* Bellerophon geeft Witte Bliksem een hand en vraagt of hij een biertje wilt happenquote:Op donderdag 24 april 2008 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning heeft geen zin meer
tja das een strikvraagquote:Op donderdag 24 april 2008 10:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon geeft Witte Bliksem een hand en vraagt of hij een biertje wilt happen
* tripack sluit zich hierbij aanquote:Op donderdag 24 april 2008 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning heeft geen zin meer
Ik dacht meer aan een retorische vraagquote:Op donderdag 24 april 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja das een strikvraagnou ok , lijkt me lekker
zolang je maar blijft schenken, kan je het noemen zoals je wiltquote:Op donderdag 24 april 2008 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een retorische vraag
daar drink ik op.... schenk je ook koffiequote:Op donderdag 24 april 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zolang je maar blijft schenken, kan je het noemen zoals je wilt
naja mag ook wat anders zijn... als ik er maar wakker van blijf/wordquote:Op donderdag 24 april 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
Koffie terwijl ik het over bier heb
En WL een krat moet wel voldoende zijn tegen de dorst?
bah flesjesquote:Op donderdag 24 april 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
Koffie terwijl ik het over bier heb
En WL een krat moet wel voldoende zijn tegen de dorst?
Bier uit blik? Meh daar heb ik het nooit zo opquote:Op donderdag 24 april 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bah flesjes
doe mij maar:
**trom geroffel**
[ afbeelding ]
ik drink dit alleen maar. beste bier wat er is.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bier uit blik? Meh daar heb ik het nooit zo op
ja nu kan je het nog kopen, straks zijn gvd de meeste c1000 AH geworden.quote:
hey draakjequote:
hoi Droxz!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, nog een goede morgen!
Gelijk chaos toen ik hier binnenkwam, en heb nu pas tijd om goede morgen te zeggen!
chaos? alle vrouwen vielen aan je voeten en vroegen om je telefoon nummer en scheurde bijna de kleding van je lijf?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, nog een goede morgen!
Gelijk chaos toen ik hier binnenkwam, en heb nu pas tijd om goede morgen te zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |