Ik zag aan het eind vanochtend alleen maar een staartje van gesprek tussen Brian en Ricardo. Ze hadden het over de avond met Claire's moeder (de streamlock) en Ricardo zei dat hij 'gewoon bang' werd van Brian. Brian bromde wat, en vroeg toen hoe vaak Huub al niet was afgevoerd. Ricardo bevestigde bijna dankbaar dat dat al heel vaak was. Toen omhelsden ze elkaar.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:57 schreef Laagveld het volgende:
[..]
Echt waar? Geen dreigementen?
Maar die sul blijft dus echt tot 22 mei? Kan mij het ook schelen!
Jezus...zo simpel gaat dat dus..quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag aan het eind vanochtend alleen maar een staartje van gesprek tussen Brian en Ricardo. Ze hadden het over de avond met Claire's moeder (de streamlock) en Ricardo zei dat hij 'gewoon bang' werd van Brian. Brian bromde wat, en vroeg toen hoe vaak Huub al niet was afgevoerd. Ricardo bevestigde bijna dankbaar dat dat al heel vaak was. Toen omhelsden ze elkaar.
Goeie schuilnaam hèquote:
Paaldansen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:10 schreef Prospera het volgende:
Hoe komt zij aan die plekken op haar knieën?
[ afbeelding ]
Dat zal wel van het paaldansen zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:10 schreef Prospera het volgende:
Hoe komt zij aan die plekken op haar knieën?
[ afbeelding ]
Misschien kunnen ze er nog een echtscheidingsscript ingooien...quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:13 schreef Lady-night het volgende:
Tommy, Claire en Huub hebben het over hoe het huis vroeger was...
Huub is uitgeverhaalllijnd
Zijn ze nu nog naar het stadhuis geweest vandaag? Daar was even sprake van.....quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er nog een echtscheidingsscript ingooien...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn ze nu nog naar het stadhuis geweest vandaag? Daar was even sprake van.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |