Jaha! Ik ga zo mn rekeningen betalen.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:19 schreef Liejannuh het volgende:
Jaha! Ik ga zo mn rekeningen betalen.
Ben nu eerst een vlucht aan het regelen van Ams naar Londen. Er was iets gecancelled.
Nouja, ik hang aan de telefoon. Met de VS, dat wel.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:20 schreef Pandorah het volgende:
[..]
![]()
Da's lekker dat de vlucht van AMS naar Londen wordt gecancelled!En dan moet JIJ wat regelen? Het is ook wat zeg!
Minder dan 1,5 uur is op Heathrow echt te weinig... Omdat die idioten daar iedereen die over moet stappen ook weer gewoon door het hele douanecircus laten gaan. Vorig jaar hebben we zo op het randje onze vlucht naar Hongkong gehaald en het eerst half uur in het vliegtuig zitten uithijgenquote:Op woensdag 23 april 2008 23:33 schreef Liejannuh het volgende:
We zouden iets minder dan 1,5 uur hebben. En dat is dan toch kennelijk niet genoeg? Geen idee!
Nouja, ik hang al 20 minuten aan de telefoon en het wordt opgelost.
Gelukkig kost bellen naar de VS een stuk minder dan mobiel bellen.
Ik denk dat ook het overladen van bagage voor tijdsnood zorgt, dat duurt altijd eeuwenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Minder dan 1,5 uur is op Heathrow echt te weinig... Omdat die idioten daar iedereen die over moet stappen ook weer gewoon door het hele douanecircus laten gaan. Vorig jaar hebben we zo op het randje onze vlucht naar Hongkong gehaald en het eerst half uur in het vliegtuig zitten uithijgen![]()
Succes vandaag Teigan
De laatste keer dat ik overstapte op Heathrow was 7 jaar geleden en toen hoefde ik niet door de douane heen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Minder dan 1,5 uur is op Heathrow echt te weinig... Omdat die idioten daar iedereen die over moet stappen ook weer gewoon door het hele douanecircus laten gaan. Vorig jaar hebben we zo op het randje onze vlucht naar Hongkong gehaald en het eerst half uur in het vliegtuig zitten uithijgen![]()
Ik 2,5 jaar geleden op Stansted overgestapt, maar hoefde ook niet opnieuw door de douanequote:Op donderdag 24 april 2008 10:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik overstapte op Heathrow was 7 jaar geleden en toen hoefde ik niet door de douane heen.Maar afijn, dingen veranderen.
We hebben nu 3 uur om onze vlucht te halen. Komt vast goed. Neem wel een boek mee over NY ofzo.
Hoe laat moet je teigan?
* Liejannuh duimt alvast!
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik overstapte op Heathrow was 7 jaar geleden en toen hoefde ik niet door de douane heen.Maar afijn, dingen veranderen.
We hebben nu 3 uur om onze vlucht te halen. Komt vast goed. Neem wel een boek mee over NY ofzo.
Hoe laat moet je teigan?
* Liejannuh duimt alvast!
Inclusief schoenen uitdoen, laptops aanzetten, alles wat vloeibaar is inleveren (muv dat doorzichtig tasje), metaaldetector, fouileren en de hele shitquote:Op donderdag 24 april 2008 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik 2,5 jaar geleden op Stansted overgestapt, maar hoefde ook niet opnieuw door de douane
Klinkt Amerikaansquote:Op donderdag 24 april 2008 10:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[..]
Inclusief schoenen uitdoen, laptops aanzetten, alles wat vloeibaar is inleveren (muv dat doorzichtig tasje), metaaldetector, fouileren en de hele shitEn nee... niet alleen wij, iedereen...
Ik ben ook toe aan vakantie!
Thanks. Nee, deze foto heeft V. gemaakt...een dag eerder. Was nadat ik van de visagiste kwam en mijn proefmake-up voor de bruiloft op had. Toen wist ik nog niet dat ik de volgende dag een glamourshoot zou krijgen.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
En Levi, is dat nou je glamourshoot? Wat een mooie avatar
Ik heb het net gelezen, wat zag je er stralend uit!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:20 schreef Fannetje het volgende:
Zie trouwtopic
Maar in het kort: geweldig
Vooral een gelukkig uitgevallen foto.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:38 schreef ColdFeet het volgende:
Je lijkt ook in je gezicht afgevallen, LeviMooie foto.
Een compliment!!!! Oh noes!!!! Snel afzwakken!!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vooral een gelukkig uitgevallen foto.In de spiegel zie ik er echt anders uit.
Ik ben erg, hè?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een compliment!!!! Oh noes!!!! Snel afzwakken!!!!
Ik vind het overigens wel een beetje een reclame-lach. "Met TenaLady durf ik weer te lachen!!", zoiets.quote:
Volgensmij kunnen we zowat weer een ParadeMeet plannenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Vergeet niet te vertellen dat het gezelschap ook bijzonder leuk was.We moeten trouwens nog steeds iets plannen omdat we niet naar Ad zijn gegaan afgelopen januari.
Iets vervangends met drank enzo.
6 maanden eerder beginnen met afvallen?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:05 schreef Levitation het volgende:
Iemand nog een goeie tip om in 1 week 16kg kwijt te raken? Zou het namelijk wel leuk vinden om slank te zijn op mijn trouwfoto's.
ik ben bang dat ik niet overtuigend genoeg was op het gesprek, maar ergens vind ik dat ook heel moeilijk in te schatten. Het lijkt mij wel een leuke plek om te werken moet ik zeggen, dus ik hoop wel dat het wat wordt.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:26 schreef Rewimo het volgende:
Spannend teigan, wat denk je er zelf van? Ik blijf duimen
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
6 maanden eerder beginnen met afvallen?
In elk grapje zit ook een kern van waarheidquote:Op donderdag 24 april 2008 19:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je gevoel voor humor doet het niet, misschien moet je even opnieuw opstarten.
Ja en nee... 16 is een beetje veel om nog af te vallen. 10 is voorlopig zat.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
In elk grapje zit ook een kern van waarheiddus je zou niet graag 16 kilo lichter zijn?
heel veel poepenquote:Op donderdag 24 april 2008 18:05 schreef Levitation het volgende:
Iemand nog een goeie tip om in 1 week 16kg kwijt te raken? Zou het namelijk wel leuk vinden om slank te zijn op mijn trouwfoto's.
Zoek iets van suikervrije drop of van die mentos suikervrij die ze bij de kassa bij de AH hebben. Succes gegarandeerd.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heel veel poepen![]()
het wil hier weer écht niet.. mn darmen zitten vol, maar 't wil gewoon écht nietmorgen maar koffie drinken.. zou bijna een peuk nemen erbij
![]()
![]()
ik zie een planquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:40 schreef Levitation het volgende:
Surgeons remove 125-pound belly from Russian woman
Een tummy tuck van 60 kg...Dan moet 16kg in een week geen probleem zijn.
![]()
Heel eerlijk... ik heb geen flauw idee, ben niet zo'n teller.quote:Op vrijdag 25 april 2008 03:08 schreef Panzerknacker het volgende:
Weten jullie doorgaans hoeveel calorieen jullie eten als jullie lijnen en wat jullie dagelijkse max hoeveelheid calorieen is?
Same herequote:Op vrijdag 25 april 2008 09:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heel eerlijk... ik heb geen flauw idee, ben niet zo'n teller.
Goedemorgen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |