voetbal dat er gespeeld werd. Maar het komt vast wel weer als ik morgen voor de Kuip sta!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:12 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik weet wel zeker dat dat gebeurd, in 2004 en bij de UEFA Cup finale had ik beide gezeur met zo'n oudjequote:Wie gaat er zich morgen aan de plaatsen op hun kaartje houden? Ik niet iig, vind dat altijd zo'n onzin. Zal je zien dat er 10 minuten voor de wedstrijd mensen gaan zeiken omdat dat hun plek is..
Bij de UEFA-cup finale heb ik meerdere vechtpartijen gehad op m'n vak door dat soort lui. 2004 weet ik eigenlijk niet meer, toen was ik inmiddels begonnen met drinken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:51 schreef VC4 het volgende:
[..]
Ik heb er helaas compleet geen last van (nog), had dat een paar jaar geleden veel meer. Zal wel vooral komen door de wanprestatie in de competitie en het slappe voetbal dat er gespeeld werd. Maar het komt vast wel weer als ik morgen voor de Kuip sta!!
[..]
Ik weet wel zeker dat dat gebeurd, in 2004 en bij de UEFA Cup finale had ik beide gezeur met zo'n oudje
Maar dat komt dus omdat het elftal ook al jaren dood is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:54 schreef FrankyMcG het volgende:
De sfeer in de Kuip is al jaren dood!
Ten tijde van de UEFA Cup en de jaren ervoor, toen was het iedere wedstrijd kippevel. Stonden teams echt 1-0 achter bij betreden van het veld en spookte het nog in de Kuip.
Het huidige Legioen bestaat vooral uit klootjesvolk (precies zoals Feyenoord wil), petten en sjaals, josti's en kneuzen die meer bezig zijn met '020' dan met de prestaties van de eigen club. Iedere supporter die met een tegengeluid komt of een ludieke noot (verbaal of via spandoeken) wordt als een NSB'er van de tribune getrokken.
Nee voor de sfeer hoef je al jaren niet meer in Rotterdam Zuid te zijn.
Maar toch....FEYENOORD!
Inderdaad, voor 2004 ofzo heb je eigenlijk altijd leuke elftallen gehad.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:56 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Maar dat komt dus omdat het elftal ook al jaren dood is.
Voor Gyan naar het stadion is misschien wat overdreven, maar toch. Het zijn wel type spelers die iets losmaken bij het publiek.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor Gyan naar het stadion?Het was een cultheld maar niet een speler voor het niveau Feyenoord
Die stewards doen vrij weinig. Ik heb een scc voor Q maar sta altijd op X omdat je daar tenminste laat ken binnen komen en met een groep bij elkaar ken staanquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:34 schreef MarkNMGN het volgende:
Zit morgen op QQ, kan je ook wel relaxed op dat 'balkon' gaan staan toch?
Zitten in de Kuip is voor mij sowieso kut, heb best lange benen dus heb eigenlijk altijd 2 stoeltjes nodig. Ook is U altijd het snelst vol van heel de Kuip voor de wedstrijd. Door die redenen verhuis ik ook volgend jaar naar X aangezien daar dit seizoen opeens stewards staan te controleren op kaarten, eerst kon ik nog altijd op X gaan staan als ik iets te laat was.
Tsss, ga je mond spoelen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor Gyan naar het stadion?Het was een cultheld maar niet een speler voor het niveau Feyenoord
Dat is laat.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen rond half 3 ofzo in de stad hmm
quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:28 schreef MarkNMGN het volgende:
Beter Heineken in de kroeg.
Of flesjes Hertog Jan.
En volgens mij is die foto gemaakt in dat restaurant in de Kuip.
Lijkt me niet dat ze voor de bekerfinale ook opeens cappucino-apperaten, wijnglazen en schoteltjes hebben ingeslagen.![]()
Dat Mols-vereer:{. Het is een goede jongen hoor, maar dat overdreven gedoequote:Op zaterdag 26 april 2008 23:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja omdat die ander pas laat kan ofzo, half 2 naar de stad, zal eeuwigheid duren voor ik er ben maarja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
morgen heineken in de kuip
Niet iedereen is een kansloze student.quote:Op zondag 27 april 2008 00:49 schreef jorienvdherik het volgende:
duur grapje dus morgen
quote:Wat er ook gebeurt tijdens de bekerfinale tussen Feyenoord en Roda JC op zondag, Ajax blijft bekerkoning. De Amsterdammers stonden in de meeste finales en namen de prijs het vaakst mee naar huis. Feyenoord staat op een mooie tweede plaats, maar heeft een flink aantal bekers minder: zeven
Als Roda de beker wint en Feyenoord verliest de playoffs, zeg je het dan nog?quote:
neequote:Op zondag 27 april 2008 12:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als Roda de beker wint en Feyenoord verliest de playoffs, zeg je het dan nog?
Tuurlijk, hebben we beiden niets.quote:Op zondag 27 april 2008 12:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, zinloos scenario.quote:Op zondag 27 april 2008 12:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tjah, was eigenlijk al een weekje redelijk zeker. Jammer voor ons.quote:Krüzen vrijwel zeker naar de Kuip
Tubantia weet zaterdag te melden dat de overgang van Hendrie Krüzen naar Feijenoord nagenoeg rond is. Ook de supporters die bij de dagelijkse trainingen komen wisten het vrijdag al te melden.
Na de bekerwedstrijd zal er uitsluitsel gegeven worden over de toetreding van Krüzen aan de technische staf rondom Gert Jan Verbeek.
Krüzen: "Ik ga zondag samen met Gert Jan Verbeek de bekerfinale kijken en dan zullen we ongetwijfeld ook over andere zaken praten".
Door het naderende vertrek van Krüzen zal de clubleiding van Heracles op zoek moeten naar een nieuwe assistent trainer en misschien ook wel een nieuwe hoofdtrainer. Of kiest de Almelose club toch voor Heerkes? De aankomende week zullen de supporters daar hopelijk meer over horen.
www.svheracles.nl
18:00. Er is ook een apart topic.quote:Op zondag 27 april 2008 15:44 schreef N.i.c.k het volgende:
hoe laat begint de wedstrijd ?
De JC schaal staat in Amsterdamquote:
Heb je nou nog een duik genomen in de Hofpleinfontein?quote:Op zondag 27 april 2008 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
filmpje gemaakt van feest naast kuip
ging 21.15 weg, morgen coolsingel was een lange dag, ging 12.45 weg
Nee, misschien morgenquote:Op zondag 27 april 2008 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heb je nou nog een duik genomen in de Hofpleinfontein?
Jaquote:Op zondag 27 april 2008 22:31 schreef Joeriii het volgende:
Zijn er nog mensen die meegelopen hebben vanaf de Coolsingel naar de Kuip? Wat een leuke ervaring was dat
quote:Op zondag 27 april 2008 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, misschienzeker weten morgen
Voor mij was de lol er wel heel erg af toen de ME charges uit voerde op stadhuisplein kort nadat een dertigtal mongolen het nodig vonden om drie politie-agenten op te jagenquote:
Hij zou betaald worden door 1 inversteerder.quote:Op zondag 27 april 2008 23:20 schreef VC4 het volgende:
Feyenoord is druk bezig Sulejmani proberen te halen aldus Jack van Gelder bij Studio Voetbal. Hij zelf lijkt echter niet staan te springen om naar de Kuip te komen, bij gebrek aan perspectief op prijzen bij Feyenoord.
zo stond het geloof ik ook ongeveer in de VI (of was het Sportweek?)quote:Op zondag 27 april 2008 23:20 schreef VC4 het volgende:
Feyenoord is druk bezig Sulejmani proberen te halen aldus Jack van Gelder bij Studio Voetbal. Hij zelf lijkt echter niet staan te springen om naar de Kuip te komen, bij gebrek aan perspectief op prijzen bij Feyenoord.
Klopt, er wordt allemaal druk gespeculeert op basis van enkele geruchten en die uitspraak van Sulejmani in de Vi, maar we weten wat uitspraken van spelers tegenwoordig waard zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 23:22 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
zo stond het geloof ik ook ongeveer in de VI (of was het Sportweek?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |