Je bedoelt dat het bedtijd is?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:59 schreef Muck het volgende:
man, ik zit hier echt te gapen als een malle
Slaap lekker Martquote:
Jawel, maar gezien het feit dat ik voor ONZ waar veel gebeurt ik naar mijn zin te weinig online kon zijn, heb ik gezegd dat het beter was om iemand anders op ONZ te zetten. Ik had ook gesolliciteerd voor MIS.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:28 schreef Muck het volgende:
zeg tmaat, vanwaar de wijziging naar MIS eigenlijk? beviel ONZ niet?
ah zoquote:Op donderdag 24 april 2008 23:31 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Jawel, maar gezien het feit dat ik voor ONZ waar veel gebeurt ik naar mijn zin te weinig online kon zijn, heb ik gezegd dat het beter was om iemand anders op ONZ te zetten. Ik had ook gesolliciteerd voor MIS.
Slaap lekker Tmaatquote:Op donderdag 24 april 2008 23:36 schreef Tmaatje het volgende:
Was toch echt niet de bedoeling...
Afijn ik ben naar bed, welterusten..![]()
ah gelukkig, ik was niet de laatstequote:
quote:
Keurig netjesquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Net ff wat cursusdocumenten verzameld en bijeen gezet om uit te printen. Morgen op het werk mag de printer een 80 tal pagina's voor mij maken
Ja, ze verplaatsen mij om de haverklap omdat ik een 'flex-medewerker' ben en maar 1 dag in de week werk, dan mogen ze mij wel 'helpen' met mijn studie.quote:
preciesquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, ze verplaatsen mij om de haverklap omdat ik een 'flex-medewerker' ben en maar 1 dag in de week werk, dan mogen ze mij wel 'helpen' met mijn studie.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, ze verplaatsen mij om de haverklap omdat ik een 'flex-medewerker' ben en maar 1 dag in de week werk, dan mogen ze mij wel 'helpen' met mijn studie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |