quote:Op donderdag 24 april 2008 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boete voor Jaap voor het gappen en kopieeren van het draaiboek van het huwelijk![]()
Brian zegt weer dat hij nog iets verwacht vanavond. Hij is zeker net terug van achter.
Mooiquote:Op donderdag 24 april 2008 22:54 schreef BarryK het volgende:
Zo ben weer terug, gelijk even OP in elkaar geflanst.
SL was vergissing denk ik.Wat loopt Huub steeds heen en weer te rennen?
Oh nu komt hij weer in woonkamer zitten.
gadver de kopkaas van fries zit op brain ze mondquote:Op donderdag 24 april 2008 23:04 schreef AutumnTears het volgende:
Was ik weer, Is er al iemand geweest om Brian op te halen na het aanranden van fries??
die is kopkaas halen in de stalquote:Op donderdag 24 april 2008 23:07 schreef Borga het volgende:
Waar is die paarderukker eigenlijk
was vast grappenderwijs... altijd leuk om te zien dat die gozer zichzelf zo ongelovelijk voor lul zet..quote:Op donderdag 24 april 2008 23:04 schreef AutumnTears het volgende:
Was ik weer, Is er al iemand geweest om Brian op te halen na het aanranden van fries??
En verwacht je dat de Febo dat gaat doen (dat kan door een niet transparante puntentelling die erop gericht is Claire eruit te stemmen)?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat Huub de klos is als de Febo er geen stokje voor steekt op 15 mei
en heeft een supergezellige ochtend gehadquote:
Ik denk dat ze dat risico niet durven nemen, dat kost ze minimaal 75% van de SMSinkomsten...quote:Op donderdag 24 april 2008 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat Huub de klos is als de Febo er geen stokje voor steekt op 15 mei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |