Jaha! Ik ga zo mn rekeningen betalen.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:19 schreef Liejannuh het volgende:
Jaha! Ik ga zo mn rekeningen betalen.
Ben nu eerst een vlucht aan het regelen van Ams naar Londen. Er was iets gecancelled.
Nouja, ik hang aan de telefoon. Met de VS, dat wel.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:20 schreef Pandorah het volgende:
[..]
![]()
Da's lekker dat de vlucht van AMS naar Londen wordt gecancelled!En dan moet JIJ wat regelen? Het is ook wat zeg!
Minder dan 1,5 uur is op Heathrow echt te weinig... Omdat die idioten daar iedereen die over moet stappen ook weer gewoon door het hele douanecircus laten gaan. Vorig jaar hebben we zo op het randje onze vlucht naar Hongkong gehaald en het eerst half uur in het vliegtuig zitten uithijgenquote:Op woensdag 23 april 2008 23:33 schreef Liejannuh het volgende:
We zouden iets minder dan 1,5 uur hebben. En dat is dan toch kennelijk niet genoeg? Geen idee!
Nouja, ik hang al 20 minuten aan de telefoon en het wordt opgelost.
Gelukkig kost bellen naar de VS een stuk minder dan mobiel bellen.
Ik denk dat ook het overladen van bagage voor tijdsnood zorgt, dat duurt altijd eeuwenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Minder dan 1,5 uur is op Heathrow echt te weinig... Omdat die idioten daar iedereen die over moet stappen ook weer gewoon door het hele douanecircus laten gaan. Vorig jaar hebben we zo op het randje onze vlucht naar Hongkong gehaald en het eerst half uur in het vliegtuig zitten uithijgen![]()
Succes vandaag Teigan
De laatste keer dat ik overstapte op Heathrow was 7 jaar geleden en toen hoefde ik niet door de douane heen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Minder dan 1,5 uur is op Heathrow echt te weinig... Omdat die idioten daar iedereen die over moet stappen ook weer gewoon door het hele douanecircus laten gaan. Vorig jaar hebben we zo op het randje onze vlucht naar Hongkong gehaald en het eerst half uur in het vliegtuig zitten uithijgen![]()
Ik 2,5 jaar geleden op Stansted overgestapt, maar hoefde ook niet opnieuw door de douanequote:Op donderdag 24 april 2008 10:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik overstapte op Heathrow was 7 jaar geleden en toen hoefde ik niet door de douane heen.Maar afijn, dingen veranderen.
We hebben nu 3 uur om onze vlucht te halen. Komt vast goed. Neem wel een boek mee over NY ofzo.
Hoe laat moet je teigan?
* Liejannuh duimt alvast!
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik overstapte op Heathrow was 7 jaar geleden en toen hoefde ik niet door de douane heen.Maar afijn, dingen veranderen.
We hebben nu 3 uur om onze vlucht te halen. Komt vast goed. Neem wel een boek mee over NY ofzo.
Hoe laat moet je teigan?
* Liejannuh duimt alvast!
Inclusief schoenen uitdoen, laptops aanzetten, alles wat vloeibaar is inleveren (muv dat doorzichtig tasje), metaaldetector, fouileren en de hele shitquote:Op donderdag 24 april 2008 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik 2,5 jaar geleden op Stansted overgestapt, maar hoefde ook niet opnieuw door de douane
Klinkt Amerikaansquote:Op donderdag 24 april 2008 10:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[..]
Inclusief schoenen uitdoen, laptops aanzetten, alles wat vloeibaar is inleveren (muv dat doorzichtig tasje), metaaldetector, fouileren en de hele shitEn nee... niet alleen wij, iedereen...
Ik ben ook toe aan vakantie!
Thanks. Nee, deze foto heeft V. gemaakt...een dag eerder. Was nadat ik van de visagiste kwam en mijn proefmake-up voor de bruiloft op had. Toen wist ik nog niet dat ik de volgende dag een glamourshoot zou krijgen.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
En Levi, is dat nou je glamourshoot? Wat een mooie avatar
Ik heb het net gelezen, wat zag je er stralend uit!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:20 schreef Fannetje het volgende:
Zie trouwtopic
Maar in het kort: geweldig
Vooral een gelukkig uitgevallen foto.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:38 schreef ColdFeet het volgende:
Je lijkt ook in je gezicht afgevallen, LeviMooie foto.
Een compliment!!!! Oh noes!!!! Snel afzwakken!!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vooral een gelukkig uitgevallen foto.In de spiegel zie ik er echt anders uit.
Ik ben erg, hè?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een compliment!!!! Oh noes!!!! Snel afzwakken!!!!
Ik vind het overigens wel een beetje een reclame-lach. "Met TenaLady durf ik weer te lachen!!", zoiets.quote:
Volgensmij kunnen we zowat weer een ParadeMeet plannenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Vergeet niet te vertellen dat het gezelschap ook bijzonder leuk was.We moeten trouwens nog steeds iets plannen omdat we niet naar Ad zijn gegaan afgelopen januari.
Iets vervangends met drank enzo.
6 maanden eerder beginnen met afvallen?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:05 schreef Levitation het volgende:
Iemand nog een goeie tip om in 1 week 16kg kwijt te raken? Zou het namelijk wel leuk vinden om slank te zijn op mijn trouwfoto's.
ik ben bang dat ik niet overtuigend genoeg was op het gesprek, maar ergens vind ik dat ook heel moeilijk in te schatten. Het lijkt mij wel een leuke plek om te werken moet ik zeggen, dus ik hoop wel dat het wat wordt.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:26 schreef Rewimo het volgende:
Spannend teigan, wat denk je er zelf van? Ik blijf duimen
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
6 maanden eerder beginnen met afvallen?
In elk grapje zit ook een kern van waarheidquote:Op donderdag 24 april 2008 19:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je gevoel voor humor doet het niet, misschien moet je even opnieuw opstarten.
Ja en nee... 16 is een beetje veel om nog af te vallen. 10 is voorlopig zat.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
In elk grapje zit ook een kern van waarheiddus je zou niet graag 16 kilo lichter zijn?
heel veel poepenquote:Op donderdag 24 april 2008 18:05 schreef Levitation het volgende:
Iemand nog een goeie tip om in 1 week 16kg kwijt te raken? Zou het namelijk wel leuk vinden om slank te zijn op mijn trouwfoto's.
Zoek iets van suikervrije drop of van die mentos suikervrij die ze bij de kassa bij de AH hebben. Succes gegarandeerd.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heel veel poepen![]()
het wil hier weer écht niet.. mn darmen zitten vol, maar 't wil gewoon écht nietmorgen maar koffie drinken.. zou bijna een peuk nemen erbij
![]()
![]()
ik zie een planquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:40 schreef Levitation het volgende:
Surgeons remove 125-pound belly from Russian woman
Een tummy tuck van 60 kg...Dan moet 16kg in een week geen probleem zijn.
![]()
Heel eerlijk... ik heb geen flauw idee, ben niet zo'n teller.quote:Op vrijdag 25 april 2008 03:08 schreef Panzerknacker het volgende:
Weten jullie doorgaans hoeveel calorieen jullie eten als jullie lijnen en wat jullie dagelijkse max hoeveelheid calorieen is?
Same herequote:Op vrijdag 25 april 2008 09:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heel eerlijk... ik heb geen flauw idee, ben niet zo'n teller.
Goedemorgen allemaal
Vorige week was voor mij 87.9 en deze week 88.9quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
owkee volgens mij was dit de laatste?
naja in elk geval update van mij:
- Octo: 83,7 (84,5) (85,0)
- Kwakveense: 84,3 (84.6) (84,4) (85,3)
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Omearos: 85,3 (85,7) (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 85,8 (86,5) (86,0) (85,4) (86,1)
- B-J: 85,7 (87,2) (88,1) (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)
- Levi: 88,5 (88,6) (89,0) (87,5) (87,9) (88,0)
![]()
![]()
![]()
gaat eindelijk weer de goede kant op. stond al een paar weken wat stil qua gewicht....
ow ja BMI= 25,04
![]()
nog 2 ons voor een gezond gewicht
Ik zei toch dat B-J ging winnen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:50 schreef Sjeen het volgende:
Ook update van mij:
- Sjeen: 86,9 (87,+) (85,8) (86,5) (86,0) (85,4) (86,1)
Zo dus.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:50 schreef Sjeen het volgende:
Ook update van mij:
- Levi: 88,9 (87,9) (88,5) (88,6) (89,0) (87,5) (87,9) (88,0)
Weet je het zeker? Heb je mijn rijtje gezien?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:09 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zou bijna mee gaan doen met het 80-lijstjeVoorlopig zou ik dan koploper zijn. Denk alleen dat ik wel als laatste de eindstreep haal
heb de mijne maar even geupdate want ik ben al een tijdje geen 83,7 meerquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:50 schreef Sjeen het volgende:
Ook update van mij:
- Octo: 81,4 (83,7) (84,5) (85,0)
vet slankquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zet mijn kaarten op Octo, die is echt al vet slank
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zet mijn kaarten op Octo, die is echt al vet slank
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:23 schreef octopussy het volgende:
[..]
heb de mijne maar even geupdate want ik ben al een tijdje geen 83,7 meer![]()
En ik update dus alleen het lijstje in de OP, dus de resultaten daarvan gaarne overnemen
vet goed bezigquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:23 schreef octopussy het volgende:
[..]
heb de mijne maar even geupdate want ik ben al een tijdje geen 83,7 meer![]()
En ik update dus alleen het lijstje in de OP, dus de resultaten daarvan gaarne overnemen
Weet ik tochquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het toch ganz niet, happert![]()
Alvast oefenen he, met vet weten ze wel raad in Belsquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet ik toch
Ik ben echt vet slim, voor een Belg in spe
ah heel mooi, thanksquote:Op vrijdag 25 april 2008 06:46 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Muck: jij hebt het over Evy, Een Belgische Podcast van Vlaanderen Sportland. Er loopt een apart topic over op FOK! Maar de dames hier weten ook wel hoe je er aan kan komen![]()
Lijkt me echt super cool!quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Welkom skaai
Ik had de laatste Wii fit (tot grote woede van de dame die later de winkel binnen kwam), ik ben heel benieuwd
het is wèl cool. Veel cooler dan een afstand bestuurbare lego bulldozerquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lijkt me echt super cool!V. probeert me steeds te overtuigen dat 't niet zo leuk is als het er uit ziet.
Maar ik wil er toch een.
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is wèl cool. Veel cooler dan een afstand bestuurbare lego bulldozer
bij ons staat ie absoluut niet te verstoffenquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:11 schreef octopussy het volgende:
Ik vind een Wii ook heel tof, maar denk wel dat ik hem laat verstoffen op een gegeven moment.
Ja, maar dat komt vooral doordat ik sowieso erg weinig trek heb in ongezonde dingen. Als ik ze als eens eet, heb ik na een paar happen alweer genoeg ervan. Snacktrek eindigt bij bij nu met het eten van fruit, salades en waterijsjes.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
Jij mag nieteens meedoen, jojo
Lukt het je een beetje om 'verstandig' te eten?
Woensdag toen ik opgenomen in het ziekenhuis is er bij ons thuis ingebroken er zijn vrij veel spullen weg maar in de slaapkamer hebben er ze een enorme bende van gemaakt.quote:
bij de wii ligt het eraan, ik raad de klanten nog steeds aan om naast bij ons ook bij andere winkels erop in te schrijven, zodat je er een krijgt zodra ook maar een winkel ze heeft.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:05 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt vooral doordat ik sowieso erg weinig trek heb in ongezonde dingen. Als ik ze als eens eet, heb ik na een paar happen alweer genoeg ervan. Snacktrek eindigt bij bij nu met het eten van fruit, salades en waterijsjes.
Welkom Skaai en veel succes.
Een Wii lijkt me ook nog steeds tof. Eigenlijk wil ik er voordat ik met verlof ga wel eentje kopen. Zijn ze nog steeds zo schaars trouwens? Want dan mag ik wel eens op zoek gaan.
Ik voel me nogal slapjes een paar dagen niet of nauwelijks eten. Ik moet snel weer op controle komen omdat het niet normaal is natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:45 schreef octopussy het volgende:omg, jij hebt ook echt alle pech van de wereld Bubseltje
![]()
Hoe voel je je lichamelijk?
dikke zoen in ieder geval
Hier ook niet, al wordt ie de ene keer wel meer gebruikt dan de andere keer, maar da's volgens mij wel logisch.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:14 schreef Muck het volgende:
[..]
bij ons staat ie absoluut niet te verstoffen
troel dan mag je nog harder gaan lachen, volgens mijn schoonmams was ze gisteren bij de miss etam in rotterdam om handtekeningen uit te delen. je raad nooit hoeveel mensen erop af kwamen....quote:Op zaterdag 26 april 2008 07:54 schreef Troel het volgende:
Had ik al verteld dat SOnja Bakker gisteren ook in Utrecht was
Ik heb haar hartelijk uit staan lachen in de Miss_Etam![]()
Bubsel, wat een verschrikkelijke kutzooi. En ook echt ongelooflijk dat er mensen zijn die dat soort dingen doen(Je hoort inderdaad wel eens van mensen die de overlijdensadvertenties langsgaan enzo
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
Ik weet niet hoe jij wentelteefjes maakt, maar bij mij gaat daar toch echt een bak suiker in.quote:Op zondag 27 april 2008 17:58 schreef freecell het volgende:
Wentelteefjes zijn volgens mij niet ongezonder dan een broodje met ei hoor
En wel erg lekker!
Kan ik ook wel eens weer maken! (wij aten ze vroeger wel eens als warme maaltijd)
Met het eten gaat het hetzelfde en dat is een goed teken want normaal bij hevige emotie en stress blokkeerde mijn maag nog meer. En nu dus niet dus het zit niet tussen mijn orenquote:Op zondag 27 april 2008 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat vreselijk naar Bubsel! Je hebt volgens mij behoorlijk wat pech...Hoe gaat het nu?
Eh ja, inderdaad, 60 gram suiker op 8 wentelteefjes.quote:Op zondag 27 april 2008 18:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij wentelteefjes maakt, maar bij mij gaat daar toch echt een bak suiker in.![]()
Heb ze ook al in geen jaaaaaren gemaakt... maar nu heb ik er dus spontaan trek in.
Zolang je zoiets niet regelmatig eet is er niets aan de hand. Zo nu en dan kan best en dan moet je er vooral enorm van genieten.quote:Op zondag 27 april 2008 18:05 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Eh ja, inderdaad, 60 gram suiker op 8 wentelteefjes.
Maar goed, ik had een excuus hoor. Ik moest wel, want ik had nog oud witbrood en ik probeer minder eten weg te gooien.
Heb ooit het boek gelezen en dit was mijn mening:quote:Op zondag 27 april 2008 19:33 schreef maedel het volgende:
Hoi,
heeft iemand hier ervaring met het drukke-dames-dieet?
Ik las dat het een soort van atkins was maar dan aangepast ofzo?
In ieder geval low-carb.
Ik ben benieuwd naar ervaringen
Teigan, gefeliciteerd!quote:Het drukke damesdieet - India Knight & Neris Thomas
Het boek van 2 dames die gezamelijk 64 kilo afvielen en die vooral realistisch zijn.
Het dieet zelf heeft flink wat weg van South Beach en Atkins, het is eiwitrijk en koolhydraat arm. Maar afijn, het boek gaat niet alleen over afvallen, het gaat ook om je goed in je lijf te voelen. Ze definieren vooraf dan ook per persoon 10 doelen die ze willen halen. Doelen als de trouwring weer passen, hoge hakken kunnen dragen zonder bang te zijn dat ze breken, armbanden kopen die om de polsen heen passen, fit zijn, sexy gevonden worden door echtgenooot en natuurlijk er fantastisch uitzien.
Het is een boek geschreven met veel humor en zelfspot. Leuk aan het boek vind ik dat ze ps beginnen met het dieet op bladzijde 65 ofzo. Eerst vertellen ze wat over hun dieetgeschiedenis, waarom ze te veel eten (omdat we gelukkig zijn, omdat we ons vervelen, omdat het een gewoonte is, omdat we toch al dik zijn etc), hoe je aardiger kunt zijn voor je zelf (koop een bos bloemen, neem een bad, ga een stuk wandelen, kijk een leuke film). En ze gaan in op het meer waardering krijgen voor jezelf.
Het dieet bestaat uit 3 fases en in de eerste fase beschrijven ze ook dagelijks hoe ze zichzelf voelden. Verder gaan ze uit van bepaalde dingen die je wel en niet mag eten. In fase 3 mag je bijvoorbeeld wel worteltjes, maar dan eens per 2 weken. En hetzelfde geldt zo ongeveer voor appels.
Nouja, de opzet van het boek is leuk, de haalbaarheid *worth*van het dieet iets minder.
Ik voorzie alweer slepen met bakjes en het is weer typisch zo'n dieet wat niet goed te doen is voor de werkenden onder ons. En ik wil gewoon mijn boterham tussen de middag!
Bedankt voor je reviewquote:Op zondag 27 april 2008 23:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb ooit het boek gelezen en dit was mijn mening:
quote:Op maandag 28 april 2008 07:36 schreef teigan het volgende:
De ringen hadden we samen uitgezocht, en zijn heel mooi
alleen wildemij dus nog echt vragen, dus ik wist ook niet wanneer de ringen klaar waren.. Hij was dus al een paar weken bezig met het zoeken van het juiste moment..
quote:Op zondag 27 april 2008 19:40 schreef teigan het volgende:
Ik heb er wel eens van gehoord, maar verder weet ik er ook weinig van maedel..
Wij zijn vanmiddag nog een flink stuk wezen skaten, en tijdens een rustpauze ben ik gevraagd![]()
![]()
![]()
![]()
, nu met ringen erbij...
nee, dan ben je een oude bruidstaartquote:Op maandag 28 april 2008 08:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo lief
![]()
Gefeliciteerd Teigan!![]()
Welkom in het clubje van aanstaande bruiden......al ben ik daar natuurlijk na aanstaande zaterdag zelf geen lid meer van.
quote:
Lief!quote:Op maandag 28 april 2008 07:36 schreef teigan het volgende:
De ringen hadden we samen uitgezocht, en zijn heel mooi
alleen wildemij dus nog echt vragen, dus ik wist ook niet wanneer de ringen klaar waren.. Hij was dus al een paar weken bezig met het zoeken van het juiste moment..
Je lijkt nu meer op je avatar?quote:
Parijs in het voorjaar.quote:Op maandag 28 april 2008 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer rood op de plekken waar hij wit is
Verraderlijke voorjaarszon
Nog gelukkiger wordt het van het weekend weer mooi weer.quote:
Dat is echt heel erg balen zegquote:Op maandag 28 april 2008 10:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
2 Jaar geleden was het ook mooi weer op 3 mei
En nu heb ik dus onze ringen niet meer. Morgen bellen of ze nog een kopie hebben van de factuur. Die kan ik helaas niet vinden. Ze staan nog wel op hun site een heel stuk duurder dan dat wij ze gekocht hadden
quote:Op maandag 28 april 2008 10:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
2 Jaar geleden was het ook mooi weer op 3 mei
En nu heb ik dus onze ringen niet meer. Morgen bellen of ze nog een kopie hebben van de factuur. Die kan ik helaas niet vinden. Ze staan nog wel op hun site een heel stuk duurder dan dat wij ze gekocht hadden
Ik ben 40 kg en hij 30 kg afgevallen sinds die tijd dus ze pasten niet meer. En was er dus ook niet aan toe gekomen om er een ketting te kopen of om te kijken of ze kleiner gemaakt konden worden.quote:Op maandag 28 april 2008 10:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg balen zeg
Droegen jullie ze dan niet?
En volgens Troel word je er nog slank van ook.quote:Op maandag 28 april 2008 11:19 schreef Jojogirl het volgende:
Wordt ook gezellig zwanger Levi, met een beetje mazzel ben ja dan te moe of te misselijk om te eten
oh gets....quote:Op maandag 28 april 2008 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
En volgens Troel word je er nog slank van ook.![]()
Maar ik wil nog geen baby en dat is wel inherent aan zwanger zijn, dat je er babies van krijgt.
quote:Op maandag 28 april 2008 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
oh gets....
* Muck zwanger worden maar weer van lijstje schrapt
ik ben zo'n verschrikkelijke chaoot he.... ik zou serieus mijn kinderen in de ballenbak bij Ikea laten zitten ofzoquote:Op maandag 28 april 2008 11:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Gisteren hoorde ik een kindje huilen bij ons in de staat en toen dacht ik ook weer: "Ik wil er misschien ooit wel een, maar dan wel een met een uit-knop."Ik zou zo'n onaardige moeder zijn.
Dat schijnt, ja... maar ik kan me er eigenlijk nog niets bij voorstellen.quote:Op maandag 28 april 2008 11:29 schreef Jojogirl het volgende:
*moeder-modus* Als het je eigen kind is, is dat wel anders
ja, dan stinkt babypoep minder en zijn kotsvlekken fijnquote:Op maandag 28 april 2008 11:29 schreef Jojogirl het volgende:
*moeder-modus* Als het je eigen kind is, is dat wel anders
ik ben 22, maar ik zie mezelf de komende 10 jaar écht niet met kinderenquote:Op maandag 28 april 2008 11:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat schijnt, ja... maar ik kan me er eigenlijk nog niets bij voorstellen.![]()
Gisteren was er op Zembla ook weer iets over dat vrouwen te laat aan kinderen beginnen... maar ik wil écht gewoon nog niet. Wil nog zoveel doen... zoveel zien... met een kind is dat gewoon moeilijker.En ik ben ook al bijna 30... dus straks ben ik ook zo'n oude moeder. Maar ik voel me nog zo jong.
![]()
*moppert nog even verder*
quote:Op maandag 28 april 2008 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben zo'n verschrikkelijke chaoot he.... ik zou serieus mijn kinderen in de ballenbak bij Ikea laten zitten ofzo
quote:Op maandag 28 april 2008 11:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb ik wel eens gedroomd... ik had "opeens" een baby en die raakte ik steeds kwijt. Was constant in paniek in die droom. Vond de baby ook op de meest vreemde plekken terug, in de koelkast, in de schuur...![]()
Voeg daar: constant met alles bemoeien, in de weg staan, veel te enthousiast en lomp zijn waardoor alles stuk gaat en extreem koppig aan toe en je hebt een baby-Levi.quote:Op maandag 28 april 2008 11:35 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zie ik maar zo gebeuren
oh god, stel je voor dat het kind op mij lijktpermanent verdwaald, kapotte knieën, spoorloze broodtrommels....
Oh zo herkenbaar. En dan te bedenken dat ik een paar jaar geleden niks liever wilde dan nu NU NUUUUU kinderen. Kan me er nauwelijks meer iets bij voorstellenquote:Op maandag 28 april 2008 11:31 schreef Levitation het volgende:
Wil nog zoveel doen... zoveel zien... met een kind is dat gewoon moeilijker.En ik ben ook al bijna 30... dus straks ben ik ook zo'n oude moeder. Maar ik voel me nog zo jong.
![]()
Had het ook gezien!quote:Op maandag 28 april 2008 11:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat schijnt, ja... maar ik kan me er eigenlijk nog niets bij voorstellen.![]()
Gisteren was er op Zembla ook weer iets over dat vrouwen te laat aan kinderen beginnen... maar ik wil écht gewoon nog niet. Wil nog zoveel doen... zoveel zien... met een kind is dat gewoon moeilijker.En ik ben ook al bijna 30... dus straks ben ik ook zo'n oude moeder. Maar ik voel me nog zo jong.
![]()
oh god, levi, ik ben zó blij dat het biologisch onmogelijk is om een kind met jou te makenquote:Op maandag 28 april 2008 11:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voeg daar: constant met alles bemoeien, in de weg staan, veel te enthousiast en lomp zijn waardoor alles stuk gaat en extreem koppig aan toe en je hebt een baby-Levi.
Hee... zo eentje heb ik er rondlopenquote:Op maandag 28 april 2008 11:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voeg daar: constant met alles bemoeien, in de weg staan, veel te enthousiast en lomp zijn waardoor alles stuk gaat en extreem koppig aan toe en je hebt een baby-Levi.
Een lerares (dus: afgestudeerd) was ook helemaal lyrisch over 'je kunt best zwanger worden tijdens je studie', want je hebt relatief weinig contacturen bij mijn studie. Klopt. En relatief weinig geld ook, als student. Had ze even niet bij nagedachtquote:Op maandag 28 april 2008 11:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Had het ook gezien!
Volgens mij is dat echt niet haalbaar in de nederlandse situatie... Tijdens je studeren kinderen, stel je voor!Dat is toch wel de leeftijd waarop het gewenst zou zijn te beginnen...
Moet er ook echt niet aan denken. Op dit moment uberhaupt niet, maar je hormonen schijnen richting de 30 iets meer te gaan rammelen
Heej... heb ik die van jou soms?quote:Op maandag 28 april 2008 11:35 schreef Muck het volgende:
dat zie ik maar zo gebeuren
oh god, stel je voor dat het kind op mij lijktpermanent verdwaald, kapotte knieën, spoorloze broodtrommels....
Ik heb het maar deels gezien, ik viel in slaap.quote:Op maandag 28 april 2008 11:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Had het ook gezien!
Volgens mij is dat echt niet haalbaar in de nederlandse situatie... Tijdens je studeren kinderen, stel je voor!Dat is toch wel de leeftijd waarop het gewenst zou zijn te beginnen...
Moet er ook echt niet aan denken. Op dit moment uberhaupt niet, maar je hormonen schijnen richting de 30 iets meer te gaan rammelen
quote:
Idem bij een vriendin van mij. Ze kan haar studie voor 5 maanden stopzetten en planned nu alles zo dat ze niks hoeft in te halen. D'r vriend heeft ook een goed betaalde baan en werkt ook klokje rond. Ze krijgt vreselijk lang zwangerschapsverlofquote:Op maandag 28 april 2008 11:49 schreef freecell het volgende:
Een vriendin van mij is nu ook zwanger tijdens haar studie, maar haar man werkt gewoon en heeft een hele goede baan. in dat soort situaties kan het weer makkelijk
euhm niet helemaal, we hebben het huis gekocht van een particulier maar er zit wel een recht op voor de woningbouw dat bij verkoop hun eerste keus zijn, voor als er woningnood komt in rotterdam.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:36 schreef Liejannuh het volgende:
Irritant zeg GB.Jullie hadden het huis toch gekocht van de woningbouw? Dat maakt het nog wat vager zeg maar.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:09 schreef gothic-blackie het volgende:
een voordeel, door alle stress ben ik weer afgevallen. nu zit ik op 84,2nog even en dan heb ik gezond gewicht.
Heb je Guitar Hero 3 al?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:56 schreef Rewimo het volgende:
Als het goed is heb ik vanaf komende maandag een Wii Fit
Nee hoor, we gaan ook trampolinespringenquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:11 schreef Rewimo het volgende:
Ha, als je maar niet denkt dat je dan alleen maar mag Wii-en
Nee, dat komen jullie dan toch graven?quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfoe, GB, wat een dag, gelukkig hebben jullie wel de sleutels. Ikea heeft een voorraadmodule op de website staan he? Meestal is ie wel aardig accuraat
Ik dacht om de een of andere vage reden al zoiets toen ik het neerpende... ach, voor de meelezers danquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:44 schreef gothic-blackie het volgende:
i know, maar deze keer klopte het dus niet
Fijn dat je in een maatje minder past, succes bij de laatste ronde!quote:Nog voor de ‘echte Koninginnedag’ werd op 31 augustus 1885 de eerste ‘Prinsessedag’ georganiseerd, de vijfde verjaardag van de jonge prinses Wilhelmina. Het initiatief hiertoe werd genomen om de nationale eenheid te benadrukken. Na de dood van koning Willem III in 1890, werd Prinsessedag opgevolgd door de viering van ‘Koninginnedag’. Deze dag ontwikkelde zich tot een feestdag voor kinderen. Op haar achttiende verjaardag, 31 augustus 1898, werd Wilhelmina regerend vorstin. De inhuldiging vond op 6 september plaats. Tot 1948 werd Koninginnedag op 31 augustus gevierd.
Nadat koningin Juliana haar moeder Wilhelmina in 1948 was opgevolgd, werd vanaf 1949 Koninginnedag gevierd op haar verjaardag, 30 april. Terwijl koningin Wilhelmina en haar familie nooit aanwezig waren bij de festiviteiten, kreeg koningin Juliana jaarlijks een bloemenhulde op Paleis Soestdijk. Vanaf de jaren vijftig was dit evenement via de televisie te volgen. Terwijl Koninginnedag in de naoorlogse jaren nog een gewone werkdag was, kregen in de loop der jaren steeds meer mensen een vrije dag, zodat 30 april kon uitgroeien tot een landelijk feestdag.
Bij de troonopvolging op 30 april 1980 besloot koningin Beatrix deze dag in stand te houden als dag van aanvaarding van haar ambt als staatshoofd en inhuldiging als koningin der Nederlanden, en om haar moeder te eren. Een praktische overweging was dat het op haar eigen verjaardag (31 januari) het weer, in tegenstelling tot eind april, niet geschikt was voor een grootschalig buitenevenement. Beatrix wijzigde ook de vorm van Koninginnedag .
Veel plezier Rewimo!quote:Op woensdag 30 april 2008 07:59 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan een paar dagen weg in eigen landTot zondag en veel (oranje)plezier allemaal vandaag
ahhh ik half 6quote:Op woensdag 30 april 2008 08:32 schreef Levitation het volgende:
Ben een beetje hyper... al sinds kwart voor zes vanmorgen.![]()
![]()
Heb snel wat aantekeningen gemaakt van alles wat vanmorgen door mijn hoofd spookte, hopelijk geeft dat rust. (En word ik morgen op een wat normaler tijdstip wakker)
Het ding is wel te foppen hoor, maar als je gewoon zelf goed je best doet, dan is het een hele goede 'coach'. Ik ben in elk geval heel enthousiast, het maakt het voor mij een stuk makkelijker om me tot sporten te zetten. Ik ga de Wii wel naar beneden verplaatsen, dat lijkt me makkelijker met de spieroefeningen en yoga-oefeningen, daar is de kamer toch iets te krap voorquote:Op woensdag 30 april 2008 04:05 schreef Gaoxing het volgende:
miss_dynastie: ik hoor veel enthousiaste verhalen over de wii fit. Ik had steeds m'n twijfels, maar je beweegt dus wel degelijk?
Bedankt voor de uitleg! Wij hebben ook een vorstenhuis maar zo een leuke feestdag krijgen we er spijtig genoeg niet bij...quote:Op woensdag 30 april 2008 01:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Eerlijk gepikt van wikipedia, want de hele geschiedenis kende ik niet
[..]
Fijn dat je in een maatje minder past, succes bij de laatste ronde!
Ik heb volgens mij nog nooit vijf dagen achter elkaar consequent drie kwartier gesport, maar de Wii fit heeft het toch voor elkaar gekregenEerlijk is eerlijk, heb na heel veel steppen behoorlijk wat last van spierpijn, maar het vocht dat ik vasthield in mijn knieen (was maar een beetje, maar toch) lijkt helemaal verdwenen
![]()
Enige nadeel is dat ik wel een volle kilo ben aangekomen sinds ik ben begonnen op mijn eigen weegschaal dan, de wii deelt je vrolijk veel te hoog in en deelt elke keer blij mee dat je bent afgevallen
![]()
Thanks! jij ook teigan...quote:Op woensdag 30 april 2008 19:07 schreef freecell het volgende:
Leuk jurkje!
Hoezo heb je normaal geen jurkjes?
Wij hebben net tagliatelle gegeten met spinazie, hamblokjes en champignonBlijft toch erg lekker!
Nu alleen wel erg vol.
Aangevuldquote:Op woensdag 30 april 2008 22:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
psssssst: tis woensdag??? ik zal eens ff het lijstje opzoeken
- Octo: 81,4 (83,7) (84,5) (85,0)
- Sjeen: 85,9 (86,9) (87,+) (85,8) (86,5) (86,0) (85,4) (86,1)
- B-J: 84,8 (85,7) (87,2) (88,1) (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)
en dat in de nachtdienst en tijdens menstruatiegaat goehoed
(BMI 24,7)
Oranje, kan ook, misschien vertekent mijn monitor de kleurenquote:Op donderdag 1 mei 2008 09:35 schreef teigan het volgende:
Gisteren waren ze toch oranje?
Ik heb vanmorgen ook weer een update gedaan. Niet zoveel eraf als dat het halverwege de maand leek, maar toch weer 0,5 kg omlaag.. Nu heb ik en 75 voor de komma staan, en ik zit nu echt over de 20 kilo gewichtsverlies heen.
Ja, het kwartje viel netquote:Op donderdag 1 mei 2008 09:37 schreef Jojogirl het volgende:
g-b heeft verhuiskaartjes gestuurd deze week Stormqueen. Volgensmij stond er een poes op de voorkant.
Ik denk dat ik maar even een weekje oversla.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |