was meer onder het motto van: 'had-ik-die-kut-preorder-maar-nooit-geplaatst-want-anders-was-ik-nu-GTA-aan-het-doen'.quote:
Geef de naam van die winkel dan.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:18 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
was meer onder het motto van: 'had-ik-die-kut-preorder-maar-nooit-geplaatst-want-anders-was-ik-nu-GTA-aan-het-doen'.
dit zuigt hard.
Ik vind het nogal kinderachtig zo’n bericht, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef Logitik het volgende:
[..]
Wat heft mijn leeftijd hier uberhaupt mee te maken kerel?![]()
Kan je je vriend niet even terugbellen en vragen in welke winkel hij hem heeft gekocht? Dan hebben wij er misschien ook nog iets aan.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:18 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
was meer onder het motto van: 'had-ik-die-kut-preorder-maar-nooit-geplaatst-want-anders-was-ik-nu-GTA-aan-het-doen'.
dit zuigt hard.
Ik zegquote:Op donderdag 24 april 2008 14:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
Je moet zelf even de handtekening erbij fratsen.
Alleen jammer van het 'seperate'quote:Op donderdag 24 april 2008 14:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:34 schreef Vince22 het volgende:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=331905
Topic is al gelocked. haha
Volgens mij maakt R* helemaal geen gebruik van zwarte balken....quote:Op donderdag 24 april 2008 14:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
quote:
Je moet nog even mijn spelfout fixen.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:43 schreef Wootism het volgende:
[..]
damn
WTF doe ik met September in m'n hoofd![]()
Donequote:Op donderdag 24 april 2008 14:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je moet nog even mijn spelfout fixen.
Ik pijp hem ook meteen nog evenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
Poll: Ik lik het zweet van de ballen van de verkoper voor GTAIVAbsoluut ja, zonder na te denken Ik wacht wel een weekje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
welke winkelquote:Op donderdag 24 april 2008 15:04 schreef Timmai het volgende:
Mijn legale versie voor de 360 werkt zeer smooth en laadtijden zijn niet vervelend ofzo. Ik heb wel mijn internetkabel uitgeplugd want ik weet niet hoe Microsoft gaat reageren als ik de online modus probeer. Maar oh wat is dit spel gaaf!
Zal vanavond met de camera van mijn vriendin wat foto's maken.
We willen natuurlijk wel even weten waar je 'm legaal vandaan hebt.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:04 schreef Timmai het volgende:
Mijn legale versie voor de 360 werkt zeer smooth en laadtijden zijn niet vervelend ofzo. Ik heb wel mijn internetkabel uitgeplugd want ik weet niet hoe Microsoft gaat reageren als ik de online modus probeer. Maar oh wat is dit spel gaaf!
Alleen voor een S.E.quote:
Same here maar dan bij een andere winkel, ik ken die mensen persoonlijk maar zij krijgen geen nieuwe exemplaren als ze hem nu al verkopen.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:04 schreef Edwinuss het volgende:
De man van Gamemania wil niet die boete riskeren, netjes van em.
grapjasquote:Op donderdag 24 april 2008 15:04 schreef Timmai het volgende:
Je praat echt bullshit, is al de 2de keer dat je over die kutgame begint en je laat jezelf niet uit waar je hem vandaan hebt.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:04 schreef Timmai het volgende:
vooraan in het topic geeft hij aan dr. games in utrechtquote:Op donderdag 24 april 2008 15:10 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je praat echt bullshit, is al de 2de keer dat je over die kutgame begint en je laat jezelf niet uit waar je hem vandaan hebt.
Hangt ervanaf of je connecties hebt.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:10 schreef freak1 het volgende:
[..]
grapjas
dr. games in utrecht krijgt hem pas maandag
ohja, klopt.... *zucht*quote:Op donderdag 24 april 2008 15:12 schreef freak1 het volgende:
[..]
vooraan in het topic geeft hij aan dr. games in utrecht
hmm, take2 levert pas op maandag aan hen uit, wat helpen connecties danquote:Op donderdag 24 april 2008 15:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hangt ervanaf of je connecties hebt.
Denk echt pas dinsdag..quote:Op donderdag 24 april 2008 14:57 schreef devv05 het volgende:
Iemand moet 'm vandaag of morgen toch ergens los te zien peuteren?
zaterdag is eerste uitleverroute.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:27 schreef Mutant01 het volgende:
Eventueel morgen, omdat de meeste games pas op vrijdag releasedatum hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gratis, voor Edwin. Dankje Top 1 toys!
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:28 schreef Edwinuss het volgende:stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gratis, voor Edwin. Dankje Top 1 toys!
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:28 schreef Edwinuss het volgende:Hoe kom jij eraan? Wat een rare box trouwens, waarom staan beide platformen erop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gratis, voor Edwin. Dankje Top 1 toys!Allah Al Watan Al Malik
Zeker, ben er ook zeer blij mee!quote:
Heel simpel : Vragen, en als je de eerste bent heb je mazzelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |