Die sprookjes geloven we al lang niet meer...quote:Op donderdag 24 april 2008 23:10 schreef Disana het volgende:
Amanda: Ik heb echt een supergezellige ochtend gehad.
Goh, ze was toch zogenaamd naar de tandarts?
Ik weet het niet Peter, maar ik denk dat Jaap, Brian en Amanda denken dat Claire gemakkelijk te verslaan is. En dat lijkt ook zo te zijn. Huub is de populairste en de gevaarlijkste als het op smsjes aan komt. Dus Huub foetsie....de logische stap, tenzij Brian wel van Amanda af wil....maar dat zie ik niet 1,2,3 gebeuren.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En verwacht je dat de Febo dat gaat doen (dat kan door een niet transparante puntentelling die erop gericht is Claire eruit te stemmen)?
Ik heb dat in een ander topic wel voorspeld, maar ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken.
Het kan ook zijn dat ze het spel in de slotfase aan de spelers laten.
Nu alvast de zogenaamde "luchtballonnen" laten opstijgen..quote:Op donderdag 24 april 2008 23:18 schreef Laagveld het volgende:
11 september is de dag dat mijn lichtje branden mag?!
herdenking WTC?!!
Ik weet niet hoeveel smsjes er nu binnenkomen van vaste streamers tegenover die van de tv kijkers. Die finale wordt sowiesi een TV finale, waarin de streamers maar een beperkt aandeel zullen vormen (vermoed ik). Ik denk dat het wel losloopt met verminderde inkomsten. Ik denk ook dat de Huub fans zo'n hekel hebben aan J, B en A dat zie vooral op Claire gaan stemmen om alsnog Huub mee te laten delen.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat risico niet durven nemen, dat kost ze minimaal 75% van de SMSinkomsten...
Niet alleen die van de Huub-stemmers die niet stemmen maar ook de Brian en Amanda fans die dan veel minder zullen stemmen.
Daarbij ziet het gros hen als een team, dus die spelen voor de fans niet echt tegen elkaar.
Dat Brian haar zsm dumpt als hij gewonnen heeft komt niet bij ze op.
En hoe wil de regie dat 11 september verdoezelen?!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:20 schreef BarryK het volgende:
[..]
Nu alvast de zogenaamde "luchtballonnen" laten opstijgen..
B&A krijgen dus weer een tv momentje cadeau
Kijk hoe leuk/initiatiefrijk/spontaan B&A zijn zeg...
Ik wilde nog even de COS lezen voordat ik ging slapen, maar ik moet toch eerst weten wat hier (letterlijk) aan de hand was?!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:47 schreef BarryK het volgende:
In navolging van het eerdere "hoogtepunt" vandaag
[ afbeelding ]
Brian die een paard betast.
Brian poetst met veel gegiebel de piemol van Fries. Doet zn best om hem stijf te krijgen.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik wilde nog even de COS lezen voordat ik ging slapen, maar ik moet toch eerst weten wat hier (letterlijk) aan de hand was?!![]()
![]()
Helaas, maar er is nog hoop... nog twee moeten er de lucht in, ze moet 'm zelf vasthoudenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:22 schreef Borga het volgende:
Misschien vliegt Amanda haar pruik zo in de brand
Ik denk dat een hoop zo teleurgesteld zullen zijn als Huub eruit is dat ze helemaal niet meer gaan stemmen.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel smsjes er nu binnenkomen van vaste streamers tegenover die van de tv kijkers. Die finale wordt sowiesi een TV finale, waarin de streamers maar een beperkt aandeel zullen vormen (vermoed ik). Ik denk dat het wel losloopt met verminderde inkomsten. Ik denk ook dat de Huub fans zo'n hekel hebben aan J, B en A dat zie vooral op Claire gaan stemmen om alsnog Huub mee te laten delen.
En hoe kwam Brian er dan bij dat de piemel van Fries opgepoetst moest wordenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian poetst met veel gegiebel de piemol van Fries. Doet zn best om hem stijf te krijgen.
Of die pruik blijft aan die ballon hangen als hij de lucht ingaat.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:22 schreef Borga het volgende:
Misschien vliegt Amanda haar pruik zo in de brand
Ik geloof dat Ellen dat een goed plan vond ofzo...... beats me!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
En hoe kwam Brian er dan bij dat de piemel van Fries opgepoetst moest worden
Hij kickt op dat ding, pas had hij er ook al foto's van gemaakt....quote:Op donderdag 24 april 2008 23:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
En hoe kwam Brian er dan bij dat de piemel van Fries opgepoetst moest worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |