Ban!quote:
Bij de eerste verjaardag is de kroeg afgehuurd, gratis pilsenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:23 schreef PoeK het volgende:
ik dalijk ook verjaardag.
Met genoeg biertjes word dat vanzelf 14 km.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bij de eerste verjaardag is de kroeg afgehuurd, gratis pilsen. Daarna 7km naar huis fietsen
.
Escape from Alcatrazquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat is die film op Veronica?
Ah, dank.quote:
Je hebt geneukt?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hatsikidee.
Dat dan weer niet.quote:
Ga je nog stappen of vroeg naar bed?quote:
Vroeg naar bedquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je nog stappen of vroeg naar bed?
Trustenquote:
Inval dienstje, veel centjesquote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Inval dienstje, veel centjes
quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als ie bij mij komt werken kan hij tijdens late (weekend) diensten de films tijdens het werk kijken.
Ach, die Iris Cheques moest ik toch ergens aan opmaken hequote:Op zaterdag 26 april 2008 23:32 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Dat is waarMisschien moet DaMArt dat ook maar eens doen, met zijn DVD verslaving....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |