welk argument heeft hij dan om haar eventueel wel weg te stemmen?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft zogenaamd tot vanmiddag aan toe getwijfeld met zijn beslissing.
Maar ach, hij brengt het wel leuk.
Ik had het erg dom gevonden, maar toch had ik het verwacht (gepushed foor Talpaquote:Op donderdag 24 april 2008 21:48 schreef jassy het volgende:
Had je anders verwacht?
Volgens hem dat er dan 1 speler minder is, en na 15 mei weer 1 speler minder: en dat maakt de kans 1 op 3.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:49 schreef avonne het volgende:
[..]
welk argument heeft hij dan om haar eventueel wel weg te stemmen?
Flens is een vent of heeft zo'n grote cl......?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, ik hoor net dat ze net zo'n grote heeft, dus ze kan het alleen af
idd, as if.. wie moet Huub dan neuken, Jaap? Rachel?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft zogenaamd tot vanmiddag aan toe getwijfeld met zijn beslissing.
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:53 schreef Ziet het volgende:
hehehe Huub: jouw gezicht sprak gister boekdelen, het stond zelfs ind e telegraaf
Ze schijnt een grote l te hebbenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Flens is een vent of heeft zo'n grote cl......?![]()
Claire blijft, Huub heeft mooi gesproken. Amanda begint binnen een paar minuten te tetteren. Ik zet daar al mijn ceepees op in.
Bedankt Barry.![]()
OT: Ik moet even goed nadenken over je ava.....een zeef/douchekop met?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:53 schreef akveor het volgende:
Hallo.... mag Claire ook nog even? Regie!!!
Ik dacht aan een koekepan met een pannenkoekquote:Op donderdag 24 april 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: Ik moet even goed nadenken over je ava.....een zeef met?
On Topic: Claire heeft niks te melden, as usual.
Tannerquote:Op donderdag 24 april 2008 21:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
idd, as if.. wie moet Huub dan neuken, Jaap? Rachel?
Flens!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: Ik moet even goed nadenken over je ava.....een zeef met?
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: Ik moet even goed nadenken over je ava.....een zeef/douchekop met?
Heeft Claire al d'r zegje kunnen doen?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:57 schreef Marrije het volgende:
Claire ziet er niet happy uit.
Ze lijkt wat uit het lood geslagen. Toch raar, ze zou beter moeten weten.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:59 schreef agter het volgende:
Ik denk dat Claire toch wel een beetje geschrokken is van Huub zijn redernatie.
Dat weet ik niet maar dat was idd erg opvallend.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij het meest van de bruiloft is bijgebleven, is de geinige sportieve manier waarop Brian in RTL Boulevard zwaaide, en een belgebaar maakte, toen hij in beeld was.
Het kwam heel symphatiek over.
Meesterlijk, plots zie ik het het. I love Roevka.quote:
Meen je dat écht Peet?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij het meest van de bruiloft is bijgebleven, is de geinige sportieve manier waarop Brian in RTL Boulevard zwaaide, en een belgebaar maakte, toen hij in beeld was.
Alles wat Brian doet komt sympathiek over..omdat hij dat gewoon is!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
Sjaggoquote:
Foei Mokumquote:Op donderdag 24 april 2008 22:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Alles wat Brian doet komt sympathiek over..omdat hij dat gewoon is!
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: Ik moet even goed nadenken over je ava.....een zeef/douchekop met?
kun jij een gunstige en ongunstige uitslag geven van 15 meiquote:Op donderdag 24 april 2008 22:04 schreef akveor het volgende:
Wat ik me nu afvraag... ze hadden het oververdeling van 2, 4, 6, 8, 10 stemmen. Dat zij dus vijf stemmen en betekend dat de wannabees zichzelf ook punten moetn geven.
Volgens mij is het een pan met een karbonade en een kruis erdoor.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
SjaggoIk kan er toch niks aan doen dat de FEBO manipuleert?
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:09 schreef Mokum020 het volgende:
Gaan we herinneringen ophalen? Ik heb nog wat leuke caps bewaard, o.a. van Natasia en Nix....
Ga je gangquote:Op donderdag 24 april 2008 22:09 schreef Mokum020 het volgende:
Gaan we herinneringen ophalen? Ik heb nog wat leuke caps bewaard, o.a. van Natasia en Nix....
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Volgens mij is het een pan met een karbonade en een kruis erdoor.
Oftewel: akveor is vegetarier geworden !
Ehm...laat maar. A walk down memory lane is leuk, caps mogen achterwegen blijven.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:09 schreef Mokum020 het volgende:
quote:
Ik neem aan dat je met "slabek" Amanda bedoelt?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:13 schreef Lady-night het volgende:
Brian ergert zich alweer kapot aan die slabek
(totaal offtopic) En hou je het nog vol ? Ik ben het nu 18 jaar maar ik krijgquote:
Ik hoop dat ie z'n handen gewassen heeft na Fries?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:14 schreef mazaru het volgende:
Rat wou ook even iets zeggen. Maar del gilt maar door.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:14 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk zomaar dat Fries weleens schoner zou kunnen zijn dan Amanda.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie z'n handen gewassen heeft na Fries?
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie z'n handen gewassen heeft na Fries?
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:14 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
ot bizar! Ikke 16 jaar en soms zin in salamiquote:Op donderdag 24 april 2008 22:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(totaal offtopic) En hou je het nog vol ? Ik ben het nu 18 jaar maar ik krijg
met de dag meer trek in stomme dingen als hemaworst enzo
A jakkes!quote:Op donderdag 24 april 2008 22:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Hij glijdt wel heel soepeltjes over zijn gezicht
Ow gatverquote:Op donderdag 24 april 2008 22:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Heeft voor mij niks te maken met volhouden. Het is gewoon een levenstijl. Ik voel die verleiding niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(totaal offtopic) En hou je het nog vol ? Ik ben het nu 18 jaar maar ik krijg
met de dag meer trek in stomme dingen als hemaworst enzo
Huub heeft heel goed door dat hij gevaar loopt als Jaap, Brian en Amanda tegen hem stemmen. Ongeacht of het systeem transparant is.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:30 schreef Disana het volgende:
Huub wil (regelmatig) praten over de puntenstemming van 15 mei, maar Jaap zegt alleen maar dat hij erover gaat nadenken. En als Huub weg is: Ik word niet goed van die jongen.
Zo zie ik het ook. Inderdaad, vooropgesteld dat het een simpele kwestie van punten uitdelen wordt. Jaaps reactie echter doet niet vermoeden dat hij voor Huub zal gaan; hij maakt meer kans als Huub eruit gaat.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub heeft heel goed door dat hij gevaar loopt als Jaap, Brian en Amanda tegen hem stemmen. Ongeacht of het systeem transparant is.
Daarom probeerde hij Jaap nu al zover te krijgen met zijn vieren Claire eruit te stemmen. Dat lijkt op dit moment zijn enige kans.
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:37 schreef Lady-night het volgende:
Huub en Claire uit elkaar? (Telegraaf)
Geplaatst op 24-04 om 19:23
AMSTERDAM - Gouden Kooi-bewoners Huub en Claire zijn nog geen dag getrouwd of donkere wolken pakken zich samen... Eén van de twee kan vanavond uit de miljoenenvilla vliegen door een ontslagronde. Hun huisgenoten Amanda en Brian hebben een ontslagronde aangevraagd voor zowel Claire als Huub. Kan hun 'terror' om het huwelijk te verstieren misschien toch nog slagen....
Bron: Telegraaf
Helaasquote:Op donderdag 24 april 2008 22:31 schreef Lady-night het volgende:
Ik wil B&A zien....die hebben inmiddels een vette ruzie schat ik
Een brief?? Een aflevering van Jensen??quote:Op donderdag 24 april 2008 22:38 schreef Ziet het volgende:
brian denkt dat er nog iets komt
boete voor huub ?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een brief?? Een aflevering van Jensen??
Wat heeft ie nu weer geflikt?quote:
hij had brian toch geslagen en brian had huub bij de keel gepakt???quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een brief?? Een aflevering van Jensen??
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:40 schreef duivelin1 het volgende:
Ik kreeg inspiratie toen ik op de brianamanda site was:
breien en amandel, jullie liefde is zo echt
vooral toen je haar de douche door ramde, t was bijna een gevecht
dellie, je lieflijke zachte stem
net zo erg als die glijstem van hem
je relaasie is zo top
en als je wat anders zegt krijg je weer een ram voor je kop
en de families dan, die zijn ook zo fijn
kenniet en netty met het IQ van een konijn
mamanda die zoveel van haar dochter houdt
dat als ze probeert te bellen een douche krijgt zo koud
kenniet en het nettenzwijn kunnen weer lekker aso zijn
en denken bij alles wat ze zien liggen in de kooi, da's mijn
nee hoor, lieflijk stel, jullie redden het wel na de kooi
amanda als hoer en breien als haar pooier zo mooi
Wie nietquote:Op donderdag 24 april 2008 22:46 schreef Ziet het volgende:
[..]
god,... jenssen!
die was ik al weer bijna vergeten!
Boete voor Jaap voor het gappen en kopieeren van het draaiboek van het huwelijkquote:
Nou dat is bijna onmogelijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
kun jij een gunstige en ongunstige uitslag geven van 15 mei
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boete voor Jaap voor het gappen en kopieeren van het draaiboek van het huwelijk![]()
Brian zegt weer dat hij nog iets verwacht vanavond. Hij is zeker net terug van achter.
Mooiquote:Op donderdag 24 april 2008 22:54 schreef BarryK het volgende:
Zo ben weer terug, gelijk even OP in elkaar geflanst.
SL was vergissing denk ik.Wat loopt Huub steeds heen en weer te rennen?
Oh nu komt hij weer in woonkamer zitten.
gadver de kopkaas van fries zit op brain ze mondquote:Op donderdag 24 april 2008 23:04 schreef AutumnTears het volgende:
Was ik weer, Is er al iemand geweest om Brian op te halen na het aanranden van fries??
die is kopkaas halen in de stalquote:Op donderdag 24 april 2008 23:07 schreef Borga het volgende:
Waar is die paarderukker eigenlijk
was vast grappenderwijs... altijd leuk om te zien dat die gozer zichzelf zo ongelovelijk voor lul zet..quote:Op donderdag 24 april 2008 23:04 schreef AutumnTears het volgende:
Was ik weer, Is er al iemand geweest om Brian op te halen na het aanranden van fries??
En verwacht je dat de Febo dat gaat doen (dat kan door een niet transparante puntentelling die erop gericht is Claire eruit te stemmen)?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat Huub de klos is als de Febo er geen stokje voor steekt op 15 mei
en heeft een supergezellige ochtend gehadquote:
Ik denk dat ze dat risico niet durven nemen, dat kost ze minimaal 75% van de SMSinkomsten...quote:Op donderdag 24 april 2008 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat Huub de klos is als de Febo er geen stokje voor steekt op 15 mei
Die sprookjes geloven we al lang niet meer...quote:Op donderdag 24 april 2008 23:10 schreef Disana het volgende:
Amanda: Ik heb echt een supergezellige ochtend gehad.
Goh, ze was toch zogenaamd naar de tandarts?
Ik weet het niet Peter, maar ik denk dat Jaap, Brian en Amanda denken dat Claire gemakkelijk te verslaan is. En dat lijkt ook zo te zijn. Huub is de populairste en de gevaarlijkste als het op smsjes aan komt. Dus Huub foetsie....de logische stap, tenzij Brian wel van Amanda af wil....maar dat zie ik niet 1,2,3 gebeuren.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En verwacht je dat de Febo dat gaat doen (dat kan door een niet transparante puntentelling die erop gericht is Claire eruit te stemmen)?
Ik heb dat in een ander topic wel voorspeld, maar ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken.
Het kan ook zijn dat ze het spel in de slotfase aan de spelers laten.
Nu alvast de zogenaamde "luchtballonnen" laten opstijgen..quote:Op donderdag 24 april 2008 23:18 schreef Laagveld het volgende:
11 september is de dag dat mijn lichtje branden mag?!
herdenking WTC?!!
Ik weet niet hoeveel smsjes er nu binnenkomen van vaste streamers tegenover die van de tv kijkers. Die finale wordt sowiesi een TV finale, waarin de streamers maar een beperkt aandeel zullen vormen (vermoed ik). Ik denk dat het wel losloopt met verminderde inkomsten. Ik denk ook dat de Huub fans zo'n hekel hebben aan J, B en A dat zie vooral op Claire gaan stemmen om alsnog Huub mee te laten delen.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat risico niet durven nemen, dat kost ze minimaal 75% van de SMSinkomsten...
Niet alleen die van de Huub-stemmers die niet stemmen maar ook de Brian en Amanda fans die dan veel minder zullen stemmen.
Daarbij ziet het gros hen als een team, dus die spelen voor de fans niet echt tegen elkaar.
Dat Brian haar zsm dumpt als hij gewonnen heeft komt niet bij ze op.
En hoe wil de regie dat 11 september verdoezelen?!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:20 schreef BarryK het volgende:
[..]
Nu alvast de zogenaamde "luchtballonnen" laten opstijgen..
B&A krijgen dus weer een tv momentje cadeau
Kijk hoe leuk/initiatiefrijk/spontaan B&A zijn zeg...
Ik wilde nog even de COS lezen voordat ik ging slapen, maar ik moet toch eerst weten wat hier (letterlijk) aan de hand was?!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:47 schreef BarryK het volgende:
In navolging van het eerdere "hoogtepunt" vandaag
[ afbeelding ]
Brian die een paard betast.
Brian poetst met veel gegiebel de piemol van Fries. Doet zn best om hem stijf te krijgen.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik wilde nog even de COS lezen voordat ik ging slapen, maar ik moet toch eerst weten wat hier (letterlijk) aan de hand was?!![]()
![]()
Helaas, maar er is nog hoop... nog twee moeten er de lucht in, ze moet 'm zelf vasthoudenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:22 schreef Borga het volgende:
Misschien vliegt Amanda haar pruik zo in de brand
Ik denk dat een hoop zo teleurgesteld zullen zijn als Huub eruit is dat ze helemaal niet meer gaan stemmen.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel smsjes er nu binnenkomen van vaste streamers tegenover die van de tv kijkers. Die finale wordt sowiesi een TV finale, waarin de streamers maar een beperkt aandeel zullen vormen (vermoed ik). Ik denk dat het wel losloopt met verminderde inkomsten. Ik denk ook dat de Huub fans zo'n hekel hebben aan J, B en A dat zie vooral op Claire gaan stemmen om alsnog Huub mee te laten delen.
En hoe kwam Brian er dan bij dat de piemel van Fries opgepoetst moest wordenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian poetst met veel gegiebel de piemol van Fries. Doet zn best om hem stijf te krijgen.
Of die pruik blijft aan die ballon hangen als hij de lucht ingaat.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:22 schreef Borga het volgende:
Misschien vliegt Amanda haar pruik zo in de brand
Ik geloof dat Ellen dat een goed plan vond ofzo...... beats me!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
En hoe kwam Brian er dan bij dat de piemel van Fries opgepoetst moest worden
Hij kickt op dat ding, pas had hij er ook al foto's van gemaakt....quote:Op donderdag 24 april 2008 23:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Oke, ik ben blij dat ik dat dan heb gemistquote:Op donderdag 24 april 2008 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof dat Ellen dat een goed plan vond ofzo...... beats me!
Dat meen je niet?!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kickt op dat ding, pas had hij er ook al foto's van gemaakt....
Zo'n notaris hoef je dus ook al niet te serieus te nemen. Die controleert achteraf.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet Peter, maar ik denk dat Jaap, Brian en Amanda denken dat Claire gemakkelijk te verslaan is. En dat lijkt ook zo te zijn. Huub is de populairste en de gevaarlijkste als het op smsjes aan komt. Dus Huub foetsie....de logische stap, tenzij Brian wel van Amanda af wil....maar dat zie ik niet 1,2,3 gebeuren.
Ik heb geen idee of de Febo in gaat grijpen, zal sturen. Ze hoeven niet eens te rommelen met de uitslag, ze kunnen op 15 mei wel vooraf steminstructies geven aan spelers...
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar gaat Amanda.......![]()
[ afbeelding ]
Waar heeft ze lelijk op geschreven? Die lampion?? Is het de brandende variant op een ballonnenwedstrijd van de plaatselijke bank waarbij kinderen een setje kleurkrijtjes kunnen winnen?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:29 schreef BarryK het volgende:
Amanda: ik heb wel lelijk geschreven, maakt dat uit
Zo grappig ben ik nou ook weer niet op een doordeweekse donderdagavond, dat ik dat ga verzinnenquote:
Je moet er een wensje aanhangen!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar heeft ze lelijk op geschreven? Die lampion?? Is het de brandende variant op een ballonnenwedstrijd van de plaatselijke bank waarbij kinderen een setje kleurkrijtjes kunnen winnen?
Stuur die paardenrukker dan ook meteen op!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:32 schreef BuffyJan het volgende:
OT Amanda dr tepel kwam net luid en duidelijk in beeld in de reguliere![]()
Ik heb maar een mail gestuurd naar DWDD, wie weet
En vandaag heeft hij er even aangezeten, de pervquote:Op donderdag 24 april 2008 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo grappig ben ik nou ook weer niet op een doordeweekse donderdagavond, dat ik dat ga verzinnen
Maar ehm ja, een tijdje geleden had hij al foto's gemaakt van Fries z'n "genotsknots"
Geweldig, dat wordt een hit deze zomer...quote:
instinctquote:Op donderdag 24 april 2008 23:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
morgen gaat ie ff wegquote:Op donderdag 24 april 2008 23:34 schreef sander-3 het volgende:
Ricardo is nog niet opgelazert zie ik
Boven in de zin van overleden?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:34 schreef Laagveld het volgende:
Amanda heeft ook iets geschreven voor iemand die boven is
Waarschijnlijk wel... daarom maakte ze zich ook zo'n zorgen over het feit dat ze niet netjes geschreven hadquote:
Daarvoor was het met koude uitsluiing anders had het onder prijsafspraken kunnen vallen.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop zo teleurgesteld zullen zijn als Huub eruit is dat ze helemaal niet meer gaan stemmen.
Maar goed... ik stem sowieso niet, dus misschien schat ik het verkeerd in. Maar gezien de vrij strakke huwelijkse voorwaarden staat het zeker niet vast dat je Huub laat meedelen als je Claire laat winnen
Zei ze er niet bij..Ze hoopte natuurlijk dat Brian of Ricardo er iets zouden over vragen..quote:
Wie is Nicky nu weer?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:39 schreef Laagveld het volgende:
[..]
Zei ze er niet bij..Ze hoopte natuurlijk dat Brian of Ricardo er iets zouden over vragen..
Oh..nu heeft ze nog een boodschap voor Nicky
Duidelijk geloof ik wel...maar luid?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:32 schreef BuffyJan het volgende:
OT Amanda dr tepel kwam net luid en duidelijk in beeld in de reguliere![]()
Ik heb maar een mail gestuurd naar DWDD, wie weet
Ehm... doodgebeten door een hond. Zijn portret staat boven haar bed of op haar nachtkastje.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Amanda haar hondje die platgereden is door een auto...
die zal wel in de hemel zijn..
Het is een beetje een probleem geworden door die scripts. Daardoor hebben de spelers zichzelf niet volledig neer kunnen zetten zoals ze zelf zijn, min of meer gedwongen in een rol....Je hebt natuurlijk wel een beeld, maar sommige acties zijn echt wel een beetje opgedrongen....quote:Op donderdag 24 april 2008 23:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Daarvoor was het met koude uitsluiing anders had het onder prijsafspraken kunnen vallen.
Huub stemmers zullen niet op Jaap stemmen. Ik vind het zo'n vreemde stemming dat ik Jaap ervan verdenk dat dit uit zijn koker komt. Als schaker is hem dit op z'n lijf geschreven.
Als Jaap niet vertrekt. Ga ik ook niet stemmen. Hij had deze ontslagronde moeten vertrekken. Hij stond het zwakst. Het is een misselijkmakend spelletje van de Febo.
Je bedoelt de Albert Cuypquote:Op donderdag 24 april 2008 23:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Kijken of de fans er in trappen en alle wensen van hen in vervulling laat gaan,
Want Amanda heeft de hele inhoud van de Bijenkorf erop geschreven.
O, Jaap snapt de truc nu ook.
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:40 schreef BarryK het volgende:
Jaap maakt er een wedstrijd van.
Diegene die Jaap z'n boodschap vindt mag 1 uur de kooi in.
ik ga nu meteen zoekenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:40 schreef BarryK het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En er dan bijzeggen dat het speciaal voor Nowlife leden is omdat die gek genoeg zijn om er naar te gaan zoeken
Hij heeft iig punten zat om iemand uit te nodigen... daarbij kan het Jaap verder geen bal schelen, die zeikt gewoon iedereen af.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:40 schreef BarryK het volgende:
Boeien....als ie maar in de hemel is toch?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm... doodgebeten door een hond. Zijn portret staat boven haar bed of op haar nachtkastje.
Jaaps lampion dreigt al brandende neer te storten.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
Er zijn een hoop rieten daken in Eemnes en omgeving.....
Te zwaarquote:Op donderdag 24 april 2008 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaaps lampion dreigt al brandende neer te storten.
Ik ga er vanuit dat zo'n ding blijft stijgen zolang hij brandt, en dus pas daalt als hij uitgebrand is, maar ik zou het risico hier 's zomers niet nemenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
Er zijn een hoop rieten daken in Eemnes en omgeving.....
Die dingen blijven wel warm of gloeien denk ik als ze naar beneden gaanquote:Op donderdag 24 april 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat zo'n ding blijft stijgen zolang hij brandt, en dus pas daalt als hij uitgebrand is, maar ik zou het risico hier 's zomers niet nemen
De sponsor heeft wellicht weer goede zaken gedaan, samen met JdM.........quote:Op donderdag 24 april 2008 23:43 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Die dingen zijn nog duur ook.. wie koopt zoiets nu voor hun![]()
Is het niet het kado, dan wel de piemel van Fries.........quote:Op donderdag 24 april 2008 23:49 schreef Borga het volgende:
Bwian is diep geraakt door het kado
Donequote:Op donderdag 24 april 2008 23:46 schreef Kevv het volgende:
Amanda: Jaap, geloof jij eigenlijk in wensen?
Veeg me op!![]()
![]()
verdorie ja, en dat hadden wij in het kerstpakketquote:Op donderdag 24 april 2008 23:43 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Die dingen zijn nog duur ook.. wie koopt zoiets nu voor hun![]()
Trouwens, ben ik de enige bij wie het geluid raar doet?
Diep geraakt?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Is het niet het kado, dan wel de piemel van Fries.........
Na die "verwennerij" van vanmiddag mag hij wel uitkijken als hij in zwembroek langs de paarden loopt.. voor je het weet ziet Fries er wat inquote:Op donderdag 24 april 2008 23:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Is het niet het kado, dan wel de piemel van Fries.........
Omdat ze anders niemand hebben.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:52 schreef Laagveld het volgende:
Maar niemand kan mij vertellen waarom B en A weer vriendjes met Ricardo zijn?
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Na die "verwennerij" van vanmiddag mag hij wel uitkijken als hij in zwembroek langs de paarden loopt.. voor je het weet ziet Fries er wat in![]()
waarom? liep zevoor hem inplaats van een paar passen achter hem?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:53 schreef Lady-night het volgende:
Brian gaf Amanda even een ferme duw op de trap....kan iemand dat even vastleggen op film???
It's in the bloodquote:Op donderdag 24 april 2008 23:52 schreef Laagveld het volgende:
Maar niemand kan mij vertellen waarom B en A weer vriendjes met Ricardo zijn?
Echt waar? Geen dreigementen?quote:
Is dat zo? Dan verleng ik mijn streams dus niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:57 schreef Laagveld het volgende:
[..]
Maar die sul blijft dus echt tot 22 mei? Kan mij het ook schelen!
Ik zag aan het eind vanochtend alleen maar een staartje van gesprek tussen Brian en Ricardo. Ze hadden het over de avond met Claire's moeder (de streamlock) en Ricardo zei dat hij 'gewoon bang' werd van Brian. Brian bromde wat, en vroeg toen hoe vaak Huub al niet was afgevoerd. Ricardo bevestigde bijna dankbaar dat dat al heel vaak was. Toen omhelsden ze elkaar.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:57 schreef Laagveld het volgende:
[..]
Echt waar? Geen dreigementen?
Maar die sul blijft dus echt tot 22 mei? Kan mij het ook schelen!
Jezus...zo simpel gaat dat dus..quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag aan het eind vanochtend alleen maar een staartje van gesprek tussen Brian en Ricardo. Ze hadden het over de avond met Claire's moeder (de streamlock) en Ricardo zei dat hij 'gewoon bang' werd van Brian. Brian bromde wat, en vroeg toen hoe vaak Huub al niet was afgevoerd. Ricardo bevestigde bijna dankbaar dat dat al heel vaak was. Toen omhelsden ze elkaar.
Goeie schuilnaam hèquote:
Paaldansen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:10 schreef Prospera het volgende:
Hoe komt zij aan die plekken op haar knieën?
[ afbeelding ]
Dat zal wel van het paaldansen zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:10 schreef Prospera het volgende:
Hoe komt zij aan die plekken op haar knieën?
[ afbeelding ]
Misschien kunnen ze er nog een echtscheidingsscript ingooien...quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:13 schreef Lady-night het volgende:
Tommy, Claire en Huub hebben het over hoe het huis vroeger was...
Huub is uitgeverhaalllijnd
Zijn ze nu nog naar het stadhuis geweest vandaag? Daar was even sprake van.....quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er nog een echtscheidingsscript ingooien...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn ze nu nog naar het stadhuis geweest vandaag? Daar was even sprake van.....
Het schijnt van wel... met bewijsmateriaal in de vorm van foto's op de tien site....quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn ze nu nog naar het stadhuis geweest vandaag? Daar was even sprake van.....
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het schijnt van wel... met bewijsmateriaal in de vorm van foto's op de tien site....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://brianamanda.mygb.nl/
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Dan zat ze het wel hoog dat men links en rechts het huwelijk fake noemde......
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:24 schreef duivelin1 het volgende:
nou ja zeg, ben ik geblokkeerd op die klotesite en is mn mooie gedicht verwijderd:blurkie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://brianamanda.mygb.nl/![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:24 schreef duivelin1 het volgende:
nou ja zeg, ben ik geblokkeerd op die klotesite en is mn mooie gedicht verwijderd:Ach gos...het is/was een mooi gedichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://brianamanda.mygb.nl/![]()
Ja, daarop inzoomen, zal Ron blij mee zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:41 schreef akveor het volgende:
Tuurlijk probeert de regie Claire nog even een oor aan te naaien. Gewoon weg belachelijk dit.
[ afbeelding ]
Ja what the fuck... toch wel scary dat iemand zo dicht bij de bron dat suggereert.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:34 schreef Lady-night het volgende:
Tommy liet nog wel even vallen dat hij dacht dat er ietsn in Huub zijn drankje gedaan was.....
Gewoon respectloos.... ff de familie Recoourt nog te pakken nemen. Viezerikken...quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:42 schreef Disana het volgende:
Er werd wel 3x op ingezoomd, dus ik dacht, da's vast zodat wij er een cap van kunnen maken![]()
[ afbeelding ]
Weet ik niet hoor. Ze deden het bij Lieke ook heel veel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Gewoon respectloos.... ff de familie Recoourt nog te pakken nemen. Viezerikken...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |