Geilquote:Op donderdag 24 april 2008 04:32 schreef zarGon het volgende:
Het handige van blauw zijn is dat je hele gesprekken met jezelf kan houden en het rotzooi weer zelf kan opruimen..
* Een serenade met liefkozende woorden *. Welterusten.quote:Op donderdag 24 april 2008 04:36 schreef MASD het volgende:
Oh ja, kusjes, trusten en tot morgen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Oh, en ik ben naar Rotterdam, we gaan godverdomme steppen met die Polen.
Zijn het vrouwen voor!quote:Op donderdag 24 april 2008 09:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
vrouwendoen altijd zo fucking moeilijk om niks
Samen clubje oprichten?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
jaaa, vaage wezens zijn het
en verveel me nu al op me stage
\soms niks tedoen is?? 9 v/d10x niks tedoen isquote:Op donderdag 24 april 2008 09:54 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Samen clubje oprichten?
Stage waar soms niks te doen is maar waar je op dat moment niks voor jezelf mag doen mbt ''motivatie, werksfeer, collegaliteit'' en andere leuzen die uit een mislukt boek van/voor managers komen
Ik ben morgen ook vrij.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:01 schreef MASD het volgende:
Vandaag 1,5 uur school en vrijdag vrij. heersch.
dan duren de dagen veel te lang... ik heb het liever harstikke druk dan dat ik steeds naar de klok zit te kijken of ik alweer naar huis magquote:Op donderdag 24 april 2008 10:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
\soms niks tedoen is?? 9 v/d10x niks tedoen isvan de rest is me stage wel chill. als me baas er niet is
Tof, verplicht op school rondlopen en je blijven afvragen waarom je dit niet in een bar/kroeg kon doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook vrij.
Van lessen
Examenstunt
ja ik vind het ook niet leuk hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 10:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
dan duren de dagen veel te lang... ik heb het liever harstikke druk dan dat ik steeds naar de klok zit te kijken of ik alweer naar huis mag
daarwordje ook zo lamlendig van...quote:Op donderdag 24 april 2008 10:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik vind het ook niet leuk hoorheb liever wat tedoen, inplaats van heel de dag beetje te zitten msnen
De eerste pagina's waren veelbelovend, maar toen zakte het weer in.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed topic.
Ik kom deze SC weer even van ongekend hoog niveau voorzien. De reageer knop heeft 2 maanden op een blanco blad gestaan maar na goed gedrag ben ik weer vrij gelaten en is mijn personage van ongelofelijke waarde in dit PUB forum.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:00 schreef oshiro het volgende:
[..]
De eerste pagina's waren veelbelovend, maar toen zakte het weer in.
En sinds wanneer heb jij weer een [reageer]-knop
Kun je überhaupt gedrag vertonen als je gebanned bent?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kom deze SC weer even van ongekend hoog niveau voorzien. De reageer knop heeft 2 maanden op een blanco blad gestaan maar na goed gedrag ben ik weer vrij gelaten en is mijn personage van ongelofelijke waarde in dit PUB forum.
Statement made.
Welkom terugquote:Op donderdag 24 april 2008 11:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed topic.
Whehe, zelfs daar heb ik kennis vanquote:Op donderdag 24 april 2008 12:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kun je überhaupt gedrag vertonen als je gebanned bent?
Thenks duuuuuddequote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kun je überhaupt gedrag vertonen als je gebanned bent?
Elke dag opnieuw, 500 metersquote:Op donderdag 24 april 2008 12:13 schreef liiszle het volgende:
das chill, lopen naar je werk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |