Echt?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:59 schreef Timmai het volgende:
Ik ben net even bij Dr. Games in Utrecht binnengelopen en daar kon ik mijn gereserveerde versie al meekrijgen!
Een beetje overbodig imo,quote:Op donderdag 24 april 2008 10:54 schreef Gstyles het volgende:
Thanks JO heb er erg mn best op gedaan... wat is er mis met de vernieuwingen?
Dikgedrukte dingen zijn volgens mij fout/onjuist, kheb de vernieuwingen niet doorgelezen.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:44 schreef Gstyles het volgende:t spel komt nu uit op 29 april 2008[1]. Het spel wordt ontwikkeld voor zowel de Playstation 3 als de Xbox 360. [2]. Een versie voor de pc komt later, de datum daarvan is nog onbekend[3]. Het spel zal gebruikmaken van
maar niet zoals in een Massively Multiplayer Online Role Playing Game. Vanaf 2008 zal er extra downloadbare content voor de Xbox 360 / PS3 verkrijgbaar zijn.
[
Reclame voor GTA IV in New [b]YorkNiko Bellić[/b], de hoofdpersoon, is ee
Volgens Sam Houser keren er zo goed als geen personages van oudere GTA-spellen terug, onder andere omdat de meesten immers overleden zijn.
Kunnen andere mensen in Utrecht nu ff naar andere winkels in de buurt gaan en dat zeggen, dan zal vanzelf alle winkels in Utrecht en daarna heel Nederland ze wel verkopenquote:Op donderdag 24 april 2008 10:59 schreef Timmai het volgende:
Ik ben net even bij Dr. Games in Utrecht binnengelopen en daar kon ik mijn gereserveerde versie al meekrijgen!
moet er wel bij zeggen dat ik de eigenaar persoonlijk ken, dus dat het misschien daardoor komt, maar het is dus al mogelijk!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Echt?![]()
Dat is wel geweldig voor je zeg!
Mooie OP trouwens
foto! van de game!! :pquote:Op donderdag 24 april 2008 11:04 schreef Timmai het volgende:
[..]
moet er wel bij zeggen dat ik de eigenaar persoonlijk ken, dus dat het misschien daardoor komt, maar het is dus al mogelijk!
het spreekwoordelijke schaap tochquote:Op donderdag 24 april 2008 11:07 schreef Sackboy het volgende:
Het eerste schaap is dus over de dam![]()
Kun je nu ff wat andere winkels binnenlopen en je spel laten zien?
Ook helemaal eensch, maar de OP is nog onder constuctie.. zal em bijwerken voor jequote:Op donderdag 24 april 2008 11:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Een beetje overbodig imo,
[..]
Dikgedrukte dingen zijn volgens mij fout/onjuist, kheb de vernieuwingen niet doorgelezen.
Ik hoor niemand lachen om deze 'grap' die je ieder topic herhaalt.quote:
Ik heb deze opmerking echt al 10 keer voorbij zien komen.quote:
eensch!quote:
Huiliequote:
Aightquote:Op donderdag 24 april 2008 11:41 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik speel m al![]()
Wacht jij nog maar even, dan vermaak ik mij in de tussentijd wel
![]()
Details plzquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:41 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik speel m al![]()
Wacht jij nog maar even, dan vermaak ik mij in de tussentijd wel
![]()
Inderdaad! En niet van die posts als "ik heb hem ook". Wat meer duidelijkheid graag voor de mede-fokkers.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop in dit deel te lezen:
persoon X heeft GTA 4 vandaag gekocht in plaats X bij winkel X
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/207182.htmlquote:Op donderdag 24 april 2008 11:57 schreef Snever het volgende:
Weet iemand de link naar de pagina op gametrailers.com die alle gta4 gameplay filmpjes bevat. Of moet ik dan eerst registreren?
TVP is een stuk minder leuk, kijk maar:quote:Op donderdag 24 april 2008 11:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik hoor niemand lachen om deze 'grap' die je ieder topic herhaalt.
quote:
precies, dr games is een grap of wat ?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Inderdaad! En niet van die posts als "ik heb hem ook". Wat meer duidelijkheid graag voor de mede-fokkers.
Dankuquote:Op donderdag 24 april 2008 12:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/207182.html
En bij Related Media kijken
Dus het principe van 'als er 1 schaap over de dam is volgen er meer' blijkt toch waar!quote:Ik werk namelijk ook bij de dixons en wij hadden de game gisteren binnen gekregen...
En ik wil ff wat dingen duidelijk maken want ik lees nu al zo veel verschillende dingen hier...
Het embargo is 25.000 euro en niks minder...
Maar dat is niet wat de winkel ketens vrezen. Want ten eerste is het haast toch onmogelijk controleerbaar. En rockstar controleerd ook helemaal niks (alleen in de digitale wereld). Het is namelijk zo: Heel de gta distributie is opgedeeld in 2 delen. En het is heel simpel. Mocht R* er achter komen krijg je de 2e zending niet...
Ik heb vandaag met mijn bedrijfsleider gesproken en die zei ook... Als ie ergens verkocht wordt en je weet waar dat gebeurd (ik meende iets te lezen over een mm in rotterdam?) Dan gooide dixons 100% zeker hem ook in de verkoop...
zou haast naar de stad van rotterdam gaan, om een rondje te makenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:06 schreef Sackboy het volgende:
Ik lees dit net op een ander forum:
[..]
Dus het principe van 'als er 1 schaap over de dam is volgen er meer' blijkt toch waar!
Bron 1up.comquote:* You'll likely notice the same graphical "quirks" that the series has dealt with since the jump to 3D. The same filmlike, grainy framerate exists and usually holds steady, but it can momentarily dip when things get frantic. There's some long-distance graphical fade-in as well as some street-level hazards that appear only after you hit them. Traffic will be nonexistent one second, then three cars deep when you rotate the camera back around, and then completely disappear when your wanted level gets to two or three stars (which is oh-so-fun when you desperately need a getaway vehicle). But even these problems have been "upgraded" in a sense for GTA4: An artistic application of filters hides some of the uglier character models, there's more types of cars to choose from, and overall, the feel of the city trumps any of the shortcomings we're familiar with by now. But you'll be able to see that in the screenshots and eventual videos.
Ik wacht je reacties afquote:Op donderdag 24 april 2008 11:05 schreef jp84 het volgende:
ik ga het dalijk proberen bij wat shops in omgeving den haag
Heb je ook de datum van dat bericht? Zover ik weet is dat berich minimaal een paar weken oud. Oud zeg ik je! En waarquote:
ok bedanktquote:Op donderdag 24 april 2008 12:22 schreef Glenn-Micra het volgende:
Zojuist bij de Mediamarkt in Rotterdam centrum geweest, helaas verkopen ze hem nog niet.
Dit geld ook voor de Dixons, Dynabyte, FRS, etc.
is al oud, en al weerlegd. Ook in de tot nu toe verschenen gameplay beelden lijkt het allemaal mee te vallenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bron 1up.com
Gaat over de PS3-versie al denk ik dat voor de 360 hetzelfde geldt.
Die winkel ben ik vergeten, oeps....quote:Op donderdag 24 april 2008 12:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ok bedankt![]()
futerezone misschien ?'
houden zich nooit zo aan de regels
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:33 schreef Wootism het volgende:
Zoooo fucking jaloers op de mensen die, EN een Ps3 hebben EN het GTA doosje al kunnen vasthouden!
Menschen met een originele copie...... POST UW ERVARINGEN POST WAAR JE HEM VANDAAN HEBT!![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:36 schreef Glenn-Micra het volgende:
[..]
Die winkel ben ik vergeten, oeps....
ik deed mijn gebruikelijke rondje Lijnbaan, effe in mijn werkpauze.
Bart Smit deed hem ook niet meegeven
Wáár dan..? Wordt beetje moe van al die mensen die zeggen dat ze hem hebben / kunnen krijgen maar niks concreets laten zien.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:44 schreef _GdR_ het volgende:
Maatje van m heeft m net gehaald.
ik kan m daar ook zo halen. mja ik heb al al betaald voor mn preorder. dus ik ga niet lopen kutten om die andere kopie kwijt te raken.
Waar?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:44 schreef _GdR_ het volgende:
Maatje van m heeft m net gehaald.
ik kan m daar ook zo halen. mja ik heb al al betaald voor mn preorder. dus ik ga niet lopen kutten om die andere kopie kwijt te raken.
Ik heb um niet gekocht, maar gedownloadquote:Op donderdag 24 april 2008 11:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop in dit deel te lezen:
persoon X heeft GTA 4 vandaag gekocht in plaats X bij winkel X
daaruit kunnen we opmaken dat je vroeger ws ben blijven zitten in de kleuterschool omdat je wat te speels was oid?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef Logitik het volgende:
[..]
Wat heft mijn leeftijd hier uberhaupt mee te maken kerel?![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:46 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik heb um niet gekocht, maar gedownload
Zeg dan niks.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:48 schreef _GdR_ het volgende:
Rotterdam. welke winkel weet ik niet precies maar hij belde of hij er 1 voor me mee moest nemen.
de winkel is van een bekende van hem.
Gewoon gebakken lucht dus. Tenzij je met feiten komt.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:48 schreef _GdR_ het volgende:
Rotterdam. welke winkel weet ik niet precies maar hij belde of hij er 1 voor me mee moest nemen.
de winkel is van een bekende van hem.
ik ben niet blijven zitten, maar ik ben idd nog best speelsquote:Op donderdag 24 april 2008 12:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
daaruit kunnen we opmaken dat je vroeger ws ben blijven zitten in de kleuterschool omdat je wat te speels was oid?
ja dingen als ambacht papendrecht enzquote:Op donderdag 24 april 2008 13:02 schreef TC03 het volgende:
Persoonlijk zou ik gokken op de speelgoedwinkels, en dan de kleinere vestigngen van Intertoys e.d. Die hebben wellicht geeneens notie van hoe populair GTA IV en/of gaat worden, en ze kennen misschien het hele embargo niet.
was meer onder het motto van: 'had-ik-die-kut-preorder-maar-nooit-geplaatst-want-anders-was-ik-nu-GTA-aan-het-doen'.quote:
Geef de naam van die winkel dan.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:18 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
was meer onder het motto van: 'had-ik-die-kut-preorder-maar-nooit-geplaatst-want-anders-was-ik-nu-GTA-aan-het-doen'.
dit zuigt hard.
Ik vind het nogal kinderachtig zo’n bericht, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef Logitik het volgende:
[..]
Wat heft mijn leeftijd hier uberhaupt mee te maken kerel?![]()
Kan je je vriend niet even terugbellen en vragen in welke winkel hij hem heeft gekocht? Dan hebben wij er misschien ook nog iets aan.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:18 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
was meer onder het motto van: 'had-ik-die-kut-preorder-maar-nooit-geplaatst-want-anders-was-ik-nu-GTA-aan-het-doen'.
dit zuigt hard.
Ik zegquote:Op donderdag 24 april 2008 14:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
Je moet zelf even de handtekening erbij fratsen.
Alleen jammer van het 'seperate'quote:Op donderdag 24 april 2008 14:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:34 schreef Vince22 het volgende:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=331905
Topic is al gelocked. haha
Volgens mij maakt R* helemaal geen gebruik van zwarte balken....quote:Op donderdag 24 april 2008 14:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
quote:
Je moet nog even mijn spelfout fixen.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:43 schreef Wootism het volgende:
[..]
damn
WTF doe ik met September in m'n hoofd![]()
Donequote:Op donderdag 24 april 2008 14:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je moet nog even mijn spelfout fixen.
Ik pijp hem ook meteen nog evenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
Poll: Ik lik het zweet van de ballen van de verkoper voor GTAIVAbsoluut ja, zonder na te denken Ik wacht wel een weekje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
welke winkelquote:Op donderdag 24 april 2008 15:04 schreef Timmai het volgende:
Mijn legale versie voor de 360 werkt zeer smooth en laadtijden zijn niet vervelend ofzo. Ik heb wel mijn internetkabel uitgeplugd want ik weet niet hoe Microsoft gaat reageren als ik de online modus probeer. Maar oh wat is dit spel gaaf!
Zal vanavond met de camera van mijn vriendin wat foto's maken.
We willen natuurlijk wel even weten waar je 'm legaal vandaan hebt.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:04 schreef Timmai het volgende:
Mijn legale versie voor de 360 werkt zeer smooth en laadtijden zijn niet vervelend ofzo. Ik heb wel mijn internetkabel uitgeplugd want ik weet niet hoe Microsoft gaat reageren als ik de online modus probeer. Maar oh wat is dit spel gaaf!
Alleen voor een S.E.quote:
Same here maar dan bij een andere winkel, ik ken die mensen persoonlijk maar zij krijgen geen nieuwe exemplaren als ze hem nu al verkopen.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:04 schreef Edwinuss het volgende:
De man van Gamemania wil niet die boete riskeren, netjes van em.
grapjasquote:Op donderdag 24 april 2008 15:04 schreef Timmai het volgende:
Je praat echt bullshit, is al de 2de keer dat je over die kutgame begint en je laat jezelf niet uit waar je hem vandaan hebt.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:04 schreef Timmai het volgende:
vooraan in het topic geeft hij aan dr. games in utrechtquote:Op donderdag 24 april 2008 15:10 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je praat echt bullshit, is al de 2de keer dat je over die kutgame begint en je laat jezelf niet uit waar je hem vandaan hebt.
Hangt ervanaf of je connecties hebt.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:10 schreef freak1 het volgende:
[..]
grapjas
dr. games in utrecht krijgt hem pas maandag
ohja, klopt.... *zucht*quote:Op donderdag 24 april 2008 15:12 schreef freak1 het volgende:
[..]
vooraan in het topic geeft hij aan dr. games in utrecht
hmm, take2 levert pas op maandag aan hen uit, wat helpen connecties danquote:Op donderdag 24 april 2008 15:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hangt ervanaf of je connecties hebt.
Denk echt pas dinsdag..quote:Op donderdag 24 april 2008 14:57 schreef devv05 het volgende:
Iemand moet 'm vandaag of morgen toch ergens los te zien peuteren?
zaterdag is eerste uitleverroute.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:27 schreef Mutant01 het volgende:
Eventueel morgen, omdat de meeste games pas op vrijdag releasedatum hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gratis, voor Edwin. Dankje Top 1 toys!
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:28 schreef Edwinuss het volgende:stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gratis, voor Edwin. Dankje Top 1 toys!
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:28 schreef Edwinuss het volgende:Hoe kom jij eraan? Wat een rare box trouwens, waarom staan beide platformen erop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gratis, voor Edwin. Dankje Top 1 toys!Allah Al Watan Al Malik
Zeker, ben er ook zeer blij mee!quote:
Heel simpel : Vragen, en als je de eerste bent heb je mazzelquote:
ken ze, ze hangen hier in het gebouw ook bij iemand voor het raamquote:Op donderdag 24 april 2008 15:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zeker, ben er ook zeer blij mee!
Die grote stukken karton krijg ik 2 dagen na de release, het zijn stukken karton van 2 cm dik ongeveer, dus die kan je mooi ophangen met dubbelzijdige tape
Toen ik 16 was deed ik ook displays verzamelenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zeker, ben er ook zeer blij mee!
Die grote stukken karton krijg ik 2 dagen na de release, het zijn stukken karton van 2 cm dik ongeveer, dus die kan je mooi ophangen met dubbelzijdige tape
Laat ik nu net 3 jaar ouder zijn. Ik zet die displays niet neer. Ik zorg dat je ze kan ophangen als posters.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:43 schreef Wootism het volgende:
[..]
Toen ik 16 was deed ik ook displays verzamelen
Geef mij maar een mooie GTA IV poster in lijst ofzo.
Gast, waarom postte je daarnet dat je hem al hadquote:Op donderdag 24 april 2008 15:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waar zijn de gameplay beelden gebleven? Het enige wat ik zie ik klote kwalliteit
nee, ouwehoerdequote:Op donderdag 24 april 2008 15:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gast, waarom postte je daarnet dat je hem al had![]()
Dus uiteindelijk heeft niemand hem hier nog? Ook Timmai niet?
Als je de hele game wil zien moet je daar op klikken ja, die gast zit gewoon te broadcasten terwijl hij de missies aan het uitspelen is.quote:
Je zag dat stukje uit de reclamequote:Op donderdag 24 april 2008 15:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
Als je de hele game wil zien moet je daar op klikken ja, die gast zit gewoon te broadcasten terwijl hij de missies aan het uitspelen is.
Wel super vett though!!! Vooral het freerunnen over de daken is cool!
Jaquote:Op donderdag 24 april 2008 15:56 schreef Vince22 het volgende:
Denk dat het niet zoveel zin heeft om naar een gameshop te gaan, die weten meestal wel van embargo's en zo.
Je kunt beter de lokale Dixons, Intertoys, ToysRUs, BartSmit, [vul maar in] proberen denk ik zo. Met het oog op stagaires en dat soort onwetende josti's
Laat eens een foto zien dan.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:07 schreef Timmai het volgende:
[..]
blijkbaar nietIk heb de doos gezien waar mijn doosje uitkwam.
Lul nou niet zo dom kerel, geen enkele Nederlandse consument kan hem nu legaal krijgen.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:07 schreef Timmai het volgende:
[..]
want jij hebt hem?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:07 schreef Timmai het volgende:
[..]
hij lult.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lul nou niet zo dom kerel, geen enkele Nederlandse consument kan hem nu legaal krijgen.
Iedereen heeft tegenwoordig een camera in zijn telefoon, jij ook!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:09 schreef Timmai het volgende:
[..]
als mijn vriendin om 5 uur thuiskomt zijn jullie de eersten.
Neemt zn telefoon zeker niet op..quote:Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef _GdR_ het volgende:
zal m zo is bellen. mja weet dus niet of die gast aan iedereen verkoopt. het is een bekende van de winkelier zei die.
Loop maandag of dinsdag gewoon de winkel in.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:09 schreef merino het volgende:
wat denken jullie hier. Beter idee om nu alsnog een pre-order te plaatsen (en dan dus bij een hele late pre-order groep te zitten) of dinsdag de stad in te gaan en hopen dat de twee winkels die games verkopen toevallig er nog 1 hebben liggen?
(zit in de UK btw. Met helaas ook erg weinig gameshops hier)
dat hebben ze niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:21 schreef il-patino het volgende:
Freak1 : eerste uitleverroute zaterdag? Verklaar mij dan eens dat ze bij de MM hem gewoon binnen hebben gehad gister?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens TVP.
ik weet wel wat ik ga doen met koningendag dit jaarquote:Op donderdag 24 april 2008 16:18 schreef NeoDweezil het volgende:
net btw wel goed nieuws gekregen volgende week nachtdienst hehe dinsdag om 6uur ben ik vrij en dan rest van de week lekker gamen
Is dat nieuw?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik ga doen met koningendag dit jaar
gtaquote:Op donderdag 24 april 2008 16:36 schreef NeoDweezil het volgende:
me 2stuk in me kraag zuipen en feesten hahah
Las dat die gast missies speelt, spoilers galore dus.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:40 schreef Sackboy het volgende:
Er is nu ook een livefeed met iets betere beeldkwaliteit!
Dat is die andere gast (Sculay ofzo), deze gast zit maar wat te kloten volgens mij.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Las dat die gast missies speelt, spoilers galore dus.
Oh, verkeerd gelezen dan.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is die andere gast (Sculay ofzo), deze gast zit maar wat te kloten volgens mij.
Dan lynchen we hem.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:48 schreef freak1 het volgende:
nog 14 minuten voordat we een l0lkz0r!!!!einszzzzz!!! ik had hem stiekem niet!!!! einszzzesS! reactie krijgen van timmai.
hij kan hem niet hebben.quote:
Hij zit een beetje tegen zichzelf te pratenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is die andere gast (Sculay ofzo), deze gast zit maar wat te kloten volgens mij.
Daar hebben we het net overquote:
Ook alweer verwijderd...quote:
dacht dat je maar 1x moest laden ?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:01 schreef Nuna het volgende:
Dat laden is trouwens wel irritant met de Xbox360.
heb je gezien dat die moest laden dan ?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:04 schreef TC03 het volgende:
Ik dacht dat je maar één keer moest laden? Aldus talloze websites.
Dit klopt sowieso niet. Is misschien zo bij de keten waar je werkt maar geldt niet voor alle winkels. Grote concerns krijgen alle games direct per filiaal geleverd. Vandaar dat de Mediamarkten de games al kunnen hebben liggen.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:51 schreef freak1 het volgende:
[..]
hij kan hem niet hebben.
uitleverschema nederland:
zaterdag uitlevering aan hoofdkantoren, maandag via hoofdkantoren uitlevering aan lokale vestigingen.
vrij op te vragen bij take2.
Die lijntjes kun je ook uitzetten neem ik aan?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef freak1 het volgende:
laden is alleen als je opgepakt wordt of doodgaat.
rijden verschilt enorm per auto, de ene auto rijd erg lekker, de andere als een botervlootje.
je hebt inderdaad een soort van tomtom. je hoort ook echt een stem, turn left, turn right, en het is niet meer zomaar een nav-point, maar een geel lijntje voor missies over de juiste straten, en een groen lijntje voor een custom nav point
ik werkt niet voor een keten, heb een iets directer lijntjequote:Op donderdag 24 april 2008 17:08 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dit klopt sowieso niet. Is misschien zo bij de keten waar je werkt maar geldt niet voor alle winkels. Grote concerns krijgen alle games direct per filiaal geleverd. Vandaar dat de Mediamarkten de games al kunnen hebben liggen.
Ook zal de game zeer zeker al aanwezig zijn bij de diverse game distributeurs.
oeh niet getest, was te druk met die wagen tegen een muur aan te gooienquote:Op donderdag 24 april 2008 17:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Die lijntjes kun je ook uitzetten neem ik aan?
hij moet die baan op rennenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:08 schreef Sackboy het volgende:
Hij gaat nu bowlen.
want u werkt bij microsoft ?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:12 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik werkt niet voor een keten, heb een iets directer lijntje
maar weet je wat, anders bel je take2 even, het is publiekelijke informatie namelijk
Microsoft gebruikt dit spel bijvoorbeeld ook als manier om kopietjes te vinden... heb de lijst onder mijn ogen gehad van mensen die hem al online hebben gespeeld, mag jij raden wie er niet meer op xbox live komen
overigens best een teleurstellende lijst, gisteravond hebben maar 148 man het geprobeerd, waaronder 1 nederlander.
erg slim als Microsoft al je informatie heeft
mwah, niet direct. laten we het op goede contacten houden..quote:Op donderdag 24 april 2008 17:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
want u werkt bij microsoft ?
Ja, bij die missies dus welquote:Op donderdag 24 april 2008 17:18 schreef NED het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nergens loadingscreens zouden zijn?!
naaien ze je ook, ja met 1 laadscherm zou je heel spel uit kunnen spelenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:24 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, bij die missies dus welAls hij gewoon met z'n auto rondcrosst dan niet.
Kijk naar de stream mee, die gast gamed ook op een 360.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:29 schreef peristilius het volgende:
Weet iemand in watvoor situaties de 360 versie precies allemaal moet laden en hoe lang ongeveer? Wil wel weten of het echt vervelend is of ik hier met muggenzifters te maken heb.
Daar kun je het spel op installeren.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:32 schreef Nuna het volgende:
Maar hij speelt op de Xbox he, volgens mij heb je die laadschermen dus niet op de playstation.
Klopt maar daar moet je 5 minuten installeren.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:32 schreef Nuna het volgende:
Maar hij speelt op de Xbox he, volgens mij heb je die laadschermen dus niet op de playstation.
Die scooterquote:Op donderdag 24 april 2008 17:49 schreef NED het volgende:
Whehehe, hendig sjieke slip met zn scooter![]()
Boeiend, dit is het GTA IV topic.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:52 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat kon met Saint's Row ook al...
Ik vind dat wel boeiend, dat is de enige andere next gen GTA kloon die ik ken. Interessant om te vergelijken.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Boeiend, dit is het GTA IV topic.
gast, en loop jij ff tegen een muur aan..quote:Op donderdag 24 april 2008 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
ja gedownload
opbokke toma
ga tekenen
toma loopt beetje te pronken ow over 2 uur heb ik me download jullie niet, zeg dan niksquote:Op donderdag 24 april 2008 18:23 schreef Nuna het volgende:
Goh, het niveau stijgt met de minuut..
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
toma loopt beetje te pronken ow over 2 uur heb ik me download jullie niet, zeg dan niks
tja , Microsoft weet precies hoe het werkt, en de release date zal toch wel gebroken worden. daarom is het uitleveren van de spellen zo gepland dat niemand hem voor maandag kan hebben. dan weten ze zeker dat ze de downloaders hebben, en vanaf maandag zouden ze er gewoon teveel mensen mee duperen.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:30 schreef -Menn0- het volgende:
Bart Smit hier weet precies hoe het werkt met het embargo..... Lekker kut dusLas dat Microsoft vanaf maandag niet meer zou controleren wie er online is dus misschien dat hij maandag al in de winkel ligt
Iedereen trapt er nog in ook op Neogafquote:Op donderdag 24 april 2008 18:39 schreef devv05 het volgende:
Nou onze gephotoshopte brief heet de internationale gamespers gehaald
hij stond al op gtaforums tochquote:Op donderdag 24 april 2008 18:39 schreef devv05 het volgende:
Linkje?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:39 schreef devv05 het volgende:
quote:6:57xyber:Blow it up!
6:57mamma1:how does the healt system work... is it like the previous games og like cod where it generate over time
6:58elcubanito813: 6:58crailz:I think u should go blow something up. retardo
6:58emil31:regardez, je ne sais pas si c'est un fake ou pas http://i27.tinypic.com/27ywepc.jpg
6:58theicon16:<["<]
6:58mikewill57:added u as a fave, great channel and stream thanks for this bud
quote:I hope I get a email back from Take2 about this. Though I honestly think they wont even bother. I extremely hope its true but I have this distinct feeling its bogus & someone sitting behind there computer is having a hell of a laugh. Well looks like I'll be waiting in line for the midnight release. I can't wait to get my hands on this.
Voor zover je dit gamemedia kunt noemen.. de serieuzere gamesites melden het (nog) niet. Wie doet even nieuwssubmit op Fok!Games?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:59 schreef Sackboy het volgende:
Kun je nagaan hoe dom al die gamemedia is![]()
Zelfs de spelfout (seperate) staat er nog in
Door: KaiShockWave (Geregistreerd ) Op 24-04-2008 16:49quote:Op donderdag 24 april 2008 18:57 schreef devv05 het volgende:
Whaha ook Nederlandse sites nemen het over, vraag niet wat voor, maar toch
http://www.ps3tournament.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=520&Itemid=99
aww dat is zieligquote:Op donderdag 24 april 2008 19:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Door: KaiShockWave (Geregistreerd ) Op 24-04-2008 16:49
YES YES YES YES YES!
Door: KaiShockWave (Geregistreerd ) Op 24-04-2008 17:00quote:Op donderdag 24 april 2008 19:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
aww dat is zielig
blij gemaakt met een dode mus
dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 19:08 schreef DrDentz het volgende:
betrouwbare bron toch
quote:I just called 11 different Gamestops in Michigan and Illinois and they all said that it has got to be a fake. There is no way what so ever that this would happen. They haven't heard anything about it and none of them have even got the games in yet.
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:39 schreef devv05 het volgende:
straks gaan ze die maker hier nog pakkenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:15 schreef Sackboy het volgende:
Ook allemaal mensen die Take Two gaan bellen
Wasn't me.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:16 schreef Gamer_V het volgende:
Wie heeft er een handtekening onder die brief gezet? TAKE TWO LEGAL TEAM, ATTACK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |