Spartans! Tonight we dine in hell!quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:29 schreef Houniet het volgende:
300!
fipo'squote:
Wat eten ze daar?quote:
Sappige maagdelijke gristenmeisjesquote:
Eerst ontmaagden....quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sappige maagdelijke gristenmeisjes
Jij je zinquote:
braaf hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Foei!![]()
Ik ben braaf aan het werk tot 9 uur. En als ik thuis ben hardlopen.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:15 schreef MPG het volgende:
De vorige post mag opgevat worden als een:
"Hoi en meteen weer doei"
Veel plezierquote:
Baasjequote:Op vrijdag 25 april 2008 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
Morgen van 12-16uur mensen delegeren om de kantine te runnen.
Ik pwn dan
niet in het weekend wel met Koninginnedagquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik werk tot 9 uur en morgen middag/avond ook. Maar ik leidt er niet onder hoor![]()
Ga je nog wat leuks doen?
Hmm geen gek idee Papier.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ieder nadeel heb ze voordeel. Nou valt er wel een hoop meer geld mee te verdienen.![]()
* Papierversnipperaar belt paddo-leverancier
Oei dat heb je snel gedaan...quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:42 schreef DaMart het volgende:
Ik ben door mijn onbekeken DVD's heen.
Morgen maar eens nieuwe kopen dan.
O ja, en Zwartboek is een mooie film.
TO werkt nog steeds niet?quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
maar het blijft kut, die uitlijning links
Het is nooit te vroegquote:
Nou, als ik lig te slapen hoef je me er niet voor wakker te maken hoor.. Ik merk het vanzelf wel, e dan wordt ik wel wakkerquote:
Slapen met tieten naast jequote:Op zaterdag 26 april 2008 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, als ik lig te slapen hoef je me er niet voor wakker te maken hoor.. Ik merk het vanzelf wel, e dan wordt ik wel wakker
moet toch ooit slapen?quote:Op zaterdag 26 april 200810:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slapen met tieten naast je [afbeelding]
hier ook, alweer bijna voorbijquote:Op zaterdag 26 april 200810:20 schreef Pheno het volgende:
Yeah, weekend.
dat doet ie, want hier straalt ie (als een zonnetje.. hihih)quote:Op zaterdag 26 april 200810:23 schreef DaMart het volgende:
Een goedemorgen deze bewolkte morgen [afbeelding].
Hopelijk schijnt achter die wolken wel de zon [afbeelding].
quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat doet ie, want hier straalt ie (als een zonnetje.. hihih)
quote:
zo zo 24 postsquote:Op zaterdag 26 april 200810:28 schreef JortK het volgende:
Kijk eens wie ik tegenkwam: Gans_Klok [afbeelding]
owh, waar staat die Policy danquote:Op zaterdag 26 april 200810:34 schreef JortK het volgende:
Zo de eerste bans dankzij de nieuwe FB policy zijn gevallen [afbeelding]
*proest* ... persoonlijk worden mag niet? Nou.... tja.... wat moet je dan op een forum eigenlijk? Zakelijk met elkaar omgaan?quote:persoonlijk worden/crewbashen doen we niet meer.
Ah. Tof.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
en met FQR ook geen onzin-teksten bij je invoer-venster
nee, text_only weerquote:Op zaterdag 26 april 200810:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zit je trouwens nu via de light-layout?
Hoe is het daar aan de andere kant?quote:
whehe... ja, vanuit Indonesie is dit ook veel beter. Wel snel voornamelijkquote:Op zaterdag 26 april 200810:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah. Tof.
Zal ik blij mee zijn op mijn werk.. Kutpc's daar [afbeelding]
alles prima, maar het geld wat ik nodig heb voor een avondje uit is er niet echt. Toch wil ik vanavond eventjes jongedames kijken.quote:
Dan ga je schoenen poetsenquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alles prima, maar het geld wat ik nodig heb voor een avondje uit is er niet echt. Toch wil ik vanavond eventjes jongedames kijken.
jah, of gewoon een uurtje of twee bedelen.. het is zaterdagavond namelijk.. drukse avond van de week in het nachtleven. Wel aantrekkelijk om toch eventjes te gaan kijken, niet?quote:Op zaterdag 26 april 200810:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan ga je schoenen poetsen [afbeelding].
Zekers!quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, of gewoon een uurtje of twee bedelen.. het is zaterdagavond namelijk.. drukse avond van de week in het nachtleven. Wel aantrekkelijk om toch eventjes te gaan kijken, niet?
jazekersquote:
Ja, er is wel wat hoor, maar als het rustig is, is het ECHT rustig, en dat is niet gezellig.. als het wat drukker is komen de dames ook wel... eventueel kan ik er wat mee naar binnen smokkelen. Dat gaat wel vaker zo hier.. gelukkig kost me dat als buitenlander niets, want ik vertik het te betalen voor mensen die ik ken. Ben wel goed, maar niet gek.quote:Op zaterdag 26 april 200811:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zekers!
Heb je een beetje discotheken daar?
ghehe... Sultanquote:Op zaterdag 26 april 200813:30 schreef Houniet het volgende:
Hehe Sultan Indahmen dus [afbeelding].
Heb nu op de zaak een nieuwe TFT van Samsung aan me laptop hangen, de SyncMaster 2043 NWX [afbeelding].
vanochtend ook koffie op, zonder de hoeven werkenquote:Op zaterdag 26 april 200813:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Weekendwerkkoffie [afbeelding]
Die had ik net in de auto!quote:
Ik ben nu op mijn werk, ruimte zatquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ghehe... Sultan
Waarom zou je een SyncMaster 2043 NWX aan je laptop hangen? Dan is het toch niet echt meer iets voor op je schoot, wel?
goed puntquote:Op zaterdag 26 april 200813:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben nu op mijn werk, ruimte zat [afbeelding].
ooh.. die!quote:Op zaterdag 26 april 200813:57 schreef Houniet het volgende:
Deze komt er twee keer te staan op me bureau thuis [afbeelding] !
LS20MYKEBQ/EDC
Twee keerquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:57 schreef Houniet het volgende:
Deze komt er twee keer te staan op me bureau thuis!
LS20MYKEBQ/EDC
Moet je weer stoer doen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:08 schreef Houniet het volgende:
Omdat het mooi is.
Goed bezigquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
TV kijken tjidens werk ftw!
Je hebt er een klap tegenaan gegeven ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:35 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij is het probleem met de rare strepen op mijn scherm opgelost.
Nee, een nieuwe videokaart gekochtquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt er een klap tegenaan gegeven ?
Of je huis beter stofzuigen dat het stof er niet in kan komen en je dat ding niet schoont hoeft te makenquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een nieuwe videokaart gekocht.
Volgens de medewerker in de winkel, is hij een keer te heet geworden, waardoor hij is doorgebrand en je dus last krijgt van die rare strepen.
Ventilatoren van je oc schoonmaken koelt trouwens een graad of 2 a 3 beter, merk ik nu.
Das lekkerquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:04 schreef Aarti het volgende:
Dankje
zometeen aan de kook, lekker mexicaans vanavond
quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:04 schreef Aarti het volgende:
Dankje
zometeen aan de coke, lekker colombiaans vanavond
BXquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:10 schreef BrandX het volgende:sooowww, hehe, ben er ook weer es
hoe is het hier?
Best met u?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:10 schreef BrandX het volgende:sooowww, hehe, ben er ook weer es
hoe is het hier?
ja, alleen mn avocadó's zijn niet op tijd rijpquote:
In de zon leggen hequote:Op zaterdag 26 april 2008 16:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, alleen mn avocadó's zijn niet op tijd rijp
Ja, achter de pc lag een enorme berg stof inderdaadquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Of je huis beter stofzuigen dat het stof er niet in kan komen en je dat ding niet schoont hoeft te maken
Hoi BXquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:10 schreef BrandX het volgende:sooowww, hehe, ben er ook weer es
hoe is het hier?
Jup, sinds gisteren, in een zak bananen, heeft iets geholpen, maar niet genoegquote:
Meer bananen dusquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
Jup, sinds gisteren, in een zak bananen, heeft iets geholpen, maar niet genoeg
Wat is stoerquote:
Sjiek hendigquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat is stoer? Ik vind het gewoon handig jeweet
.
Ban!quote:
Bij de eerste verjaardag is de kroeg afgehuurd, gratis pilsenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:23 schreef PoeK het volgende:
ik dalijk ook verjaardag.
Met genoeg biertjes word dat vanzelf 14 km.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bij de eerste verjaardag is de kroeg afgehuurd, gratis pilsen. Daarna 7km naar huis fietsen
.
Escape from Alcatrazquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat is die film op Veronica?
Ah, dank.quote:
Je hebt geneukt?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hatsikidee.
Dat dan weer niet.quote:
Ga je nog stappen of vroeg naar bed?quote:
Vroeg naar bedquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je nog stappen of vroeg naar bed?
Trustenquote:
Inval dienstje, veel centjesquote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Inval dienstje, veel centjes
quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als ie bij mij komt werken kan hij tijdens late (weekend) diensten de films tijdens het werk kijken.
Ach, die Iris Cheques moest ik toch ergens aan opmaken hequote:Op zaterdag 26 april 2008 23:32 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Dat is waarMisschien moet DaMArt dat ook maar eens doen, met zijn DVD verslaving....
![]()
Het handige aan de gedownloadde dvd's is dat ze 't eruit geknipt hebben. Je zou bijna een dvd kopen, de orginele weggooien en de gekopieerde dvd erin doen omdat je dan dat copyright-filmpje niet hoeft te zienquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:59 schreef DaMart het volgende:
Ook The Illusionist is een aanrader.
Op dit tempo mag ik binnenkort wel weer DVD's gaan kopen, en ik heb er vandaag nog zes gehaald
Ik vraag me alleen af wat ze proberen te bereiken met die irritante copyrightfilmpjes vooraf. Ik kijk ze niet eens, maar stop de DVD gewoon alvast in de speler, zodat die zooi klaar is als ik drinken en chips heb gepakt. Maar het is een typisch voorbeeld van 'hoe spreek ik de verkeerde doelgroep aan?'.
De DVD-koper wordt erop gewezen dat hij die film niet zou moeten downloaden. O ja, het is stelen volgens de makers van het filmpje, maar over de juridische onjuistheid van die onzin zullen we het maar niet hebben. Punt is dat ze mij als koper van de dvd vragen om de film niet te downloaden. Tja, als ik die film wilde downloaden, had ik de DVD niet gekocht he.
quote:Op zondag 27 april 2008 12:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gezocht recepten voor mocktails
hier in Indonesie zijn ze zo lui dat ze op een illegale DVD die fragmenten er zelfs in laten zittenquote:Op zondag 27 april 200812:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het handige aan de gedownloadde dvd's is dat ze 't eruit geknipt hebben. Je zou bijna een dvd kopen, de orginele weggooien en de gekopieerde dvd erin doen omdat je dan dat copyright-filmpje niet hoeft te zien [afbeelding]
Lui? Het kost aardig wat tijd voor de mensen die films online zetten.quote:Op zondag 27 april 2008 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier in Indonesie zijn ze zo lui dat ze op een illegale DVD die fragmenten er zelfs in laten zitten
Nee, dvd-tjes met film kosten hier 50 eurocent. Online zetten dat snapt nog niemand hier, laat staan dat er snel internet isquote:Op zondag 27 april 200813:15 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Lui? Het kost aardig wat tijd voor de mensen die films online zetten.
50 cent wel, is dat niet wat duurquote:Op zondag 27 april 2008 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, dvd-tjes met film kosten hier 50 eurocent. Online zetten dat snapt nog niemand hier, laat staan dat er snel internet is
klopt, en de kwaliteit is ook nog vaak wel goed.. dus ik kan vrij veel films kijken als ik wat meer tijd hadquote:Op zondag 27 april 200813:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
50 cent wel, is dat niet wat duur [afbeelding]
Je hebt het wel heel zwaar daar jaquote:Op zondag 27 april 2008 13:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, en de kwaliteit is ook nog vaak wel goed.. dus ik kan vrij veel films kijken als ik wat meer tijd had
nah, dat zeg ik nietquote:Op zondag 27 april 200813:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt het wel heel zwaar daar ja [afbeelding]
Ik zit inmiddels ook lekker buitenquote:
Ik heb geschaakt in de zon. Nu ben ik n tikje verbrandquote:
Schaken op zondagquote:Op zondag 27 april 2008 16:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb geschaakt in de zon. Nu ben ik n tikje verbrand
ik heb de hele tijd buiten gezetenquote:
Schaken überhaupt.quote:
ik ben daar echt vreselijk slecht inquote:Op zondag 27 april 2008 17:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Schaken überhaupt.![]()
3 x verloren
Ik kan al helemaal 3 zetten vooruit denken.quote:
Dan is daar toch ook geen hol aan?quote:Op zondag 27 april 2008 17:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan al helemaal 3 zetten vooruit denken.Maar tegen iemand die alle openingsvarianten met naam en toenaam uit z'n hoofd kent heb ik geen kans.
ik vind Catan veel leukerquote:Op zondag 27 april 2008 17:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan al helemaal 3 zetten vooruit denken.Maar tegen iemand die alle openingsvarianten met naam en toenaam uit z'n hoofd kent heb ik geen kans.
Ik was stiekem al de hee dag op, maar ik probeer heel hard te leren, dus vandaar dat ik mezelf dwing zoveel mogelijk bij de pc weg te blijven en in de boeken te duiken.quote:
quote:
heel goedquote:Op zondag 27 april 2008 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was stiekem al de hee dag op, maar ik probeer heel hard te leren, dus vandaar dat ik mezelf dwing zoveel mogelijk bij de pc weg te blijven en in de boeken te duiken.
Stoerrrrrquote:Op zondag 27 april 2008 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was stiekem al de hee dag op, maar ik probeer heel hard te leren, dus vandaar dat ik mezelf dwing zoveel mogelijk bij de pc weg te blijven en in de boeken te duiken.
Poffertjes adoratie topique?quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik wist niet dat Ajax ook moest spelen vandaag.
Ze troffen de verkeerde tegenstanderquote:
Wat?quote:
Nederland 3(dat is 1 van de 3 zenders die ster reclames uitzend inderdaadquote:
Ja ben ik ook aan het kijken. Lijkt me wel een eerlijk meisje.quote:Op zondag 27 april 2008 22:01 schreef ScarFace- het volgende:
Wat een nivo op nederland 3 nu.
Wat zie jij in de spiegel?
Knap, mooi, intelligent![]()
En dan ook nog:
Zou jij er anders uit willen zien? Ja.
Dat wel.quote:Op zondag 27 april 2008 22:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ben ik ook aan het kijken. Lijkt me wel een eerlijk meisje.
quote:Op zondag 27 april 2008 23:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Klaar met studeren, M?
Tja... klopt ik ben er elke dag hé.quote:Op maandag 28 april 2008 01:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sander jonge, ik zie je steeds vaker!
Goedenachtquote:Op maandag 28 april 2008 01:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Tja... klopt ik ben er elke dag hé.![]()
Goedenacht.
Tja wat je zelf wil.quote:Op maandag 28 april 2008 01:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goedenacht
Elke nacht is mij wat teveel van het goede, maar zo nu en dan moet het hè
quote:
quote:
quote:
quote:
Jullie ook een goedemorgenquote:
ja wel ok! rustig op werk omdat ik van alles overdraag, dus kan lekker extra werken aan mijn scriptie onder werktijdquote:Op maandag 28 april 2008 08:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima joh, lekker vrij strakjes. En met jou?
Leuk al dat zwaaienquote:Op maandag 28 april 200808:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie ook een goedemorgen [afbeelding] [afbeelding].
En iedereen die nog wakker moet worden ook alvast goedemorgen deze grijze maandagochtend [afbeelding].
Wanneer ga je afsluiten daar dan?quote:Op maandag 28 april 2008 08:37 schreef BrandX het volgende:DM
pv
Jort
[..]
ja wel ok! rustig op werk omdat ik van alles overdraag, dus kan lekker extra werken aan mijn scriptie onder werktijd![]()
Ik ga trouwens nu, tuut naar de garage brengen en hup naar kantoor
Ik pas 1quote:Op maandag 28 april 2008 09:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo alweer 3uurtjes gewerkteven pauze!
Ik begin pas om 1.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |