Die dingen blijven wel warm of gloeien denk ik als ze naar beneden gaanquote:Op donderdag 24 april 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat zo'n ding blijft stijgen zolang hij brandt, en dus pas daalt als hij uitgebrand is, maar ik zou het risico hier 's zomers niet nemen
De sponsor heeft wellicht weer goede zaken gedaan, samen met JdM.........quote:Op donderdag 24 april 2008 23:43 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Die dingen zijn nog duur ook.. wie koopt zoiets nu voor hun![]()
Is het niet het kado, dan wel de piemel van Fries.........quote:Op donderdag 24 april 2008 23:49 schreef Borga het volgende:
Bwian is diep geraakt door het kado
Donequote:Op donderdag 24 april 2008 23:46 schreef Kevv het volgende:
Amanda: Jaap, geloof jij eigenlijk in wensen?
Veeg me op!![]()
![]()
verdorie ja, en dat hadden wij in het kerstpakketquote:Op donderdag 24 april 2008 23:43 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Die dingen zijn nog duur ook.. wie koopt zoiets nu voor hun![]()
Trouwens, ben ik de enige bij wie het geluid raar doet?
Diep geraakt?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Is het niet het kado, dan wel de piemel van Fries.........
Na die "verwennerij" van vanmiddag mag hij wel uitkijken als hij in zwembroek langs de paarden loopt.. voor je het weet ziet Fries er wat inquote:Op donderdag 24 april 2008 23:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Is het niet het kado, dan wel de piemel van Fries.........
Omdat ze anders niemand hebben.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:52 schreef Laagveld het volgende:
Maar niemand kan mij vertellen waarom B en A weer vriendjes met Ricardo zijn?
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Na die "verwennerij" van vanmiddag mag hij wel uitkijken als hij in zwembroek langs de paarden loopt.. voor je het weet ziet Fries er wat in![]()
waarom? liep zevoor hem inplaats van een paar passen achter hem?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:53 schreef Lady-night het volgende:
Brian gaf Amanda even een ferme duw op de trap....kan iemand dat even vastleggen op film???
It's in the bloodquote:Op donderdag 24 april 2008 23:52 schreef Laagveld het volgende:
Maar niemand kan mij vertellen waarom B en A weer vriendjes met Ricardo zijn?
Echt waar? Geen dreigementen?quote:
Is dat zo? Dan verleng ik mijn streams dus niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:57 schreef Laagveld het volgende:
[..]
Maar die sul blijft dus echt tot 22 mei? Kan mij het ook schelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |