Dat dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij was ook meer van de koffie, toch?
Ieder zijn dingquote:[..]
Dat trekt mij dan weer minder.
Huiliequote:
Goei planquote:
.
Ik heb broodjes besteldquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef Houniet het volgende:
Ik ga proberen mijn moetie te strikken zodat ze iets lekkers maakt.
Absoluutquote:
Wel verdacht vaak de laatste tijd, is het niet?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:30 schreef Houniet het volgende:
Vanavond weer Didam [ afbeelding ].
om te voetballen mpg
Jij bent er zeker nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel verdacht vaak de laatste tijd, is het niet?
Eh, ja.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel verdacht vaak de laatste tijd, is het niet?
quote:
quote:
quote:
Doe eens een gokquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Getverdemme, wie heeft de text_only om zeep geholpen?
Komt ook niet meer terugquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
.
Waaromquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Komt ook niet meer terug [ afbeelding ].
Da's verneukt dan, want met grote regelmaat loopt de JS-brei vast hier in Indonesie.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Komt ook niet meer terug [ afbeelding ].
Met andere woorden: Zoek een nieuwe hobbyquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's verneukt dan, want met grote regelmaat loopt de JS-brei vast hier in Indonesie.
D.n.yquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Veel succes met de light layout btwquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:38 schreef Houniet het volgende:
Nerd.
quote:
quote:Muziek maken doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend op een xylofoon staan te hengsten.
dat mag ik hopen ja.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:27 schreef JortK het volgende:
Er is een verkeerde upload over de TO heengegaan
ja, dat lijkt er wel op, dan het Indonesische forum maarquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Met andere woorden: Zoek een nieuwe hobby
Spreek jij indahnesisch.com?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat lijkt er wel op, dan het Indonesische forum maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |