Wehehehequote:Op donderdag 24 april 2008 20:20 schreef WoefieBlaf het volgende:
Hij wilde dat dus wel doen om me te helpen maar ik dacht dat hij me in de zeik wilde nemen.
In India is een elite die alleen urine gebruikt van jongens voor hun puberteit (ivm. hormoon spiegel). Vooral om te drinken.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:20 schreef WoefieBlaf het volgende:
Ik heb een wratje op mijn kin/er net onder. Nu heb ik eens gehoord dat urine daar tegen helpt. Ik heb ook een vriend gevraagd en die zei dat alleen urine van andere mensen helpt in verband met bacterieėn. Hij wilde dat dus wel doen om me te helpen maar ik dacht dat hij me in de zeik wilde nemen.
Kan ik het met eigen urine doen of moet ik echt van zijn aanbod gebruik maken? Of is het helemaal een fabeltje?
Die werkt alleen bij jonge wratten denk ik. Ik heb er een op m'n hand, al jaren, van alles mee gedaan maar niks hielp, nog geen klein beetje.quote:
Ga er dan eens mee naar de huisarts. Die haalt hem zo voor je wegquote:Op donderdag 24 april 2008 22:58 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Die werkt alleen bij jonge wratten denk ik. Ik heb er een op m'n hand, al jaren, van alles mee gedaan maar niks hielp, nog geen klein beetje.
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:24 schreef Bafnek het volgende:
Ik heb gehoord dat het alleen werkt als het van je papa komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |