Je moet je muil houwequote:Op donderdag 24 april 2008 22:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik moet hier posten.
Hoi je bent hier nieuw. Stel je eens voor.quote:
hoi ik ben poek.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoi je bent hier nieuw. Stel je eens voor.
Hoi eer-ik.quote:
Aangenaam Harry.quote:
Agree.quote:
lmfdquote:
quote:
Das niet voor de poes!quote:
quote:
ambotquote:Op donderdag 24 april 2008 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eks_in_de_trein.html
Hoidoeiquote:
Zie link van Darkus_Angelusquote:Op donderdag 24 april 2008 22:24 schreef PoeK het volgende:
wip express?
harry is de schrik van elke cowboyquote:
Moet je bij Jort kijkenquote:
ohquote:
Dan moet je nieuwe kopenquote:
Hehequote:Op donderdag 24 april 2008 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
oh
ik zat al te turen naar die van frimtits
die van jort had ik al gezien natuurlijk
Je bedoelt dat het bedtijd is?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:59 schreef Muck het volgende:
man, ik zit hier echt te gapen als een malle
Slaap lekker Martquote:
Jawel, maar gezien het feit dat ik voor ONZ waar veel gebeurt ik naar mijn zin te weinig online kon zijn, heb ik gezegd dat het beter was om iemand anders op ONZ te zetten. Ik had ook gesolliciteerd voor MIS.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:28 schreef Muck het volgende:
zeg tmaat, vanwaar de wijziging naar MIS eigenlijk? beviel ONZ niet?
ah zoquote:Op donderdag 24 april 2008 23:31 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Jawel, maar gezien het feit dat ik voor ONZ waar veel gebeurt ik naar mijn zin te weinig online kon zijn, heb ik gezegd dat het beter was om iemand anders op ONZ te zetten. Ik had ook gesolliciteerd voor MIS.
Slaap lekker Tmaatquote:Op donderdag 24 april 2008 23:36 schreef Tmaatje het volgende:
Was toch echt niet de bedoeling...
Afijn ik ben naar bed, welterusten..![]()
ah gelukkig, ik was niet de laatstequote:
quote:
Keurig netjesquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Net ff wat cursusdocumenten verzameld en bijeen gezet om uit te printen. Morgen op het werk mag de printer een 80 tal pagina's voor mij maken
Ja, ze verplaatsen mij om de haverklap omdat ik een 'flex-medewerker' ben en maar 1 dag in de week werk, dan mogen ze mij wel 'helpen' met mijn studie.quote:
preciesquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, ze verplaatsen mij om de haverklap omdat ik een 'flex-medewerker' ben en maar 1 dag in de week werk, dan mogen ze mij wel 'helpen' met mijn studie.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, ze verplaatsen mij om de haverklap omdat ik een 'flex-medewerker' ben en maar 1 dag in de week werk, dan mogen ze mij wel 'helpen' met mijn studie.
ja, goedemiddagquote:Op vrijdag 25 april 200808:28 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen deze zonnige morgen [afbeelding].
lekkerquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, jij ook een origami orgasme
Keurig netjesquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:01 schreef JortK het volgende:
MPG, tis me niet gelukt om die tool af te krijgen gister, omdat me vriendin dr examen werkstukken af moest maken.
Van het weekend gaat het lukken, maar dat merk je vanzelf wel want ik gaat het automatisch posten
Martquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:18 schreef Pheno het volgende:
Ohio
yes, weer vierdequote:Op vrijdag 25 april 200810:30 schreef MPG het volgende:
#27 buzzer 74572
#38 Pheno 68128
#49 Sebasser 63418
#51 indahnesia.com 62953
#56 marcb1974 62003
#58 Dark_Angelus 61620
#66 Surveillance-Fiets 58396
#94 Houniet 51847
#123 Sjowhan 46820
#131 Tha_Erik 45183
#135 Kuukske 44615
#176 eer-ik 39347
#275 Frutsel 32217
#320 PeZu 29985
#343 Muck 28663
#348 OA 28394
#356 Papierversnipperaar 27924
#357 MPG 27923
#360 DaMart 27813
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Kekke, dit is bij mij om de hoek
Nooit geweten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Toch maar eens wat tijd in mijn agenda maken als ik weer eens wat centen heb.
Neuh, het is hier wel okee allemaal. Vanavond even hier een kijkje nemen, maar fototoestel ga IK niet meenemen, zo'n pauper ben ik niet. Als het mee zit drie danseressen met slechts twee lapjes kleding. Dat is toch wel goed om even naar te kijken denk ik zo.quote:Op vrijdag 25 april 200810:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Helemaal niet verkeerd inda [afbeelding]
wel dat laatste lezenquote:
Is een goed tekenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, het is hier wel okee allemaal. Vanavond even hier een kijkje nemen, maar fototoestel ga IK niet meenemen, zo'n pauper ben ik niet. Als het mee zit drie danseressen met slechts twee lapjes kleding. Dat is toch wel goed om even naar te kijken denk ik zo.
Hybrid ftwquote:
quote:
Heel goed en gunstig voor de bijtellingquote:
1500 euroquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:10 schreef Pheno het volgende:
Niet dat die lexus in mijn norm ligt, 1500 euro is niet echt heel normaal te noemen. Ik wil nog een mailtje na sturen om te vragen of ze mijn leasenorm dan ook even verhogen zodat Lexus mogelijk is
Ik denk dat het niet door gaat
Hoenjee!quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:31 schreef JortK het volgende:
[..]
HOENNNNNNNNNNNNNNNNN HEB JE KAARTEN VOOR DEFKONT?
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:46 schreef DaMart het volgende:
Leuk, mensen die een verkeerd nummer bellen en denken dat ze een campingplaats bij je kunnen reserveren.
"Ik denk niet dat dat gaat passen, mevrouw?"
"O, hoezo niet?""
"Het balkon is niet breed genoeg voor een tent of caravan."
Nah.... Not really my cup of teaquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 25 april 200811:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nah.... Not really my cup of tea [afbeelding]
Zin in Lowlands [afbeelding]
quote:Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Via me neef kan ik nog aan een kaartje komenquote:
crossposterquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Via me neef kan ik nog aan een kaartje komen.
Muck en ik hebben de kaarten al binnenquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij was ook meer van de koffie, toch?
Ieder zijn dingquote:[..]
Dat trekt mij dan weer minder.
Huiliequote:
Goei planquote:
Ik heb broodjes besteldquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef Houniet het volgende:
Ik ga proberen mijn moetie te strikken zodat ze iets lekkers maakt.
Absoluutquote:
Wel verdacht vaak de laatste tijd, is het niet?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:30 schreef Houniet het volgende:
Vanavond weer Didam [ afbeelding ].
om te voetballen mpg
Jij bent er zeker nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel verdacht vaak de laatste tijd, is het niet?
Eh, ja.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel verdacht vaak de laatste tijd, is het niet?
quote:
quote:
quote:
Doe eens een gokquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Getverdemme, wie heeft de text_only om zeep geholpen?
Komt ook niet meer terugquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Waaromquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Komt ook niet meer terug [ afbeelding ].
Da's verneukt dan, want met grote regelmaat loopt de JS-brei vast hier in Indonesie.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Komt ook niet meer terug [ afbeelding ].
Met andere woorden: Zoek een nieuwe hobbyquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's verneukt dan, want met grote regelmaat loopt de JS-brei vast hier in Indonesie.
D.n.yquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Veel succes met de light layout btwquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:38 schreef Houniet het volgende:
Nerd.
quote:
quote:Muziek maken doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend op een xylofoon staan te hengsten.
dat mag ik hopen ja.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:27 schreef JortK het volgende:
Er is een verkeerde upload over de TO heengegaan
ja, dat lijkt er wel op, dan het Indonesische forum maarquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Met andere woorden: Zoek een nieuwe hobby
Spreek jij indahnesisch.com?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat lijkt er wel op, dan het Indonesische forum maar
Goed bezig manquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goed genoeg om wat onzin uit te slaan zoals ik op Fok ook doe
Moest er ook wel om lachenquote:
daarom heet ie wellicht dan ook light, toch?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moest er ook wel om lachen
Weet iig wel dat de light (veel) lichter is als de silver/bagger (die wil je dus echt niet op trage pc's en/of trage verbindinden !)
owh nee, dat is niet zoquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daarom heet ie wellicht dan ook light, toch?
Klopt, totdat je straks bagger gaat gebruikenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:57 schreef indahnesia.com het volgende:
toch is het nog redelijk snel nu..
ik krijg nu al tranen in mijn ogenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, totdat je straks bagger gaat gebruiken
fapfapfapquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
yes, een vijfopeenrij
Is al genoeg discussie overquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:06 schreef Pheno het volgende:
Wtf is die tekst in quick reply nou weer. Sterf met die policy en voorwaarden? Dat hoef ik toch niet elke keer te gaan lezenDie dingen veranderen per dag of zo?
Het blijft momenteel permanent totdat Danny er een oplossing voor heeft binnen afzienbare tijd.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:06 schreef Pheno het volgende:
Wtf is die tekst in quick reply nou weer. Sterf met die policy en voorwaarden? Dat hoef ik toch niet elke keer te gaan lezenDie dingen veranderen per dag of zo?
ghehe.. gratis en voor nietsquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:06 schreef Pheno het volgende:
Die tekst wordt nog beter weggewerkt, niet zo huilen gelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:06 schreef Pheno het volgende:
gewoon duidelijk communicerenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het blijft momenteel permanent totdat Danny er een oplossing voor heeft binnen afzienbare tijd.
Daarna zou het per wijziging AV/Policy 1x langs moeten komen.
Ik kom er net in, het lijkt wel een puber zeg.quote:
Beter weggewerktquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die tekst wordt nog beter weggewerkt, niet zo huilen gelijk.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon duidelijk communiceren
Ik heb zin om te janken. Jee, in mijn layout ziet het er niet uit. Ik zal hem eens een boek over userfriendly GUI programming geven. Mijn god....quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die tekst wordt nog beter weggewerkt, niet zo huilen gelijk.
Jee, een flashinterceptor schrijven is ook zo lastig. Oh wacht....quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het blijft momenteel permanent totdat Danny er een oplossing voor heeft binnen afzienbare tijd.
Daarna zou het per wijziging AV/Policy 1x langs moeten komen.
Leuk voor de kerstquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb zin om te janken. Jee, in mijn layout ziet het er niet uit. Ik zal hem eens een boek over userfriendly GUI programming geven. Mijn god....
Gelukkig welquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig zie ik in deze kut-layout je PI
Tsjaquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:16 schreef indahnesia.com het volgende:
ik hang naar links in de _light layout... RSi krijg ik ervan.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:30 schreef Houniet het volgende:
Vanavond weer Didam [ afbeelding ].
om te voetballen mpg
Ik vroeg me ook af of het de correcte spelling wasquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
accoord.
Niet zeiken manquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
misselijkheid van die linkse opmaak speelt op
dat is niet zeiken, dat is een serieuze klacht.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af of het de correcte spelling was
[..]
Niet zeiken man
quote:
die wil wel meer niet wetenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is akkoord.
Maar goed dat weten wij allemaal behalve Danny.
hangt er vanaf wat je wilt zeggen....quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:43 schreef indahnesia.com het volgende:
accoord met twee c's tegenwoordig? Het moet niet gekker worden.
is het nu vakantie of vacantie omdat vacant schijnbaar met een c is, en geen k.
Zo bedoelde ik het niet..quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:59 schreef Muck het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je wilt zeggen....
een reis maken of beschikbaar zijn
dus ehm, vrije tijd of je vrije tijd
Klaagbaakquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is niet zeiken, dat is een serieuze klacht.
ik weet hetquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet..
het is namelijk volgens mij vakantie (met k) en vacant (met c).. wat dus krom zou zijn.
het is hem een aantal keren verteld (FB, achter de schermen) dus hoop dat hij het zsm gaat wijzigenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is akkoord.
Maar goed dat weten wij allemaal behalve Danny.
Tegen die tijd kan Danny misschien lezen ja. Misschien ook schrijven. Accoord. Spelen we ook op de akkordeon?quote:
geaccordeerdeonquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegen die tijd kan Danny misschien lezen ja. Misschien ook schrijven. Accoord. Spelen we ook op de akkordeon?
ik heb ook weekendquote:
als ik dat wist, zat ik nu waarschijnlijk niet thuisquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh
maar waarom is het dan zo krom?
Lamzakquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, ben te lui om een nieuw topic te openen..
maandag is nog ver wegquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook weekend
zo lekker douchen en vanavond naar mijn ouders
maandag begin ik met sporten
hier is het merendeel fonetisch, scheelt een hoop gezeik.. LPG is hier gewoon elpiji (Engels inderdaad).quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
als ik dat wist, zat ik nu waarschijnlijk niet thuis
vrijen tijdquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:59 schreef Muck het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je wilt zeggen....
een reis maken of beschikbaar zijn
dus ehm, vrije tijd of je vrije tijd
dat weet ik, maar ik ga nu een paar dagen naar mijn ouders en maandag ben ik pas weer thuisquote:
love itquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier is het merendeel fonetisch, scheelt een hoop gezeik.. LPG is hier gewoon elpiji (Engels inderdaad).
nah, mijn aangifte zal nog wel in het systeem staan vermoed ik zoquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:20 schreef Pheno het volgende:
Goed man
Nou hup, wiebeluh dan!quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:27 schreef JortK het volgende:
klaar
geniet ervanquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
dat weet ik, maar ik ga nu een paar dagen naar mijn ouders en maandag ben ik pas weer thuis
van thuiskomen zal ik dat zeker doen jaquote:
Geen buitensex?quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
van thuiskomen zal ik dat zeker doen ja
(*) Geschikt.quote:
Akkoord.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag ik nu ook topic-slotjes accorderen?
Geen strippers vanavondquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, geld is op, dus ik ga maar slapen i.p.v. naar de club.
Slaap lekkerquote:
Lekker lekker gast, nu vakantiequote:Op vrijdag 25 april 2008 17:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Doe je je ouders de groeten van Papier, Muckje?![]()
![]()
Houniet! How is your life?
doe ik hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Doe je je ouders de groeten van Papier, Muckje?![]()
![]()
Houniet! How is your life?
Werkwerkwerkquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker lekker gast, nu vakantie! Met u?
Twee verjaardagen, wachten tot k-dag dus.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Werkwerkwerk
Zelfs voor morgen een extra dienst geregeld. Beetje interressant doen achter een pjoeter, vergaderdingetjes, net echt allemaal
Ga je nog feesten dit weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |