abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 april 2008 @ 10:44:12 #1
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_58273551

Grand Theft Auto IV, ook wel GTA IV of GTA 4 genoemd, zal het elfde spel worden in de Grand Theft Auto-spellenreeks van Rockstar Games. Het spel wordt GTA IV genoemd omdat het gebruik maakt van een nieuwe engine en daarmee de eerste is van de vierde generatie GTA-spellen. De release stond eerst gepland voor 16 oktober 2007 in de Verenigde Staten en Canada en 26 oktober in Europa, maar deze data zijn door uitstel komen te vervallen, en het spel komt nu uit op 29 april 2008. Het spel wordt ontwikkeld voor zowel de Playstation 3 als de Xbox 360. Een versie voor de pc komt later, de datum daarvan is nog onbekend. Het spel zal gebruikmaken van RAGE (Rockstar Advanced Gaming Engine). Het verhaal van Grand Theft Auto IV is geschreven door de mede-oprichter van Rockstar Games Dan Houser. Volgens analist Mike Mickey, een financiële consultant voor Take-Two Interactive werken er zo'n honderdvijftig spelontwikkelaars aan het nieuwste spel uit de GTA-serie.

De eerste promotiefilm van ongeveer een minuut verscheen eind maart 2007. Het spel zal zich afspelen in een vernieuwd Liberty City in het jaar 2007. Ondertussen zijn er nog drie promotiefilms verschenen. De laatste kwam uit in maart 2008.

Het spel zal multiplayermogelijkheden hebben, maar niet zoals in een Massively Multiplayer Online Role Playing Game. Vanaf 2008 zal er extra downloadbare content voor de Xbox 360 / PS3 verkrijgbaar zijn.

Het verhaal
Reclame voor GTA IV in New York City!! Niko Bellić, de hoofdpersoon, is een Oost-Europese immigrant van begin de dertig. Hij komt naar Liberty City om de American Dream te beleven. Niko is daartoe aangespoord door zijn neef Roman, die hem e-mails had gestuurd dat hij een prachtig leven had met onder andere twee vrouwen en vijftien sportwagens. Echter daar aangekomen blijkt het allemaal een leugen en smeekt hij Niko om geld en hulp. In het eerste gedeelte van het spel krijgt Niko veel met Roman te maken, omdat het de enige persoon is die hij dan kent. Niko heeft een ruw karakter, Roman is vriendelijker. Roman heeft veel schulden door een slecht lopend taxi-bedrijf en heeft problemen met heel wat mensen. Hij heeft de hulp nodig van Niko.

Volgens Sam Houser keren er zo goed als geen personages van oudere GTA-spellen terug, onder andere omdat de meesten immers overleden zijn.

De locatie
Het spel zal zich afspelen in Liberty City, een Noord-Amerikaanse stad gebaseerd op New York City. In GTA IV zien we voor het eerst een zeer hoog aantal gebouwen die duidelijk op de gebouwen van New York gebaseerd zijn.

Liberty City bestaat uit vier wijken, die lijken op vier van de vijf wijken uit New York, namelijk Algonquin (Manhattan); Bohan (The Bronx); Broker (Brooklyn) en Dukes (Queens). Daarnaast is er ook een gedeelte gebaseerd op New Jersey onder de naam Alderney.

De eerste trailer van GTA IV toonde het eerste beeld dat we van het nieuwe Liberty City hebben. Naast een hoog aantal bekende gebouwen van Manhattan zoals het Chrysler Building, het Empire State Building en het Vrijheidsbeeld zien we ook de haven, enkele minder welvarende woonwijken en een pretpark met achtbaan en reuzenrad.

De bekende bovengrondse metro is ook aanwezig, evenals een veerpont, minstens twee bruggen en een kabelbaan.

Vernieuwingen
- Non Playing Characters zullen ten minste 18000 zinnen kunnen zeggen.
- De politie in het spel is drastisch veranderd. Als men een misdaad begaat, krijgt men een soort 'kring' om het
gebied van de misdaad. Je krijgt meteen een wanted level, die pas verdwijnt als je ongezien uit deze kring
vlucht. Hoe groter je wanted level, hoe groter de kring.
- Er zit een mobiele telefoon in het spel, waarmee je je contacten kan bellen zoals Little Jacob om wapens te
kopen, en waarmee je foto's kan maken en opslaan. Ook muziek kan ermee worden afgespeeld.
- Niko kan op telefoonpalen en brandtrappen klimmen.
- Een auto stelen zal ook niet meer zo simpel zijn als in de vorige GTA spellen. Het autoportier zal niet meer
gewoon geopend worden, zodat je er vervolgens mee kan wegrijden. Je zal naar de auto toe sluipen en met
je elleboog het raam stukmaken, waarna je door middel van verscheidene draden de auto zal laten starten.
- Iedere keer dat je een auto wilt stelen, zal Niko de auto op een andere manier besluipen.
- Er zijn ook 4 verschillende camera-standen die je kan gebruiken terwijl je met de auto rijdt. De speler zal
verschillende andere voertuigen kunnen besturen zoals een helikopters, en boten. In dit GTA spel zullen
geen vliegtuigen zitten aangezien Rockstar het nut er niet van inzag om een vliegtuig te plaatsen in één stad
en een klein wijkje. Ook kan er met een taxi en trein worden meegereden, als passagier dus.
- Na Fable is dit de tweede videogame waarin het mogelijk is om een homoseksuele relatie aan te gaan. Of dit
invloed heeft op het verdere spelverloop is nog niet bekend.
Niko's kleding zal ook veranderd kunnen worden, maar zijn fysiek uiterlijk zoals spiermassa, haar en
baardgroei zullen, anders dan in GTA San Andreas, niet gewijzigd kunnen worden.
- Er zouden ook geen laadschermen meer zijn.
- De makers van het spel zeggen dat je elk gebouw in zult kunnen gaan zonder laadscherm, en naar een
ander eiland gaan zou ook geen laadscherm bevatten. Een Rockstar woordvoerder beweerde het
volgende: "Het spel zal van begin tot einde gespeeld kunnen worden zonder laadschermen."
- Auto's zullen knipperlichten hebben. Dit is (wanneer goed gekeken wordt) te zien in de trailer van Vlad
Glebov, op de officiële site. De scènes zijn 1. wanneer hij een wankelende vrouw opzij duwt en 2. wanneer
hij voor een taxi langs loopt. Let daarbij overigens op de taxichauffeur die geïrriteerd een middelvinger geeft.
- In een taxi kan de taxichauffeur worden gevraagd de zender om te zetten.
- Klokken zullen waarschijnlijk ook echt de tijd aangeven zoals die verstrijkt in het spel. In de trailer van Phil
Bell is de klok in het kantoor immers 2 keer te zien, met elke keer een andere tijd aangevend.
- Dankzij een speciale engine zullen karakters veel natuurlijker bewegen. Een bekend beeld hiervan is Niko die
aan een vrachtwagen hangt.
- Het is mogelijk om hoogten (bv auto's, lage muren) te beklimmen, lage objecten zullen te beklimmen zijn door
er gewoon tegenaan te lopen.
- Niko zal net als in San Andreas vriendinnen kunnen hebben, maar de rol ervan is nog niet bekend.
- Er wordt veel aandacht besteed aan de vrije tijd in gtaIV. Wat allemaal mogelijk zal zijn, is nog niet bekend,
maar darten is in ieder geval 1 van de activiteiten.
- Het sociale aspect is in GTA IV ook heel belangrijk. Zo zal je met opdrachtgevers kunnen uitgaan om zo vriendschappen op te bouwen en meer respect en vertrouwen enz.. te krijgen in het milieu.
- Hoe meer schade Niko oploopt, hoe grauwer het scherm wordt.
- Kogelgaten worden in een auto precies weergegeven waar er geschoten is.
- Er zullen zeker 18 radiozenders te beluisteren zijn.
- De eerste missie bestaat er uit een advocaat te vermoorden. Terwijl je met hem in gesprek bent, kan je
kiezen op welk moment je toeslaat. GTA protestant Jack Thomson schijnt er overtuigd van te zijn dat deze
advocaat op hem gebaseerd wordt.
- De vuurwapens zijn ongeveer hetzelfde als in het vorige deel, GTA San Andreas. Alleen is er nog maar één
soort micro SMG, zijn er twee gewone SMG's, zijn er 3 sniper rifles in plaats van 1, en is er geen sawn off
shotgun meer.

Opspraak
Advocaat Jack Thompson uit Florida heeft veel kritiek op de komst van GTA IV. Volgens de advocaat, die eerder al kritiek leverde op de voorgaande GTA-spellen, bevatten de missies van GTA IV een op hem gebaseerde persoon. Thompson beweert dat hij in verschillende previews van het spel zag hoe Niko een advocaat moest ombrengen en vervolgens zei: "that the firm supports the second amendment and that "Guns don't kill people. Video games do." Ondanks de overeenkomst die de advocaat met de uitgever Take-Two Interactive in april 2007 sloot dat hij geen pogingen meer zou ondernemen om een spel van de uitgever tegen te houden, was dit genoeg reden om op 18 september een brief te schrijven naar Take Two waarin staat dat hij stappen zal ondernemen tegen de komst van GTA IV. Het is niet zeker of de release van GTA IV hierdoor in moeilijkheden zal komen. Volgens Take Two overtreedt Jack Thompson het eerste amendement: vrijheid van meningsuiting, wat voor Take Two reden genoeg was om hem voor de rechter te slepen. Volgens de geruchten doet Take Two dit vooral om te voorkomen dat Jack Thompson bij de release van Grand Theft Auto IV weer in de weg gaat liggen.

Release datum
Volgens de officiele Rockstargames-site: 29 april 2008

Links
Rockstargames
Fansite GTA IV

Special Edition pack

Diverse screenshots

[ Bericht 22% gewijzigd door Gstyles op 24-04-2008 11:25:32 ]
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  donderdag 24 april 2008 @ 10:51:25 #2
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_58273727
OP is een stuk beter zo , alhoewel die vernieuwingen er van mij wel uit mogen

Maar er staan nog wel een paar fouten in/rare zinnen.
  donderdag 24 april 2008 @ 10:54:08 #3
75736 Gstyles
pi_58273772
Thanks JO heb er erg mn best op gedaan... wat is er mis met de vernieuwingen?
pi_58273871
Wachten op de eerste winkel die m toch gaat verkopen
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58273872
Ik ben net even bij Dr. Games in Utrecht binnengelopen en daar kon ik mijn gereserveerde versie al meekrijgen!
  donderdag 24 april 2008 @ 11:00:37 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_58273891
quote:
Op donderdag 24 april 2008 10:59 schreef Timmai het volgende:
Ik ben net even bij Dr. Games in Utrecht binnengelopen en daar kon ik mijn gereserveerde versie al meekrijgen!
Echt?
Dat is wel geweldig voor je zeg!

Mooie OP trouwens
The truth was in here.
  donderdag 24 april 2008 @ 11:00:45 #7
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_58273893
quote:
Op donderdag 24 april 2008 10:54 schreef Gstyles het volgende:
Thanks JO heb er erg mn best op gedaan... wat is er mis met de vernieuwingen?
Een beetje overbodig imo,
quote:
Op donderdag 24 april 2008 10:44 schreef Gstyles het volgende:t spel komt nu uit op 29 april 2008[1]. Het spel wordt ontwikkeld voor zowel de Playstation 3 als de Xbox 360. [2]. Een versie voor de pc komt later, de datum daarvan is nog onbekend[3]. Het spel zal gebruikmaken van

maar niet zoals in een Massively Multiplayer Online Role Playing Game. Vanaf 2008 zal er extra downloadbare content voor de Xbox 360 / PS3 verkrijgbaar zijn.

[
Reclame voor GTA IV in New [b]YorkNiko Bellić[/b], de hoofdpersoon, is ee
Volgens Sam Houser keren er zo goed als geen personages van oudere GTA-spellen terug, onder andere omdat de meesten immers overleden zijn.
Dikgedrukte dingen zijn volgens mij fout/onjuist, kheb de vernieuwingen niet doorgelezen.
  donderdag 24 april 2008 @ 11:01:36 #8
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_58273909
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  donderdag 24 april 2008 @ 11:02:35 #9
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_58273926
quote:
Op donderdag 24 april 2008 10:59 schreef Timmai het volgende:
Kunnen andere mensen in Utrecht nu ff naar andere winkels in de buurt gaan en dat zeggen, dan zal vanzelf alle winkels in Utrecht en daarna heel Nederland ze wel verkopen
pi_58273959
Dr Games verkoopt nooit voor de releasedatum....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_58273976
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Echt?
Dat is wel geweldig voor je zeg!

Mooie OP trouwens
moet er wel bij zeggen dat ik de eigenaar persoonlijk ken, dus dat het misschien daardoor komt, maar het is dus al mogelijk!
pi_58273991
TVP
pi_58273997
ik ga het dalijk proberen bij wat shops in omgeving den haag
pi_58274008
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:04 schreef Timmai het volgende:

[..]

moet er wel bij zeggen dat ik de eigenaar persoonlijk ken, dus dat het misschien daardoor komt, maar het is dus al mogelijk!
foto! van de game!! :p
pi_58274027
toch weer meekijken...
pi_58274037
Het eerste schaap is dus over de dam

Kun je nu ff wat andere winkels binnenlopen en je spel laten zien?
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_58274042
tvp
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  donderdag 24 april 2008 @ 11:12:19 #18
75736 Gstyles
pi_58274156
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:07 schreef Sackboy het volgende:
Het eerste schaap is dus over de dam

Kun je nu ff wat andere winkels binnenlopen en je spel laten zien?
het spreekwoordelijke schaap toch .. maar anyways ik ben het met je stelling uit deeltje 22 helemaal eensch!
  donderdag 24 april 2008 @ 11:13:18 #19
75736 Gstyles
pi_58274177
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:00 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Een beetje overbodig imo,
[..]

Dikgedrukte dingen zijn volgens mij fout/onjuist, kheb de vernieuwingen niet doorgelezen.
Ook helemaal eensch, maar de OP is nog onder constuctie.. zal em bijwerken voor je
pi_58274291
kutspel
pi_58274327
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:18 schreef SuperFruitig het volgende:
kutspel
Ik hoor niemand lachen om deze 'grap' die je ieder topic herhaalt.

donderdag 24 april 2008 @ 11:22:30 #22
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_58274379
Ik wil 'm dit weekend wel.
pi_58274423
quote:
kutspel
pi_58274451
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:22 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik wil 'm dit weekend wel.
Ik ook
  donderdag 24 april 2008 @ 11:28:30 #25
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_58274517
tvp
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_58274527
quote:
kutspel
Ik heb deze opmerking echt al 10 keer voorbij zien komen.

Doe is lief of zo
Maak wat moois van je leven!
Je Leeft Tenslotte maar een keer!
pi_58274569
Warezpaupers
  donderdag 24 april 2008 @ 11:31:12 #28
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_58274584
quote:
kutspel
kutuser
That boy needs therapy..
pi_58274623
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:31 schreef BereNDD het volgende:

[..]

kutuser
eensch!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  donderdag 24 april 2008 @ 11:40:48 #30
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_58274792
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Warezpaupers
Huilie
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_58274801
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Warezpaupers
Ik speel m al Wacht jij nog maar even, dan vermaak ik mij in de tussentijd wel
pi_58274886
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:41 schreef Logitik het volgende:

[..]

Aight
pi_58274984
ik heb em ookal.
pi_58275004
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:48 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb em ookal.
Details plz

donderdag 24 april 2008 @ 11:54:35 #35
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_58275135
tvp
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_58275180
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:41 schreef Logitik het volgende:

[..]

En dat van iemand die 25 is.
pi_58275193
Weet iemand de link naar de pagina op gametrailers.com die alle gta4 gameplay filmpjes bevat. Of moet ik dan eerst registreren?
pi_58275209
Nou het moment is aangebroken. De seal gaat er af....
  donderdag 24 april 2008 @ 11:57:46 #39
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58275215
Ik hoop in dit deel te lezen:

persoon X heeft GTA 4 vandaag gekocht in plaats X bij winkel X
pi_58275227
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:48 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb em ookal.
pi_58275261
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:57 schreef jorienvdherik het volgende:

Inderdaad! En niet van die posts als "ik heb hem ook". Wat meer duidelijkheid graag voor de mede-fokkers.

pi_58275275
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:57 schreef Snever het volgende:
Weet iemand de link naar de pagina op gametrailers.com die alle gta4 gameplay filmpjes bevat. Of moet ik dan eerst registreren?
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/207182.html

En bij Related Media kijken
pi_58275305
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:20 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Ik hoor niemand lachen om deze 'grap' die je ieder topic herhaalt.
TVP is een stuk minder leuk, kijk maar:
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:31 schreef BereNDD het volgende:

[..]

kutuser
  donderdag 24 april 2008 @ 12:01:00 #44
139407 jorienvdherik
pi_58275309
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:59 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Inderdaad! En niet van die posts als "ik heb hem ook". Wat meer duidelijkheid graag voor de mede-fokkers.
precies, dr games is een grap of wat ?
pi_58275360
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/207182.html

En bij Related Media kijken
Danku
pi_58275389
PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!!
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_58275419
Ik lees dit net op een ander forum:
quote:
Ik werk namelijk ook bij de dixons en wij hadden de game gisteren binnen gekregen...

En ik wil ff wat dingen duidelijk maken want ik lees nu al zo veel verschillende dingen hier...
Het embargo is 25.000 euro en niks minder...

Maar dat is niet wat de winkel ketens vrezen. Want ten eerste is het haast toch onmogelijk controleerbaar. En rockstar controleerd ook helemaal niks (alleen in de digitale wereld). Het is namelijk zo: Heel de gta distributie is opgedeeld in 2 delen. En het is heel simpel. Mocht R* er achter komen krijg je de 2e zending niet...

Ik heb vandaag met mijn bedrijfsleider gesproken en die zei ook... Als ie ergens verkocht wordt en je weet waar dat gebeurd (ik meende iets te lezen over een mm in rotterdam?) Dan gooide dixons 100% zeker hem ook in de verkoop...
Dus het principe van 'als er 1 schaap over de dam is volgen er meer' blijkt toch waar!

pi_58275443
Misschien kan ik geen eens GTAIV spelen aankomende dinsdag omdat nog geen PS3 heb

Ben nog steeds namelijk op me PS3+GT5 pack aan het wachten als goed is komt die dit weekend of maandag binnen
Anders duurt maar iets langer want was wel erg voordelig voor maar 359 euro
............................
  donderdag 24 april 2008 @ 12:08:22 #49
139407 jorienvdherik
pi_58275475
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:06 schreef Sackboy het volgende:
Ik lees dit net op een ander forum:
[..]

Dus het principe van 'als er 1 schaap over de dam is volgen er meer' blijkt toch waar!
zou haast naar de stad van rotterdam gaan, om een rondje te maken
pi_58275494
quote:
* You'll likely notice the same graphical "quirks" that the series has dealt with since the jump to 3D. The same filmlike, grainy framerate exists and usually holds steady, but it can momentarily dip when things get frantic. There's some long-distance graphical fade-in as well as some street-level hazards that appear only after you hit them. Traffic will be nonexistent one second, then three cars deep when you rotate the camera back around, and then completely disappear when your wanted level gets to two or three stars (which is oh-so-fun when you desperately need a getaway vehicle). But even these problems have been "upgraded" in a sense for GTA4: An artistic application of filters hides some of the uglier character models, there's more types of cars to choose from, and overall, the feel of the city trumps any of the shortcomings we're familiar with by now. But you'll be able to see that in the screenshots and eventual videos.
Bron 1up.com

Gaat over de PS3-versie al denk ik dat voor de 360 hetzelfde geldt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  FOK!fotograaf donderdag 24 april 2008 @ 12:14:37 #51
159915 -Menn0-
MNO
pi_58275611
Ga zo al even kijken.
,,/
  donderdag 24 april 2008 @ 12:19:49 #52
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_58275722
tvp . Straks eens gaan kijken of ik hem al mee krijg .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_58275790
Zojuist bij de Mediamarkt in Rotterdam centrum geweest, helaas verkopen ze hem nog niet.

Dit geld ook voor de Dixons, Dynabyte, FRS, etc.
  donderdag 24 april 2008 @ 12:22:45 #54
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_58275796
adwords onder deze pagina:
quote:
GTA IV
Vanaf NU te koop! Makkelijk, vertrouwd, thuisbezorgd.
www.intertoys.nl
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_58275853
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:05 schreef jp84 het volgende:
ik ga het dalijk proberen bij wat shops in omgeving den haag
Ik wacht je reacties af Ik ga morgen ook even rondvragen in de stad.
pi_58275950
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bron 1up.com
Heb je ook de datum van dat bericht? Zover ik weet is dat berich minimaal een paar weken oud. Oud zeg ik je! En waar Maarja.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  donderdag 24 april 2008 @ 12:30:47 #57
139407 jorienvdherik
pi_58275986
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:22 schreef Glenn-Micra het volgende:
Zojuist bij de Mediamarkt in Rotterdam centrum geweest, helaas verkopen ze hem nog niet.

Dit geld ook voor de Dixons, Dynabyte, FRS, etc.
ok bedankt

futerezone misschien ?'
houden zich nooit zo aan de regels
pi_58276045
Zoooo fucking jaloers op de mensen die, EN een Ps3 hebben EN het GTA doosje al kunnen vasthouden!

Menschen met een originele copie...... POST UW ERVARINGEN !!!!!!!
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_58276049
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:09 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Bron 1up.com

Gaat over de PS3-versie al denk ik dat voor de 360 hetzelfde geldt.
is al oud, en al weerlegd. Ook in de tot nu toe verschenen gameplay beelden lijkt het allemaal mee te vallen
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_58276113
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:30 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ok bedankt

futerezone misschien ?'
houden zich nooit zo aan de regels
Die winkel ben ik vergeten, oeps....

Bart Smit deed hem ook niet meegeven
pi_58276119
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:33 schreef Wootism het volgende:
Zoooo fucking jaloers op de mensen die, EN een Ps3 hebben EN het GTA doosje al kunnen vasthouden!

Menschen met een originele copie...... POST UW ERVARINGEN POST WAAR JE HEM VANDAAN HEBT!

pi_58276128
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:36 schreef Glenn-Micra het volgende:

[..]

Die winkel ben ik vergeten, oeps....

ik deed mijn gebruikelijke rondje Lijnbaan, effe in mijn werkpauze.

Bart Smit deed hem ook niet meegeven
  donderdag 24 april 2008 @ 12:40:17 #63
139407 jorienvdherik
pi_58276219
futerezone verkoopt veel eerder, had fifa daar op maandag terwijl release donderdag is, maar dit is wel ander soort kaliber spel:P
  donderdag 24 april 2008 @ 12:44:38 #64
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_58276315
Maatje van m heeft m net gehaald.
ik kan m daar ook zo halen. mja ik heb al al betaald voor mn preorder. dus ik ga niet lopen kutten om die andere kopie kwijt te raken.
pi_58276331
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En dat van iemand die 25 is.
Wat heft mijn leeftijd hier uberhaupt mee te maken kerel?
pi_58276346
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:44 schreef _GdR_ het volgende:
ik kan m daar ook zo halen. mja ik heb al al betaald voor mn preorder. dus ik ga niet lopen kutten om die andere kopie kwijt te raken.
Wáár dan..? Wordt beetje moe van al die mensen die zeggen dat ze hem hebben / kunnen krijgen maar niks concreets laten zien.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58276352
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:44 schreef _GdR_ het volgende:
Waar?

pi_58276361
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:57 schreef jorienvdherik het volgende:

Ik heb um niet gekocht, maar gedownload
  donderdag 24 april 2008 @ 12:47:00 #69
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_58276372
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef Logitik het volgende:

[..]

daaruit kunnen we opmaken dat je vroeger ws ben blijven zitten in de kleuterschool omdat je wat te speels was oid?
  donderdag 24 april 2008 @ 12:47:12 #70
139407 jorienvdherik
pi_58276378
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:46 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Waar?
pi_58276401
Ga vanmiddag ook toch maar effe langs paar winkels
............................
  donderdag 24 april 2008 @ 12:48:21 #72
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_58276413
Rotterdam. welke winkel weet ik niet precies maar hij belde of hij er 1 voor me mee moest nemen.
de winkel is van een bekende van hem.
pi_58276416
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:46 schreef Logitik het volgende:

[..]

Ik heb um niet gekocht, maar gedownload

donderdag 24 april 2008 @ 12:49:07 #74
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58276432
More details plz.
2000 light years from home
pi_58276441
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:48 schreef _GdR_ het volgende:
Rotterdam. welke winkel weet ik niet precies maar hij belde of hij er 1 voor me mee moest nemen.
Zeg dan niks.
  donderdag 24 april 2008 @ 12:51:57 #76
139407 jorienvdherik
pi_58276496
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:49 schreef Breach het volgende:

[..]

Zeg dan niks.
pi_58276519
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:48 schreef _GdR_ het volgende:
Gewoon gebakken lucht dus. Tenzij je met feiten komt.
pi_58276595
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:47 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

daaruit kunnen we opmaken dat je vroeger ws ben blijven zitten in de kleuterschool omdat je wat te speels was oid?
ik ben niet blijven zitten, maar ik ben idd nog best speels Mijn vriendin is er gek op!
  donderdag 24 april 2008 @ 13:02:09 #79
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_58276715
Persoonlijk zou ik gokken op de speelgoedwinkels, en dan de kleinere vestigngen van Intertoys e.d. Die hebben wellicht geeneens notie van hoe populair GTA IV en/of gaat worden, en ze kennen misschien het hele embargo niet.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 24 april 2008 @ 13:03:19 #80
139407 jorienvdherik
pi_58276739
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:02 schreef TC03 het volgende:
Persoonlijk zou ik gokken op de speelgoedwinkels, en dan de kleinere vestigngen van Intertoys e.d. Die hebben wellicht geeneens notie van hoe populair GTA IV en/of gaat worden, en ze kennen misschien het hele embargo niet.
ja dingen als ambacht papendrecht enz
  donderdag 24 april 2008 @ 13:04:36 #81
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_58276757
Grr, bij mijn gamesshop krijg ik hem niet mee , hij had ze ook nog niet binnen zei hij. Maandag kon ik hem waarschijnlijk wel meekrijgen.

Ben alleen vergeten om ook bij de intertoys te gaan kijken.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_58276803
Morgenochtend maar ff een rondje Arnhem doen dan
pi_58276967
Ik ga voortaan altijd op vakantie rond grote gamereleases. Je hebt hem iets later, maar het geeft wel meer rust.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 24 april 2008 @ 13:17:52 #84
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58277039
De spanning bouwt langzaam op in dit topic.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  donderdag 24 april 2008 @ 13:18:25 #85
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_58277051
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:49 schreef Breach het volgende:

[..]

Zeg dan niks.
was meer onder het motto van: 'had-ik-die-kut-preorder-maar-nooit-geplaatst-want-anders-was-ik-nu-GTA-aan-het-doen'.

dit zuigt hard.
  donderdag 24 april 2008 @ 13:19:24 #86
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58277072
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:18 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

was meer onder het motto van: 'had-ik-die-kut-preorder-maar-nooit-geplaatst-want-anders-was-ik-nu-GTA-aan-het-doen'.

dit zuigt hard.
Geef de naam van die winkel dan.
2000 light years from home
pi_58277112
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef Logitik het volgende:

[..]

Ik vind het nogal kinderachtig zo’n bericht, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
pi_58277124
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:18 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

dit zuigt hard.
Kan je je vriend niet even terugbellen en vragen in welke winkel hij hem heeft gekocht? Dan hebben wij er misschien ook nog iets aan.
  donderdag 24 april 2008 @ 13:25:20 #89
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_58277227
zal m zo is bellen. mja weet dus niet of die gast aan iedereen verkoopt. het is een bekende van de winkelier zei die.
pi_58277466
Misschien toch een goed plan om een mooie zakelijke brief op te stellen met het R* logo erboven, met als inhoud dat de verkoop van GTA VI vervroegd is naar vrijdag a.s.
Dit i.v.m een betere verdeling van de verkoop.... of iets van andere plep.

Die brief netjes opsturen naar het dichtstbijzijnde Intertoys filiaal, en klaar.
Durf te wedden dat die mensen daar het gewoon geloven en netjes de copies meegeven.

Best erg trouwens dat ik evil thoughts krijg door een game...... Had Jack Thompson dan toch gelijk?
pi_58277656
hier int dorp bij de itnertoys wouden ze em niet geven want dan kregen ze een boete van 40.000 euro

en volgens de manager is de release pas aanst donderdag.

maar hij kon em wel voor me reserveren
  donderdag 24 april 2008 @ 13:45:28 #92
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_58277684
Dat had ik ook al voorgesteld. hehehe
weet voor 99% zeker dat dat gaat werken. Zeker als je er nog een logo oid bij doet van de groothandel.
  donderdag 24 april 2008 @ 13:45:32 #93
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_58277686
Ach, gewoon nog even braaf wachten tot dinsdag en dan de rest van de week lekker gamen What's the rush? Kom op we hebben al 3 jaar op de game kunnen wachten, wat boeit die laatste paar daagjes nou?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_58277763
FUTUREZONE Rotterdam Tel: 010-4049908

FUTUREZONE Zoetermeer Tel: 079-3436610

Gameshop Den Haag tel 070-3623196

MEdia Markt rijdwijk tel 070 3728200

media markt den haag tel 070 3306400

wie doet ff een rondje bellen? :p
pi_58277820
Vergelijk het met een verse worst voor een uitgehongerd beest houden!! ( de meesten hebben de game al binnen!!!) maar " mogen" hem niet verkopen.

* IDEE*
Als iedereen nou eens langs 1 bepaalde keten gaat en zegt dat die al vekocht wordt ( door hun grootste concurrent) mischien dat hoofdkantoor dan wel zegt " GO for the sales ". . . .

Zij blij met de sales wij met de game!!

donderdag 24 april 2008 @ 13:56:20 #96
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_58277909
quote:
[b]Op donderdag 24 april 2008 13:52

Zij blij met de sales
en met de boete van 25.000
That boy needs therapy..
pi_58277957
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:56 schreef BereNDD het volgende:

[..]

" DOMINO EFFECT" als er 1 over de dam is .... wie moet je dan gaan beboeten? allemaal?
pi_58278014
Welke stagair had er hier ook al weer een foto gemaakt van de PS3 + GTA IV combo pack?
Of was dat niet hier?
  donderdag 24 april 2008 @ 14:04:31 #99
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_58278090
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:56 schreef BereNDD het volgende:

[..]

25.000dollar staat gelijk aan 10euro ofzo
pi_58278126
Nee.
pi_58278175

Zoiets?

Je moet zelf even de handtekening erbij fratsen.
  donderdag 24 april 2008 @ 14:09:48 #102
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_58278202
whahaahaha geweldig.
pi_58278222
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]

Zoiets?

Ik zeg
  donderdag 24 april 2008 @ 14:12:08 #104
121830 Kadesh
pi_58278256
pi_58278275
haha, super, ik zeg: dit gaat het internet over!
pi_58278292
Ik voel een CNN item aankomen!!!
pi_58278310
*Bestelt vast advocaat.

pi_58278322
Superharregarre
pi_58278326
mailadres van rockstar in het reply-to veld van je email, mailen naar alle adressen van retailers en fingers crossed!
pi_58278361
Leuk briefje

Alleen dan moet je hem wel naar de hoofdvestigingen sturen denk ik.
pi_58278388
O.. mijn.. god..
  donderdag 24 april 2008 @ 14:21:20 #112
8372 Bastard
Persona non grata
pi_58278449

* Bastard popcorn pakt
The truth was in here.
pi_58278533
Ik zou zeggen, als iemand het gaat proberen...wel even melden hier.
pi_58278635
-dubbel-
pi_58278645
Haha,wie durft?
  donderdag 24 april 2008 @ 14:33:24 #116
139407 jorienvdherik
pi_58278694
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:30 schreef devv05 het volgende:
Haha,wie durft?
ik niet
pi_58278710
pi_58278721
Poll: Ik lik het zweet van de ballen van de verkoper voor GTAIV
  • Absoluut ja, zonder na te denken
  • Ik wacht wel een weekje
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_58278782
    quote:
    [ afbeelding ]

Zoiets?

Alleen jammer van het 'seperate'
    pi_58278796
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 14:34 schreef Vince22 het volgende:
    http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=331905

Topic is al gelocked. haha
    pi_58278803
    quote:
    [ afbeelding ]

Zoiets?
    Volgens mij maakt R* helemaal geen gebruik van zwarte balken....
    Ik zou het zelf iets subtieler aanpakken

[ Bericht 0% gewijzigd door Wootism op 24-04-2008 14:47:08 ]
      donderdag 24 april 2008 @ 14:40:07 #122
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_58278825
    Wat boeit die ene week nou, echt... serieus
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_58278842
    24 september?
    pi_58278850
    Maak van seperate meteen even separate dan..
    pi_58278878
    En de datum naar 24 april
    pi_58278886
    Ach... Twee minuutjes werk. Kan er niet mee zitten. Moet zelf toch nog wel even wachten.
    pi_58278905
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 14:40 schreef Vince22 het volgende:
    24 september?
    damn
    WTF doe ik met September in m'n hoofd
    pi_58278985
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 14:43 schreef Wootism het volgende:

[..]

damn
    WTF doe ik met September in m'n hoofd
    Je moet nog even mijn spelfout fixen.
    pi_58279005
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 14:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Je moet nog even mijn spelfout fixen.
    Done
    pi_58279275
    Iemand moet 'm vandaag of morgen toch ergens los te zien peuteren?
    pi_58279363
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 14:47 schreef Wootism het volgende:

[..]

Done
    Professioneel.
    pi_58279370
    Ik ben er weer bij.
      donderdag 24 april 2008 @ 15:01:11 #133
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_58279374
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
    Poll: Ik lik het zweet van de ballen van de verkoper voor GTAIV
  • Absoluut ja, zonder na te denken
  • Ik wacht wel een weekje
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • Ik pijp hem ook meteen nog even
    The truth was in here.
    pi_58279422
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik pijp hem ook meteen nog even
    X
    X
    X
    pi_58279436
    Mijn legale versie voor de 360 werkt zeer smooth en laadtijden zijn niet vervelend ofzo. Ik heb wel mijn internetkabel uitgeplugd want ik weet niet hoe Microsoft gaat reageren als ik de online modus probeer. Maar oh wat is dit spel gaaf!

Zal vanavond met de camera van mijn vriendin wat foto's maken.
      FOK!fotograaf donderdag 24 april 2008 @ 15:04:10 #136
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_58279437
    Bart Smit Aalsmeer geeft em niet mee
    ,,/
    pi_58279447
    Ik kom net bij Gamemania weg in Leeuwarden. ze hebben mij beloofd dat alle pre orders voor 1 april gerealiseerd kunnen worden.
    Daar ben ik zeer blij om, ze hadden al een aantal exemplaren achter liggen. En ik heb er zelfs in 1 mijn handen gehad.
    De man van Gamemania wil niet die boete riskeren, netjes van em.
    pi_58279461
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:04 schreef Timmai het volgende:
    Mijn legale versie voor de 360 werkt zeer smooth en laadtijden zijn niet vervelend ofzo. Ik heb wel mijn internetkabel uitgeplugd want ik weet niet hoe Microsoft gaat reageren als ik de online modus probeer. Maar oh wat is dit spel gaaf!

welke winkel
    en dank u meneer Dood,
    dat u af en toe wat neemt.
    Ik weet nu wat verdriet is,
    en onze tijd is maar geleend.
    pi_58279462
    Hier ook een paar retardwinkels (Dixons, Intertoys, FRS) geprobeerd, maar ze trappen er niet in

pi_58279477
    quote:

We willen natuurlijk wel even weten waar je 'm legaal vandaan hebt.
    X
    X
    X
    pi_58279485
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:01 schreef Bastard het volgende:
    Ik pijp hem ook meteen nog even
    Alleen voor een S.E.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      FOK!fotograaf donderdag 24 april 2008 @ 15:09:27 #142
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_58279546
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:04 schreef Edwinuss het volgende:
    De man van Gamemania wil niet die boete riskeren, netjes van em.
    Same here maar dan bij een andere winkel, ik ken die mensen persoonlijk maar zij krijgen geen nieuwe exemplaren als ze hem nu al verkopen.
    ,,/
    pi_58279566
    quote:

grapjas

dr. games in utrecht krijgt hem pas maandag
    en dank u meneer Dood,
    pi_58279573
    quote:

Je praat echt bullshit, is al de 2de keer dat je over die kutgame begint en je laat jezelf niet uit waar je hem vandaan hebt.
    pi_58279608
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:10 schreef Wootism het volgende:

[..]

Je praat echt bullshit, is al de 2de keer dat je over die kutgame begint en je laat jezelf niet uit waar je hem vandaan hebt.
    vooraan in het topic geeft hij aan dr. games in utrecht
    en dank u meneer Dood,
    pi_58279622
    Van de vrachtwagen gevallen, denk ik.
    pi_58279632
    zijn er al xboxers gestraft die hem online speelden?
    pi_58279636
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:10 schreef freak1 het volgende:

[..]

grapjas

dr. games in utrecht krijgt hem pas maandag
    Hangt ervanaf of je connecties hebt.
      donderdag 24 april 2008 @ 15:14:12 #149
    205364 Pwnie
    je weet toch
    pi_58279650
    Zoiets in het Nederlands

comin up ff foutje weghalen

//edit

Ik ga morgen ook ff een rondje doen in Enschede en misschien heb ik geluk.. denk het niet maar goed
    pi_58279712
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:12 schreef freak1 het volgende:

[..]

vooraan in het topic geeft hij aan dr. games in utrecht
    ohja, klopt.... *zucht*
    pi_58279716
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:13 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hangt ervanaf of je connecties hebt.
    hmm, take2 levert pas op maandag aan hen uit, wat helpen connecties dan
    en dank u meneer Dood,
    pi_58279867
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 14:57 schreef devv05 het volgende:
    Iemand moet 'm vandaag of morgen toch ergens los te zien peuteren?
    Denk echt pas dinsdag..
    pi_58279969
    Eventueel morgen, omdat de meeste games pas op vrijdag releasedatum hebben.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_58279986
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:27 schreef Mutant01 het volgende:
    Eventueel morgen, omdat de meeste games pas op vrijdag releasedatum hebben.
    zaterdag is eerste uitleverroute.
    en dank u meneer Dood,
    pi_58279988
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Gratis, voor Edwin. Dankje Top 1 toys!
    pi_58280031
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:28 schreef Edwinuss het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    stoer
    en dank u meneer Dood,
    pi_58280047
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:28 schreef Edwinuss het volgende:
    SPOILER
    Hoe kom jij eraan? Wat een rare box trouwens, waarom staan beide platformen erop?
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_58280049
    X
    X
    X
    pi_58280056
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:30 schreef freak1 het volgende:

[..]

stoer
    Zeker, ben er ook zeer blij mee!

Die grote stukken karton krijg ik 2 dagen na de release, het zijn stukken karton van 2 cm dik ongeveer, dus die kan je mooi ophangen met dubbelzijdige tape
    pi_58280090
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe kom jij eraan?
    Heel simpel : Vragen, en als je de eerste bent heb je mazzel deed ik toen ook destijds met Pirates of the carribean, heb er toen 20 euro voor betaald, en hij is door mij verkocht voor 120.
    Ding was ook 4 bij 2 ofzo.
    pi_58280096
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:31 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Die grote stukken karton krijg ik 2 dagen na de release, het zijn stukken karton van 2 cm dik ongeveer, dus die kan je mooi ophangen met dubbelzijdige tape
    ken ze, ze hangen hier in het gebouw ook bij iemand voor het raam
    en dank u meneer Dood,
    pi_58280323
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:31 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Toen ik 16 was deed ik ook displays verzamelen
    Geef mij maar een mooie GTA IV poster in lijst ofzo.
    pi_58280360
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:43 schreef Wootism het volgende:

[..]

Toen ik 16 was deed ik ook displays verzamelen
    Geef mij maar een mooie GTA IV poster in lijst ofzo.
    Laat ik nu net 3 jaar ouder zijn. Ik zet die displays niet neer. Ik zorg dat je ze kan ophangen als posters.

Waar zijn de gameplay beelden gebleven? Het enige wat ik zie ik klote kwalliteit
    pi_58280481
    Gelukkig komt Saints Row 2 dit jaar nog uit.
    pi_58280493
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:44 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Waar zijn de gameplay beelden gebleven? Het enige wat ik zie ik klote kwalliteit
    Gast, waarom postte je daarnet dat je hem al had

Dus uiteindelijk heeft niemand hem hier nog? Ook Timmai niet?

pi_58280505
    Media Markt hier een Leeuwarden is ook van 12 tot 2 open
    pi_58280515
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:50 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Gast, waarom postte je daarnet dat je hem al had

Dus uiteindelijk heeft niemand hem hier nog? Ook Timmai niet?
    nee, ouwehoerde
    pi_58280533
    quote:
    Als je de hele game wil zien moet je daar op klikken ja, die gast zit gewoon te broadcasten terwijl hij de missies aan het uitspelen is.
    Wel super vett though!!! Vooral het freerunnen over de daken is cool!
    pi_58280562
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:52 schreef Wootism het volgende:

[..]

Als je de hele game wil zien moet je daar op klikken ja, die gast zit gewoon te broadcasten terwijl hij de missies aan het uitspelen is.
    Wel super vett though!!! Vooral het freerunnen over de daken is cool!
    Je zag dat stukje uit de reclame Als hij over het dak springt! Maar moet zeggen dat het mij niet zoveel interesseert dat hij die missies speelt.
    De kwaliteit is toch dikke kak. De details vergeet je of zie je niet eens.
    pi_58280573
    Ben net even wezen slijmen bij de Gameplayer in Gouda. Daar kreeg ik te horen dat ze niet zo'n zin hadden om een boete van 35.000 Euro te riskeren. Of ze al exemplaren hadden.. daar werd een beetje vaag over gedaan. Eerst was het "als ik hem meegeef, riskeer ik een boete" en een minuut later "alle winkels ter wereld krijgen 'm maandag pas geleverd".

Ze hebben daar een midnight sale op maandagavond 0:00, dus ga ik daar mooi heen
    pi_58280628
    Denk dat het niet zoveel zin heeft om naar een gameshop te gaan, die weten meestal wel van embargo's en zo.
    Je kunt beter de lokale Dixons, Intertoys, ToysRUs, BartSmit, [vul maar in] proberen denk ik zo. Met het oog op stagaires en dat soort onwetende josti's
      donderdag 24 april 2008 @ 15:58:23 #173
    43778 NeoDweezil
    Full-Time 0_o
    pi_58280653
    alle winkels hier in zutphen geweest allemaal beetje vaag lopen doen over boetes die ze riskeren en dan ja 29 april krijgen we hem pas binnen....
      donderdag 24 april 2008 @ 15:59:06 #174
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_58280665
    Plaatselijke Bart Smit muts wist me net te melden dat ze 'm nog niet niet binnenhadden. Op de vraag of 'ie er maandag zou kunnen zijn kon ze geen antwoord geven. Duidelijk geen idee van 't embargo dus ook.
      donderdag 24 april 2008 @ 15:59:12 #175
    139407 jorienvdherik
    pi_58280672
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:56 schreef Vince22 het volgende:
    Denk dat het niet zoveel zin heeft om naar een gameshop te gaan, die weten meestal wel van embargo's en zo.
    Je kunt beter de lokale Dixons, Intertoys, ToysRUs, BartSmit, [vul maar in] proberen denk ik zo. Met het oog op stagaires en dat soort onwetende josti's
    Ja
      donderdag 24 april 2008 @ 16:06:48 #176
    43778 NeoDweezil
    Full-Time 0_o
    pi_58280814
    iemand btw al een mediamarkt gechecked??
    pi_58280830
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 15:28 schreef freak1 het volgende:

[..]

zaterdag is eerste uitleverroute.
    blijkbaar niet Ik heb de doos gezien waar mijn doosje uitkwam.
    pi_58280854
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:07 schreef Timmai het volgende:

[..]

Laat eens een foto zien dan.
      donderdag 24 april 2008 @ 16:09:33 #179
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58280886
    wat denken jullie hier. Beter idee om nu alsnog een pre-order te plaatsen (en dan dus bij een hele late pre-order groep te zitten) of dinsdag de stad in te gaan en hopen dat de twee winkels die games verkopen toevallig er nog 1 hebben liggen?

(zit in de UK btw. Met helaas ook erg weinig gameshops hier)
    I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
    pi_58280895
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:07 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Laat eens een foto zien dan.
    als mijn vriendin om 5 uur thuiskomt zijn jullie de eersten.
    pi_58280916
    quote:

[..]

Lul nou niet zo dom kerel, geen enkele Nederlandse consument kan hem nu legaal krijgen.
    Allah Al Watan Al Malik
      donderdag 24 april 2008 @ 16:11:41 #182
    139407 jorienvdherik
    pi_58280943
    quote:

[..]

want jij hebt hem?
    pi_58281021
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Lul nou niet zo dom kerel, geen enkele Nederlandse consument kan hem nu legaal krijgen.
    hij lult.

ik kan je 2 dingen vertellen;
    1)zaterdag eerste uitleverroute
    2)jij hebt hem niet.

proof me wrong met een foto, en ik zal mijn fout ogenblikkelijk erkennen.
    maak maar een foto met het hoesje en cd op een krant van vandaag, of voor het scherm van fok!, en verras me daarna met een filmpje over het starten van het spel vanuit het hoesje.
    en dank u meneer Dood,
    pi_58281045
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:09 schreef Timmai het volgende:

[..]
    als mijn vriendin om 5 uur thuiskomt zijn jullie de eersten.
    Iedereen heeft tegenwoordig een camera in zijn telefoon, jij ook!!!
      donderdag 24 april 2008 @ 16:18:32 #185
    43778 NeoDweezil
    Full-Time 0_o
    pi_58281096
    net btw wel goed nieuws gekregen volgende week nachtdienst hehe dinsdag om 6uur ben ik vrij en dan rest van de week lekker gamen
    pi_58281127
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef _GdR_ het volgende:
    zal m zo is bellen. mja weet dus niet of die gast aan iedereen verkoopt. het is een bekende van de winkelier zei die.
    Neemt zn telefoon zeker niet op..
    pi_58281166
    Toch jammer dat we nog steeds deze graphics niet kunnen evenaren

donderdag 24 april 2008 @ 16:21:35 #188
    193423 il-patino
    The Godfather
    pi_58281170
    Freak1 : eerste uitleverroute zaterdag? Verklaar mij dan eens dat ze bij de MM hem gewoon binnen hebben gehad gister?
      donderdag 24 april 2008 @ 16:22:48 #189
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_58281192
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:09 schreef merino het volgende:
    wat denken jullie hier. Beter idee om nu alsnog een pre-order te plaatsen (en dan dus bij een hele late pre-order groep te zitten) of dinsdag de stad in te gaan en hopen dat de twee winkels die games verkopen toevallig er nog 1 hebben liggen?

(zit in de UK btw. Met helaas ook erg weinig gameshops hier)
    Loop maandag of dinsdag gewoon de winkel in.
    Ze zullen GTA wel zat hebben.
    Nog nooit meegemaakt dat een game is uitverkocht.
    Zelf ga ik langs de Mediamarkt.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
    pi_58281225
    Ik ga ook maandagavond en dinsdagochtend naar de MM en dan zie ik 't wel.
    pi_58281255
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:21 schreef il-patino het volgende:
    Freak1 : eerste uitleverroute zaterdag? Verklaar mij dan eens dat ze bij de MM hem gewoon binnen hebben gehad gister?
    dat hebben ze niet.
    promo materiaal is gisteren uitgeleverd.
    en dank u meneer Dood,
    pi_58281284
    Mijn anderhalve week vakantie is begonnen. Nu wachten tot het dinsdag is.
    SPOILER
    Tevens TVP.
      donderdag 24 april 2008 @ 16:35:13 #193
    139407 jorienvdherik
    pi_58281444
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:18 schreef NeoDweezil het volgende:
    net btw wel goed nieuws gekregen volgende week nachtdienst hehe dinsdag om 6uur ben ik vrij en dan rest van de week lekker gamen
    ik weet wel wat ik ga doen met koningendag dit jaar
      donderdag 24 april 2008 @ 16:36:56 #194
    43778 NeoDweezil
    Full-Time 0_o
    pi_58281472
    me 2 stuk in me kraag zuipen en feesten hahah
    pi_58281492
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:35 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ik weet wel wat ik ga doen met koningendag dit jaar
    Is dat nieuw?

donderdag 24 april 2008 @ 16:39:31 #196
    121830 Kadesh
    pi_58281527
    Dus niemand heeft de legale versie?
    pi_58281528
    Deze video is wel gaaf:

donderdag 24 april 2008 @ 16:39:46 #198
    139407 jorienvdherik
    pi_58281533
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:36 schreef NeoDweezil het volgende:
    me 2 stuk in me kraag zuipen en feesten hahah
    gta
    pi_58281541
    Er is nu ook een livefeed met iets betere beeldkwaliteit!

pi_58281598
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:40 schreef Sackboy het volgende:
    Er is nu ook een livefeed met iets betere beeldkwaliteit!
    Las dat die gast missies speelt, spoilers galore dus.
      donderdag 24 april 2008 @ 16:43:35 #201
    139407 jorienvdherik
    pi_58281610
    speelt die ja
    pi_58281640
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Las dat die gast missies speelt, spoilers galore dus.
    Dat is die andere gast (Sculay ofzo), deze gast zit maar wat te kloten volgens mij.

pi_58281672
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:45 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Dat is die andere gast (Sculay ofzo), deze gast zit maar wat te kloten volgens mij.
    Oh, verkeerd gelezen dan.
    pi_58281691
    nog 14 minuten voordat we een l0lkz0r!!!!einszzzzz!!! ik had hem stiekem niet!!!! einszzzesS! reactie krijgen van timmai.
    en dank u meneer Dood,
    pi_58281725
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:48 schreef freak1 het volgende:
    nog 14 minuten voordat we een l0lkz0r!!!!einszzzzz!!! ik had hem stiekem niet!!!! einszzzesS! reactie krijgen van timmai.
    Dan lynchen we hem.

pi_58281743
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:50 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Dan lynchen we hem.
    hij kan hem niet hebben.

uitleverschema nederland:
    zaterdag uitlevering aan hoofdkantoren, maandag via hoofdkantoren uitlevering aan lokale vestigingen.

vrij op te vragen bij take2.
    en dank u meneer Dood,
      donderdag 24 april 2008 @ 16:53:15 #207
    139407 jorienvdherik
    pi_58281788
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Oh, verkeerd gelezen dan.
    nee, hij speelt wel missies, zag net zo missie filmpje

gelijk weer uitgezet
    pi_58281828
    Flashing Lights van Kanye in het spel. Heldenspel.

[ Bericht 36% gewijzigd door -Mo- op 24-04-2008 17:02:04 ]
      donderdag 24 april 2008 @ 16:55:31 #209
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58281833
    damn wat een vet spel zeg
    eindelijk gameplay beelden
    zou hier echt hele dag naar kunnen kijken
    I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
    pi_58281846
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:45 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Hij zit een beetje tegen zichzelf te praten 'Ohh, did I get six stars just for that?'
    pi_58281896
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    http://www.justin.tv/swiftor
    Daar hebben we het net over

En ja, hij doet nu inderdaad ook missies.

pi_58281906
    Echt prachtig wanneer de lucht roodgloeiend is.
    pi_58281929
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:58 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Daar hebben we het net over
    Weet ik het.
      donderdag 24 april 2008 @ 17:00:15 #215
    43778 NeoDweezil
    Full-Time 0_o
    pi_58281935
    je kon op die feed al wel zien dat die ai veel beter is kerel werd echt vet geramd door politie die hem tegemoet kwam heb in in andere gta's nog nooit gezien... of ligt dat nou aan mij?? en die bomen waar bladeren vanaf vielen! net zo vet
    pi_58281943
    hoe meer ik zie hoe sneller ik 'm moet hebben.
    Zal m denk ik donderdag avond pas voor 't eerst gaan spelen.
    Jointje erbij en een zak chips hoppaaaaaaa
    Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
    pi_58281955
    Jezus, wat veel Loading-schermen.
    pi_58281959
    en toen was het 5 uur
    en dank u meneer Dood,
    pi_58281974
    Dat laden is trouwens wel irritant met de Xbox360.
    pi_58282014
    Hij volgt een geel lijntje op de map. Dat zal wel de TomTom zijn.
    pi_58282015
    Kan die gast al een beetje rijden in die live feed? Daar klaagden de meesten om.
    pi_58282016
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:39 schreef TheMagnificent het volgende:
    Deze video is wel gaaf:

Ook alweer verwijderd...
      donderdag 24 april 2008 @ 17:04:41 #223
    53267 TC03
    pi_58282021
    Ik dacht dat je maar één keer moest laden? Aldus talloze websites.
      donderdag 24 april 2008 @ 17:06:21 #224
    139407 jorienvdherik
    pi_58282046
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:01 schreef Nuna het volgende:
    Dat laden is trouwens wel irritant met de Xbox360.
    dacht dat je maar 1x moest laden ?
    stond ergens
      donderdag 24 april 2008 @ 17:07:06 #225
    139407 jorienvdherik
    pi_58282056
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:04 schreef TC03 het volgende:
    Ik dacht dat je maar één keer moest laden? Aldus talloze websites.
    heb je gezien dat die moest laden dan ?
    pi_58282058
    laden is alleen als je opgepakt wordt of doodgaat.
    rijden verschilt enorm per auto, de ene auto rijd erg lekker, de andere als een botervlootje.
    je hebt inderdaad een soort van tomtom. je hoort ook echt een stem, turn left, turn right, en het is niet meer zomaar een nav-point, maar een geel lijntje voor missies over de juiste straten, en een groen lijntje voor een custom nav point
    en dank u meneer Dood,
    pi_58282069
    Blijkbaar niet, ik zag net al 3x een laadscherm in 5 minuten..
    pi_58282081
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:51 schreef freak1 het volgende:

[..]

hij kan hem niet hebben.

uitleverschema nederland:
    zaterdag uitlevering aan hoofdkantoren, maandag via hoofdkantoren uitlevering aan lokale vestigingen.

vrij op te vragen bij take2.
    Dit klopt sowieso niet. Is misschien zo bij de keten waar je werkt maar geldt niet voor alle winkels. Grote concerns krijgen alle games direct per filiaal geleverd. Vandaar dat de Mediamarkten de games al kunnen hebben liggen.
    Ook zal de game zeer zeker al aanwezig zijn bij de diverse game distributeurs.
    ...war never changes
    XBL Gamertag: Un4 NL
    pi_58282089
    Hij gaat nu bowlen.

pi_58282138
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef freak1 het volgende:
    laden is alleen als je opgepakt wordt of doodgaat.
    rijden verschilt enorm per auto, de ene auto rijd erg lekker, de andere als een botervlootje.
    je hebt inderdaad een soort van tomtom. je hoort ook echt een stem, turn left, turn right, en het is niet meer zomaar een nav-point, maar een geel lijntje voor missies over de juiste straten, en een groen lijntje voor een custom nav point
    Die lijntjes kun je ook uitzetten neem ik aan?
    pi_58282140
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:08 schreef Sackboy het volgende:
    Hij gaat nu bowlen.
    Daar kijk ik nu ook naar mee Tof
    pi_58282149
    quote:
    Hij gaat nu bowlen.
    Z'n date verslaat hem ook nog
    pi_58282176
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:08 schreef Un4 het volgende:

[..]

Dit klopt sowieso niet. Is misschien zo bij de keten waar je werkt maar geldt niet voor alle winkels. Grote concerns krijgen alle games direct per filiaal geleverd. Vandaar dat de Mediamarkten de games al kunnen hebben liggen.
    Ook zal de game zeer zeker al aanwezig zijn bij de diverse game distributeurs.
    ik werkt niet voor een keten, heb een iets directer lijntje

maar weet je wat, anders bel je take2 even, het is publiekelijke informatie namelijk
    Microsoft gebruikt dit spel bijvoorbeeld ook als manier om kopietjes te vinden... heb de lijst onder mijn ogen gehad van mensen die hem al online hebben gespeeld, mag jij raden wie er niet meer op xbox live komen

overigens best een teleurstellende lijst, gisteravond hebben maar 148 man het geprobeerd, waaronder 1 nederlander.
    erg slim als Microsoft al je informatie heeft
    en dank u meneer Dood,
    pi_58282203
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:10 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Die lijntjes kun je ook uitzetten neem ik aan?
    oeh niet getest, was te druk met die wagen tegen een muur aan te gooien
    en dank u meneer Dood,
      donderdag 24 april 2008 @ 17:13:29 #235
    139407 jorienvdherik
    pi_58282210
    quote:
    Hij gaat nu bowlen.
    hij moet die baan op rennen
      donderdag 24 april 2008 @ 17:14:28 #236
    139407 jorienvdherik
    pi_58282230
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:12 schreef freak1 het volgende:

[..]

ik werkt niet voor een keten, heb een iets directer lijntje

maar weet je wat, anders bel je take2 even, het is publiekelijke informatie namelijk
    Microsoft gebruikt dit spel bijvoorbeeld ook als manier om kopietjes te vinden... heb de lijst onder mijn ogen gehad van mensen die hem al online hebben gespeeld, mag jij raden wie er niet meer op xbox live komen

overigens best een teleurstellende lijst, gisteravond hebben maar 148 man het geprobeerd, waaronder 1 nederlander.
    erg slim als Microsoft al je informatie heeft
    want u werkt bij microsoft ?
    pi_58282304
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:14 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

want u werkt bij microsoft ?
    mwah, niet direct. laten we het op goede contacten houden..

kijk, het liefste zat ik nu ook gta4 te spelen, ik kan hem op een devbox zo nu en dan even doen, maar iedereen moet wachten tot de 29ste... pas vanaf mandagmorgen stoppen ze met gegevens harvesten, omdat ze weten dat er teveel ketens zijn die het spel zomaar vrijgeven.
    en dank u meneer Dood,
    pi_58282318
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 16:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    http://www.justin.tv/swiftor
    Ik dacht dat er nergens loadingscreens zouden zijn?!
    pi_58282326
    Laadschermen bij 360.
    pi_58282361
    Gaat ie weer bowlen
    pi_58282394
    Dan maar weer naar http://www.justin.tv/sculay .
    pi_58282452
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:18 schreef NED het volgende:

[..]

Ik dacht dat er nergens loadingscreens zouden zijn?!
    Ja, bij die missies dus wel Als hij gewoon met z'n auto rondcrosst dan niet.
      donderdag 24 april 2008 @ 17:27:30 #243
    139407 jorienvdherik
    pi_58282492
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:24 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ja, bij die missies dus wel Als hij gewoon met z'n auto rondcrosst dan niet.
    naaien ze je ook, ja met 1 laadscherm zou je heel spel uit kunnen spelen
    pi_58282498
    Haalt ie de bowling missie weer niet haha.
    pi_58282534
    Weet iemand in watvoor situaties de 360 versie precies allemaal moet laden en hoe lang ongeveer? Wil wel weten of het echt vervelend is of ik hier met muggenzifters te maken heb.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_58282558
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:29 schreef peristilius het volgende:
    Weet iemand in watvoor situaties de 360 versie precies allemaal moet laden en hoe lang ongeveer? Wil wel weten of het echt vervelend is of ik hier met muggenzifters te maken heb.
    Kijk naar de stream mee, die gast gamed ook op een 360.
    Heel af en toe een laad scherm, niet bij het rijden, wel bij een gebouw in/uit, niet meer als in andere games.
    pi_58282568
    Maar hij speelt op de Xbox he, volgens mij heb je die laadschermen dus niet op de playstation.
    pi_58282580
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:32 schreef Nuna het volgende:
    Maar hij speelt op de Xbox he, volgens mij heb je die laadschermen dus niet op de playstation.
    Daar kun je het spel op installeren.
      donderdag 24 april 2008 @ 17:34:06 #249
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58282605
    driving physics zijn wel wat apart moet ik zeggen.
    Maar verder is het een perfecte game
      donderdag 24 april 2008 @ 17:34:45 #250
    53267 TC03
    pi_58282622
    Xbox 360 heeft toch ook optionele installatie?
    pi_58282623
    lol hij vloog door zn voorruit
    "You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
    pi_58282628
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:32 schreef Nuna het volgende:
    Klopt maar daar moet je 5 minuten installeren.
    5 Minuten inderdaad
    Verschil zal klein zijn allemaal ge mierenneuk dus.
    pi_58282930
    Whehehe, hendig sjieke slip met zn scooter
    pi_58282987
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:34 schreef Scarface2004 het volgende:
    lol hij vloog door zn voorruit
    Dat kon met Saint's Row ook al...
    pi_58283014
    Tussen de binnen en buiten locaties zaten geen laadtijden toch?
    pi_58283018
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:49 schreef NED het volgende:
    Whehehe, hendig sjieke slip met zn scooter
    Die scooter Hij moet zich alleen nog even lam zuipen en dan op die scooter gaan rijden.
    X
    X
    X
    pi_58283045
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:52 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat kon met Saint's Row ook al...
    Boeiend, dit is het GTA IV topic.
    pi_58283077
    over 2 uur heb ik m
    pi_58283085
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Boeiend, dit is het GTA IV topic.
    Ik vind dat wel boeiend, dat is de enige andere next gen GTA kloon die ik ken. Interessant om te vergelijken.
      donderdag 24 april 2008 @ 17:56:25 #260
    139407 jorienvdherik
    pi_58283093
    ja gedownload

opbokke toma
    ga tekenen
    pi_58283540
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
    ja gedownload

opbokke toma
    ga tekenen
    gast, en loop jij ff tegen een muur aan..
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      donderdag 24 april 2008 @ 18:22:50 #262
    139407 jorienvdherik
    pi_58283565
    mijn mening over toma
    pi_58283583
    Goh, het niveau stijgt met de minuut..
      FOK!fotograaf donderdag 24 april 2008 @ 18:30:20 #264
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_58283751
    Bart Smit hier weet precies hoe het werkt met het embargo..... Lekker kut dus Las dat Microsoft vanaf maandag niet meer zou controleren wie er online is dus misschien dat hij maandag al in de winkel ligt
    ,,/
      donderdag 24 april 2008 @ 18:31:01 #265
    139407 jorienvdherik
    pi_58283768
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 18:23 schreef Nuna het volgende:
    Goh, het niveau stijgt met de minuut..
    toma loopt beetje te pronken ow over 2 uur heb ik me download jullie niet, zeg dan niks
    pi_58283801
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 18:31 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

toma loopt beetje te pronken ow over 2 uur heb ik me download jullie niet, zeg dan niks
    pi_58283945
    Nou onze gephotoshopte brief heet de internationale gamespers gehaald
    pi_58283983
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 18:30 schreef -Menn0- het volgende:
    Bart Smit hier weet precies hoe het werkt met het embargo..... Lekker kut dus Las dat Microsoft vanaf maandag niet meer zou controleren wie er online is dus misschien dat hij maandag al in de winkel ligt
    tja , Microsoft weet precies hoe het werkt, en de release date zal toch wel gebroken worden. daarom is het uitleveren van de spellen zo gepland dat niemand hem voor maandag kan hebben. dan weten ze zeker dat ze de downloaders hebben, en vanaf maandag zouden ze er gewoon teveel mensen mee duperen.
    en dank u meneer Dood,
    pi_58283984
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 18:39 schreef devv05 het volgende:
    Iedereen trapt er nog in ook op Neogaf

donderdag 24 april 2008 @ 18:42:49 #270
    139407 jorienvdherik
    pi_58284004
    quote:
    hij stond al op gtaforums toch
      donderdag 24 april 2008 @ 18:44:10 #271
    53267 TC03
    pi_58284028
    quote:
    Linkje?
    pi_58284030
    waar staat ie dan
    pi_58284053
    http://www.n4g.com/NewsCom-138747.aspx?CT=1 onder andere, van daaraf zal het zich wel verder verspreiden over buitenlandse media.
    pi_58284079
    hahahaha
      donderdag 24 april 2008 @ 18:47:55 #275
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_58284119
    geweldig.
    die gasten denken nog dat t echt is ook.
    pi_58284241
    Lol die ouwe op die motor.
    pi_58284355
    Whaha ook Nederlandse sites nemen het over, vraag niet wat voor, maar toch

http://www.ps3tournament.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=520&Itemid=99
    pi_58284410
    Kun je nagaan hoe dom al die gamemedia is

Zelfs de spelfout (seperate) staat er nog in

donderdag 24 april 2008 @ 19:00:06 #279
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_58284420
    in de chat log van die knakker die GTA zit te speulen:
    quote:
    6:57xyber:Blow it up!
    6:57mamma1:how does the healt system work... is it like the previous games og like cod where it generate over time
    6:58elcubanito813: 6:58crailz:I think u should go blow something up. retardo
    6:58emil31:regardez, je ne sais pas si c'est un fake ou pas http://i27.tinypic.com/27ywepc.jpg
    6:58theicon16:<["<]
    6:58mikewill57:added u as a fave, great channel and stream thanks for this bud
    pi_58284482
    quote:
    I hope I get a email back from Take2 about this. Though I honestly think they wont even bother. I extremely hope its true but I have this distinct feeling its bogus & someone sitting behind there computer is having a hell of a laugh. Well looks like I'll be waiting in line for the midnight release. I can't wait to get my hands on this.
    pi_58284494
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 18:59 schreef Sackboy het volgende:
    Kun je nagaan hoe dom al die gamemedia is

Zelfs de spelfout (seperate) staat er nog in
    Voor zover je dit gamemedia kunt noemen.. de serieuzere gamesites melden het (nog) niet. Wie doet even nieuwssubmit op Fok!Games?
    pi_58284524
    Hahahaha, geniaal. Wat een kneuzenkermis.

Trouwens ik zit ook die swiftor te kijken. Die gast klooit maar wat aan maar z'n commentaar erbij is echt te grappig.
      donderdag 24 april 2008 @ 19:04:37 #283
    139407 jorienvdherik
    pi_58284525
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 18:57 schreef devv05 het volgende:
    Whaha ook Nederlandse sites nemen het over, vraag niet wat voor, maar toch

http://www.ps3tournament.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=520&Itemid=99
    Door: KaiShockWave (Geregistreerd ) Op 24-04-2008 16:49

YES YES YES YES YES!
    pi_58284578
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 19:04 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Door: KaiShockWave (Geregistreerd ) Op 24-04-2008 16:49

YES YES YES YES YES!
    aww dat is zielig
    blij gemaakt met een dode mus
      donderdag 24 april 2008 @ 19:07:54 #285
    139407 jorienvdherik
    pi_58284602
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 19:06 schreef DrDentz het volgende:

[..]

aww dat is zielig
    blij gemaakt met een dode mus
    Door: KaiShockWave (Geregistreerd ) Op 24-04-2008 17:00

Waar heb je het nieuws van vandaan Sami ?

van fok
    pi_58284611
    betrouwbare bron toch
      donderdag 24 april 2008 @ 19:10:57 #287
    139407 jorienvdherik
    pi_58284660
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 19:08 schreef DrDentz het volgende:
    betrouwbare bron toch
    dat wel natuurlijk
      donderdag 24 april 2008 @ 19:13:30 #288
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58284705
    Ik zal me inhouden om die brief op games te posten met een forumlinkje er bij.

Of misschien ook niet.
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    pi_58284712
    quote:
    I just called 11 different Gamestops in Michigan and Illinois and they all said that it has got to be a fake. There is no way what so ever that this would happen. They haven't heard anything about it and none of them have even got the games in yet.
    &nbsp;
      donderdag 24 april 2008 @ 19:14:15 #290
    121830 Kadesh
    pi_58284724
    quote:
      donderdag 24 april 2008 @ 19:15:06 #291
    139407 jorienvdherik
    pi_58284741
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 19:13 schreef Sackboy het volgende:

[..]
    nee joh patricckkkk
    pi_58284750
    Ook allemaal mensen die Take Two gaan bellen
    &nbsp;
    pi_58284761
    hij is echt vies die brief
      donderdag 24 april 2008 @ 19:16:20 #294
    139407 jorienvdherik
    pi_58284777
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 19:15 schreef Sackboy het volgende:
    Ook allemaal mensen die Take Two gaan bellen
    straks gaan ze die maker hier nog pakken
      donderdag 24 april 2008 @ 19:16:33 #295
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58284782
    Wie heeft er een handtekening onder die brief gezet? TAKE TWO LEGAL TEAM, ATTACK.
    pi_58284831
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 19:16 schreef Gamer_V het volgende:
    Wie heeft er een handtekening onder die brief gezet? TAKE TWO LEGAL TEAM, ATTACK.
    Wasn't me.
      donderdag 24 april 2008 @ 19:19:02 #297
    139407 jorienvdherik
    pi_58284858
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 19:18 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wasn't me.
    ik ook niet
    pi_58284981
    Omg, net op die TV in GTA IV een beledigend stukje van The History Channel over Nederland! Kutamerikanen.
    pi_58284985
    Bas Rutten zit in GTA4
      donderdag 24 april 2008 @ 19:24:45 #300
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58285004
    Wie?
    pi_58285009
    the dutch
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')