Oke, ik ben blij dat ik dat dan heb gemistquote:Op donderdag 24 april 2008 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof dat Ellen dat een goed plan vond ofzo...... beats me!
Dat meen je niet?!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kickt op dat ding, pas had hij er ook al foto's van gemaakt....
Zo'n notaris hoef je dus ook al niet te serieus te nemen. Die controleert achteraf.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet Peter, maar ik denk dat Jaap, Brian en Amanda denken dat Claire gemakkelijk te verslaan is. En dat lijkt ook zo te zijn. Huub is de populairste en de gevaarlijkste als het op smsjes aan komt. Dus Huub foetsie....de logische stap, tenzij Brian wel van Amanda af wil....maar dat zie ik niet 1,2,3 gebeuren.
Ik heb geen idee of de Febo in gaat grijpen, zal sturen. Ze hoeven niet eens te rommelen met de uitslag, ze kunnen op 15 mei wel vooraf steminstructies geven aan spelers...
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar gaat Amanda.......![]()
[ afbeelding ]
Waar heeft ze lelijk op geschreven? Die lampion?? Is het de brandende variant op een ballonnenwedstrijd van de plaatselijke bank waarbij kinderen een setje kleurkrijtjes kunnen winnen?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:29 schreef BarryK het volgende:
Amanda: ik heb wel lelijk geschreven, maakt dat uit
Zo grappig ben ik nou ook weer niet op een doordeweekse donderdagavond, dat ik dat ga verzinnenquote:
Je moet er een wensje aanhangen!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar heeft ze lelijk op geschreven? Die lampion?? Is het de brandende variant op een ballonnenwedstrijd van de plaatselijke bank waarbij kinderen een setje kleurkrijtjes kunnen winnen?
Stuur die paardenrukker dan ook meteen op!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:32 schreef BuffyJan het volgende:
OT Amanda dr tepel kwam net luid en duidelijk in beeld in de reguliere![]()
Ik heb maar een mail gestuurd naar DWDD, wie weet
En vandaag heeft hij er even aangezeten, de pervquote:Op donderdag 24 april 2008 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo grappig ben ik nou ook weer niet op een doordeweekse donderdagavond, dat ik dat ga verzinnen
Maar ehm ja, een tijdje geleden had hij al foto's gemaakt van Fries z'n "genotsknots"
Geweldig, dat wordt een hit deze zomer...quote:
instinctquote:Op donderdag 24 april 2008 23:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
En hoe kwam Brian er dan bij dat de piemel van Fries opgepoetst moest worden
morgen gaat ie ff wegquote:Op donderdag 24 april 2008 23:34 schreef sander-3 het volgende:
Ricardo is nog niet opgelazert zie ik
Boven in de zin van overleden?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:34 schreef Laagveld het volgende:
Amanda heeft ook iets geschreven voor iemand die boven is
Waarschijnlijk wel... daarom maakte ze zich ook zo'n zorgen over het feit dat ze niet netjes geschreven hadquote:
Daarvoor was het met koude uitsluiing anders had het onder prijsafspraken kunnen vallen.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop zo teleurgesteld zullen zijn als Huub eruit is dat ze helemaal niet meer gaan stemmen.
Maar goed... ik stem sowieso niet, dus misschien schat ik het verkeerd in. Maar gezien de vrij strakke huwelijkse voorwaarden staat het zeker niet vast dat je Huub laat meedelen als je Claire laat winnen
Zei ze er niet bij..Ze hoopte natuurlijk dat Brian of Ricardo er iets zouden over vragen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |