Spartans! Tonight we dine in hell!quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:29 schreef Houniet het volgende:
300!
fipo'squote:
Wat eten ze daar?quote:
Sappige maagdelijke gristenmeisjesquote:
Eerst ontmaagden....quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sappige maagdelijke gristenmeisjes
Jij je zinquote:
braaf hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Foei!![]()
Ik ben braaf aan het werk tot 9 uur. En als ik thuis ben hardlopen.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:15 schreef MPG het volgende:
De vorige post mag opgevat worden als een:
"Hoi en meteen weer doei"
Veel plezierquote:
Baasjequote:Op vrijdag 25 april 2008 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
Morgen van 12-16uur mensen delegeren om de kantine te runnen.
Ik pwn dan
niet in het weekend wel met Koninginnedagquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik werk tot 9 uur en morgen middag/avond ook. Maar ik leidt er niet onder hoor![]()
Ga je nog wat leuks doen?
Hmm geen gek idee Papier.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ieder nadeel heb ze voordeel. Nou valt er wel een hoop meer geld mee te verdienen.![]()
* Papierversnipperaar belt paddo-leverancier
Oei dat heb je snel gedaan...quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:42 schreef DaMart het volgende:
Ik ben door mijn onbekeken DVD's heen.
Morgen maar eens nieuwe kopen dan.
O ja, en Zwartboek is een mooie film.
TO werkt nog steeds niet?quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
maar het blijft kut, die uitlijning links
Het is nooit te vroegquote:
Nou, als ik lig te slapen hoef je me er niet voor wakker te maken hoor.. Ik merk het vanzelf wel, e dan wordt ik wel wakkerquote:
Slapen met tieten naast jequote:Op zaterdag 26 april 2008 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, als ik lig te slapen hoef je me er niet voor wakker te maken hoor.. Ik merk het vanzelf wel, e dan wordt ik wel wakker
moet toch ooit slapen?quote:Op zaterdag 26 april 200810:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slapen met tieten naast je [afbeelding]
hier ook, alweer bijna voorbijquote:Op zaterdag 26 april 200810:20 schreef Pheno het volgende:
Yeah, weekend.
dat doet ie, want hier straalt ie (als een zonnetje.. hihih)quote:Op zaterdag 26 april 200810:23 schreef DaMart het volgende:
Een goedemorgen deze bewolkte morgen [afbeelding].
Hopelijk schijnt achter die wolken wel de zon [afbeelding].
quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat doet ie, want hier straalt ie (als een zonnetje.. hihih)
quote:
zo zo 24 postsquote:Op zaterdag 26 april 200810:28 schreef JortK het volgende:
Kijk eens wie ik tegenkwam: Gans_Klok [afbeelding]
owh, waar staat die Policy danquote:Op zaterdag 26 april 200810:34 schreef JortK het volgende:
Zo de eerste bans dankzij de nieuwe FB policy zijn gevallen [afbeelding]
*proest* ... persoonlijk worden mag niet? Nou.... tja.... wat moet je dan op een forum eigenlijk? Zakelijk met elkaar omgaan?quote:persoonlijk worden/crewbashen doen we niet meer.
Ah. Tof.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
en met FQR ook geen onzin-teksten bij je invoer-venster
nee, text_only weerquote:Op zaterdag 26 april 200810:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zit je trouwens nu via de light-layout?
Hoe is het daar aan de andere kant?quote:
whehe... ja, vanuit Indonesie is dit ook veel beter. Wel snel voornamelijkquote:Op zaterdag 26 april 200810:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah. Tof.
Zal ik blij mee zijn op mijn werk.. Kutpc's daar [afbeelding]
alles prima, maar het geld wat ik nodig heb voor een avondje uit is er niet echt. Toch wil ik vanavond eventjes jongedames kijken.quote:
Dan ga je schoenen poetsenquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alles prima, maar het geld wat ik nodig heb voor een avondje uit is er niet echt. Toch wil ik vanavond eventjes jongedames kijken.
jah, of gewoon een uurtje of twee bedelen.. het is zaterdagavond namelijk.. drukse avond van de week in het nachtleven. Wel aantrekkelijk om toch eventjes te gaan kijken, niet?quote:Op zaterdag 26 april 200810:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan ga je schoenen poetsen [afbeelding].
Zekers!quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, of gewoon een uurtje of twee bedelen.. het is zaterdagavond namelijk.. drukse avond van de week in het nachtleven. Wel aantrekkelijk om toch eventjes te gaan kijken, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |