Dat is echt heel erg balen zegquote:Op maandag 28 april 2008 10:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
2 Jaar geleden was het ook mooi weer op 3 mei
En nu heb ik dus onze ringen niet meer. Morgen bellen of ze nog een kopie hebben van de factuur. Die kan ik helaas niet vinden. Ze staan nog wel op hun site een heel stuk duurder dan dat wij ze gekocht hadden
quote:Op maandag 28 april 2008 10:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
2 Jaar geleden was het ook mooi weer op 3 mei
En nu heb ik dus onze ringen niet meer. Morgen bellen of ze nog een kopie hebben van de factuur. Die kan ik helaas niet vinden. Ze staan nog wel op hun site een heel stuk duurder dan dat wij ze gekocht hadden
Ik ben 40 kg en hij 30 kg afgevallen sinds die tijd dus ze pasten niet meer. En was er dus ook niet aan toe gekomen om er een ketting te kopen of om te kijken of ze kleiner gemaakt konden worden.quote:Op maandag 28 april 2008 10:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg balen zeg
Droegen jullie ze dan niet?
En volgens Troel word je er nog slank van ook.quote:Op maandag 28 april 2008 11:19 schreef Jojogirl het volgende:
Wordt ook gezellig zwanger Levi, met een beetje mazzel ben ja dan te moe of te misselijk om te eten
oh gets....quote:Op maandag 28 april 2008 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
En volgens Troel word je er nog slank van ook.![]()
Maar ik wil nog geen baby en dat is wel inherent aan zwanger zijn, dat je er babies van krijgt.
quote:Op maandag 28 april 2008 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
oh gets....
* Muck zwanger worden maar weer van lijstje schrapt
ik ben zo'n verschrikkelijke chaoot he.... ik zou serieus mijn kinderen in de ballenbak bij Ikea laten zitten ofzoquote:Op maandag 28 april 2008 11:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Gisteren hoorde ik een kindje huilen bij ons in de staat en toen dacht ik ook weer: "Ik wil er misschien ooit wel een, maar dan wel een met een uit-knop."Ik zou zo'n onaardige moeder zijn.
Dat schijnt, ja... maar ik kan me er eigenlijk nog niets bij voorstellen.quote:Op maandag 28 april 2008 11:29 schreef Jojogirl het volgende:
*moeder-modus* Als het je eigen kind is, is dat wel anders
ja, dan stinkt babypoep minder en zijn kotsvlekken fijnquote:Op maandag 28 april 2008 11:29 schreef Jojogirl het volgende:
*moeder-modus* Als het je eigen kind is, is dat wel anders
ik ben 22, maar ik zie mezelf de komende 10 jaar écht niet met kinderenquote:Op maandag 28 april 2008 11:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat schijnt, ja... maar ik kan me er eigenlijk nog niets bij voorstellen.![]()
Gisteren was er op Zembla ook weer iets over dat vrouwen te laat aan kinderen beginnen... maar ik wil écht gewoon nog niet. Wil nog zoveel doen... zoveel zien... met een kind is dat gewoon moeilijker.En ik ben ook al bijna 30... dus straks ben ik ook zo'n oude moeder. Maar ik voel me nog zo jong.
![]()
*moppert nog even verder*
quote:Op maandag 28 april 2008 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben zo'n verschrikkelijke chaoot he.... ik zou serieus mijn kinderen in de ballenbak bij Ikea laten zitten ofzo
quote:Op maandag 28 april 2008 11:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb ik wel eens gedroomd... ik had "opeens" een baby en die raakte ik steeds kwijt. Was constant in paniek in die droom. Vond de baby ook op de meest vreemde plekken terug, in de koelkast, in de schuur...![]()
Voeg daar: constant met alles bemoeien, in de weg staan, veel te enthousiast en lomp zijn waardoor alles stuk gaat en extreem koppig aan toe en je hebt een baby-Levi.quote:Op maandag 28 april 2008 11:35 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zie ik maar zo gebeuren
oh god, stel je voor dat het kind op mij lijktpermanent verdwaald, kapotte knieën, spoorloze broodtrommels....
Oh zo herkenbaar. En dan te bedenken dat ik een paar jaar geleden niks liever wilde dan nu NU NUUUUU kinderen. Kan me er nauwelijks meer iets bij voorstellenquote:Op maandag 28 april 2008 11:31 schreef Levitation het volgende:
Wil nog zoveel doen... zoveel zien... met een kind is dat gewoon moeilijker.En ik ben ook al bijna 30... dus straks ben ik ook zo'n oude moeder. Maar ik voel me nog zo jong.
![]()
Had het ook gezien!quote:Op maandag 28 april 2008 11:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat schijnt, ja... maar ik kan me er eigenlijk nog niets bij voorstellen.![]()
Gisteren was er op Zembla ook weer iets over dat vrouwen te laat aan kinderen beginnen... maar ik wil écht gewoon nog niet. Wil nog zoveel doen... zoveel zien... met een kind is dat gewoon moeilijker.En ik ben ook al bijna 30... dus straks ben ik ook zo'n oude moeder. Maar ik voel me nog zo jong.
![]()
oh god, levi, ik ben zó blij dat het biologisch onmogelijk is om een kind met jou te makenquote:Op maandag 28 april 2008 11:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voeg daar: constant met alles bemoeien, in de weg staan, veel te enthousiast en lomp zijn waardoor alles stuk gaat en extreem koppig aan toe en je hebt een baby-Levi.
Hee... zo eentje heb ik er rondlopenquote:Op maandag 28 april 2008 11:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voeg daar: constant met alles bemoeien, in de weg staan, veel te enthousiast en lomp zijn waardoor alles stuk gaat en extreem koppig aan toe en je hebt een baby-Levi.
Een lerares (dus: afgestudeerd) was ook helemaal lyrisch over 'je kunt best zwanger worden tijdens je studie', want je hebt relatief weinig contacturen bij mijn studie. Klopt. En relatief weinig geld ook, als student. Had ze even niet bij nagedachtquote:Op maandag 28 april 2008 11:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Had het ook gezien!
Volgens mij is dat echt niet haalbaar in de nederlandse situatie... Tijdens je studeren kinderen, stel je voor!Dat is toch wel de leeftijd waarop het gewenst zou zijn te beginnen...
Moet er ook echt niet aan denken. Op dit moment uberhaupt niet, maar je hormonen schijnen richting de 30 iets meer te gaan rammelen
Heej... heb ik die van jou soms?quote:Op maandag 28 april 2008 11:35 schreef Muck het volgende:
dat zie ik maar zo gebeuren
oh god, stel je voor dat het kind op mij lijktpermanent verdwaald, kapotte knieën, spoorloze broodtrommels....
Ik heb het maar deels gezien, ik viel in slaap.quote:Op maandag 28 april 2008 11:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Had het ook gezien!
Volgens mij is dat echt niet haalbaar in de nederlandse situatie... Tijdens je studeren kinderen, stel je voor!Dat is toch wel de leeftijd waarop het gewenst zou zijn te beginnen...
Moet er ook echt niet aan denken. Op dit moment uberhaupt niet, maar je hormonen schijnen richting de 30 iets meer te gaan rammelen
quote:
Idem bij een vriendin van mij. Ze kan haar studie voor 5 maanden stopzetten en planned nu alles zo dat ze niks hoeft in te halen. D'r vriend heeft ook een goed betaalde baan en werkt ook klokje rond. Ze krijgt vreselijk lang zwangerschapsverlofquote:Op maandag 28 april 2008 11:49 schreef freecell het volgende:
Een vriendin van mij is nu ook zwanger tijdens haar studie, maar haar man werkt gewoon en heeft een hele goede baan. in dat soort situaties kan het weer makkelijk
euhm niet helemaal, we hebben het huis gekocht van een particulier maar er zit wel een recht op voor de woningbouw dat bij verkoop hun eerste keus zijn, voor als er woningnood komt in rotterdam.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:36 schreef Liejannuh het volgende:
Irritant zeg GB.Jullie hadden het huis toch gekocht van de woningbouw? Dat maakt het nog wat vager zeg maar.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:09 schreef gothic-blackie het volgende:
een voordeel, door alle stress ben ik weer afgevallen. nu zit ik op 84,2nog even en dan heb ik gezond gewicht.
Heb je Guitar Hero 3 al?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:56 schreef Rewimo het volgende:
Als het goed is heb ik vanaf komende maandag een Wii Fit
Nee hoor, we gaan ook trampolinespringenquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:11 schreef Rewimo het volgende:
Ha, als je maar niet denkt dat je dan alleen maar mag Wii-en
Nee, dat komen jullie dan toch graven?quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfoe, GB, wat een dag, gelukkig hebben jullie wel de sleutels. Ikea heeft een voorraadmodule op de website staan he? Meestal is ie wel aardig accuraat
Ik dacht om de een of andere vage reden al zoiets toen ik het neerpende... ach, voor de meelezers danquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:44 schreef gothic-blackie het volgende:
i know, maar deze keer klopte het dus niet
Fijn dat je in een maatje minder past, succes bij de laatste ronde!quote:Nog voor de ‘echte Koninginnedag’ werd op 31 augustus 1885 de eerste ‘Prinsessedag’ georganiseerd, de vijfde verjaardag van de jonge prinses Wilhelmina. Het initiatief hiertoe werd genomen om de nationale eenheid te benadrukken. Na de dood van koning Willem III in 1890, werd Prinsessedag opgevolgd door de viering van ‘Koninginnedag’. Deze dag ontwikkelde zich tot een feestdag voor kinderen. Op haar achttiende verjaardag, 31 augustus 1898, werd Wilhelmina regerend vorstin. De inhuldiging vond op 6 september plaats. Tot 1948 werd Koninginnedag op 31 augustus gevierd.
Nadat koningin Juliana haar moeder Wilhelmina in 1948 was opgevolgd, werd vanaf 1949 Koninginnedag gevierd op haar verjaardag, 30 april. Terwijl koningin Wilhelmina en haar familie nooit aanwezig waren bij de festiviteiten, kreeg koningin Juliana jaarlijks een bloemenhulde op Paleis Soestdijk. Vanaf de jaren vijftig was dit evenement via de televisie te volgen. Terwijl Koninginnedag in de naoorlogse jaren nog een gewone werkdag was, kregen in de loop der jaren steeds meer mensen een vrije dag, zodat 30 april kon uitgroeien tot een landelijk feestdag.
Bij de troonopvolging op 30 april 1980 besloot koningin Beatrix deze dag in stand te houden als dag van aanvaarding van haar ambt als staatshoofd en inhuldiging als koningin der Nederlanden, en om haar moeder te eren. Een praktische overweging was dat het op haar eigen verjaardag (31 januari) het weer, in tegenstelling tot eind april, niet geschikt was voor een grootschalig buitenevenement. Beatrix wijzigde ook de vorm van Koninginnedag .
Veel plezier Rewimo!quote:Op woensdag 30 april 2008 07:59 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan een paar dagen weg in eigen landTot zondag en veel (oranje)plezier allemaal vandaag
ahhh ik half 6quote:Op woensdag 30 april 2008 08:32 schreef Levitation het volgende:
Ben een beetje hyper... al sinds kwart voor zes vanmorgen.![]()
![]()
Heb snel wat aantekeningen gemaakt van alles wat vanmorgen door mijn hoofd spookte, hopelijk geeft dat rust. (En word ik morgen op een wat normaler tijdstip wakker)
Het ding is wel te foppen hoor, maar als je gewoon zelf goed je best doet, dan is het een hele goede 'coach'. Ik ben in elk geval heel enthousiast, het maakt het voor mij een stuk makkelijker om me tot sporten te zetten. Ik ga de Wii wel naar beneden verplaatsen, dat lijkt me makkelijker met de spieroefeningen en yoga-oefeningen, daar is de kamer toch iets te krap voorquote:Op woensdag 30 april 2008 04:05 schreef Gaoxing het volgende:
miss_dynastie: ik hoor veel enthousiaste verhalen over de wii fit. Ik had steeds m'n twijfels, maar je beweegt dus wel degelijk?
Bedankt voor de uitleg! Wij hebben ook een vorstenhuis maar zo een leuke feestdag krijgen we er spijtig genoeg niet bij...quote:Op woensdag 30 april 2008 01:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Eerlijk gepikt van wikipedia, want de hele geschiedenis kende ik niet
[..]
Fijn dat je in een maatje minder past, succes bij de laatste ronde!
Ik heb volgens mij nog nooit vijf dagen achter elkaar consequent drie kwartier gesport, maar de Wii fit heeft het toch voor elkaar gekregenEerlijk is eerlijk, heb na heel veel steppen behoorlijk wat last van spierpijn, maar het vocht dat ik vasthield in mijn knieen (was maar een beetje, maar toch) lijkt helemaal verdwenen
![]()
Enige nadeel is dat ik wel een volle kilo ben aangekomen sinds ik ben begonnen op mijn eigen weegschaal dan, de wii deelt je vrolijk veel te hoog in en deelt elke keer blij mee dat je bent afgevallen
![]()
Thanks! jij ook teigan...quote:Op woensdag 30 april 2008 19:07 schreef freecell het volgende:
Leuk jurkje!
Hoezo heb je normaal geen jurkjes?
Wij hebben net tagliatelle gegeten met spinazie, hamblokjes en champignonBlijft toch erg lekker!
Nu alleen wel erg vol.
Aangevuldquote:Op woensdag 30 april 2008 22:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
psssssst: tis woensdag??? ik zal eens ff het lijstje opzoeken
- Octo: 81,4 (83,7) (84,5) (85,0)
- Kwakveense: 84,3 (84.6) (84,4) (85,3)
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Omearos: 85,3 (85,7) (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 85,9 (86,9) (87,+) (85,8) (86,5) (86,0) (85,4) (86,1)
- B-J: 84,8 (85,7) (87,2) (88,1) (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)
- Levi: 88,5 (88,6) (89,0) (87,5) (87,9) (88,0)
en dat in de nachtdienst en tijdens menstruatiegaat goehoed
(BMI 24,7)
Oranje, kan ook, misschien vertekent mijn monitor de kleurenquote:Op donderdag 1 mei 2008 09:35 schreef teigan het volgende:
Gisteren waren ze toch oranje?
Ik heb vanmorgen ook weer een update gedaan. Niet zoveel eraf als dat het halverwege de maand leek, maar toch weer 0,5 kg omlaag.. Nu heb ik en 75 voor de komma staan, en ik zit nu echt over de 20 kilo gewichtsverlies heen.
Ja, het kwartje viel netquote:Op donderdag 1 mei 2008 09:37 schreef Jojogirl het volgende:
g-b heeft verhuiskaartjes gestuurd deze week Stormqueen. Volgensmij stond er een poes op de voorkant.
Ik denk dat ik maar even een weekje oversla.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |