Gewoon gebakken lucht dus. Tenzij je met feiten komt.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:48 schreef _GdR_ het volgende:
Rotterdam. welke winkel weet ik niet precies maar hij belde of hij er 1 voor me mee moest nemen.
de winkel is van een bekende van hem.
ik ben niet blijven zitten, maar ik ben idd nog best speelsquote:Op donderdag 24 april 2008 12:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
daaruit kunnen we opmaken dat je vroeger ws ben blijven zitten in de kleuterschool omdat je wat te speels was oid?
ja dingen als ambacht papendrecht enzquote:Op donderdag 24 april 2008 13:02 schreef TC03 het volgende:
Persoonlijk zou ik gokken op de speelgoedwinkels, en dan de kleinere vestigngen van Intertoys e.d. Die hebben wellicht geeneens notie van hoe populair GTA IV en/of gaat worden, en ze kennen misschien het hele embargo niet.
was meer onder het motto van: 'had-ik-die-kut-preorder-maar-nooit-geplaatst-want-anders-was-ik-nu-GTA-aan-het-doen'.quote:
Geef de naam van die winkel dan.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:18 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
was meer onder het motto van: 'had-ik-die-kut-preorder-maar-nooit-geplaatst-want-anders-was-ik-nu-GTA-aan-het-doen'.
dit zuigt hard.
Ik vind het nogal kinderachtig zo’n bericht, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef Logitik het volgende:
[..]
Wat heft mijn leeftijd hier uberhaupt mee te maken kerel?![]()
Kan je je vriend niet even terugbellen en vragen in welke winkel hij hem heeft gekocht? Dan hebben wij er misschien ook nog iets aan.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:18 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
was meer onder het motto van: 'had-ik-die-kut-preorder-maar-nooit-geplaatst-want-anders-was-ik-nu-GTA-aan-het-doen'.
dit zuigt hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |