Dat zijn gewoon algemene finale-sjaals. Een sjaal met alleen Feyenoord erop kun je het hele jaar wel kopen. Zou zelf trouwens ook niet gauw zo'n sjaal kopen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:29 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik snap die dubbelsjaals nooit, wie wil er nou een sjaal hebben met het logo van bv. RodaJC?
Ook heb ik ze ooit gezien bij normale competitiewedstrijden.![]()
Het is eigenlijk alleen leuk bij europese wedstrijden, waarbij je ook naar de uitwedstrijd bent geweest ofzo.
lekker laatquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:20 schreef Sender_ het volgende:
Morgen rond uurtje of 12 de stad in een lekker drankje doen.
En dan rond een uurtje of 5 maar is richting de kuip.
Nee, joh. Keihard rellen zoals op 17 april 2005.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:54 schreef VC4 het volgende:
Ik hoop dat het morgen en maandag een beetje gezellig blijft, anders kunnen we in het vervolg een huldiging wel vergeten.
Ik probeer straks toch al voorzichtig een beetje in te drinken. Maar ook hier zal het geen latertje worden. Moet morgen wel in topconditie zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:54 schreef Happel het volgende:
Ik ga zo slapen, denk ik. Moet topfit zijn voor morgen. Heb er echt veel zin in, absurd gewoon.
grote kansquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:12 schreef MarkNMGN het volgende:
Heb in tijden niet zo'n zin gehad in een wedstrijd, onrustig gevoel in m'n maag enzo, bizar.
Wie gaat er zich morgen aan de plaatsen op hun kaartje houden? Ik niet iig, vind dat altijd zo'n onzin. Zal je zien dat er 10 minuten voor de wedstrijd mensen gaan zeiken omdat dat hun plek is..
Ik kom waarschijnlijk rond 18.00 binnen en zie wel waar ik terechtkom.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:12 schreef MarkNMGN het volgende:
Heb in tijden niet zo'n zin gehad in een wedstrijd, onrustig gevoel in m'n maag enzo, bizar.
Wie gaat er zich morgen aan de plaatsen op hun kaartje houden? Ik niet iig, vind dat altijd zo'n onzin. Zal je zien dat er 10 minuten voor de wedstrijd mensen gaan zeiken omdat dat hun plek is..
ga je naar mijn vakquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:34 schreef MarkNMGN het volgende:
Zit morgen op QQ, kan je ook wel relaxed op dat 'balkon' gaan staan toch?
Zitten in de Kuip is voor mij sowieso kut, heb best lange benen dus heb eigenlijk altijd 2 stoeltjes nodig. Ook is U altijd het snelst vol van heel de Kuip voor de wedstrijd. Door die redenen verhuis ik ook volgend jaar naar X aangezien daar dit seizoen opeens stewards staan te controleren op kaarten, eerst kon ik nog altijd op X gaan staan als ik iets te laat was.
Nee, als ik bijtijds in de Kuip ben kan ik gewoon op de SCC van m'n pa of broertje alsnog op U zitten. En als ik niet op tijd ben ga ik op X staan. Win-win situatie.quote:
Ik heb er helaas compleet geen last van (nog), had dat een paar jaar geleden veel meer. Zal wel vooral komen door de wanprestatie in de competitie en het slappe voetbal dat er gespeeld werd. Maar het komt vast wel weer als ik morgen voor de Kuip sta!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:12 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik weet wel zeker dat dat gebeurd, in 2004 en bij de UEFA Cup finale had ik beide gezeur met zo'n oudjequote:Wie gaat er zich morgen aan de plaatsen op hun kaartje houden? Ik niet iig, vind dat altijd zo'n onzin. Zal je zien dat er 10 minuten voor de wedstrijd mensen gaan zeiken omdat dat hun plek is..
Bij de UEFA-cup finale heb ik meerdere vechtpartijen gehad op m'n vak door dat soort lui. 2004 weet ik eigenlijk niet meer, toen was ik inmiddels begonnen met drinken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:51 schreef VC4 het volgende:
[..]
Ik heb er helaas compleet geen last van (nog), had dat een paar jaar geleden veel meer. Zal wel vooral komen door de wanprestatie in de competitie en het slappe voetbal dat er gespeeld werd. Maar het komt vast wel weer als ik morgen voor de Kuip sta!!
[..]
Ik weet wel zeker dat dat gebeurd, in 2004 en bij de UEFA Cup finale had ik beide gezeur met zo'n oudje
Maar dat komt dus omdat het elftal ook al jaren dood is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:54 schreef FrankyMcG het volgende:
De sfeer in de Kuip is al jaren dood!
Ten tijde van de UEFA Cup en de jaren ervoor, toen was het iedere wedstrijd kippevel. Stonden teams echt 1-0 achter bij betreden van het veld en spookte het nog in de Kuip.
Het huidige Legioen bestaat vooral uit klootjesvolk (precies zoals Feyenoord wil), petten en sjaals, josti's en kneuzen die meer bezig zijn met '020' dan met de prestaties van de eigen club. Iedere supporter die met een tegengeluid komt of een ludieke noot (verbaal of via spandoeken) wordt als een NSB'er van de tribune getrokken.
Nee voor de sfeer hoef je al jaren niet meer in Rotterdam Zuid te zijn.
Maar toch....FEYENOORD!
Inderdaad, voor 2004 ofzo heb je eigenlijk altijd leuke elftallen gehad.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:56 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Maar dat komt dus omdat het elftal ook al jaren dood is.
Voor Gyan naar het stadion is misschien wat overdreven, maar toch. Het zijn wel type spelers die iets losmaken bij het publiek.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor Gyan naar het stadion?Het was een cultheld maar niet een speler voor het niveau Feyenoord
Die stewards doen vrij weinig. Ik heb een scc voor Q maar sta altijd op X omdat je daar tenminste laat ken binnen komen en met een groep bij elkaar ken staanquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:34 schreef MarkNMGN het volgende:
Zit morgen op QQ, kan je ook wel relaxed op dat 'balkon' gaan staan toch?
Zitten in de Kuip is voor mij sowieso kut, heb best lange benen dus heb eigenlijk altijd 2 stoeltjes nodig. Ook is U altijd het snelst vol van heel de Kuip voor de wedstrijd. Door die redenen verhuis ik ook volgend jaar naar X aangezien daar dit seizoen opeens stewards staan te controleren op kaarten, eerst kon ik nog altijd op X gaan staan als ik iets te laat was.
Tsss, ga je mond spoelen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor Gyan naar het stadion?Het was een cultheld maar niet een speler voor het niveau Feyenoord
Dat is laat.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen rond half 3 ofzo in de stad hmm
quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:28 schreef MarkNMGN het volgende:
Beter Heineken in de kroeg.
Of flesjes Hertog Jan.
En volgens mij is die foto gemaakt in dat restaurant in de Kuip.
Lijkt me niet dat ze voor de bekerfinale ook opeens cappucino-apperaten, wijnglazen en schoteltjes hebben ingeslagen.![]()
Dat Mols-vereer:{. Het is een goede jongen hoor, maar dat overdreven gedoequote:Op zaterdag 26 april 2008 23:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja omdat die ander pas laat kan ofzo, half 2 naar de stad, zal eeuwigheid duren voor ik er ben maarja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
morgen heineken in de kuip
Niet iedereen is een kansloze student.quote:Op zondag 27 april 2008 00:49 schreef jorienvdherik het volgende:
duur grapje dus morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |