Niemand heeft je nog kunnen overtreffen Morwenquote:Op donderdag 24 april 2008 03:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn quote staat nog steeds in je sig![]()
Hey, ik was vandaag in het park. Aan het bier. En ik zag korte rokjesquote:Op donderdag 24 april 2008 03:26 schreef MASD het volgende:
Zulks een sexuele TT kan niet. Je moet het goede voorbeeld geven.
Jaja, en morgen zitten wij hier met een stapel "help, ik ben zwanger" topics.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, ik was vandaag in het park. Aan het bier. En ik zag korte rokjes
Al gedaan, doe jij het de volgende keer?quote:Op donderdag 24 april 2008 03:32 schreef MASD het volgende:
remlof, sluit jij?
Sure.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Al gedaan, doe jij het de volgende keer?
Even onthouden. Anders vraag ik donroyco wel.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:31 schreef Bravebart het volgende:
Oh en Kev, fix die banners eensAnders pleur ik er wel een oldskool banner in ofso...
Maak er anders een note van.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Even onthouden. Anders vraag ik donroyco wel.
Maak eens kebab voor mij.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:34 schreef zarGon het volgende:
Present.
Zal lukken. trusten bart.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:35 schreef Bravebart het volgende:
Zo bedtijd, morgen weer om 10 uur aantredenHoud je ze een beetje in toom mastje?
Niks donroyco, die heeft niks met dit topic.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Even onthouden. Anders vraag ik donroyco wel.
Wij moeten eens een keertje een kapsalon verorberen!. En kebab kan ik jammer genoeg niet maken, alleen consumeren.quote:
Yzeren hand, vrind.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:35 schreef Bravebart het volgende:
Zo bedtijd, morgen weer om 10 uur aantredenHoud je ze een beetje in toom mastje?
Ja, dat was in 1967 ofsoquote:
Ik wou je quoten, klikte op de edit knop. Sorry,quote:Op donderdag 24 april 2008 03:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat was in 1967 ofsoHet gaat om users van nu..,..
Ja godverquote:Op donderdag 24 april 2008 03:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wou je quoten, klikte op de edit knop. Sorry,.
Newbquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 03:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet mee omgaan
[/KLBR&P]
Gij is gewoon luiquote:Op donderdag 24 april 2008 03:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Niemand heeft je nog kunnen overtreffen Morwen
even checken?quote:Op donderdag 24 april 2008 03:47 schreef zarGon het volgende:
Samen met Alberto. Lijkt me een leuk uitje, MASD.
Spuug op het scherm.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:49 schreef Bravebart het volgende:
Trouwens MASD, hoe staat het met je coup-plannen samen met Ludo?
Wij hebben ze vervangen door de cerrorcaust.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:49 schreef Bravebart het volgende:
quote:
QFR.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:49 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, dat voldoetquote:Op donderdag 24 april 2008 03:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Wij hebben ze vervangen door de cerrorcaust.
Mwa, QFR, Question For the Record, kan ook in dit gevalquote:
Ten eerste is het Albertóóóó.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Sorry ik was in de war met die Vermicelli.
Kwam ik net achter ja,quote:Op donderdag 24 april 2008 03:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, QFR, Question For the Record, kan ook in dit geval
Blijf je hier hangen?quote:Op donderdag 24 april 2008 03:56 schreef zarGon het volgende:
Goed topic.
Mooi op tijdquote:
Ik niet iigquote:
Ik ben van nature een hangjongere.quote:
Het zit allemaal tussen je oren,quote:Op donderdag 24 april 2008 03:57 schreef Baird het volgende:
Schijten, dat moet ik.
immer.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben van nature een hangjongere.
Is mijn kut gequote, kut niks van gemerktquote:
Sambal bij? Beetje Leuke Mie en Bapi Gang Bang erbij, om je vingers op te eten.quote:Op donderdag 24 april 2008 04:01 schreef MASD het volgende:
[..]
immer.
Dat broodje kebab nog niet klaar?
Ja, dat is wel beter, niveau is weer zwaar kut hierquote:
Dit is ONZ niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 04:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sambal bij? Beetje Leuke Mie en Bapi Gang Bang erbij, om je vingers op te eten.
Enige kut ben jij.quote:Op donderdag 24 april 2008 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, dat is wel beter, niveau is weer zwaar kut hier
Ik weet niet eens wat het is.quote:Op donderdag 24 april 2008 04:07 schreef zarGon het volgende:
MASD, ooit kapsalon gegeten?
No wai. Bakje, doner, patat, sla? Zegt je niets?quote:
Ik bestel altijd een kebabmenu en stop de patat in de kebab.quote:Op donderdag 24 april 2008 04:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
No wai. Bakje, doner, patat, sla? Zegt je niets?
Daar heeft men hier in het westen het Kapsalon voor uitgevonden.quote:Op donderdag 24 april 2008 04:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik bestel altijd een kebabmenu en stop de patat in de kebab.
Ja, hahahahaquote:Op donderdag 24 april 2008 04:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Anders zie je een heel slijmspoor over de grond.
Och ja. Even terug op niveau dan.quote:Op donderdag 24 april 2008 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, hahahahaWat doe ik hier
Byebye, veel plezier met je smurfenhumor
Altijdquote:
Censuur.quote:Op donderdag 24 april 2008 04:32 schreef zarGon het volgende:
Het handige van blauw zijn is dat je hele gesprekken met jezelf kan houden en het rotzooi weer zelf kan opruimen..
Ja, mijn intergalactische kinderarmpje, die inwendige stokslagen geeft.quote:Op donderdag 24 april 2008 04:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
AltijdNiet zo snel op je blauwe pikkie getrapt heh
En WTF is zargon? Iets uit startrek ofzo
quote:Op donderdag 24 april 2008 04:32 schreef zarGon het volgende:
Het handige van blauw zijn is dat je hele gesprekken met jezelf kan houden en het rotzooi weer zelf kan opruimen..
quote:Op donderdag 24 april 2008 04:30 schreef zarGon het volgende:
Tractor Mark is er niets bij.
quote:Op donderdag 24 april 2008 04:30 schreef zarGon het volgende:
Mooie schoenen.
Oh really?quote:
Geilquote:Op donderdag 24 april 2008 04:32 schreef zarGon het volgende:
* Een serenade met liefkozende woorden *. Welterusten.quote:Op donderdag 24 april 2008 04:36 schreef MASD het volgende:
Oh ja, kusjes, trusten en tot morgen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Oh, en ik ben naar Rotterdam, we gaan godverdomme steppen met die Polen.
Zijn het vrouwen voor!quote:Op donderdag 24 april 2008 09:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
vrouwendoen altijd zo fucking moeilijk om niks
Samen clubje oprichten?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
jaaa, vaage wezens zijn het
en verveel me nu al op me stage
\soms niks tedoen is?? 9 v/d10x niks tedoen isquote:Op donderdag 24 april 2008 09:54 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Samen clubje oprichten?
Stage waar soms niks te doen is maar waar je op dat moment niks voor jezelf mag doen mbt ''motivatie, werksfeer, collegaliteit'' en andere leuzen die uit een mislukt boek van/voor managers komen
Ik ben morgen ook vrij.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:01 schreef MASD het volgende:
Vandaag 1,5 uur school en vrijdag vrij. heersch.
dan duren de dagen veel te lang... ik heb het liever harstikke druk dan dat ik steeds naar de klok zit te kijken of ik alweer naar huis magquote:Op donderdag 24 april 2008 10:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
\soms niks tedoen is?? 9 v/d10x niks tedoen isvan de rest is me stage wel chill. als me baas er niet is
Tof, verplicht op school rondlopen en je blijven afvragen waarom je dit niet in een bar/kroeg kon doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook vrij.
Van lessen
Examenstunt
ja ik vind het ook niet leuk hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 10:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
dan duren de dagen veel te lang... ik heb het liever harstikke druk dan dat ik steeds naar de klok zit te kijken of ik alweer naar huis mag
daarwordje ook zo lamlendig van...quote:Op donderdag 24 april 2008 10:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik vind het ook niet leuk hoorheb liever wat tedoen, inplaats van heel de dag beetje te zitten msnen
De eerste pagina's waren veelbelovend, maar toen zakte het weer in.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed topic.
Ik kom deze SC weer even van ongekend hoog niveau voorzien. De reageer knop heeft 2 maanden op een blanco blad gestaan maar na goed gedrag ben ik weer vrij gelaten en is mijn personage van ongelofelijke waarde in dit PUB forum.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:00 schreef oshiro het volgende:
[..]
De eerste pagina's waren veelbelovend, maar toen zakte het weer in.
En sinds wanneer heb jij weer een [reageer]-knop
Kun je überhaupt gedrag vertonen als je gebanned bent?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kom deze SC weer even van ongekend hoog niveau voorzien. De reageer knop heeft 2 maanden op een blanco blad gestaan maar na goed gedrag ben ik weer vrij gelaten en is mijn personage van ongelofelijke waarde in dit PUB forum.
Statement made.
Welkom terugquote:Op donderdag 24 april 2008 11:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed topic.
Whehe, zelfs daar heb ik kennis vanquote:Op donderdag 24 april 2008 12:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kun je überhaupt gedrag vertonen als je gebanned bent?
Thenks duuuuuddequote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kun je überhaupt gedrag vertonen als je gebanned bent?
Elke dag opnieuw, 500 metersquote:Op donderdag 24 april 2008 12:13 schreef liiszle het volgende:
das chill, lopen naar je werk!
na, thanksquote:
heeuhj!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
Jo Lis.
ik 50 meter vandaagquote:
Alleen maar omdat je moet werken hèquote:
gooood for you!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je moet werken hè![]()
Nou hier is het goed hoor
Nooit te warm.quote:
Hello Lisquote:Op donderdag 24 april 2008 12:46 schreef liiszle het volgende:
en haajjj jas!
ben alweer klaar voor vandaagsquote:
Lekker zweten.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:57 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Jij wel ja.![]()
Het overdag doen in een hittegolf, no thankz.
Ik zou voor optie 2 kiezenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:03 schreef VlaDje het volgende:
vanmorgen productief bezig geweest... nu kalm aan doen? of zorgen dat ik morgen mijn complete kaart afheb
No way, ik kan baggeren en roeien tegelijkquote:Op donderdag 24 april 2008 13:11 schreef Blaxje het volgende:
Dark Angelus, omg. Stop meteen je roeicarriere maar.
ook mee bezig nu.... afgelopen halfuur weer een vak afgekregen... totaal 7 vakken vandaag... normaal deed ik er 4 of 5...quote:
Roeien is voor ruige mannenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:11 schreef Blaxje het volgende:
Dark Angelus, omg. Stop meteen je roeicarriere maar.
Roeien is voor kutstudenten.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ook mee bezig nu.... afgelopen halfuur weer een vak afgekregen... totaal 7 vakken vandaag... normaal deed ik er 4 of 5...
Doe er nog 3, dan vind ik het wel welletjes voor vandaag.
[..]
Roeien is voor ruige mannen
Hehehehe.quote:
Dat is raarquote:Op donderdag 24 april 2008 14:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben in Rockanje. Maar ik zie Elv niet
Roeienquote:Op donderdag 24 april 2008 14:27 schreef Forumcopter het volgende:
Iedereen into roeien opeens?
haat die oefning op fitness mostly..*skip*
Maar ben me er wel van bewust hoe ''goed'het is.. maar alsnog
Dat ga je keihard verliezen, bij jou is er weinig te halenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:39 schreef liiszle het volgende:
ik ga ook meedoen aan de afvallers XL
volgens de coaches kan er in 6 maanden 35 Kg af!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat ga je keihard verliezen, bij jou is er weinig te halen
Ik heb er meer plezier aan dan hardlopen of bijv die crosstrainer...quote:Op donderdag 24 april 2008 14:27 schreef Forumcopter het volgende:
Iedereen into roeien opeens?
haat die oefning op fitness mostly..*skip*
Maar ben me er wel van bewust hoe ''goed'het is.. maar alsnog
Ik doe het voor 40!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
volgens de coaches kan er in 6 maanden 35 Kg af!
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
Bij 1,5x datquote:Op donderdag 24 april 2008 14:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ik heb je eerste zin nu 37,4 keer gelezen en nog steeds snap ik er geen kont vanquote:Op donderdag 24 april 2008 14:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Bij 1,5x dat![]()
Alleen ik zou niet weten waarom ik mezelf in zo'n programma zou zetten
Whehe, ik 1,5x dat bedoel ik...quote:Op donderdag 24 april 2008 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb je eerste zin nu 37,4 keer gelezen en nog steeds snap ik er geen kont van
Ja inderdaad prima weerquote:Op donderdag 24 april 2008 15:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Jahoor, lekker weertje en alles!
Met jou?
Dank je wel, Remlof. It's good to be back.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:02 schreef remlof het volgende:
WB D_A.
90%quote:Op donderdag 24 april 2008 15:00 schreef Forumcopter het volgende:
mwoah gewicht zegt weinig, tijd om vet percentages te posten jawellll, nikste privacy, is voor mietjes
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:04 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja inderdaad prima weer
Gaat met mij ook wel goed, kan niet wachten tot morgen voorbij isvakantie!
Hij kent je tenminste nog welquote:Op donderdag 24 april 2008 15:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dank je wel, Remlof. It's good to be back.
dan weeg ik nog 30quote:
nee, ik ga voor de 5 kgquote:
Daarom, zatquote:
nee, thats not mequote:Op donderdag 24 april 2008 14:47 schreef VlaDje het volgende:
Wil je ook echt, liiszle als een zak botten
Examenstuntquote:Op donderdag 24 april 2008 15:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Morgen examenstunt + eindexamengala
Abseilen vanaf 't schoolgebouw.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:24 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Examenstuntvertel
wat gaan jullie doen?
Leipe shitquote:Op donderdag 24 april 2008 15:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Abseilen vanaf 't schoolgebouw.
Allemaal leraar afzeik spelletjes
Mensen afzeikenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik las te snel, vanaf het schoolgebouw leraren bezeikenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Wij mogen niet meer zeuren op schoolquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:58 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Wij mogen niet meer zeuren op school
As if!
Ja precies, niet mogelijkquote:Op donderdag 24 april 2008 16:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik zou gewoon schijt hebben aan die regels
Nederlanders en niet mogen zeiken
Beter laat je dat meten ipv gewoon je gewicht.. zegt weinig namelijk sowiesoquote:
terugvindpiemelsquote:Op donderdag 24 april 2008 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
terugvindtieten
18 - filter. Posts verwijderdquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
18 - filter. Posts verwijderd
Kan hij jou niet komen versterken?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:29 schreef MASD het volgende:
Hoi. in blauw.
Vanaf heden zal ik --Christiaan-- komen versterken.
Oh godquote:Op donderdag 24 april 2008 17:29 schreef MASD het volgende:
Hoi. in blauw.
ja?quote:
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:
Ja, mastje, jou moest ik ff hebben. Aangezien je min of meer naar aanleiding van mij hebt gemaild voor mod, wil ik eigenlijk wel een deel van je modrechten. Doe ik het slotjes zetten, jij het notes zetten, of andersom. Wat denk je ervan?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:29 schreef MASD het volgende:
Hoi. in blauw.
2 bier gedronken jongetje?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:44 schreef ericajax het volgende:
Bierrrrrrrrrrrrrr
Niet meer van andere drinken he Lisquote:Op donderdag 24 april 2008 18:13 schreef liiszle het volgende:
ik wil ook bier
ik?!quote:
kuch kuch kuchhhhquote:
Pwndquote:
ik deel t drank van anderenquote:
baarrttquote:
niet!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgens mij hoor ik dat te zeggen hoor
Jaquote:Op donderdag 24 april 2008 18:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
baarrtt
zal ik die witte nou bestellenook nu we weten dat iue zon glimmmm front heef?
okiii, dan gaat ik bestellenquote:
Ja weet je wat een pokkeweer het wasquote:
zG.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:40 schreef zarGon het volgende:
MASD.
Had je een daad?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:38 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja weet je wat een pokkeweer het wasNu heb ik volgende week met 'r afgesproken
Nee had afgesproken met Merel (gewoon een vriendinquote:
Ah zoquote:Op donderdag 24 april 2008 18:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nee had afgesproken met Merel (gewoon een vriendin)
quote:
Picsquote:Op donderdag 24 april 2008 18:53 schreef oshiro het volgende:
[..]![]()
Ze is een klein beetje breezer maar wel super tof
quote:
Zij is rechts hoop ikquote:Op donderdag 24 april 2008 18:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met 'r zusjeDie is trouwens ook briljant
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:40 schreef zarGon het volgende:
MASD.
zG. neuken?quote:
Duhquote:Op donderdag 24 april 2008 18:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zij is rechts hoop ik
Goed lekkâh wel
Alcoholist!quote:Op donderdag 24 april 2008 19:00 schreef ericajax het volgende:
Zo, ik gaat er maar eens op uitPARTYTIMEEEEEE! Tot ziensss!
BIER 14.gif
Heeft ze ook een front-view?quote:
Euh, ff kijken, kan niet zoveel foto's van 'r vindenquote:
Ik wel, maar ik word er niet echt vrolijk vanquote:Op donderdag 24 april 2008 19:43 schreef oshiro het volgende:
[..]
Euh, ff kijken, kan niet zoveel foto's van 'r vinden
Heequote:Op donderdag 24 april 2008 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik word er niet echt vrolijk van
Ik zeg toch ook niks over haar tofheidquote:Op donderdag 24 april 2008 20:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
HeeZe is tof ja
Niet voor niks al jaren mn soort van beste vriendin
daar heb je toch ooit mee gezoend ofzo of was dat weer iemand andersquote:Op donderdag 24 april 2008 20:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
HeeZe is tof ja
Niet voor niks al jaren mn soort van beste vriendin
Ook dat vind ik wel goed zitten hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 20:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niks over haar tofheidMisschien is het een schat van een meid, maar ik had het over uiterlijk
Ja, na een avondje zuipen snapten we er niet zoveel meer vanquote:Op donderdag 24 april 2008 20:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
daar heb je toch ooit mee gezoend ofzo of was dat weer iemand anders
No ideaquote:Op donderdag 24 april 2008 20:32 schreef Geomancer het volgende:
Zal ze waarderen dat je foto's van haar op Fok zet?
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:33 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, na een avondje zuipen snapten we er niet zoveel meer vanen dan gebeuren er wel eens wat vage dingen
Eens is. Heb ze moeten missen toen ze hier kwamen optreden vanwege transportgebrek.quote:
Ik wist niet eens dat ze een optreden hadden, hoe erg is dat...quote:Op donderdag 24 april 2008 20:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Eens is. Heb ze moeten missen toen ze hier kwamen optreden vanwege transportgebrek.
Blaxje.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:54 schreef MASD het volgende:
Wie is trouwens de Kevin die de headers beheerd?
Ik haal de links even uit de wiki tot ze er weer staan.quote:
Eigenlijk he, maargoed dat is mijn mening, vind ik het belachelijk dat je dat niet weet als PUB modquote:Op donderdag 24 april 2008 20:54 schreef MASD het volgende:
Wie is trouwens de Kevin die de headers beheerd?
Belachelijk dat hij het kliekje niet kent.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eigenlijk he, maargoed dat is mijn mening, vind ik het belachelijk dat je dat niet weet als PUB mod
Niks kliekje, maar een user die al jaren in PUB komt mag je wel gewoon kennen.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Belachelijk dat hij het kliekje niet kent.
Misschien moeten we allemaal zo'n CU2-lijstje invullenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:18 schreef MASD het volgende:
Ik neem de komende weken een fobo-sabbatical om al jullie persoonlijke gegevens te leren kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |