ik zat er toch zeker 120m vanaf, maar jij zat voor de tv dus zal je wel gelijk hebbenquote:Op maandag 21 april 2008 09:22 schreef DarkShine het volgende:
Tsja, ik meen serieus dat dat amper gevulde uitvak bij momenten zeer duidelijk te horen was op Tele2. Je kunt er lachend over doen of niet. Als men in de Kuip begon te zingen hoorde je het uitvakje idd niet, maar bij momenten... Wat een Vak410 opstelling van jullie trouwens hierover.
Zoals ik al extra aangeef, op Tele2... *Zucht*.quote:Op maandag 21 april 2008 09:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zat er toch zeker 120m vanaf, maar jij zat voor de tv dus zal je wel gelijk hebben
quote:maar goed, laten we er inderdaad maar over ophouden
Dan heb je P$V - Roda zeker niet gezien?quote:Op zondag 20 april 2008 19:49 schreef jorienvdherik het volgende:
ach roda is een makkie
meer dan een schopploeg is het niet
alleen lamah is goed
Dat je nog op hem ingaatquote:Op maandag 21 april 2008 10:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan heb je P$V - Roda zeker niet gezien?
Sonkaya, Kah en de Jong zijn dan ook regelmatig bankzitters dit seizoen. Net als onze voorhoede gisteren.quote:Op maandag 21 april 2008 10:24 schreef MarkNMGN het volgende:
Roda heeft een zeer aardige ploeg, fysiek sterk. Laat het alleen te vaak afweten dit seizoen, maar ik verwacht dat ze er volgende week wel gewoon staan hoor.
Het was ook aan alles gisteren te zien dat ze eigenlijk totaal niet wilden. Maar toch, die fouten die in de verdediging gemaakt werden.
Ik denk dat hij Cissé gisteren bedoeldequote:Op maandag 21 april 2008 10:59 schreef planethugo het volgende:
Lamah is idd goed, de verdediging is helaas té vaak het blunderen, iets wat de afgelopen jaren eigenlijk een constante factor is
13.600quote:Maar zondag staan we er gewoon hoor. Tegen ajax, feyenoord en psv kan deze selectie zich opmerkelijk genoeg perfect opladen en de beste wedstrijden van het jaar spelen. Dat gaat zondag ook zeker wel gebeuren, ook met 15.000 geel-zwarten in de kuip die wél sfeer maken. Dat kan van de feyenoord aanhang gisteren toch moeilijk gezegd worden....
ja klopt, maar in 't vorige topic had iemand het over lamah geloof ikquote:Op maandag 21 april 2008 11:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Cissé gisteren bedoelde
Gisteren ging het ook nergens over. De meeste mensen gingen er toch al vanuit dat Feyenoord de CL playoffs niet zouden gaan halen en zagen dit als een generale repetitie voor volgende week. Net als beide clubs denk ik.quote:Op maandag 21 april 2008 10:59 schreef planethugo het volgende:
Lamah is idd goed, de verdediging is helaas té vaak het blunderen, iets wat de afgelopen jaren eigenlijk een constante factor is
Maar zondag staan we er gewoon hoor. Tegen ajax, feyenoord en psv kan deze selectie zich opmerkelijk genoeg perfect opladen en de beste wedstrijden van het jaar spelen. Dat gaat zondag ook zeker wel gebeuren, ook met 15.000 geel-zwarten in de kuip die wél sfeer maken. Dat kan van de feyenoord aanhang gisteren toch moeilijk gezegd worden....
Pot verwijt de ketel enzo.quote:Op maandag 21 april 2008 10:59 schreef planethugo het volgende:
Dat kan van de feyenoord aanhang gisteren toch moeilijk gezegd worden....
Dat is dan jammer, want dat is in het weekend al gebeurd.quote:Op maandag 21 april 2008 11:23 schreef DarkShine het volgende:
Dit aangezien Roda alsook de KNVB hebben toegezegd die kaarten voor de betreffende vakken niet een Feijenoordfans te vergeven.
quote:Op maandag 21 april 2008 11:20 schreef MarkNMGN het volgende:
Maargoed, de sfeer volgende week is niet te vergelijken met die van gisteren. Volgende week zit nl. iedereen vanaf 10 uur 's ochtends al in de kroeg ergens in het centrum.
Zoals aangegeven, die zullen wel aan jullie kant van het stadion geplaatst worden. Oftewel alles word doorgeschoven.quote:Op maandag 21 april 2008 11:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, want dat is in het weekend al gebeurd.
dat denk ik niet. Die neutrale kaarten zullen toch ook al uitgegeven zijn en dus heeft iedereen zijn vak en plaats al. Boeie ook we gaan een lekker sfeertje maken zondagquote:Op maandag 21 april 2008 11:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals aangegeven, die zullen wel aan jullie kant van het stadion geplaatst worden. Oftewel alles word doorgeschoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |