abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58263427
Fok! Dieetclub Deel 246: Wittebroodsweken komen eraan!

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_58263461
Nog 10 nachtjes slapen en dan word ik mevrouw V.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 april 2008 @ 20:33:18 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58263550
Kreeg net een mailtje van bubseltje dat ze weer in het ziekenhuis ligt Er is opnieuw een vernauwing geconstateerd en er wordt nu gekeken wat daar eventueel aan gedaan moet worden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 23 april 2008 @ 20:34:40 #4
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58263589
he, wat vervelend! *knuffel op afstand voor bubsel*
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_58263596
Mijn eerste dieetclub-post als getrouwde vrouw!

-edit-: Bah, vervelend zeg, voor bubsel...
pi_58263653
Arme Bubsel. Hopelijk maken ze het nu wel echt helemaal in orde. Ongelofelijk hoeveel ellende ze heeft.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 april 2008 @ 20:42:16 #7
13151 crew  Rewimo
pi_58263780
Fannetje, vertel, hoe was het?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 april 2008 @ 20:42:52 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58263795
Jeetje... het zit Bubseltje echt niet mee zeg.Ook van hier uit het Zuiden een knuffel voor haar

Fannetje, je bent een mevrouw nu! Proficiat! En Levi al bijna een mevrouw Ik ga nooit een mevrouw worden
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_58264047
Nog een keer gefeliciteerd Fannetje! Jullie stralen echt op die foto's!

Wat kut trouwens voor Bubsel. Ze heeft wel heel veel pech na die operatie zeg.
pi_58265051
Blegh... ik zit met mijn hardloopkleren aan tv te kijken/te fokken. Het regent zo ontzettend hard.
Ik wil rennen!!
***Levi was here***
  woensdag 23 april 2008 @ 21:47:02 #11
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58265487
ik had zó geen zin in wat ik eigenlijk moest doen vanavond dat ik afgebeld heb met een smoes *bloos*

vind t heel flauw van mezelf maar ik trek t echt even niet om de deur uit te gaan. ik moet steeds huilen en ben vet gestresst voor de komende tournee (was was was was en nog eens was) en alles wat voor die tijd nog moet gebueren dat ik van schrik helemaal niks meer doe :S

[/zeikmodus]
pi_58265563
Kwak: kun je het niet wat overzichtelijker voor jezelf maken door een duidelijke to-do -list te maken? Streep je daarop af wat je gedaan hebt. Geeft misschien wat rust. Ik blokker ook vaak als ik veel te doen heb en alles chaotisch is... lijstjes willen nog wel eens helpen om mijn gedachten op een rijtje te zetten en te voorkomen dat ik als een kip zonder kop rondren.
***Levi was here***
pi_58266015
Lijstjes zijn goed.

Beterschap Bubsel, het zit je wel tegen.

Jullie zien er zo stralend uit Fannetje, echt leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 23 april 2008 @ 22:17:07 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_58266231
Arme Bubsel Fannetje, welkom!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58266559
jeetje, sterkte bubsel (waarschijnlijk lees je dit pas na de tijd)

Kwak, zoals levi al zei, maak lijstjes voor jezelf, dit maakt het duidelijk voor je

en gefeli fannetje
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_58267408
Bubsel: veel sterkte!

Fannetje: gefeliciteerd mevrouw!

Lijstjes , maar dan wel uitvoeren he
pi_58267669
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:06 schreef Pandorah het volgende:
Lijstjes , maar dan wel uitvoeren he
Jaha! Ik ga zo mn rekeningen betalen.
Ben nu eerst een vlucht aan het regelen van Ams naar Londen. Er was iets gecancelled.
pi_58267704
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:19 schreef Liejannuh het volgende:

Jaha! Ik ga zo mn rekeningen betalen.
Ben nu eerst een vlucht aan het regelen van Ams naar Londen. Er was iets gecancelled.

Da's lekker dat de vlucht van AMS naar Londen wordt gecancelled! En dan moet JIJ wat regelen? Het is ook wat zeg!
  woensdag 23 april 2008 @ 23:23:25 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58267752
ben zojuist aan mn lijstje begonnen... vooral voor wat er vóór en ná de tournee moet gebeuren, zodat dat uit mn hoofd is.

ik weet wel dat lijstjes helpen, maar soms maak ik er teveel, of te chaotische... en in bepaalde omstandigheden kan ik gewoon het idee van drukte en verantwoordelijkheid even niet hebben. maar een avondje rust heeft al aardig geholpen (oh en de laatste was draait )
pi_58267788
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:20 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Da's lekker dat de vlucht van AMS naar Londen wordt gecancelled! En dan moet JIJ wat regelen? Het is ook wat zeg!
Nouja, ik hang aan de telefoon. Met de VS, dat wel. Cheaptickets heeft wel hele ontspannende wachtmuziekjes.
Er was te weinig tijd voor een overstap. Komen ze nu mee. Hadden ze eersder ook kunnen bedenken toen ze die optie aanboden ofzo.
pi_58267852
BIj teveel lijstjes maken, dan moet je gaan plannen (a la flylady). Ik probeer me nu weer aan te leren om een week vooruit te gaan plannen anders sla ik helemaal vast. Ja, zo'n vakantie van 6 weken doet echt goed op dit gebied

Avondjes rust kan je dan gerust ook plannen! Af en toe rust is goed

Liejannuh: Wat noemen ze te weinig tijd voor de overstap? Minder dan 2 uur? Ik weet dat toen we in Shanghai waren een paar nederlanders een vliegtuig eerder hadden naar AMS. Dat was stressen want ze moesten hun koffers halen, de douane door en weer inchecken. Dat moest in 2 uur geloof ik.
pi_58267964
We zouden iets minder dan 1,5 uur hebben. En dat is dan toch kennelijk niet genoeg? Geen idee!
Nouja, ik hang al 20 minuten aan de telefoon en het wordt opgelost.
Gelukkig kost bellen naar de VS een stuk minder dan mobiel bellen.
pi_58268062
Geregeld! We vertrekken om 14.50 uur vanaf Schiphol ipv 16.25 uur. Dan met koninginnedag maar een uurtje minder rondlummelen op de vrijmarkt.
pi_58268187
Misschien bedachten ze dat met het nieuwe koffersysteem op Londen dat het misschien wel te kort zou zijn? Maar goed, het is geregeld

En gewoon vroeg Koninginnedag vieren! Of de nach vieren . In Utrecht zijn de koopjes al vanaf 1800 vorige dag te vinden . Ik ben ook een keer met Koninginnedag naar Griekenland gegaan, vliegtuig gaat prima. Je moet dan alleen wat eerder met OV gaan: het gaat niet of het gaat een beetje laat
pi_58268271
Ik denk dat ik mijn ouders of broer even lief aan kijk of ze ons even wegbrengen. Ik gok zomaar dat de treinen die rijden, wel een beetje overvol zijn.
Zit nog te twijfelen of ik met koninginnenach nog Den Haag in ga. Nouja, heb nog een paar dagen om het te verzinnen.
pi_58268311
tvp, Bubseltje beterschap...

ik haat zenuwachtig zijn, het is hier benauwd buiten, en ik kan ook nog niet slapen.. Zo wordt het natuurlijk niets morgen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58268474
Gewoon niet naar de koningin gaan.. heb je extra geld om uit te geven in NY. Geweldige tip niet?

Teigan: da's vervelend dat je niet kan slapen. Wees morgen gewoon jezelf, dan komt het vast wel goed. Succes!

[ Bericht 10% gewijzigd door Pandorah op 24-04-2008 00:00:55 (Ik weet weer wat het was morgen!) ]
pi_58268487
Ik ga heel hard voor je duimen Teigan! Ze kennen je toch al daar? En je hebt een goed en positief telefonisch gesprek gehad. Het gaat vast goed komen!

En dan ga ik nu slapen.
pi_58268604
Truste!
pi_58268622
kennen is een groot woord, ik heb ze aan de telefoon gehad. En mijn collega(en coach van vorig jaar) is vanmiddag gebeld voor een referentie, en hij heeft een heel positief verhaal over mij verteld, dus op zich moet het wel goedkomen..

Maar het gaat ineens zo snel, en dat is gewoon even eng, ik moet altijd even wennen aan eventuele veranderingen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58268891
ik ga nog een poging wagen.. Trusten
pi_58270398
Fannetje nog van harte!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58270516
Ah, hier zijn jullie!
Bubsel, balen zeg
  donderdag 24 april 2008 @ 07:18:37 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_58270570
wat naar voor bubsel

En fannetje, heel veel gefeliciteerd
disclaimer
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 april 2008 @ 09:26:30 #35
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58271991
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:33 schreef Liejannuh het volgende:
We zouden iets minder dan 1,5 uur hebben. En dat is dan toch kennelijk niet genoeg? Geen idee!
Nouja, ik hang al 20 minuten aan de telefoon en het wordt opgelost.
Gelukkig kost bellen naar de VS een stuk minder dan mobiel bellen.
Minder dan 1,5 uur is op Heathrow echt te weinig... Omdat die idioten daar iedereen die over moet stappen ook weer gewoon door het hele douanecircus laten gaan. Vorig jaar hebben we zo op het randje onze vlucht naar Hongkong gehaald en het eerst half uur in het vliegtuig zitten uithijgen

Succes vandaag Teigan
pi_58271995
goedemorgen, tvptje hier

motor was heel mooi gisteren maar er was iets mis met 't voorwiel waar meneer 'niets van wist'

dus helaas

verder zoeken maar
Ja doei.
pi_58272007
Gefeliciteerd Fannetje

en voor Bubsel....
Ja doei.
  donderdag 24 april 2008 @ 09:28:42 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_58272045
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:26 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Minder dan 1,5 uur is op Heathrow echt te weinig... Omdat die idioten daar iedereen die over moet stappen ook weer gewoon door het hele douanecircus laten gaan. Vorig jaar hebben we zo op het randje onze vlucht naar Hongkong gehaald en het eerst half uur in het vliegtuig zitten uithijgen

Succes vandaag Teigan
Ik denk dat ook het overladen van bagage voor tijdsnood zorgt, dat duurt altijd eeuwen
disclaimer
pi_58272612
Ook nog helemaal niet gedaan.

Van harte Fannetje. En hoe is het tot nu toe, om man en vrouw te zijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 april 2008 @ 10:10:02 #40
13151 crew  Rewimo
pi_58272878
teigan, succes met je sollicitatie!
pi_58272949
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:26 schreef Sjeen het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik overstapte op Heathrow was 7 jaar geleden en toen hoefde ik niet door de douane heen. Maar afijn, dingen veranderen. We hebben nu 3 uur om onze vlucht te halen. Komt vast goed. Neem wel een boek mee over NY ofzo.

Hoe laat moet je teigan?
* Liejannuh duimt alvast!
  donderdag 24 april 2008 @ 10:16:16 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_58273000
quote:
Op donderdag 24 april 2008 10:13 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik overstapte op Heathrow was 7 jaar geleden en toen hoefde ik niet door de douane heen. Maar afijn, dingen veranderen. We hebben nu 3 uur om onze vlucht te halen. Komt vast goed. Neem wel een boek mee over NY ofzo.

Hoe laat moet je teigan?
Ik 2,5 jaar geleden op Stansted overgestapt, maar hoefde ook niet opnieuw door de douane
disclaimer
pi_58273035
Bubseltje beterschap
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 april 2008 @ 10:27:08 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58273206
quote:
Op donderdag 24 april 2008 10:13 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Hoe laat moet je teigan?
quote:
Op donderdag 24 april 2008 10:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik 2,5 jaar geleden op Stansted overgestapt, maar hoefde ook niet opnieuw door de douane
Inclusief schoenen uitdoen, laptops aanzetten, alles wat vloeibaar is inleveren (muv dat doorzichtig tasje), metaaldetector, fouileren en de hele shit En nee... niet alleen wij, iedereen...

Ik ben ook toe aan vakantie!
  donderdag 24 april 2008 @ 10:31:51 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_58273294
quote:
Op donderdag 24 april 2008 10:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

[..]

Inclusief schoenen uitdoen, laptops aanzetten, alles wat vloeibaar is inleveren (muv dat doorzichtig tasje), metaaldetector, fouileren en de hele shit En nee... niet alleen wij, iedereen...

Ik ben ook toe aan vakantie!
Klinkt Amerikaans
SQ naar NYC... vliegen naar Newark. Rond lunchtijd afgesproken bij het hotel. SQ komt het vliegtuig uit, maar 5 minuten eerder waren er 2 vliegtuigen uit Afrika binnen gekomen.
Resultaat: 2,5 uur in de rij voor de douane.
disclaimer
pi_58273372
Dat is dus de extra check op idiote terroristen dingen. Dat hadden we ook op Osaka. Over het algemeen kan je daarna weer drinken kopen (behalve op Schiphol als je naar Osaka gaat, dan heb je de verscherpte check voor de gate )
In Shanghai moesten we koffers ophalen, door de douane (eerst uitleggen dat je een transfer hebt en dat je daarom geen visum hebt ). Daarna weer inchecken en door de douane. Gelukkig hadden we toen wel meer tijd..
  donderdag 24 april 2008 @ 10:38:19 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_58273430
Op Samos mochten we gewoon met onze flessen cola door de douane en in het vliegtuig vorig jaar
Zuid-Europese mentaliteit
disclaimer
pi_58273768
Verbazingwekkend! Ik moest vorige week op de heen- en terugweg overstappen in Scandinavie, heen was anderhalf uur op Stockholm Arlanda, waarvan ik een uur doorbracht in de taxfree shop en terug had ik een uur op Oslo en dat was vet saai want die gate was er pal naast dus moest ik heul lang wachten

Maar ja, Amerikanen... (vanaf IJsland hebben ze ook niet dat gedoe met die plastic zakjes, trouwens).

Bubsel, jakkes, alweer! Succes.

En Levi, is dat nou je glamourshoot? Wat een mooie avatar
pi_58273915
Bubsel wat een pech heb jij toch. Hoop dat je je snel weer beter voelt

Coldfeet, je herinnert me eraan dat ik me ook nog moet inschrijven voor een glamourshoot Stefan had een weekendje gewerkt met nog wat collega's en de baas vond dat de vrouwen daarom wel wat aandachtscompensatie nodig hadden. Dus mogen we model voor 1 dag zijn en zo'n glamourshoot doen
pi_58273996
Op de interne vlucht van Invergargill naar Stewart Island zaten we gewoon naast de piloot
Daar was totaal geen controle op vanalles en nogwat. Dus dat was een totaal andere ervaring
pi_58274322
Heathrow en te weinig overstaptijd... Dat is zo leuk!
Ik had op weg naar Nieuw Zeeland 2,5 uur overstap op Heathrow... én 2 uur vertraging vanaf Schiphol. Zijn toen in record tempo overgestapt. Omdat ik héél erg had zitten zeuren en klagen op Schiphol, stond er een speciaal busje voor ons klaar onder aan het vliegtuig. Die bracht ons direct naar Terminal 1 (we stonden bij T4) en hoefden toen "alleen nog even" Terminal 1 door te rennen. Vliegtuig stond te wachten op ons. En we zijn met 5 minuutjes vertraging opgestegen. Wel jammer dat koffers niet kunnen rennen... die waren er een dag later. Was overigens de British Airways vlucht naar HongKong, ik vermoed de zelfde overstap als Sjeen.

1,5 uur is het absolute minimum als je van de ene naar de andere terminal moet... daar staat namelijk 75 minuten voor. En met al die onzin controles haal je die 75 minuten over het algemeen maar amper. Ik hou helemáál niet van Heathrow.
***Levi was here***
pi_58274337
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:42 schreef Rewimo het volgende:
Fannetje, vertel, hoe was het?
Zie trouwtopic

Maar in het kort: geweldig
pi_58274455
quote:
Op donderdag 24 april 2008 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
En Levi, is dat nou je glamourshoot? Wat een mooie avatar
Thanks. Nee, deze foto heeft V. gemaakt...een dag eerder. Was nadat ik van de visagiste kwam en mijn proefmake-up voor de bruiloft op had. Toen wist ik nog niet dat ik de volgende dag een glamourshoot zou krijgen. Deze foto is gewoon in onze achtertuin in de avondzon gemaakt.
Die andere foto's heb ik nog niet, zou een weekje duren.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 april 2008 @ 11:35:06 #54
13151 crew  Rewimo
pi_58274664
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:20 schreef Fannetje het volgende:
Zie trouwtopic

Maar in het kort: geweldig
Ik heb het net gelezen, wat zag je er stralend uit! Hartstikke leuk
pi_58274735
Je lijkt ook in je gezicht afgevallen, Levi Mooie foto.
  donderdag 24 april 2008 @ 11:39:08 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_58274743
Prachtig Fannetje, ziet er leuk uit!

wat zie ik veel juffies langs komen in die trouwtopics, is dat toeval?
disclaimer
pi_58274754
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:38 schreef ColdFeet het volgende:
Je lijkt ook in je gezicht afgevallen, Levi Mooie foto.
Vooral een gelukkig uitgevallen foto. In de spiegel zie ik er echt anders uit.
***Levi was here***
pi_58274809
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:39 schreef Levitation het volgende:

[..]

Vooral een gelukkig uitgevallen foto. In de spiegel zie ik er echt anders uit.
Een compliment!!!! Oh noes!!!! Snel afzwakken!!!!
pi_58274967
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Een compliment!!!! Oh noes!!!! Snel afzwakken!!!!
Ik ben erg, hè?
***Levi was here***
pi_58275339
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben erg, hè?

pi_58275648
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind het overigens wel een beetje een reclame-lach. "Met TenaLady durf ik weer te lachen!!", zoiets. (hij staat ook groter in mijn FoBo)
***Levi was here***
  donderdag 24 april 2008 @ 12:44:21 #62
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58276310
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:41 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Vergeet niet te vertellen dat het gezelschap ook bijzonder leuk was. We moeten trouwens nog steeds iets plannen omdat we niet naar Ad zijn gegaan afgelopen januari. Iets vervangends met drank enzo.
Volgensmij kunnen we zowat weer een ParadeMeet plannen Ik houd het alleen wel alcoholvrij deze keer, dus ik hoop dat Ad V. er niet bij is dit jaar

Knuffel voor Bubsel en veel sterkte

Fannetje, gefeliciteerd Echt mooie foto's zag ik in het trouwtopic. Heerlijk stralend allebei

*duimt ook nog even voor teigan*

Ik vind je er verliefd uitzien in die foto Levi. Mooi licht ook trouwens zo'n avondzonnetje.
pi_58276551
Parademeet lijkt mij wel gezellig!

O ja, we zouden in januari iets anders doen dan naar Ad V gaan. Iets met drank... whiskeyavondje doen dan?
  donderdag 24 april 2008 @ 13:05:09 #64
4177 Jojogirl
pi_58276768
Die sla ik maar even over
pi_58276889
En waar willen we naar de parade dit jaar?
Amsterdam vond ik wel heel erg belachelijk druk eigenlijk.

Het is trouwens heerlijk weer buiten! Lekker in het zonnetje gewandeld daarnet. En nu heb ik het warm en zit ik in een hemdje!
pi_58277185
Lekker lianne Het is hier op het balkon van de etage nog erg fris door de wind. Ik hoop wel binnenkort eens een beetje een zonnetje te pakken want mijn schouders en bovenarmen zijn nog zo wit. Zou leuk zijn als het volgende week mooi weer is wanneer ik vrij ben
  donderdag 24 april 2008 @ 13:33:11 #67
4177 Jojogirl
pi_58277415
Den Haag? Vind ik wel een makkelijk idee

Zon, goed idee. Eens even kijke of hier de zon het balkon al bereikt heeft.
pi_58277545
Parade 2008

Rotterdam
12 t/m 22 juni, Museumpark / in en rondom het NAi
Den Haag
27 juni t/m 6 juli, Westbroekpark
Utrecht
11 t/m 27 juli, Moreelsepark
Amsterdam
1 t/m 17 augustus, Martin Luther Kingpark

Het laatste weekend dat het in Den Haag is, zit ik in Werchter.
  donderdag 24 april 2008 @ 13:56:49 #69
4177 Jojogirl
pi_58277922
Volgensmij heb ik dan nog wenig gepland staan. Alleen zondag de 29e heb ik al wat geloof ik.
pi_58277973
Het is inderdaad lekker weer. Ik ben net even buiten wezen wandelen

Den Haag is prima. Eerste weekend kan ik ook nog wel.
Utrecht is op zich ook niet zo druk en dichtbij het station
pi_58278138
28 juni heb ik een houswarming in Leek. Dus dat weekend ben ik waarschijnlijk sowieso niet in de buurt.
Misschien de 27e?
Utrecht is wat mij betreft ook geen probleem.
pi_58278337
De 27e kan ik en de weekenden wanneer de Parade in Utrecht is kan ik. Dus maakt mij niet zo uit
pi_58280330
we zijn 9e voor een huis en mogen komen kijken 6 mei

zal wel niets worden, 9e immers, maargoed, een lichtpuntje aan het eind van de tunnel
Ja doei.
pi_58280712
Komt uit lurkstand

MB: Wij stonden 29e voor het huis waar wij nu in wonen
It is your friends who make your world!
pi_58280879
Gezien het feit, 29ste of 9de, is het toch nog een erg postief lichtpuntje.
En is de tunnel misschien wel korter dan je denkt

Ik duim voor jullie MB
  donderdag 24 april 2008 @ 17:22:11 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58282407
*staat tegenwoordig al 70e bij de starters-voorrang woningen van de woningbouw, met 7 inschrijfjaren *

good luck moblo, hoop dat jullie t krijgen!
  donderdag 24 april 2008 @ 17:35:20 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58282639
* uniekhoorn duimt ook voor MB

Jeetje, arme Bubsel, ik hoop echt dat het straks helemaal goed is, jakkes/
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_58283240
Iemand nog een goeie tip om in 1 week 16kg kwijt te raken? Zou het namelijk wel leuk vinden om slank te zijn op mijn trouwfoto's.
***Levi was here***
  donderdag 24 april 2008 @ 18:07:52 #79
4177 Jojogirl
pi_58283283
Ehm, ik las volgensmij laatst nog iets van freecell en Isa over het effect van een amputatie op je BMI, maar dat lijkt me voor trouwfoto's ook weer niet echt een optie
pi_58283610

ik ben net weer thuis, het gesprek ging wel redelijk geloof ik, maar of zij dat ook vonden weet ik niet... Ik krijg zo snel mogelijk wat te horen over hoe verder, als ze een heel goed gevoel hebben dan heb ik de baan, is het gevoel iets minder, dan wachten ze nog even af wat er verder reageert... Dus het is nog even afwachten..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 april 2008 @ 18:26:17 #81
13151 crew  Rewimo
pi_58283646
Spannend teigan, wat denk je er zelf van? Ik blijf duimen
pi_58283720
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:05 schreef Levitation het volgende:
Iemand nog een goeie tip om in 1 week 16kg kwijt te raken? Zou het namelijk wel leuk vinden om slank te zijn op mijn trouwfoto's.
6 maanden eerder beginnen met afvallen?
pi_58283810
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:26 schreef Rewimo het volgende:
Spannend teigan, wat denk je er zelf van? Ik blijf duimen
ik ben bang dat ik niet overtuigend genoeg was op het gesprek, maar ergens vind ik dat ook heel moeilijk in te schatten. Het lijkt mij wel een leuke plek om te werken moet ik zeggen, dus ik hoop wel dat het wat wordt.
  donderdag 24 april 2008 @ 18:52:27 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58284229
Whehe, ik stond net op de weegschaal, dacht laat mijzelf eens wegen op mijn slechtst... kleren aan, net veel gegeten. Lekker drankje erbij..
73.8 Hahaha, nou dat is wel leuk om te zien
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_58285354
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

6 maanden eerder beginnen met afvallen?
Je gevoel voor humor doet het niet, misschien moet je even opnieuw opstarten.
***Levi was here***
pi_58285616
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:38 schreef Levitation het volgende:

[..]

Je gevoel voor humor doet het niet, misschien moet je even opnieuw opstarten.
In elk grapje zit ook een kern van waarheid dus je zou niet graag 16 kilo lichter zijn?
pi_58285930
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

In elk grapje zit ook een kern van waarheid dus je zou niet graag 16 kilo lichter zijn?
Ja en nee... 16 is een beetje veel om nog af te vallen. 10 is voorlopig zat.
Maar met mijn rare opmerking bedoelde ik eigenlijk meer oplossingen als "amputeer een been" (zoals die van Jojo dus) te krijgen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 april 2008 @ 22:06:09 #88
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58288924
Jammer dat je geen heeeeeel erg lang haar hebt, anders had je het kunnen afknippen

Ik ben afgewezen voor de vrijwillige brandweer Ik kan niet binnen 4 minuten op de kazerne zijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 april 2008 @ 22:19:13 #89
13151 crew  Rewimo
pi_58289316
Kom hier wonen, Sjeen
pi_58290477
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:05 schreef Levitation het volgende:
heel veel poepen

het wil hier weer écht niet.. mn darmen zitten vol, maar 't wil gewoon écht niet morgen maar koffie drinken.. zou bijna een peuk nemen erbij

Ja doei.
  donderdag 24 april 2008 @ 23:55:07 #91
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_58291811
zo, ik heb me weer netjes ingeschreven, dus binnenkort duik ik ook weer op in het lijstje als het goed is
Ik heb een tijdje vrij weinig aan mijn dieet gedaan omdat mijn gezondheid het niet toeliet, maar aangezien het de laatste tijd erg goed gaat en ik medicijnen heb die aan lijken te slaan (even afkloppen) wil ik het toch weer gaan proberen.
Elke dinsdag weeg ik me na de repetitie van het orkest met een groepje dames die ook aan het lijnen zijn. OP een of andere manier stimuleert me dat om het vol te houden en dan kunnen we ook lekker ouwehoeren en tips uitwisselen (en elkaar een beetje opbeuren als het niet lukt).
Verder geef ik tegenwoordig muziekles in een gehuchtje hier in de gemeente, dus elke donderdag fiets ik 9,6 km (dat heb ik even opgezocht ja) heen en 9,6 km terug en dat voelt eigenlijk wel heel goed

Oh ja, ik heb weleens wat gehoord over een hardloopprogramma voor n00bs voor op je ipod/MP3-speler/dinges. Heeft iemand enig idee waar ik die kan vinden?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_58291812
Ik heb het vorige topic nog niet eens gelezen en jullie zijn alweer hier! Ik krijg het nog druk.
Sanity is (not) statistical
pi_58293927
Weten jullie doorgaans hoeveel calorieen jullie eten als jullie lijnen en wat jullie dagelijkse max hoeveelheid calorieen is?
pi_58294448
Goedemorgen!

Muck: jij hebt het over Evy, Een Belgische Podcast van Vlaanderen Sportland. Er loopt een apart topic over op FOK! Maar de dames hier weten ook wel hoe je er aan kan komen

Panzerknacker: Als ik gewoon aan het gezonderen ben weet ik inderdaad wel wat ik binnenkrijg dankzij de eetmeter. Ook weet ik dan precies op hoeveel calorieën ik stabiel blijf en op hoeveel calorieën ik afval. Ik ben nu al een paar maanden gestopt met de eetmeter, dus ik heb even geen idee.

Mijn idee op dit moment is: Eten als ik honger/trek heb en dan zo gezond mogelijk. Ik krijg absoluut méér binnen dan normaal, maar ook absoluut meer gezonde dingen.

Sprak zij die gisteren trouwens 2 stukken zelfgemaakte chocoladecake heeft gehad, spareribs, een tonijnsalade en véél patat.
Dat was vanmorgen ook wel te zien op de weegschaal
Nuja, dat kan me nooit zoveel schelen, omdat ik weet dat dan nu óf mijn gewicht de komende week zo blijft (ipv langzaam te stijgen) óf ik morgen weer lichter ben dan vandaag.
Samengevat: Mijn gewicht stijgt toch wel in zijn eigen tempo en ik heb er maar beperkt invloed op. (wat heel relaxed is natuurlijk).
Ik heb geloof ik nog nooit sinds mijn 14e zo weinig met mijn gewicht gezeten Het boeit me echt weinig, zolang ik maar ongeveer de curve blijf volgen.
pi_58294922
Panzerknacker, ik hou het niet bij hoeveel kcal ik eet, ik zou er helemaal gek en gefrustreerd van worden..
Ik heb toen een eetlijst gekregen om mijn eetpatroon te normaliseren, en daar zijn ondertussen wel wat dingen van verdwenen, maar ik hou de hoofdlijnen nog steeds aan.
Als ik die lijst netjes aanhou, dan val ik af, ga ik weer wat meer snoepen, dan blijf ik gelijk. En dat is voor mij genoeg om te weten.
Eten is een groot genoeg gevecht voor mij geweest, ik wil er neit weer aan beginnen door alles te gaan afwegen en te moeten invullen...
pi_58295057
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heel veel poepen

het wil hier weer écht niet.. mn darmen zitten vol, maar 't wil gewoon écht niet morgen maar koffie drinken.. zou bijna een peuk nemen erbij

Zoek iets van suikervrije drop of van die mentos suikervrij die ze bij de kassa bij de AH hebben. Succes gegarandeerd.
***Levi was here***
pi_58295154
Surgeons remove 125-pound belly from Russian woman

Een tummy tuck van 60 kg... Dan moet 16kg in een week geen probleem zijn.
***Levi was here***
pi_58295216
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 08:40 schreef Levitation het volgende:
Surgeons remove 125-pound belly from Russian woman

Een tummy tuck van 60 kg... Dan moet 16kg in een week geen probleem zijn.
ik zie een plan

goedemorgen!
Doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 25 april 2008 @ 09:19:48 #99
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58295659
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 03:08 schreef Panzerknacker het volgende:
Weten jullie doorgaans hoeveel calorieen jullie eten als jullie lijnen en wat jullie dagelijkse max hoeveelheid calorieen is?
Heel eerlijk... ik heb geen flauw idee, ben niet zo'n teller.

Goedemorgen allemaal
pi_58296638
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:19 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Heel eerlijk... ik heb geen flauw idee, ben niet zo'n teller.

Goedemorgen allemaal
Same here

ik lijn nooit, eigenlijk ik 'leef'
Doei.
pi_58296709
@Panzerknacker: ook geen idee, ook heel verschillend wat ik eet, eet niet altijd thuis 3 dagen in de week is het meestal een salade en soms ook wel een patatje sate met kaassoufle:)

Pff gister 1e dam tot dam loop training gehad, en alles bij elkaar 11.1 km verplaatst waarvan toch zeker wel echt 8 hardgelopen. Het was zwaar, maar is zo leuk. Zit je met een groep van 30 man te lopen en tja dan stimuleer je elkaar toch.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:31:17 #102
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58297053
*zoekt naar op de naar de 80-updates......*
ik zal eens even zoeken of ik het lijstje nog ergens kan vinden???

goedemorgen ook nog *zwaai zwaai*
tis weer mooi weer buiten en ik heb vandaag een dagje vrij. Heb zo een afspraak bij de kapper en ga ff wat winkels in.. mijn kleren worden nu echt te groot

welkom alle nieuwelingen en succes met afvallen

*gaat zoeken*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:41:11 #103
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58297274
owkee volgens mij was dit de laatste?

naja in elk geval update van mij:
- Octo: 83,7 (84,5) (85,0)
- Kwakveense: 84,3 (84.6) (84,4) (85,3)
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Omearos: 85,3 (85,7) (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 85,8 (86,5) (86,0) (85,4) (86,1)
- B-J: 85,7 (87,2) (88,1) (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)
- Levi: 88,5 (88,6) (89,0) (87,5) (87,9) (88,0)

gaat eindelijk weer de goede kant op. stond al een paar weken wat stil qua gewicht....

ow ja BMI= 25,04

nog 2 ons voor een gezond gewicht
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:43:41 #104
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58297329
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
owkee volgens mij was dit de laatste?

naja in elk geval update van mij:
- Sjeen: 85,8 (86,5) (86,0) (85,4) (86,1)

gaat eindelijk weer de goede kant op. stond al een paar weken wat stil qua gewicht....

ow ja BMI= 25,04

nog 2 ons voor een gezond gewicht
Vorige week was voor mij 87.9 en deze week 88.9
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar vrijdag 25 april 2008 @ 10:50:29 #105
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58297445
Ook update van mij:
- Sjeen: 86,9 (87,+) (85,8) (86,5) (86,0) (85,4) (86,1)
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:52:48 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_58297506
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:50 schreef Sjeen het volgende:
Ook update van mij:
Ik zei toch dat B-J ging winnen?
disclaimer
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:03:25 #107
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58297723
quote:
Ook update van mij:
- Levi: 88,9 (87,9) (88,5) (88,6) (89,0) (87,5) (87,9) (88,0)
Zo dus.
***Levi was here***
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:09:17 #108
4177 Jojogirl
pi_58297869
Ik zou bijna mee gaan doen met het 80-lijstje Voorlopig zou ik dan koploper zijn. Denk alleen dat ik wel als laatste de eindstreep haal
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:15:06 #109
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58298034
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:09 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zou bijna mee gaan doen met het 80-lijstje Voorlopig zou ik dan koploper zijn. Denk alleen dat ik wel als laatste de eindstreep haal
Weet je het zeker? Heb je mijn rijtje gezien?
En ik ben niet zwanger, ik baal enkel van mijn werk. En dat is het effect dus.
***Levi was here***
pi_58298081
Ik zet mijn kaarten op Octo, die is echt al vet slank
pi_58298220
quote:
Ook update van mij:
- Octo: 81,4 (83,7) (84,5) (85,0)
heb de mijne maar even geupdate want ik ben al een tijdje geen 83,7 meer
En ik update dus alleen het lijstje in de OP, dus de resultaten daarvan gaarne overnemen
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:24:27 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_58298242
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
vet slank
disclaimer
pi_58298281
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:27:53 #114
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58298338
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:23 schreef octopussy het volgende:

[..]

En ik update dus alleen het lijstje in de OP, dus de resultaten daarvan gaarne overnemen
Wat ga jij nog steeds goed! Zo mooi slank al!
***Levi was here***
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:28:58 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_58298361
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:23 schreef octopussy het volgende:

[..]

vet goed bezig
disclaimer
pi_58298438
ja het is de vorige 2 weken ineens even heel erg snel naar beneden gegaan. Voornamelijk ook omdat ik nogal druk met stage en andere dingen 's avonds bezig was en daardoor veel te weinig at (lees: een broodje met beleg als lunch en een broodje met beleg als avondeten). Niet echt gezond dus.
Zodra ik thuis weer zit te kutten begin ik ook weer met snaaien (nootjes enzo) dus daar moet ik mee blijven oppassen.

Hopelijk binnenkort wel weer gaan afvallen door lichaamsbeweging
pi_58298441
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

vet slank
Slanker dan jij en ik (denk ik)
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:32:45 #118
4177 Jojogirl
pi_58298454
Daar gaat m'n eventuele koppositie Super Octo
pi_58298641
Jij mag nieteens meedoen, jojo
Lukt het je een beetje om 'verstandig' te eten?
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:46:18 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_58298818
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Slanker dan jij en ik (denk ik)
Zo bedoelde ik het toch ganz niet, happert
disclaimer
pi_58299185
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het toch ganz niet, happert
Weet ik toch

Ik ben echt vet slim, voor een Belg in spe
  vrijdag 25 april 2008 @ 12:03:48 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_58299260
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Weet ik toch

Ik ben echt vet slim, voor een Belg in spe
Alvast oefenen he, met vet weten ze wel raad in Bels
disclaimer
  † In Memoriam † vrijdag 25 april 2008 @ 13:40:39 #123
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_58301753
Hoi . TVP . Ik heb tot een maand of 1,5 geleden geSonjaBakkerd , dat ging allemaal leuk en snel maar ik wil nu op een rustiger tempo afvallen.
Zit nu op de 12 kg gewichtsverlies en schijn een BMI van 29 te hebben. Ik heb er een gehad van 34 dus er zit schot in . Nu ik toch enthousiast bezig ben, ik heb begin januari 102,9 kg gewogen (ooit eens 107) en vond dat het maar eens genoeg was geweest. Zit sinds vanmorgen op 90,7.
Ik zit ook op fitness, ga daar zo'n 2 a 3 keer per week heen. Heb sinds kort een baan op Schiphol (ja ik ben die strenge controle aan de gate, zie pagina 1 ) en daar loop ik of de hele tijd heen en weer, of ik zit veel. Had wel eens last van mijn linkerknie, maar sinds ik sport en er 12 kg af is heb ik er eik geen last meer van gehad.
Mijn streefgewicht is op het moment een kilootje of 85/86, en ik heb het idee dat dit vooral nog in mijn slappe buik zit. Ik wil mezelf in ieder geval gek kunnen shoppen bij een H&M ofzoiets, en niet meer naar de M&S of H&M grote maten afdeling want daar is de keuze altijd wat beperkt .

[ Bericht 12% gewijzigd door Skaai op 25-04-2008 13:48:58 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 25 april 2008 @ 15:32:34 #124
112545 Muck
pi_58304385
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 06:46 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!

Muck: jij hebt het over Evy, Een Belgische Podcast van Vlaanderen Sportland. Er loopt een apart topic over op FOK! Maar de dames hier weten ook wel hoe je er aan kan komen
ah heel mooi, thanks
  † In Memoriam † vrijdag 25 april 2008 @ 16:51:01 #125
43556 miss_dynastie
pi_58305975
Welkom skaai

Ik had de laatste Wii fit (tot grote woede van de dame die later de winkel binnen kwam ), ik ben heel benieuwd
  vrijdag 25 april 2008 @ 16:55:24 #126
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58306056
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Welkom skaai

Ik had de laatste Wii fit (tot grote woede van de dame die later de winkel binnen kwam ), ik ben heel benieuwd
Lijkt me echt super cool! V. probeert me steeds te overtuigen dat 't niet zo leuk is als het er uit ziet. Maar ik wil er toch een.
***Levi was here***
  vrijdag 25 april 2008 @ 17:01:20 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_58306154
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 16:55 schreef Levitation het volgende:

[..]

Lijkt me echt super cool! V. probeert me steeds te overtuigen dat 't niet zo leuk is als het er uit ziet. Maar ik wil er toch een.
het is wèl cool. Veel cooler dan een afstand bestuurbare lego bulldozer
disclaimer
  vrijdag 25 april 2008 @ 17:03:17 #128
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58306191
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het is wèl cool. Veel cooler dan een afstand bestuurbare lego bulldozer
Die staat ook allang weer te verstoffen op zolder.
***Levi was here***
pi_58306365
Ik vind een Wii ook heel tof, maar denk wel dat ik hem laat verstoffen op een gegeven moment.
  vrijdag 25 april 2008 @ 17:14:16 #130
112545 Muck
pi_58306401
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:11 schreef octopussy het volgende:
Ik vind een Wii ook heel tof, maar denk wel dat ik hem laat verstoffen op een gegeven moment.
bij ons staat ie absoluut niet te verstoffen

super paper mario
mario party
woehoe
  vrijdag 25 april 2008 @ 18:05:00 #131
4177 Jojogirl
pi_58307198
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
Jij mag nieteens meedoen, jojo
Lukt het je een beetje om 'verstandig' te eten?
Ja, maar dat komt vooral doordat ik sowieso erg weinig trek heb in ongezonde dingen. Als ik ze als eens eet, heb ik na een paar happen alweer genoeg ervan. Snacktrek eindigt bij bij nu met het eten van fruit, salades en waterijsjes.

Welkom Skaai en veel succes.

Een Wii lijkt me ook nog steeds tof. Eigenlijk wil ik er voordat ik met verlof ga wel eentje kopen. Zijn ze nog steeds zo schaars trouwens? Want dan mag ik wel eens op zoek gaan.
  vrijdag 25 april 2008 @ 18:17:33 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_58307381
Bij manneken pis was vandaag een gratis patat actie. Dus naast 2 uur lopen c.q. slenteren door de binnenstad van Utrecht heb ik een lekker patatje gehad.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 25 april 2008 @ 18:29:49 #133
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58307632
Is weer thuis en nu hier de zooi opruimen die de inbrekers gemaakt hebben
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 april 2008 @ 18:35:32 #134
13151 crew  Rewimo
pi_58307724
Hoi bubsel

De Wii is tof Ik zit erover te denken om Wii Fit te kopen... Christan speelt momenteel alsmaar Mario Kart. Ikzelf vind tennis en bowlen nog steeds leuk
  vrijdag 25 april 2008 @ 18:41:12 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58307817
Was vanmiddag bij mijn zus, heeft ook een WII, ze hebben er 6 week op moeten wachten. Maar wel leuk hoor, zo'n ding.
Heb vandaag 22 km gewandeld en nu doen mijn bilspieren best wel zeer
pi_58307983
Inbrekers, bubsel?
  vrijdag 25 april 2008 @ 18:59:09 #137
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58308131
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 18:52 schreef ColdFeet het volgende:
Inbrekers, bubsel?
Woensdag toen ik opgenomen in het ziekenhuis is er bij ons thuis ingebroken er zijn vrij veel spullen weg maar in de slaapkamer hebben er ze een enorme bende van gemaakt.
  vrijdag 25 april 2008 @ 19:06:32 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58308281
Ow wat erg Bubsel... verschrikkelijk, weg vertouwen, of niet?
pi_58308617
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 18:05 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ja, maar dat komt vooral doordat ik sowieso erg weinig trek heb in ongezonde dingen. Als ik ze als eens eet, heb ik na een paar happen alweer genoeg ervan. Snacktrek eindigt bij bij nu met het eten van fruit, salades en waterijsjes.

Welkom Skaai en veel succes.

Een Wii lijkt me ook nog steeds tof. Eigenlijk wil ik er voordat ik met verlof ga wel eentje kopen. Zijn ze nog steeds zo schaars trouwens? Want dan mag ik wel eens op zoek gaan.
bij de wii ligt het eraan, ik raad de klanten nog steeds aan om naast bij ons ook bij andere winkels erop in te schrijven, zodat je er een krijgt zodra ook maar een winkel ze heeft.

jeetje bubsel, dat is wel heel erg balen, dan heb je eigenlijk al een 'slechte' dag door opnames in het ziekenhuis en dan ook nog inbreken in je huis.
pi_58308792
omg, jij hebt ook echt alle pech van de wereld Bubseltje
Hoe voel je je lichamelijk?

dikke zoen in ieder geval
  vrijdag 25 april 2008 @ 19:55:59 #141
4177 Jojogirl
pi_58308929
Pff Bubseltje, het zit je ook absoluut niet mee hè?
Veel sterkte
  vrijdag 25 april 2008 @ 20:01:05 #142
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58308985
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 19:45 schreef octopussy het volgende:
omg, jij hebt ook echt alle pech van de wereld Bubseltje
Hoe voel je je lichamelijk?

dikke zoen in ieder geval
Ik voel me nogal slapjes een paar dagen niet of nauwelijks eten. Ik moet snel weer op controle komen omdat het niet normaal is natuurlijk.

Tja het is wel erg toevallig dus ik ga ook niet meer ergens zetten wanneer ik weg ben.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 april 2008 @ 20:17:39 #143
13151 crew  Rewimo
pi_58309217
Lijkt me verstandig, bubsel, wat naar joh
  † In Memoriam † vrijdag 25 april 2008 @ 21:41:28 #144
43556 miss_dynastie
pi_58310373
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:14 schreef Muck het volgende:

[..]

bij ons staat ie absoluut niet te verstoffen
Hier ook niet, al wordt ie de ene keer wel meer gebruikt dan de andere keer, maar da's volgens mij wel logisch.

Sterkte bubsel!
pi_58311208
De Wii fit leek me ook wel leuk. Ik ben een ongedisciplineerde zoutzak, ik heb echt iets of iemand nodig die me vertelt wat ik nu weer moet doen. Ik ben niet onwillig, maar na drie oefeningen kan ik zelf nooit meer bedenken wat ik ook alweer moet doen en als niemand tegen me zegt hoe vaak ik iets moet doen, dan stop ik gewoon als ik geen zin meer heb Alleen op zich vind ik de Wii verder totaal niet boeiend en je gaat zo'n ding ook niet aanschaffen voor 1 'spel'. M'n vriend wil ook geen Wii, die wil een PS3 (voordelig!). Maar goed, voorlopig hebben we toch geen geld

Trouwens, ff een site promoten: leefjedoel.nl vind ik zelf een leuke site, daar kun je zelf je doelen invullen en je vorderingen bijhouden. Het is alleen nog zo stil! Voor de duidelijkheid, het is niet mijn site en het kost niks hoor, dus ik hoop niet dat iemand dit als spam ziet
pi_58311211
Bubsel, het zit je ook niet mee zeg! Sterkte
  zaterdag 26 april 2008 @ 00:12:36 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_58313320
Parijs ik kom er aan!
ik heb van een voile Xenosgordijn en een haarband een sluier gemaakt en van een bos plastic Xenosrozen en voile en blauw lint een bruidsboeket, loopt ze toch nog een beetje voor aap zonder dat het smaakloos wordt. Totale investering: 10 euro
Duimen jullie even dat ik ook in PArijs aankom? Tnx
disclaimer
  zaterdag 26 april 2008 @ 07:54:25 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_58316125
Had ik al verteld dat SOnja Bakker gisteren ook in Utrecht was

Ik heb haar hartelijk uit staan lachen in de Miss_Etam

Bubsel, wat een verschrikkelijke kutzooi. En ook echt ongelooflijk dat er mensen zijn die dat soort dingen doen (Je hoort inderdaad wel eens van mensen die de overlijdensadvertenties langsgaan enzo )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58316197
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 07:54 schreef Troel het volgende:
Had ik al verteld dat SOnja Bakker gisteren ook in Utrecht was

Ik heb haar hartelijk uit staan lachen in de Miss_Etam

Bubsel, wat een verschrikkelijke kutzooi. En ook echt ongelooflijk dat er mensen zijn die dat soort dingen doen (Je hoort inderdaad wel eens van mensen die de overlijdensadvertenties langsgaan enzo )
troel dan mag je nog harder gaan lachen, volgens mijn schoonmams was ze gisteren bij de miss etam in rotterdam om handtekeningen uit te delen. je raad nooit hoeveel mensen erop af kwamen....

juist ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 april 2008 @ 08:49:17 #150
13151 crew  Rewimo
pi_58316284
Wie wil er nou een handtekening van haar?

Leuk dagje voor de boeg hier Eerst moet Christan voetballen, daarna gaan we naar Den Haag naar een oude (letterlijk, ze is 81) vriendin van ons om haar verjaardag te vieren. En gezellig samen uit eten ergens aan het strand
pi_58316305
goeiemorgen..
  Licht Ontvlambaar zaterdag 26 april 2008 @ 12:23:05 #152
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58318470
zon

We zijn al op de fiets naar de stad geweest. Dadelijk in de tuin werkem
  † In Memoriam † zaterdag 26 april 2008 @ 12:32:15 #153
43556 miss_dynastie
pi_58318617
Even over de Wii-fit: errug leuk
Heb gisteravond allerlei dingen uitgeprobeerd, zitten erg leuke oefeningen tussen. En vanochtend weer dertien minuten gestept en twee minuten gehoepeld ( ), vooral het publiek bij het steppen is heeeeel enthousiast
  zondag 27 april 2008 @ 11:40:53 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58335811
Rustig hier...
Hopenlijk vanmiddag zwemmen, daar heb ik wel weer eens zin in.

Met de kilo's gaat het goed, gek genoeg, ahoewel is sport wel vrij veel. Maar ik eet ook nog te veel, nou ja, er zin een dalende lijn in. Mijn riem kan ik al 3 gaatjes strakker
pi_58335930
Heerlijk weertje

Mij zul je nu niet veel zien op fok!. Hier geniet ik van.

Goede morgen trouwens
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 27 april 2008 @ 12:01:34 #156
13151 crew  Rewimo
pi_58336113
Wij gaan rommelmarkten. Prachtig weer hier
pi_58336617
hier ook mooi weer maar blijf toch binnen, moet dozen gaan pakken

gisteren hebben we veel winkels afgelopen. we hebben een tv, droger, vaatwasser en vriezer uitgezocht, ook de vloerbedekking is uitgezocht en is al een aanbetaling op gedaan, en dan natuurlijk de bouwmarkten en schoonmaakspullen die gehaald moesten worden.
  zondag 27 april 2008 @ 12:40:27 #158
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58336760
goedemiddag
wie doet er nog ff met me mee

ik heb een gezond gewicht

op naar doel nr 2, onder de 80 kg

(vanmorgen dus 85,3)

ow ja, vandaag wel pannenkoeken eten oma is 80 en gaan naar de pannenkoekenboerderij lekker hoor....

(bewust gisteravond geen extra's gegeten..)
  Licht Ontvlambaar zondag 27 april 2008 @ 12:55:11 #159
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58337031
Beessie

Hier gaat het lekker, heel actief bezig in huis en tuin. Wel gisteren gaan uiteten, maar met vissoep en kabeljauw op spinazie (heerlijk!) en cappucino toe netjes gehouden. Alleen de wijn Vanmiddag communiefeest, met buffet... ben eens benieuwd.
pi_58337032
Beessie-Jen gefeliciteerd!

Ik ga zo ook het balkon maar eens op
pi_58337155
Goed zo Beessie-Jen

ik ga hopelijk vandaag nog even een eindje skaten, ik heb grotendeels nieuwe lagers, dus ik vlieg er straks weer vandoor.. Maar nu eerst nog even voorbereiden voor de training(dus mijn aantekeningen van vorige keer verbeteren) en F1 kijken..
  zondag 27 april 2008 @ 13:24:53 #162
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58337553
Beessie wat goed!!

Hier zijn we druk met wassen en bonnetjes en dozen zoeken we hebben bijna alles behalve de bon van onze trouwringen. Daar ga ik morgen even voor bellen.
  zondag 27 april 2008 @ 14:44:00 #163
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58339100
Zwemmen ging niet door maar F1 is best spannend

Beessie

[ Bericht 42% gewijzigd door uniekhoorn op 27-04-2008 15:46:45 ]
  zondag 27 april 2008 @ 16:34:23 #164
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58341006
Hallo allemaal! Zo te lezen gaat het allemaal wel redelijk goed met iedereen.
Wat vreselijk naar Bubsel! Je hebt volgens mij behoorlijk wat pech... Hoe gaat het nu?
En wat lekker Beessie!
Hier is het nog steeds druk, vandaar de lange stiltes... Hoop het nu weer wat rustiger te krijgen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_58342397
Vanochtend ontbeten met wentelteefjes, lekker slank maar wel heel lekker! Verder niks gegeten of gedronken. Eerlijkgezegd is er ook geen flikker in huis en ik moet toch gaan koken zo... Dus dat wordt creatief zijn. Nou ja, ik heb eigenlijk genoeg in huis, maar niets vers en dan heb ik nooit zin om te koken. Ik houd niet van blikvoer met diepvriesspul.

Ik heb wel een grote korianderplant staan op het moment. En 14 basilicumscheuten, drie sprietjes Chinese bieslook, een paprikakiem en een hele bak met nog hele kleine slaplantjes, een kruisbessenstruik, blauwe bessenstruik, vijgenplant en olijfboom, maar dat schiet niet op. Het enige wat ik kan oogsten van balkon zijn twee radijzen, daar kan ik niks van maken geloof ik.
pi_58342684
Wentelteefjes zijn volgens mij niet ongezonder dan een broodje met ei hoor
En wel erg lekker!
Kan ik ook wel eens weer maken! (wij aten ze vroeger wel eens als warme maaltijd )
  zondag 27 april 2008 @ 18:00:25 #167
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58342730
quote:
Op zondag 27 april 2008 17:58 schreef freecell het volgende:
Wentelteefjes zijn volgens mij niet ongezonder dan een broodje met ei hoor
En wel erg lekker!
Kan ik ook wel eens weer maken! (wij aten ze vroeger wel eens als warme maaltijd )
Ik weet niet hoe jij wentelteefjes maakt, maar bij mij gaat daar toch echt een bak suiker in.
Heb ze ook al in geen jaaaaaren gemaakt... maar nu heb ik er dus spontaan trek in.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 27 april 2008 @ 18:00:46 #168
13151 crew  Rewimo
pi_58342735
Wij hebben vandaag Christans verjaarscadeau opgebouwd: de trampoline

Ik ga hem straks zelf eens even proberen
  zondag 27 april 2008 @ 18:04:34 #169
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58342805
quote:
Op zondag 27 april 2008 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:

Wat vreselijk naar Bubsel! Je hebt volgens mij behoorlijk wat pech... Hoe gaat het nu?
Met het eten gaat het hetzelfde en dat is een goed teken want normaal bij hevige emotie en stress blokkeerde mijn maag nog meer. En nu dus niet dus het zit niet tussen mijn oren .

Morgen bel ik de diëtiste even voor mijn drinkvoeding.

En voor de rest flink kwaad dat ze het lef hebben gehad om aan je spullen te zitten. Morgen alleen thuis lijkt me nu wel een beetje eng
pi_58342821
quote:
Op zondag 27 april 2008 18:00 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij wentelteefjes maakt, maar bij mij gaat daar toch echt een bak suiker in.
Heb ze ook al in geen jaaaaaren gemaakt... maar nu heb ik er dus spontaan trek in.
Eh ja, inderdaad, 60 gram suiker op 8 wentelteefjes.

Maar goed, ik had een excuus hoor. Ik moest wel, want ik had nog oud witbrood en ik probeer minder eten weg te gooien.
  zondag 27 april 2008 @ 18:06:48 #171
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58342836
quote:
Op zondag 27 april 2008 18:05 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Eh ja, inderdaad, 60 gram suiker op 8 wentelteefjes.

Maar goed, ik had een excuus hoor. Ik moest wel, want ik had nog oud witbrood en ik probeer minder eten weg te gooien.
Zolang je zoiets niet regelmatig eet is er niets aan de hand. Zo nu en dan kan best en dan moet je er vooral enorm van genieten.
***Levi was here***
pi_58342933
Ik doe er geen suiker door?
Wel overheen trouwens als ze klaar zijn Dus dan heb je inderdaad alsnog de suiker.
  zondag 27 april 2008 @ 19:33:27 #173
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_58344527
Hoi,
heeft iemand hier ervaring met het drukke-dames-dieet?
Ik las dat het een soort van atkins was maar dan aangepast ofzo?
In ieder geval low-carb.

Ik ben benieuwd naar ervaringen
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_58344666
Ik heb er wel eens van gehoord, maar verder weet ik er ook weinig van maedel..

Wij zijn vanmiddag nog een flink stuk wezen skaten, en tijdens een rustpauze ben ik gevraagd , nu met ringen erbij...
pi_58345354
Gefeliciteerd!

Nou, het eten is geworden: wilde rijst van AH met Griekse boterbonen in tomatensaus (uit blik) en lamsmerguez.
  zondag 27 april 2008 @ 20:22:38 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58345536
teigan!!! wat lief!!
pi_58347077
gefeliciteerd teigan
  zondag 27 april 2008 @ 22:46:32 #178
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58348588
Gefeliciteerd Teigan, wat leuk!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_58349078
Teigan, nu officieel gefeliciteerd
  zondag 27 april 2008 @ 23:14:38 #180
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58349224
quote:
Op zondag 27 april 2008 19:33 schreef maedel het volgende:
Hoi,
heeft iemand hier ervaring met het drukke-dames-dieet?
Ik las dat het een soort van atkins was maar dan aangepast ofzo?
In ieder geval low-carb.

Ik ben benieuwd naar ervaringen
Heb ooit het boek gelezen en dit was mijn mening:
quote:
Het drukke damesdieet - India Knight & Neris Thomas

Het boek van 2 dames die gezamelijk 64 kilo afvielen en die vooral realistisch zijn.
Het dieet zelf heeft flink wat weg van South Beach en Atkins, het is eiwitrijk en koolhydraat arm. Maar afijn, het boek gaat niet alleen over afvallen, het gaat ook om je goed in je lijf te voelen. Ze definieren vooraf dan ook per persoon 10 doelen die ze willen halen. Doelen als de trouwring weer passen, hoge hakken kunnen dragen zonder bang te zijn dat ze breken, armbanden kopen die om de polsen heen passen, fit zijn, sexy gevonden worden door echtgenooot en natuurlijk er fantastisch uitzien.
Het is een boek geschreven met veel humor en zelfspot. Leuk aan het boek vind ik dat ze ps beginnen met het dieet op bladzijde 65 ofzo. Eerst vertellen ze wat over hun dieetgeschiedenis, waarom ze te veel eten (omdat we gelukkig zijn, omdat we ons vervelen, omdat het een gewoonte is, omdat we toch al dik zijn etc), hoe je aardiger kunt zijn voor je zelf (koop een bos bloemen, neem een bad, ga een stuk wandelen, kijk een leuke film). En ze gaan in op het meer waardering krijgen voor jezelf.

Het dieet bestaat uit 3 fases en in de eerste fase beschrijven ze ook dagelijks hoe ze zichzelf voelden. Verder gaan ze uit van bepaalde dingen die je wel en niet mag eten. In fase 3 mag je bijvoorbeeld wel worteltjes, maar dan eens per 2 weken. En hetzelfde geldt zo ongeveer voor appels.

Nouja, de opzet van het boek is leuk, de haalbaarheid *worth*van het dieet iets minder.
Ik voorzie alweer slepen met bakjes en het is weer typisch zo'n dieet wat niet goed te doen is voor de werkenden onder ons. En ik wil gewoon mijn boterham tussen de middag!
Teigan, gefeliciteerd!
pi_58349255
Ik lees even niet echt iets terug, maar zie in ieder geval het aanzoek van teigan!! Heel erg gefeliciteerd jullie beiden Vind je de ringen mooi? Of had je helpen uitzoeken?

Allemaal de groetjes van YPPY, ze komt eventjes niet online omdat ze helemaal over zijn en nog geen internetverbinding hebben. Ze genoten al wel van het heerlijke zonnetje in hun tuintje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58350050
Gefeliciteerd Teigan !!
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  maandag 28 april 2008 @ 06:07:06 #183
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58352439
Teigan gefeliciteerd
  maandag 28 april 2008 @ 07:27:22 #184
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_58352554
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:14 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Heb ooit het boek gelezen en dit was mijn mening:

Bedankt voor je review
Vooral de laatste zin maakt me denken dat ik toch iets anders moet zoeken...
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_58352591
De ringen hadden we samen uitgezocht, en zijn heel mooi

alleen wilde mij dus nog echt vragen, dus ik wist ook niet wanneer de ringen klaar waren.. Hij was dus al een paar weken bezig met het zoeken van het juiste moment..
  maandag 28 april 2008 @ 08:26:06 #186
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58352871
quote:
Op maandag 28 april 2008 07:36 schreef teigan het volgende:

alleen wilde mij dus nog echt vragen, dus ik wist ook niet wanneer de ringen klaar waren.. Hij was dus al een paar weken bezig met het zoeken van het juiste moment..
Zo lief
Gefeliciteerd Teigan!
Welkom in het clubje van aanstaande bruiden... ...al ben ik daar natuurlijk na aanstaande zaterdag zelf geen lid meer van.
***Levi was here***
pi_58352928
quote:
Op zondag 27 april 2008 19:40 schreef teigan het volgende:
Ik heb er wel eens van gehoord, maar verder weet ik er ook weinig van maedel..

Wij zijn vanmiddag nog een flink stuk wezen skaten, en tijdens een rustpauze ben ik gevraagd , nu met ringen erbij...
wow

gefeliciteerd
Doei.
pi_58352936
word er bijna jaloers van.. al die trouwende mensen
Doei.
  maandag 28 april 2008 @ 08:41:25 #189
4177 Jojogirl
pi_58352990
Gefeliciteerd teigan
pi_58353036
quote:
Op maandag 28 april 2008 08:26 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zo lief
Gefeliciteerd Teigan!
Welkom in het clubje van aanstaande bruiden... ...al ben ik daar natuurlijk na aanstaande zaterdag zelf geen lid meer van.
nee, dan ben je een oude bruidstaart
Doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 april 2008 @ 09:05:38 #191
13151 crew  Rewimo
pi_58353269
teigan, gefeliciteerd Wat gaaf!
  maandag 28 april 2008 @ 09:07:01 #192
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58353286
quote:
Op maandag 28 april 2008 08:48 schreef Faithy het volgende:

[..]

nee, dan ben je een oude bruidstaart
Ben heul geen ouwe taart. Ben nog best vers!
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar maandag 28 april 2008 @ 09:14:37 #193
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58353380
quote:
Op maandag 28 april 2008 07:36 schreef teigan het volgende:

Lief!

Lekker weekend achter de rug, veel gewerkt in tuin en huis. Maar ook lekker uiteten geweest en naar een feestje gisteren.
  maandag 28 april 2008 @ 09:18:04 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_58353420
gefeliciteerd teigan

ik ben rood
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 april 2008 @ 09:18:24 #195
13151 crew  Rewimo
pi_58353424
Joepie, krijg net bericht dat ik twee kaartjes krijg voor Nederland-Wales op 1 juni. Ga ik lekker met Christan heen qltel houdt niet van voetbal
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 april 2008 @ 09:19:01 #196
13151 crew  Rewimo
pi_58353432
quote:
Op maandag 28 april 2008 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben rood
Je lijkt nu meer op je avatar?
  maandag 28 april 2008 @ 09:21:34 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_58353457
quote:
Op maandag 28 april 2008 09:19 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Je lijkt nu meer op je avatar?
Nee, ik ben meer rood op de plekken waar hij wit is
Verraderlijke voorjaarszon
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 april 2008 @ 09:22:45 #198
13151 crew  Rewimo
pi_58353474
Gelukkig regent het nu
  maandag 28 april 2008 @ 09:30:09 #199
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58353586
quote:
Op maandag 28 april 2008 09:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, ik ben meer rood op de plekken waar hij wit is
Verraderlijke voorjaarszon
Parijs in het voorjaar.
V. is gisteren ook verbrand, we hebben 2 uur gefietst en toen was hij rood. Ik heb dat gelukkig nooit zo snel.
***Levi was here***
  maandag 28 april 2008 @ 09:30:52 #200
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58353595
quote:
Op maandag 28 april 2008 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Gelukkig regent het nu
Nog gelukkiger wordt het van het weekend weer mooi weer.
***Levi was here***
pi_58353602
regen

het was zulk lekker weer
ik ben ook verbrand alleen mn gezicht, de rest zat in mn motorpak
Doei.
  maandag 28 april 2008 @ 09:48:43 #202
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_58353827
Teigan, van harte!

En Yp, jij ook met je nieuwe huis

Maandag, weegdag was niet om blij van de worden, vandaag. Maar eigenlijk had ik dat al een beetje verwacht, na drie weken hard afvallen, pms'sen, en twee etentjes. En m'n broeken zitten aanmerkelijk prettiger (de eerste die ik niet meer aankan omdat ik anders goede kans heb in m'n onderbroek te staan heeft zich al aangediend), dus het zal wel goedkomen. Het is alleen zo frustrerend.....
pi_58353916
Teigan, wat lief Gefeliciteerd.

En ik baal dus van dit weer
  maandag 28 april 2008 @ 10:08:11 #204
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58354138
2 Jaar geleden was het ook mooi weer op 3 mei

En nu heb ik dus onze ringen niet meer . Morgen bellen of ze nog een kopie hebben van de factuur. Die kan ik helaas niet vinden. Ze staan nog wel op hun site een heel stuk duurder dan dat wij ze gekocht hadden
pi_58354187
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:08 schreef -Bubseltje- het volgende:

En nu heb ik dus onze ringen niet meer . Morgen bellen of ze nog een kopie hebben van de factuur. Die kan ik helaas niet vinden. Ze staan nog wel op hun site een heel stuk duurder dan dat wij ze gekocht hadden
Dat is echt heel erg balen zeg
Droegen jullie ze dan niet?
  maandag 28 april 2008 @ 10:10:50 #206
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58354196
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:08 schreef -Bubseltje- het volgende:

Wat een ellende, zeg. Onvoorstelbaar dat mensen zoiets doen... zomaar in andermans spullen gaan wroeten en de boel jatten.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar maandag 28 april 2008 @ 10:14:47 #207
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58354270
Kut is dat Bubsel...
  maandag 28 april 2008 @ 10:15:49 #208
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58354288
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:10 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is echt heel erg balen zeg
Droegen jullie ze dan niet?
Ik ben 40 kg en hij 30 kg afgevallen sinds die tijd dus ze pasten niet meer. En was er dus ook niet aan toe gekomen om er een ketting te kopen of om te kijken of ze kleiner gemaakt konden worden.
pi_58354299
Teigan: wat leuk dat ie je zo gevraagd heeft !

Bubsel, wat een gedoe zeg . Sterkte met dit alles
  maandag 28 april 2008 @ 11:01:47 #210
4177 Jojogirl
pi_58355197
Wat zonde dat ze die ook hebben meegenomen Bubsel

Hier viel het wegen ook tegen vanochtend: ineens zowat 2 kilo zwaarder. Maar volgensmij ben ik ook weer lekker verstopt, dus ik hecht er maar even niet teveel waarde aan.
  maandag 28 april 2008 @ 11:01:59 #211
112545 Muck
pi_58355201
oh teigan wat lief zeg
gefeliciteerd!
  maandag 28 april 2008 @ 11:15:57 #212
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58355530
Ik woog vanmorgen 89.0
Krijg mijn eetpatroon gewoon niet op de rails op het moment.
Heb wel met V. afgesproken dat ik na de bruiloft enzo er weer serieus tegenaan wil. En dat hij dan ook maar mee moet doen. Nu koopt hij steeds koekjes enzo en zit te piepen als er een keer geen koekjes in huis zijn. Dus: 13 mei start ik weer. Ik wil dan nog 6-10kg kwijt. Wil iig lichter worden dan toen ik V. leerde kennen (woog toen 84.5) en liefst wil ik 7.,. op de weegschaal zien.
***Levi was here***
  maandag 28 april 2008 @ 11:19:35 #213
4177 Jojogirl
pi_58355633
Wordt ook gezellig zwanger Levi, met een beetje mazzel ben ja dan te moe of te misselijk om te eten
  maandag 28 april 2008 @ 11:22:43 #214
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58355721
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:19 schreef Jojogirl het volgende:
Wordt ook gezellig zwanger Levi, met een beetje mazzel ben ja dan te moe of te misselijk om te eten
En volgens Troel word je er nog slank van ook.
Maar ik wil nog geen baby en dat is wel inherent aan zwanger zijn, dat je er babies van krijgt.
***Levi was here***
  maandag 28 april 2008 @ 11:24:36 #215
112545 Muck
pi_58355781
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:22 schreef Levitation het volgende:

[..]

En volgens Troel word je er nog slank van ook.
Maar ik wil nog geen baby en dat is wel inherent aan zwanger zijn, dat je er babies van krijgt.
oh gets....
* Muck zwanger worden maar weer van lijstje schrapt
  maandag 28 april 2008 @ 11:27:28 #216
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58355871
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:24 schreef Muck het volgende:

[..]

oh gets....
* Muck zwanger worden maar weer van lijstje schrapt

Gisteren hoorde ik een kindje huilen bij ons in de staat en toen dacht ik ook weer: "Ik wil er misschien ooit wel een, maar dan wel een met een uit-knop." Ik zou zo'n onaardige moeder zijn.
***Levi was here***
  maandag 28 april 2008 @ 11:29:00 #217
4177 Jojogirl
pi_58355905
*moeder-modus* Als het je eigen kind is, is dat wel anders
  maandag 28 april 2008 @ 11:30:52 #218
112545 Muck
pi_58355941
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

Gisteren hoorde ik een kindje huilen bij ons in de staat en toen dacht ik ook weer: "Ik wil er misschien ooit wel een, maar dan wel een met een uit-knop." Ik zou zo'n onaardige moeder zijn.
ik ben zo'n verschrikkelijke chaoot he.... ik zou serieus mijn kinderen in de ballenbak bij Ikea laten zitten ofzo
  maandag 28 april 2008 @ 11:31:36 #219
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58355956
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:29 schreef Jojogirl het volgende:
Dat schijnt, ja... maar ik kan me er eigenlijk nog niets bij voorstellen.
Gisteren was er op Zembla ook weer iets over dat vrouwen te laat aan kinderen beginnen... maar ik wil écht gewoon nog niet. Wil nog zoveel doen... zoveel zien... met een kind is dat gewoon moeilijker. En ik ben ook al bijna 30... dus straks ben ik ook zo'n oude moeder. Maar ik voel me nog zo jong.
*moppert nog even verder*
***Levi was here***
  maandag 28 april 2008 @ 11:31:59 #220
112545 Muck
pi_58355966
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:29 schreef Jojogirl het volgende:
ja, dan stinkt babypoep minder en zijn kotsvlekken fijn

aldus mijn vriendin die er op haar 19e al 2 had
  maandag 28 april 2008 @ 11:32:50 #221
112545 Muck
pi_58355986
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:31 schreef Levitation het volgende:

[..]

Gisteren was er op Zembla ook weer iets over dat vrouwen te laat aan kinderen beginnen... maar ik wil écht gewoon nog niet. Wil nog zoveel doen... zoveel zien... met een kind is dat gewoon moeilijker. En ik ben ook al bijna 30... dus straks ben ik ook zo'n oude moeder. Maar ik voel me nog zo jong.
ik ben 22, maar ik zie mezelf de komende 10 jaar écht niet met kinderen
  maandag 28 april 2008 @ 11:32:53 #222
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58355988
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:30 schreef Muck het volgende:

[..]

ik ben zo'n verschrikkelijke chaoot he.... ik zou serieus mijn kinderen in de ballenbak bij Ikea laten zitten ofzo

Dat heb ik wel eens gedroomd... ik had "opeens" een baby en die raakte ik steeds kwijt. Was constant in paniek in die droom. Vond de baby ook op de meest vreemde plekken terug, in de koelkast, in de schuur...
***Levi was here***
  maandag 28 april 2008 @ 11:35:01 #223
112545 Muck
pi_58356040
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:32 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat heb ik wel eens gedroomd... ik had "opeens" een baby en die raakte ik steeds kwijt. Was constant in paniek in die droom. Vond de baby ook op de meest vreemde plekken terug, in de koelkast, in de schuur...

dat zie ik maar zo gebeuren

oh god, stel je voor dat het kind op mij lijkt permanent verdwaald, kapotte knieën, spoorloze broodtrommels....
  maandag 28 april 2008 @ 11:36:34 #224
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58356080
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:35 schreef Muck het volgende:

[..]

oh god, stel je voor dat het kind op mij lijkt permanent verdwaald, kapotte knieën, spoorloze broodtrommels....
Voeg daar: constant met alles bemoeien, in de weg staan, veel te enthousiast en lomp zijn waardoor alles stuk gaat en extreem koppig aan toe en je hebt een baby-Levi.
***Levi was here***
  † In Memoriam † maandag 28 april 2008 @ 11:37:09 #225
43556 miss_dynastie
pi_58356092
quote:
Wil nog zoveel doen... zoveel zien... met een kind is dat gewoon moeilijker. En ik ben ook al bijna 30... dus straks ben ik ook zo'n oude moeder. Maar ik voel me nog zo jong.
Oh zo herkenbaar. En dan te bedenken dat ik een paar jaar geleden niks liever wilde dan nu NU NUUUUU kinderen. Kan me er nauwelijks meer iets bij voorstellen

edit: al ben ik nog geen dertig dus he, maar ik heb die jaren al wel zo'n beetje volgepland
pi_58356115
quote:

[..]

Had het ook gezien!
Volgens mij is dat echt niet haalbaar in de nederlandse situatie... Tijdens je studeren kinderen, stel je voor! Dat is toch wel de leeftijd waarop het gewenst zou zijn te beginnen...
Moet er ook echt niet aan denken. Op dit moment uberhaupt niet, maar je hormonen schijnen richting de 30 iets meer te gaan rammelen
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 28 april 2008 @ 11:39:52 #227
112545 Muck
pi_58356148
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:36 schreef Levitation het volgende:

[..]

Voeg daar: constant met alles bemoeien, in de weg staan, veel te enthousiast en lomp zijn waardoor alles stuk gaat en extreem koppig aan toe en je hebt een baby-Levi.
oh god, levi, ik ben zó blij dat het biologisch onmogelijk is om een kind met jou te maken
  Licht Ontvlambaar maandag 28 april 2008 @ 11:42:20 #228
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58356201
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:36 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hee... zo eentje heb ik er rondlopen Wel een schatje voor de rest hoor
  † In Memoriam † maandag 28 april 2008 @ 11:43:26 #229
43556 miss_dynastie
pi_58356221
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Had het ook gezien!
Volgens mij is dat echt niet haalbaar in de nederlandse situatie... Tijdens je studeren kinderen, stel je voor! Dat is toch wel de leeftijd waarop het gewenst zou zijn te beginnen...
Moet er ook echt niet aan denken. Op dit moment uberhaupt niet, maar je hormonen schijnen richting de 30 iets meer te gaan rammelen
Een lerares (dus: afgestudeerd) was ook helemaal lyrisch over 'je kunt best zwanger worden tijdens je studie', want je hebt relatief weinig contacturen bij mijn studie. Klopt. En relatief weinig geld ook, als student. Had ze even niet bij nagedacht
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 april 2008 @ 11:45:23 #230
13151 crew  Rewimo
pi_58356268
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:35 schreef Muck het volgende:

Heej... heb ik die van jou soms?
  maandag 28 april 2008 @ 11:46:13 #231
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58356299
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Had het ook gezien!
Ik heb het maar deels gezien, ik viel in slaap. Maar ik stoorde me wel een beetje aan de opmerking dat vrouwen door hun omgeving beïnvloed worden en daardoor laat aan kinderen beginnen. Ik heb vriendinnen die allang kinderen hebben en ik heb vriendinnen zonder kinderen. Heb niet de indruk dat ik me daardoor laat beïnvloeden. Ben er zelf gewoon nog niet "klaar" voor. Lijkt me ook geen wenselijke situatie om vrouwen kinderen op te dringen als ze daar nog niet naar verlangen? Er zijn al zoveel ongelukkige kindertjes. Als ik kies voor kinderen, wil ik dat met mijn hart doen, niet omdat het maatschappelijk wenselijk is.
***Levi was here***
  maandag 28 april 2008 @ 11:49:15 #232
112545 Muck
pi_58356386
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:45 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Heej... heb ik die van jou soms?

ik zal het zo even aan mijn kerel melden
"schat, ons kind schijnt in Duitsland te lopen!"
pi_58356409
Een vriendin van mij is nu ook zwanger tijdens haar studie, maar haar man werkt gewoon en heeft een hele goede baan. in dat soort situaties kan het weer makkelijk

Maar normaal gesproken... Ik ben nu net klaar met mijn studie, maar een jaar geleden was echt niet handig geweest hoor! Afstuderen en dergelijke, daar ben je best wel veel en intensief mee bezig.
pi_58357219
Ik heb begrepen dat je er best veel geregeld kan worden als je als studente een kind krijgt. Veel subsidies voor opvang en vanuit school/uni ook vaak wel regelingen. Ik ken trouwens een meisje met een 3 jarig kind, vorig jaar afgestudeerd. Van haar heb ik begrepen dat het best te doen is.

Ik heb mezelf wel altijd voorgehouden dat ik het best genant zou vinden om met een enorme toeter rond te lopen tussen de typische ict jongens.
  maandag 28 april 2008 @ 14:54:47 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58359789
Hoi..
Evy 5 wilde niet, veel te klam buiten... 20 minuten hardgelopen, 40 min. gewandeld en 30 min. gefietst, dat is alweer gedaan.
Kinderen... ik weet 1 ding zeker, ik wil geen kinderen, mijn man ook niet, die kan dan ook niet meer verwekken
  maandag 28 april 2008 @ 16:21:28 #236
4177 Jojogirl
pi_58361365
Ik zou er toen ik 22 was (en afstudeerde) niet aan hebben moeten denken om een kind te krijgen. Bgeon toen net te wennen aan het idee dat we samen gingen wonen
Pas toen ik 26 was ofzo kwam het idee bij me op. Wel doordat er allerlei mensen in onze omgeving ineens zwanger waren.
Maar je merkt wel dat iedereen er steeds later aan begint. Vorige keer (bij Finn) voelde ik me soms echt heel jong in vergelijking met de meeste andere zwangere vrouwen als we een bijeenkomst van de kraamzorg, thuiszorg o.id. hadden. Misschien trekken die dingen een bepaalde doelgroep, maar ik vond het wel bizar om met m'n 27 jaar duidelijk één van de jongsten te zijn.
  maandag 28 april 2008 @ 17:27:22 #237
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58362534
@ Teigan wat lieffff en natuurlijk gefeliciteerd!

@ Levi... vervelend dat het afvallen je nu even niet lukt... soms lukt het gewoon even niet om dat knopje om te zetten. *knuf* en kijk idd maar lekker na je bruiloft weer verder

verder weinig te melden... moet van8 weer de nachtdienst, de 1e van 4 nachten en heb nog helemaal geen zin eigenlijk .....
ga zo maar eens ff eten, want moet straks ook nog trainen...
maaltijdsalade met geitenkaas en walnoten jammie
  † In Memoriam † maandag 28 april 2008 @ 20:00:04 #238
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_58365695
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:49 schreef freecell het volgende:
Een vriendin van mij is nu ook zwanger tijdens haar studie, maar haar man werkt gewoon en heeft een hele goede baan. in dat soort situaties kan het weer makkelijk
Idem bij een vriendin van mij. Ze kan haar studie voor 5 maanden stopzetten en planned nu alles zo dat ze niks hoeft in te halen. D'r vriend heeft ook een goed betaalde baan en werkt ook klokje rond. Ze krijgt vreselijk lang zwangerschapsverlof en mooi betaald ook nog.
Nu ik erover nadenk; ze doet de politieopleiding, dus stiekem betaal ik haar! .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_58368405
ff een dubbelpost over ons huisje (voor de mensen die het niet direct begrijpen.

al die goede berichten gehad, en dan vandaag een behoorlijk slechte.

de verkopende partij heeft de notaris niet betaald waardoor wij morgen niet officieel mogen passeren (zonder dat geld weigert de notaris, ook wel logisch en zo). morgen gaan we hem in ieder geval officieel in gebreke stellen, en heeft hij nog 8 dagen de tijd om dit rond te krijgen. ook zijn de makelaars onderling bezig dat wij wel gewoon morgen de sleutel krijgen en kunnen gaan klussen. daar horen we morgen pas weer over. gelukkig voor ons is de verkoopmakelaar ook behoorlijk pissed, want zij krijgt haar geld dan ook niet (of zoiets)

oftewel het was gewoon een baaldag!
pi_58368527
oh he gets!!!!!!!!!!!!

wat stom! ik hoop dat alles nog goed gaat komen morgen
Ja doei.
pi_58373885
wat balen Gothic-blackie, hopen dat het snel opgelost is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 april 2008 @ 08:53:56 #242
13151 crew  Rewimo
pi_58374547
He bah GB, daar zit je echt niet op te wachten, op zulke complicaties
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 april 2008 @ 09:23:14 #243
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58374921
Succes en sterkte vandaag GB Ik duim dat alles op z'n pootjes terechtkomt!
pi_58375131
Irritant zeg GB. Jullie hadden het huis toch gekocht van de woningbouw? Dat maakt het nog wat vager zeg maar.
pi_58375216
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:36 schreef Liejannuh het volgende:
Irritant zeg GB. Jullie hadden het huis toch gekocht van de woningbouw? Dat maakt het nog wat vager zeg maar.
euhm niet helemaal, we hebben het huis gekocht van een particulier maar er zit wel een recht op voor de woningbouw dat bij verkoop hun eerste keus zijn, voor als er woningnood komt in rotterdam.

ik heb gelukkig nog best goed kunnen slapen (ben normaal een ongelovelijke stresskip) dankzij een heel lief vriendje. we zijn in ieder geval met zn allen hier aan het duimen dat we in ieder geval de sleutel krijgen, en dan gooien we er meteen andere sloten op en zo.
pi_58375281
Jemig GB,wat een toestand. Net nu je zo dichtbij bent! Ik duim voor je hoor
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:10:10 #247
4177 Jojogirl
pi_58375602
Pff GB, zo last minute toch nog een kink in de kabel, echt balen. Hopelijk krijgen jullie gewoon de sleutel en komt het helemaal goed.
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:15:36 #248
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58375689
GB, wat een pech, zeg! Hopelijk komt het toch allemaal nog goed.
Stomme mensen, verheug je je zo op iets, laten ze het in het honderd lopen.
***Levi was here***
pi_58376613
een voordeel, door alle stress ben ik weer afgevallen. nu zit ik op 84,2 nog even en dan heb ik gezond gewicht.
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:15:41 #250
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58376745
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 11:09 schreef gothic-blackie het volgende:
een voordeel, door alle stress ben ik weer afgevallen. nu zit ik op 84,2 nog even en dan heb ik gezond gewicht.
Da's dan weer een geluk bij een ongeluk. Ik kom altijd juist aan van stress.
***Levi was here***
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:35:47 #251
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58377117
GB wat naar zeg hopelijk kan het allemaal nog snel geregeld worden

De schade-expert is langst geweest nu is het wachten op een bod dat is best spannend al gaat de man als de rest van Nederland een week op vakantie vanaf morgen dus dat duurt nog eventjes
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2008 @ 11:48:19 #252
43556 miss_dynastie
pi_58377348
GB, ik snap er geloof ik weinig van Je zou zeggen dat jullie betalen voor alles wat met het passeren te maken heeft en jullie geen slachtoffer mogen worden van andere openstaande vorderingen van de notaris op jullie wederpartij.... ik hoop dat het allemaal snel is opgelost
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 april 2008 @ 12:56:08 #253
13151 crew  Rewimo
pi_58378585
Als het goed is heb ik vanaf komende maandag een Wii Fit
  dinsdag 29 april 2008 @ 12:58:51 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_58378648
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 12:56 schreef Rewimo het volgende:
Als het goed is heb ik vanaf komende maandag een Wii Fit
Heb je Guitar Hero 3 al?

Dat is echt helemaal de bom * kramp uit vingers wrijft
disclaimer
pi_58379501
Wanneer is het Rewimoboerderij weekend?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 april 2008 @ 14:11:44 #256
13151 crew  Rewimo
pi_58380138
Ha, als je maar niet denkt dat je dan alleen maar mag Wii-en
pi_58380266
Is het zwembad al af dan?
pi_58380370
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:11 schreef Rewimo het volgende:
Ha, als je maar niet denkt dat je dan alleen maar mag Wii-en
Nee hoor, we gaan ook trampolinespringen

Enne, wat kut zeg, gothic blackie ik neem aan dat alles gewoon goed komt, maar het is wel even een flinke tegenvaller natuurlijk.

Ik val trouwens ook weer af
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 april 2008 @ 14:32:02 #259
13151 crew  Rewimo
pi_58380544
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:18 schreef octopussy het volgende:
Is het zwembad al af dan?
Nee, dat komen jullie dan toch graven?
pi_58380554
Da's wel heel erg goed voor de lijn maar even serieus, gaat dat nog door en zo ja wanneer dan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 april 2008 @ 14:37:29 #261
13151 crew  Rewimo
pi_58380658
Wat mij betreft wel We moeten maar eens kijken wanneer dat het beste uitkomt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 april 2008 @ 17:04:23 #262
13151 crew  Rewimo
pi_58383602
pi_58383664
Dank je wel, Rewimo
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:20:13 #264
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58383915
8 mensen, 8 verschillende mensen hebben me vandaag gezegd dat ze me zo af gevallen vonden.. De ene vond zelfs dat er niks meer af moest
Nou mag nog wel een kilootje of wat hoor
Gek he, dat ze het ineens zien, terwijl ik vorige week misschien een halve kilo zwaarder was.
pi_58384041
zo drukke dag gehad. om 12 uur de eindinspectie gehad, en toen een sleutelovereenkomst getekend. wat inhoud dat wij officieel de sleutel hebben maar niets mogen doen, onofficieel controleren ze daar nooit op en kunnen we tenminste gaan klussen. verder geven we hem nu tot 7 mei de tijd om het op te lossen en daarna gaat de 12.000 euro boete in (of zoiets).

daarna ff boodschapjes gedaan (moet toch drinken komen voor de klussers) en toen ging vriendje op weg naar ikea voor 2 matrassen en ging ik wat schoonmaken. helaas had ikea niets dus hebben we het samen ergens anders gehaald. nu ff terug in het oudelijk huisje voor het eten, en daarna weer op weg voor verdere schoonmaakwerkzaamheden (vooral de koelkast, die stinkt en staat schimmel in, dus thank god voor stoomreinigers)
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:33:29 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58384165
Wat een drukte gothic! succes!
pi_58384902
Fijn dat jullie nu wel de sleutels hebben, gothic blackie Succes met klussen!
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2008 @ 18:21:40 #268
43556 miss_dynastie
pi_58385020
Pfoe, GB, wat een dag, gelukkig hebben jullie wel de sleutels. Ikea heeft een voorraadmodule op de website staan he? Meestal is ie wel aardig accuraat
pi_58385429
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfoe, GB, wat een dag, gelukkig hebben jullie wel de sleutels. Ikea heeft een voorraadmodule op de website staan he? Meestal is ie wel aardig accuraat

i know, maar deze keer klopte het dus niet
Wij gaan nu in ieder geval een heel vies huis schoonmaken (alleenstaande man die volgens mij het woord stofzuiger en schoonmaak niet heeft gekend )

edit: en iedereen thanks voor het klussucces, ik kom denk ik 1 keer per dag wel ff buurten (moet ook soms ontspannen)
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2008 @ 18:55:17 #270
43556 miss_dynastie
pi_58385620
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:44 schreef gothic-blackie het volgende:
i know, maar deze keer klopte het dus niet
Ik dacht om de een of andere vage reden al zoiets toen ik het neerpende... ach, voor de meelezers dan
  dinsdag 29 april 2008 @ 19:52:16 #271
4177 Jojogirl
pi_58386663
Leuk Rewimo

Gefeliciteerd met de sleutels gb. Mooi dat jullie nu in elk geval kunnen beginnen.
Ik ben alleen wel erg benieuwd hoe het nu verder gaat aflopen.
pi_58389307
Rewimo, ik ben benieuwd hoe je de wii fit bevalt.

Ik heb weer twee dagen examentraining gehad, en dit keer ging het veel leuker dan het vorige blok. Hopen dat dit zaterdag zo blijft. Maar nu eerst genieten van drie relatief rustige dagen.
pi_58392869
Mag ik effe het hele domme belgje spelen? Het is niet helemaal ontopic maar ik hoop hier niet direct uitgejouwd te worden.
Kan iemand me uitleggen waneer jullie koninginnedag vieren en wat daar de geschiedenis van is? Ik zie weer heel veel oranje langskomen dus ik vermoed dat het nu ongeveer is...

En om ontopic ook nog iets te zeggen: deze middag nog een stel nette kleren gaan halen voor de allerlaatste sollicitatieronde en ik kon weer in een maat minder! Wauw, zo snel gaat het allemaal...
  † In Memoriam † woensdag 30 april 2008 @ 01:32:11 #274
43556 miss_dynastie
pi_58393082
Eerlijk gepikt van wikipedia, want de hele geschiedenis kende ik niet
quote:
Nog voor de ‘echte Koninginnedag’ werd op 31 augustus 1885 de eerste ‘Prinsessedag’ georganiseerd, de vijfde verjaardag van de jonge prinses Wilhelmina. Het initiatief hiertoe werd genomen om de nationale eenheid te benadrukken. Na de dood van koning Willem III in 1890, werd Prinsessedag opgevolgd door de viering van ‘Koninginnedag’. Deze dag ontwikkelde zich tot een feestdag voor kinderen. Op haar achttiende verjaardag, 31 augustus 1898, werd Wilhelmina regerend vorstin. De inhuldiging vond op 6 september plaats. Tot 1948 werd Koninginnedag op 31 augustus gevierd.

Nadat koningin Juliana haar moeder Wilhelmina in 1948 was opgevolgd, werd vanaf 1949 Koninginnedag gevierd op haar verjaardag, 30 april. Terwijl koningin Wilhelmina en haar familie nooit aanwezig waren bij de festiviteiten, kreeg koningin Juliana jaarlijks een bloemenhulde op Paleis Soestdijk. Vanaf de jaren vijftig was dit evenement via de televisie te volgen. Terwijl Koninginnedag in de naoorlogse jaren nog een gewone werkdag was, kregen in de loop der jaren steeds meer mensen een vrije dag, zodat 30 april kon uitgroeien tot een landelijk feestdag.

Bij de troonopvolging op 30 april 1980 besloot koningin Beatrix deze dag in stand te houden als dag van aanvaarding van haar ambt als staatshoofd en inhuldiging als koningin der Nederlanden, en om haar moeder te eren. Een praktische overweging was dat het op haar eigen verjaardag (31 januari) het weer, in tegenstelling tot eind april, niet geschikt was voor een grootschalig buitenevenement. Beatrix wijzigde ook de vorm van Koninginnedag .
Fijn dat je in een maatje minder past, succes bij de laatste ronde!

Ik heb volgens mij nog nooit vijf dagen achter elkaar consequent drie kwartier gesport, maar de Wii fit heeft het toch voor elkaar gekregen Eerlijk is eerlijk, heb na heel veel steppen behoorlijk wat last van spierpijn, maar het vocht dat ik vasthield in mijn knieen (was maar een beetje, maar toch) lijkt helemaal verdwenen Enige nadeel is dat ik wel een volle kilo ben aangekomen sinds ik ben begonnen op mijn eigen weegschaal dan, de wii deelt je vrolijk veel te hoog in en deelt elke keer blij mee dat je bent afgevallen
  woensdag 30 april 2008 @ 01:59:12 #275
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58393269
gefeliciteerd met je maatje minder

ik heb zooo gelachen. Ik heb afgelopen vrijdag met mijn moeder gewinkeld, ik moest nieuwe broeken, want al mijn broeken zijn inmiddels veeeel te groot.
Dus ik met mijn moeder in Esprit en ga een broek passen, kleinste die ik heb van Esprit was 44/35, dus ik neem een 42/35 mee om te passen, want dat moet zeker lukken aangezien die ander echt te groot is en zo van mijn kont zakt.. dus ik vol goede moed die broek aanpassen, benen erin, maar kon hem net niet dichtkrijgen... helemaal gefrustreerd die broek weer uit en balen natuurlijk.... ondertussen shirtjes passen...
zegt mijn moeder ineens, geen wonder dat je die broek niet dichtkrijgt... tis een 40/35
haha meevaller dus..... en pas dus bijna maat 40

heb wel die broek gekocht, in 42/35
  woensdag 30 april 2008 @ 04:05:57 #276
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_58393844
Uniekhoorn: 8 is wel een heel geweldige score! Leuk hoor

BrusselseSpruit: ik vroeg me al af hoe het met je sollicitatie ging. Succes!

miss_dynastie: ik hoor veel enthousiaste verhalen over de wii fit. Ik had steeds m'n twijfels, maar je beweegt dus wel degelijk?

Beessie-Jen: lekker, zo'n maat minder Hihi, ik kan me je frustratie wel levendig voorstellen toen het niet lukte.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 april 2008 @ 07:59:04 #277
13151 crew  Rewimo
pi_58394409
Wij gaan een paar dagen weg in eigen land Tot zondag en veel (oranje)plezier allemaal vandaag
pi_58394437
quote:
Op woensdag 30 april 2008 07:59 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan een paar dagen weg in eigen land Tot zondag en veel (oranje)plezier allemaal vandaag
Veel plezier Rewimo!
Ik ga ook een paar dagen weg, alleen niet naar niet eigen land. Kom deze keer vast geen 7 kilo lichter terug.
pi_58394545
Veel plezier in eigen land Rewimo, en Liejannuh, jij heel veel plezier in New York!!!
pi_58394563
Ben een beetje hyper... al sinds kwart voor zes vanmorgen.
Heb snel wat aantekeningen gemaakt van alles wat vanmorgen door mijn hoofd spookte, hopelijk geeft dat rust. (En word ik morgen op een wat normaler tijdstip wakker )
***Levi was here***
pi_58394653
quote:
Op woensdag 30 april 2008 08:32 schreef Levitation het volgende:
Ben een beetje hyper... al sinds kwart voor zes vanmorgen.
Heb snel wat aantekeningen gemaakt van alles wat vanmorgen door mijn hoofd spookte, hopelijk geeft dat rust. (En word ik morgen op een wat normaler tijdstip wakker )
ahhh ik half 6 aan het denken aan het klussen en zo maar goed, we gaan weer klussen!
rewimo en liejannuh veel plezier op vakantie.
en voor de foto vragers, ik ga proberen vandaag ff wat foto's te schieten.
  † In Memoriam † woensdag 30 april 2008 @ 13:32:13 #282
43556 miss_dynastie
pi_58397659
quote:
Op woensdag 30 april 2008 04:05 schreef Gaoxing het volgende:
miss_dynastie: ik hoor veel enthousiaste verhalen over de wii fit. Ik had steeds m'n twijfels, maar je beweegt dus wel degelijk?
Het ding is wel te foppen hoor, maar als je gewoon zelf goed je best doet, dan is het een hele goede 'coach'. Ik ben in elk geval heel enthousiast, het maakt het voor mij een stuk makkelijker om me tot sporten te zetten. Ik ga de Wii wel naar beneden verplaatsen, dat lijkt me makkelijker met de spieroefeningen en yoga-oefeningen, daar is de kamer toch iets te krap voor
pi_58397755
Liejannuh en Rewimo: veel plezeier op vakantie!

GB: succes met klussen
pi_58399006
quote:
Op woensdag 30 april 2008 01:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Eerlijk gepikt van wikipedia, want de hele geschiedenis kende ik niet
[..]

Fijn dat je in een maatje minder past, succes bij de laatste ronde!

Ik heb volgens mij nog nooit vijf dagen achter elkaar consequent drie kwartier gesport, maar de Wii fit heeft het toch voor elkaar gekregen Eerlijk is eerlijk, heb na heel veel steppen behoorlijk wat last van spierpijn, maar het vocht dat ik vasthield in mijn knieen (was maar een beetje, maar toch) lijkt helemaal verdwenen Enige nadeel is dat ik wel een volle kilo ben aangekomen sinds ik ben begonnen op mijn eigen weegschaal dan, de wii deelt je vrolijk veel te hoog in en deelt elke keer blij mee dat je bent afgevallen
Bedankt voor de uitleg! Wij hebben ook een vorstenhuis maar zo een leuke feestdag krijgen we er spijtig genoeg niet bij...

Veel plezier op vakantie Rewimo en Liejannuh!

Beessie-Jen: ik heb hetzelfde gehad! Trots een maat minder nemen, er dan niet inpassen en zien dat er een verkeerd etiketje ophing... Even frustrerend maar daarna toch met een grote glimlach aan de kassa, niet?

Gaoxing: met die sollicitatie ging het allemaal zo snel dat ik er zelf niet goed van was. Gelukkig hebben we hier donderdag en vrijdag feestdag dus het laatste gesprek is volgende week dinsdag. En dan weet ik het ook ineens. Het is zo overweldigend dat ik mezelf echt moet dwingen er bij na te denken of dit echt is wat ik wil, of dat het positieve gevoel komt uit het feit dat ik voel dat ze me willen voor die baan...
  woensdag 30 april 2008 @ 18:32:39 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58401206
Ik heb een jurkje gekocht, mijn aller,allereerste jurk (trouwjurk uitgezonderd)
Whahaa dat voelt raar
pi_58401408
Ik vind hem mooi hoor!!!!
pi_58401683
Leuk jurkje!
Hoezo heb je normaal geen jurkjes?

Wij hebben net tagliatelle gegeten met spinazie, hamblokjes en champignon Blijft toch erg lekker!
Nu alleen wel erg vol.
  woensdag 30 april 2008 @ 19:25:15 #288
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58402009
quote:
Op woensdag 30 april 2008 19:07 schreef freecell het volgende:
Leuk jurkje!
Hoezo heb je normaal geen jurkjes?

Wij hebben net tagliatelle gegeten met spinazie, hamblokjes en champignon Blijft toch erg lekker!
Nu alleen wel erg vol.
Thanks! jij ook teigan...

Ik ben lomp, ik ben een halve vent dus nooit jurkjes... maar moest vandaag gewoon 1 kopen, niet te duur, voor de probeer

Lekker tagliatelle, heerlijk eten is dat!
pi_58402918
Wauw uniekhoorn, wat een geweldig kleedje!!! Staat je prachtig! zou zonde zijn het in de kast te laten hangen, dus veel aandoen
  woensdag 30 april 2008 @ 22:10:16 #290
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58405573
psssssst: tis woensdag??? ik zal eens ff het lijstje opzoeken

- B-J: 84,8 (85,7) (87,2) (88,1) (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)

en dat in de nachtdienst en tijdens menstruatie gaat goehoed (BMI 24,7)
  Licht Ontvlambaar donderdag 1 mei 2008 @ 09:11:49 #291
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58411201
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
psssssst: tis woensdag??? ik zal eens ff het lijstje opzoeken

- Sjeen: 85,9 (86,9) (87,+) (85,8) (86,5) (86,0) (85,4) (86,1)
- B-J: 84,8 (85,7) (87,2) (88,1) (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)

en dat in de nachtdienst en tijdens menstruatie gaat goehoed (BMI 24,7)
Aangevuld
  donderdag 1 mei 2008 @ 09:31:44 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_58411332
Waarom zijn alle mods ineens rood?
disclaimer
  donderdag 1 mei 2008 @ 09:35:29 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_58411356
Ik wil trouwens graag weten of er iemand van de maisjes hier mij een verhuiskaart heeft gestuurd. Ik kreeg er namelijk 1 via de post en kan de namen met geen mogelijkheid ergens thuis brengen

Edit - lama, zie op het chocoforum dat het g-b is Solly!:@ En thanks!
disclaimer
pi_58411358
Gisteren waren ze toch oranje?

Ik heb vanmorgen ook weer een update gedaan. Niet zoveel eraf als dat het halverwege de maand leek, maar toch weer 0,5 kg omlaag.. Nu heb ik en 75 voor de komma staan, en ik zit nu echt over de 20 kilo gewichtsverlies heen.
  donderdag 1 mei 2008 @ 09:37:08 #295
4177 Jojogirl
pi_58411365
g-b heeft verhuiskaartjes gestuurd deze week Stormqueen. Volgensmij stond er een poes op de voorkant.
  donderdag 1 mei 2008 @ 09:37:20 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_58411366
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 09:35 schreef teigan het volgende:
Gisteren waren ze toch oranje?

Ik heb vanmorgen ook weer een update gedaan. Niet zoveel eraf als dat het halverwege de maand leek, maar toch weer 0,5 kg omlaag.. Nu heb ik en 75 voor de komma staan, en ik zit nu echt over de 20 kilo gewichtsverlies heen.
Oranje, kan ook, misschien vertekent mijn monitor de kleuren
Supergoed teigan!
disclaimer
  donderdag 1 mei 2008 @ 09:37:44 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_58411374
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 09:37 schreef Jojogirl het volgende:
g-b heeft verhuiskaartjes gestuurd deze week Stormqueen. Volgensmij stond er een poes op de voorkant.
Ja, het kwartje viel net
disclaimer
pi_58413923
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom zijn alle mods ineens rood?
Dag van de arbeid!
Gisteren oranje wegens koninginnedag Maar vandaag is dus echt rood hoor
  donderdag 1 mei 2008 @ 14:49:04 #299
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58416434
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 09:11 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Aangevuld
Ik denk dat ik maar even een weekje oversla.
***Levi was here***
pi_58417151
whahahaha sorry sq voor het onduidelijke kaartje, ik vond de chatnamen erbij zetten een beetje te erg

ben nu ff eerder thuis want ben gesloopt, voor mijn gevoel had ik al een tijdje veel minder last van mijn cvs, maar merk nu dat dat toch niet zo is. en een kozijn verven kon ik gewoon niet meer. gelukkig is er genoeg hulp (mijn schoonvader, mijn vader, mijn zwager, en mijn vriend) dus ik ben lekker nu naar huis gegaan.

we zijn er wel achter dat de vorige bewoner echt een sukkel eerste klas is. zo hadden we 4 stoppen, maar we konden er in het begin maar 2 vinden (voorhuis, inclusief badkamer, keuken, computerkamer en wc) en achterhuis (inclusief woonkamer, slaapkamer, berging) dus wij maar zoeken voor die andere twee stoppen. nu is er dus een hele stop voor de afzuigkap en die andere vonden we maar niet, maar wel kabelgootjes aan het plafond en zo. dus vandaag even open gemaakt, daar liepen de draden doorheen, richting badkamer. hij had dat zelf aangepast, en de draden gewoon afgeknipt (niet afgedicht) en het stroom erop laten staan (gegarandeerd kortsluiting). nu gaan we dat weer in oude staat herstellen, en die draad komt voor de wasmachine en droger.

verder onze mooie lamp in de keuken (voor wie het nog voor zich kan zien, helaas geen foto's meer van), mijn pap wou even kijken hoe dat vast zat, en hij keek, tikte erop, en dat ding lazerde naar beneden (net langs het hoofd van mijn vriend heen). hij had dat alleen vastelijmt op het plafond, dus die is nu zo beschadigd dat we er maar plastic schrootjes tegenaan gaan gooien, zie je er niets van, en kan je het ook mooi schoonmaken.

verder zijn we nu aan het verven en zo. zwager gaat als het goed is nu richting huis, en dan komt morgen mijn moeder helpen (die kan ook goed verven en behangen) dat is het eigenlijk allemaal wel, ben gesloopt dus duik even me bed in voordat de rest hier komt eten.
pi_58431099
Zo, alle feesten weer gehad.
Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad, 3 dagen lang
Maar voor de weegschaal is het niet zeker niet goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')