Bron?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:00 schreef Sackboy het volgende:
Bart Smit heeft dus alle pre-orders verstuurd, zo lijkt het![]()
Er is overigens een nieuwe officiele trailer op Gametrailers gezet.
Tja er gaan toch echt geruchten dat sommige winkels hem morgen al in de verkoop gooien..quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:01 schreef Messenga het volgende:
Hij mag bij geen enkele winkel voor de 29ste verkocht worden. Als dat wel gebeurd riskeert dat bedrijf 10k per verkocht item
Ik mag 'm ook nog niet lenen, ookal komt ie morgen binnen
Deze users:quote:
quote:Krijg net van Bart Smit een mailtje dat de Limited Edition die ik gisteren besteld heb, verzonden is .
Met een beetje geluk heb ik hem morgen dan binnen .
quote:me too, me too.. Special Edition FTW
Nogal onverwacht, maar hoop hem morgen ook te hebben.
op Xboxworld, en:quote:Ik keek net bij me status van BS maar blijk dat mijn GTA ook verzonden is ben benieuwd wanneer ik hem ontvangt.
op Fok!quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:44 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Bart Smit heeft mijn normale versie ook net verstuurd
M'n baas belde ook al. Mits de regiomanager ja zegt verkoopt FRS 'm vanaf morgen ook.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja er gaan toch echt geruchten dat sommige winkels hem morgen al in de verkoop gooien..
MM gast zei net ook tegen me, als andere winkels hem eerder verkopen, gaan wij er direct achteraan.
En geloof me, morgen gaan er een paar winkels over de schreef, en dan barst de hel los woooooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:15 schreef ScarFace- het volgende:
Haha dat plaatje en daar voor michelle, is verwijdert
Pardon? Ga jij even bepalen wat ik wel en niet mag posten?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:21 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Lees de topics eens door in plaats van alleen een nutteloze tvp te plaatsen.
Mooiste trailer die ik in een hele lange tijd heb gezien, echt heel goed gedaan. De muziek, de sfeer.. Alles.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:00 schreef Sackboy het volgende:
Niet een echt boeiende trailer IMOquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:00 schreef Sackboy het volgende:
quote:De afgelopen dagen is het een complete chaos hier op de Gamekings nieuws sectie en forum, want GTA IV is in het warez circuit gelekt. De Pal (Europa) en de NTSC (Amerika) zijn vol op te downloaden op het internet, net als de vele filmpjes die net zo snel verdwijnen als dat ze verschijnen. Rockstar is hier niet blij mee, en hebben in de onderstaande pers verklaring gezegd teleur te zijn gesteld in al die mensen die deze game downloaden.
It’s difficult. It’s hard to think that so many are willing to download the games and are unwilling to support us with all the efforts we put into it.
Dat dit niet ongestraft zal gaan, begrijp je zelf ook wel. Want Rockstar en Microsoft werken samen om mensen die de game voor de release datum te spelen aan te gaan pakken. Want ondanks dat er in de .nfo files staat trek je inet verbinding uit je console tot 29 april zal niet helpen, want elke keer dat je Xbox aan het internet hangt stuurt hij een klein log bestand door naar Microsoft. Dus dan kunnen ze zien welke mensen de game hebben gedonwload en speelde, en Microsoft kennende zal dit een ban van Xbox Live opleveren.
A peek at Gamercard aggregator MyGamerCard.com reveals a long list of Xbox 360 users already racking up achievements on Grand Theft Auto IV since an illegal torrent of the game was leaked yesterday and early copies started showing up in people’s homes.
Neither Rockstar nor Microsoft itself have yet responded to Kotaku’s requests for comment.
Xbox Live’s Larry “Major Nelson” Hryb, did say, however, that he was unable to comment yet due to the “need to look into this further,” so we can assume that Microsoft, at least, is investigating.
Maar er zijn nog meer nieuwtjes die niet warez releated zijn, want volgens deze website is de Playstation 3 versie grafisch superieur aan de Xbox 360 versie.
Interesting indeed, I myself - who is a big fan of the Xbox 360 - will be getting the PlayStation 3 version, as I’ve read and heard personally from people who have played the game already that this version is undoubtedly superior to the Xbox 360. Granted, not as much that I would recommend going out to buy a PS3 console if you have a 360 already. Too bad that episodic content is Xbox exclusive, is Take-Two/Rockstar regretting that decision now?
Dan hebben we nog het bericht dat Senator Leland Yee urges ouders oproept om GTA IV niet te kopen voor hun kinderen, want er zit sex en geweld in boe’fucking’hoe.
Press Release
Senator Leland Yee, the author of California’s law attempting to prohibit the sale of extremely violent video games to minors, today urged parents to avoid purchasing the latest graphically violent video game - Grand Theft Auto (GTA) IV - scheduled for release on Tuesday, April 29. GTA IV, the newest in the ultra-violent video game series, is expected to be the year’s most popular game despite its rating of M (Mature) for adult audiences.
“It is imperative that parents avoid purchasing this game for their children and always review the video games their children are playing,” said Yee, who is also a child psychologist. “Unfortunately, the makers of Grand Theft Auto have a history of deceiving the ratings board and the public on the true content of their games. Parents beware: this game undoubtedly glorifies violence, is extremely realistic and designed for adults only.”
In June 2005, the Entertainment Software Rating Board (ESRB) and GTA’s creator Rockstar, were involved in a multi-million dollar scandal called “Hot Coffee,” in which Grand Theft Auto: San Andreas, a game originally rated M by the ESRB, was found to have hidden animations allowing players to watch graphic scenes of oral sex, nudity, and simulated intercourse. The scandal resulted in the game being pulled from most store shelves, a $2.75 million class-action settlement, and the stocks of the Rockstar’s parent company (Take Two Interactive) losing nearly half their value.
The ESRB rates a game based solely on a short video clip and information supplied by the game’s maker and does not actually play or review the full content of the game. While M-rated games are designed for adults, there is no prohibition to selling such games to children. In fact, the Federal Trade Commission reports that 42 percent of unaccompanied children 13 to 16 years of age can successfully purchase M-rated games.
In addition, a recent report by the National Institute on Media & the Family found complacency among retailers, parents and the gaming industry regarding video game rating awareness, enforcement and usage. Among the report’s highlights was a retailer grade of C-, with national retailers receiving a D and rental stores collecting a failing (F) grade. The game industry as a whole received a C and the ESRB received a C+.
Yee’s 2005 law to prohibit the sale of extremely violent video games to minors in California is currently being litigated in the US Court of Appeals for the Ninth Circuit. A bill authored by Yee in 2004, which has gone into effect, requires video game retailers to post signs informing consumers of the video game rating system.
Parents can learn more about GTA IV by visiting various online parental resources including www.whattheyplay.com, www.commonsensemedia.com, and www.parentstv.org.
Gast die trailer is fokking vett!quote:
Eens! Deze trailer heeft tenminste stijlquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:50 schreef Wootism het volgende:
[..]
Gast die trailer is fokking vett!
Waarom moet alles zo mainstream flitsend en knallent zijn
Vind deze trailer echt de vetste tot nu toe!
Dan ga ik morgen maar eens even langs bij de saturnquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
M'n baas belde ook al. Mits de regiomanager ja zegt verkoopt FRS 'm vanaf morgen ook.
Overigens, voor degene uit Tilburg en omstreken, de Saturn in Tilburg biedt em aan voor 45 euro.
Al die mensen die nu ook naamsbekendheid willenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:29 schreef Scarface2004 het volgende:
nieuwe live stream
http://www.ustream.tv/channel/meet-niko
Misschien een domme vraag van mijn kant.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
M'n baas belde ook al. Mits de regiomanager ja zegt verkoopt FRS 'm vanaf morgen ook.
Overigens, voor degene uit Tilburg en omstreken, de Saturn in Tilburg biedt em aan voor 45 euro.
Pics van de zandbak!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:44 schreef Bastard het volgende:
Vandaag moest ik bij de BS wezen voor een zandbak voor mn dochter
Meteen gevraagd naar GTA alsof mn neus bloedde, en de verkoper zei dat hij hem maandag binnen kreeg maar niet zeker wist dat hij hem dan ook al mocht verkopen.
Dus ik vertel van die brief die ik ergens op Inet tegen kwam over het embargo.... "hmzz die heb ik nog niet gezien,, "
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:44 schreef Bastard het volgende:
Vandaag moest ik bij de BS wezen voor een zandbak voor mn dochter
Meteen gevraagd naar GTA alsof mn neus bloedde, en de verkoper zei dat hij hem maandag binnen kreeg maar niet zeker wist dat hij hem dan ook al mocht verkopen.
Dus ik vertel van die brief die ik ergens op Inet tegen kwam over het embargo.... "hmzz die heb ik nog niet gezien,, "
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:51 schreef Wootism het volgende:
AHA! Wat ziet mijn oog op de planning van de Bart Smit?
DE PS3 GTAIV PACK !
[ afbeelding ]
Hoe komt dat ik echt nog bijna nergens hier in Nederland van die bundel heb gehoord?
let op, hij speelt de missies voor wie geen spoilers wilquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:47 schreef Ronados het volgende:
Zolang de vooraad strekt:
http://www.ustream.tv/channel/meet-niko (zeer goede kwaliteit stream)
Dat vraag ik me ook af, want die verkoopdatum gaat er aan morgen, gok ik.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag van mijn kant.
MS en Rockstar kunnen precies zien wie er voor 29 april aan de slag gaan met GTA IV.
Wat ze gaan die doen met die accounts is nog niet bekend (waarschijnlijk bannen), maar stel dat er winkels zijn die hem eerder in de verkoop gooien dan heb je ineens een aantal mensen die met een legale versie aan de slag gaan voor de release-date. Oftewel, wat voor risico loopt je Live-account als je met een legaal verkregen kopie voor de 29e gaat spelen
Geen stomme vraag hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag van mijn kant.
MS en Rockstar kunnen precies zien wie er voor 29 april aan de slag gaan met GTA IV.
Wat ze gaan die doen met die accounts is nog niet bekend (waarschijnlijk bannen), maar stel dat er winkels zijn die hem eerder in de verkoop gooien dan heb je ineens een aantal mensen die met een legale versie aan de slag gaan voor de release-date. Oftewel, wat voor risico loopt je Live-account als je met een legaal verkregen kopie voor de 29e gaat spelen
Die komt inderdaad ook meegereleased Dinsdag. Wat ben ik blij dat ik Dinsdag gewoon vrij heb van werk, en er al 1 gereserveerd heb.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:51 schreef Wootism het volgende:
AHA! Wat ziet mijn oog op de planning van de Bart Smit?
DE PS3 GTAIV PACK !
[ afbeelding ]
Hoe komt dat ik echt nog bijna nergens hier in Nederland van die bundel heb gehoord?
Morgen bij de plaatselijk games-toko maar eens vragen of ze zo'n PS3 GTA-Pack apart willen houden voor mij.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geen stomme vraag hoor.
Legaal verkregen kopies bestaan niet, dan heb je gewoon het origineel. Dat is te herkennen aan de disc waar voor MS een speciale digicode op zit, ze kunnen dus als het ware d.m.v. xboxlive zien of 't een legaal verkregen versie is, en waar die vandaan komt. De desbetreffende winkel krijgt vervolgens een boete van 10.000 euro per verkochte release.
[..]
Die komt inderdaad ook meegereleased Dinsdag. Wat ben ik blij dat ik Dinsdag gewoon vrij heb van werk, en er al 1 gereserveerd heb.
Dat ligt er natuurlijk aan waar en wanneer je hem gepreorderd heb, superknurftquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:58 schreef SuperKnurft het volgende:
Als je hem gepreorderd hebt, hoe groot is de kans dan dat er een exemplaar voor jou de 29ste is? weet iemand dat?
Mja, ligt eraan hoor. de Pre Order in de winkel moet je zelf op je eigen houtje komen ophalen. 't kan dus best zijn dat jij je pre order inlevert en de GTA's op zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan waar en wanneer je hem gepreorderd heb, superknurft![]()
Als je hem ruim vantevoren bij een waardige retailer (dus geen Wehkamp ofzo) heb gepreorderd ben je in ieder geval zeker van een exemplaar op de 29e.
Dat noem ik dan ook geen preorderquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mja, ligt eraan hoor. de Pre Order in de winkel moet je zelf op je eigen houtje komen ophalen. 't kan dus best zijn dat jij je pre order inlevert en de GTA's op zijn.
* Hoopt nog steeds dat het morgen een kneuzenkermis wordt bij de retailers en daardoor de verkoop losbarst.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:08 schreef Snever het volgende:
*Hoopt nog steeds op een exemplaar op de 28ste
vorige week, bij gamemaniaquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan waar en wanneer je hem gepreorderd heb, superknurft![]()
Als je hem ruim vantevoren bij een waardige retailer (dus geen Wehkamp ofzo) heb gepreorderd ben je in ieder geval zeker van een exemplaar op de 29e.
De Pre Order van 10 euro is de enige Pre-Order die er is in de fysieke retail winkels hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat noem ik dan ook geen preorderDat is gewoon betalen voor een setje ansichtkaarten en vervolgens maar hopen dat je dinsdagochtend op tijd in de winkel bent voor een exemplaar.
Ed, misschien is het handig om ff te vertellen wat die man erbij zei toen jij vroeg of je op tijd was.quote:
zou tof zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:00 schreef Sackboy het volgende:
Idem hierquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zou tof zijn
hoop dat BS ook verkoopt, want dan ren ik naar de e-plaza
zelfde shit
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:31 schreef Edwinuss het volgende:
Superknurft, ik hoop echt dat de pre orders er zijn Maandagnacht. Anders trappen we de boel daar fijn
Als iemand morgen gta 4 binnen krijgt van BS, zijn ze dan niet verplicht hem ook in de fysieke winkel te verkopen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zou tof zijn
hoop dat BS ook verkoopt, want dan ren ik naar de e-plaza
zelfde shit
Nop.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:37 schreef il-patino het volgende:
[..]
Als iemand morgen gta 4 binnen krijgt van BS, zijn ze dan niet verplicht hem ook in de fysieke winkel te verkopen?
Niet per definitie. Dat is het voordeel van een Embargo, als het eenmaal gebroken is, mag je je spulletjes verkopen. Dus, bijvoorbeeld, als Intertoys morgen besluit GTA4 in de verkoop te gooien, dan is Intertoys inderdaad strafbaar. Maar als MM, BS en alle andere zaken vervolgens (geheel logisch, concurrentie-technisch gezien) volgen, worden ze niet bestraft.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:58 schreef SuperKnurft het volgende:
Tevens denk ik dat de kans klein is dat winkels hem morgen gaan verkopen, zou een mooie boete voor de winkels opleveren
Omdat Internet Embargo en Fysiek Embargo verschillen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:41 schreef il-patino het volgende:
[..]
Why? je verbreekt dan toch in weze het embargo al?
In Tilburg komt ie overal morgenochtend binnen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:42 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
Gezien alle georganiseerde midnightlaunches en het feit dat bij nog heel veel winkels de game pas maandag binnenkomt zal ik er maar niet op rekenen dat ie morgen al ergens te krijgen is.
Get Real
Heb ook flink rondgebeld en ja een aantal (grote ketens, MM, BS, Intertoys)) hebben hem binnen, maar dan in het centrale distributiecentrum of in de winkel (MM), maar dan liggen ze achter gesloten deuren.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
In Tilburg komt ie overal morgenochtend binnen.
Thanks for the heads upquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat Internet Embargo en Fysiek Embargo verschillen.
Helaas wel ja. Maar ik denk dat 't morgen kneuzenkermis is in Tilburg.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:45 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
Heb ook flink rondgebeld en ja een aantal (grote ketens, MM, BS, Intertoys)) hebben hem binnen, maar dan in het centrale distributiecentrum of in de winkel (MM), maar dan liggen ze achter gesloten deuren.
De kleinere ketens krijgen hem pas maandag, ook de online per post aangevraagde games komen maandag binnen om verstuurd te worden.
Edit: ook al hoop ik net als iedereen morgen ergens al een exemplaar te vinden!!! Maar het is ijdele hoop denk ik.
Mag ik zo vrij zijn te vragen wat ik onder een "kneuzenkermis" moet verstaan? (schitterend woord trouwens!)quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Maar ik denk dat 't morgen kneuzenkermis is in Tilburg.
Een volle winkel met bijlmervolk.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:06 schreef WindowFlower het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn te vragen wat ik onder een "kneuzenkermis" moet verstaan? (schitterend woord trouwens!)
owke, wist ik nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:40 schreef WindowFlower het volgende:
[..]
Niet per definitie. Dat is het voordeel van een Embargo, als het eenmaal gebroken is, mag je je spulletjes verkopen. Dus, bijvoorbeeld, als Intertoys morgen besluit GTA4 in de verkoop te gooien, dan is Intertoys inderdaad strafbaar. Maar als MM, BS en alle andere zaken vervolgens (geheel logisch, concurrentie-technisch gezien) volgen, worden ze niet bestraft.
Wachten. . . of zelf de hype maken !! in elke game relelateerde winkel waar je komt vertellen dat ze hem al verkopen !! ( hoe meer bedrijfsleiders gaan bellen met hoofdkantoor hoe sneller het embargo eraan gaat!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:08 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
owke, wist ik niet
Nou dan zal morgen middag het internet in de gaten houden of de verkoop is losgebarsten
Ga morgen schreeuwend een gameshop binnen, JULLIE LOPEN OMZET MIS (want de Mediamarkt/Intertoys/Bart Smit/Gamesufferd op de hoek)* VERKOOPT GTA AL!!!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:17 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Wachten. . . of zelf de hype maken !! in elke game relelateerde winkel waar je komt vertellen dat ze hem al verkopen !! ( hoe meer bedrijfsleiders gaan bellen met hoofdkantoor hoe sneller het embargo eraan gaat!!![]()
Creating the hype for your own vibe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staan ook nieuwe screenshots op de site:
Klik op de afbeelding voor meer.
Dat is altijd zo'n bullshit. Alsof GTA IV helemaal perfect is, er zijn ook heus wel minpunten te vinden. Een 10 is perfectie en perfectie bestaat niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:18 schreef MMaRsu het volgende:
http://xbox360.ign.com/articles/869/869381p1.html
IGN Review
10
10
10
10
10
ALLES EEN 10
Nee een 10 is JOUW vision van perfectie.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n bullshit. Alsof GTA IV helemaal perfect is, er zijn ook heus wel minpunten te vinden. Een 10 is perfectie en perfectie bestaat niet.
quote:A "10" is not a score we give out very often. In fact, the last time we gave a 10 to a console game was Soul Calibur in 1999. A 10 doesn't mean a game is perfect -- it means a game is pushing boundaries, expanding a genre, and doing many things to a level so far above and beyond its competitors that they overshadows any flaws. Certainly, GTA IV has some issues, the most noticeable being the occasional flaw in the cover system, but there are many more pieces of GTA IV that are better than anything I've seen from a game in the past decade. We don't give 10s often -- just to games that merit the score.
WOOT die multiplayer !!!!! wtf gaat dat te dik worden!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:31 schreef jorienvdherik het volgende:
gaaf man die videoreview
morgen moet bartsmit/eplaza hem echt verkopen:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |