quote:Op woensdag 23 april 2008 18:23 schreef TiNo_Flo het volgende:
De moeder van Claire is niet zo blij met Jaap zijn aanwezigheid
[ afbeelding ]
iemandquote:Op woensdag 23 april 2008 17:49 schreef avonne het volgende:
is het huwelijk nou wel of niet wettig gesloten?
Jaap is gewoon een onbeschofte lompe laffe hond. Ik baal er van dat Huub en Claire geen ontslagronde voor hem hebben aangevraagd. Maar helaas na vandaag zal Huub wel weer opkijken naar z'n 'vriend'.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij voert opdrachtjes uit.
Voor Jaap is het ook genant. Alleen hij heeft het lef niet om tegen achter te zeggen dat ze de tering kunnen krijgen met hun TV-momentjes.
Óf... hij denkt echt dat deze sneue vertoning hem SMS'jes op gaat leveren.
Niet wettig, ......wat mij betreft. Ik heb geen enkele officiële tekst gehoord, geen trouwboekjes gezien, noppes nada van alles.quote:
Nog wel even hoor. Een paar uur zeker nog.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:25 schreef noekje het volgende:
Bram en nog iemand werden net echt even boos geloof ik.
Hoelang duurt dit feest nog?
Meestal wordt dat gemeld in de lokale krant of eventueel op de internetsite van de gemeente.quote:
Nadat het vijfde drankje is geserveerd vanavond.Dan barst de bom...quote:Op woensdag 23 april 2008 18:25 schreef noekje het volgende:
Ik hoop nu écht dat Bram ze een flink pak op hun lazer geeftquote:Op woensdag 23 april 2008 18:25 schreef noekje het volgende:
Nog wel even geloof ik. Laat ze maar lekker aan bier gaan.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:25 schreef noekje het volgende:
Oh, die! Mogen ze daar al wel weer streamen dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:27 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Nog wel even hoor. Een paar uur zeker nog.
Keek net even op een ander forum (fwnngmw) en daar vonden ze het sterk dat Amanda door de plechtigheid ging schreeuwen. "Ze durft wel." Kortom, misschien is deze terror allemaal wel heel leuk, vanuit een ander perspectief.
Hij durft niet, heeft het geluid uitgezetquote:Op woensdag 23 april 2008 18:30 schreef noekje het volgende:
Nou, daar zit Brian met z'n megafoontje.
Ik hoor niks! Kan dat nou?
Ja, dat mag wel. Kunnen ze niks aan doen. Ik stel voor dat Bram een staaf dynamiet anaal inbrengt bij Jaap in het kader van 'in de kont van de clown'.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:30 schreef cobain94 het volgende:
Iemand van buiten de kooi(gast) mag jaap of brian wel aanpakken toch? wat kunnen ze daar aan doen?
Goh zeg. Wat een lamlul is het ook. Te grappig gewoon.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij durft niet, heeft het geluid uitgezet
En er staat nog politie op ook!! Ik had toen ik een jaar of 10 was zo'n sirene op mijn fiets. Fantastisch was dat! Toen ik 10 wasquote:Op woensdag 23 april 2008 18:30 schreef noekje het volgende:
Nou, daar zit Brian met z'n megafoontje.
Ik hoor niks! Kan dat nou?
En nu kan de ontslagronde niet meer aangevraagd worden,quote:Op woensdag 23 april 2008 18:26 schreef akveor het volgende:
Ik baal er van dat Huub en Claire geen ontslagronde voor hem
hebben aangevraagd.
Moet ie daar maar niet gaan trouwen....dat is precies vragen wat hij nu krijgt.....quote:Op woensdag 23 april 2008 18:36 schreef Desii het volgende:
Ik snap Huub zo volkomen..... een hele emotionele dag... en ze mogen maar doorgaan en doorgaan
van Japie kan hij nog wat hebben; van Brian niet meer
+1.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:36 schreef Desii het volgende:
Ik snap Huub zo volkomen..... een hele emotionele dag... en ze mogen maar doorgaan en doorgaan
Berga smegmaquote:Op woensdag 23 april 2008 18:35 schreef Starlie het volgende:
Wat zei Brian nou..!?
Brian is fysiek veel sterker, dus dat afstormen op hem is zelfoverschatting.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:36 schreef Dementor het volgende:
Huub stormde op Brian af om hem de tering in te slaan maar werd tegengehouden.
oke, thanks.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet wettig, ......wat mij betreft. Ik heb geen enkele officiële tekst gehoord, geen trouwboekjes gezien, noppes nada van alles.
En dan vinden sommige mensen hier het nóg gek dat Huub kwaad wordt. Hij heeft zich de hele dag al bovenmenselijk ingehouden vind ik, toen dat tuig zelfs tijdens de huwelijksvoltrekking zich niet netjes wist te houden, dus ik begrijp best dat hij het nu een keer zat is.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:36 schreef Dementor het volgende:
Brian sloeg Joris.
Brian begon daarna uitspraken over Huub te doen.
Huub stormde op Brian af om hem de tering in te slaan maar werd tegengehouden.
Ze mogen al meer dan een jaar constant helemaal los op die jongen. Nooit is er eens iemand anders aan de beurt. Zelfs nu heeft Flens het fatsoen niet in haar donder om iets van respect te tonen. De febo zijn gewoon een walgelijk stelletje losers.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:36 schreef Desii het volgende:
Aan de andere kant, wat Gert zei, om zoveel op te hangen aan fake....dat is ook nogal wat......misschien dat er een soort van omweg is?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:37 schreef avonne het volgende:
[..]
oke, thanks.
En de aktes bij de notaris was ook alleen maar "koude uitsluiting", dus daarin zit ook niets van verplichtingen aan elkaar.
Dat rat z'n broertje slaat? (Heb ik niet gezien overigens, maar las dat net?)quote:Op woensdag 23 april 2008 18:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet ie daar maar niet gaan trouwen....dat is precies vragen wat hij nu krijgt.....
Vanuit het raam.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:39 schreef Katewalker het volgende:
Waarom was er nou een streamlock..Brian zit in de chill...hoe kan hij dan Joris slaan??
Zitten jullie dat nou te verzinnen..ik zag niks...![]()
Ben blij dat het huwelijk toch door ging...al die fucking tegenstand kan de pot op..
Oei...het dondert hier ineens.......onweer!
dit gaat ze heel veel stemmen kostenquote:
En hopelijk staan zij niet aan het roer wanneer er in de nazomer een ander reality in de villa komt.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:40 schreef akveor het volgende:
Zelfs nu heeft Flens het fatsoen niet in haar donder om iets van respect te tonen.
De febo zijn gewoon een walgelijk stelletje losers.
welke stemmen ????quote:Op woensdag 23 april 2008 18:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dit gaat ze heel veel stemmen kosten
hoe dan... hij zit in de privatequote:Op woensdag 23 april 2008 18:40 schreef Kinga het volgende:
Ik zag Brian heel duidelijk een klap uitdelen aan Joris.
Ja geweldig, die uitspraken van hem. Ik vind het wel vermakelijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:43 schreef Dementor het volgende:
Brian word helemaal gek.
Hij begint alweer antiliaans te lullen.
Dan zal die Hummie wel weer ten tonele verschijnen...quote:Op woensdag 23 april 2008 18:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En hopelijk staan zij niet aan het roer wanneer er in de nazomer een ander reality in de villa komt.
Hij zei Berga Smergma. Hij weet niet eens dat ie smegma bedoelt die laffe dwaas.quote:
Go Mannie go Manniequote:Op woensdag 23 april 2008 18:44 schreef BarryK het volgende:
Amanda: Brian breekt z'n fucking nek...
Brian: mannie laat, me niet opfucken nu.. ik sta op scherp
O, was dat de aanleiding? Ja, logisch dat Brian wilde slaan. Zijn terrorspeeltje werd hem afgepakt!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:44 schreef Eg_Wel het volgende:
Achgut.. Brian zijn megafoontje is afgepakt door Joris? Dikke boehoe
Ik sta op scherp zei Brian 7 keer op zijn verjaardagsfeestje 14 april.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:44 schreef Varen het volgende:
brian staat op scherp zegt hij
Sucky sucky soldier, you pay good dollar?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:47 schreef beequeen het volgende:
De juiste mensen achter het raam, pimp is ook aanwezig.
[ afbeelding ]
Same here. Ik ben blij dat Ad heel dicht in de buurt is maar dan nog. Hoe gaat dat vannacht?quote:
Goh doen ze een keer iets terug en meneer is al over de zeik.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:44 schreef Stupidisco het volgende:
Brian is helemaal fucked up. Nog 1 ding en Brian slaat er op los.
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dit gaat ze heel veel stemmen kosten
Klinkt als Eric iddquote:Op woensdag 23 april 2008 18:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian: "Kijk wat voor kontenlikkerij Eric aan het doen is"
[ afbeelding ]
Je zou bijna hopen dat ze een huwelijksnacht krijgen aangeboden. Ik vind hem enorm griezelig nu.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here. Ik ben blij dat Ad heel dicht in de buurt is maar dan nog. Hoe gaat dat vannacht?
Het enge is dat ik het nog gelóóf ook als hij dat zegt.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:49 schreef Disana het volgende:
Ik slacht iedereen af als ik het zou moeten. Teringlijders, allemaal.
Gewoon negeren, en je streamplezier er niet door laten vergallen.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:48 schreef batigol het volgende:
wel hel veel huub fans die het verdraaien....
Dat bedoel ik dus......gaat straks helemaal mis.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:49 schreef Disana het volgende:
Ik slacht iedereen af als ik het zou moeten. Teringlijders, allemaal.
die hoort ook bij het trash vandaar...quote:Op woensdag 23 april 2008 18:43 schreef SIRA het volgende:
Wat doet Melissa daar eigenlijk bij ?
Dus omdat Huub het zei is het heel normaal dat Brian Claire's moeder ook uitscheldt, oooooooowkay.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:48 schreef batigol het volgende:
wel hel veel huub fans die het verdraaien....
Brian quote huub zijn woorden en dan dit? En dan heeft brian nog niet eens stinkh**r gezegd wat huub gisteren ook ff kwijt wilden gisteren aan claire der moeder... raar maar waar...
Wat een klets zeg en dan joris die brian zijn spullen afpakt....
quote:
En hij is levensgevaarlijk dankzij De Kooi die hem kickbokslessen gaf.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het enge is dat ik het nog gelóóf ook als hij dat zegt.
Huub wordt weer in bescherming genomen, hij drinkt niet/ nauwelijks.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:51 schreef Dementor het volgende:
Aan het eind van de avond gaat er zeker weten gevochten worden
Vind het echt gewoon erg.En maar een grote bek over Huub en dat hij nergens tegen kan.Huub heeft al anderhalf jaar terrorop hem.Moet je kijken hoe Brian reageert als zijn toeter word afgepakt.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:51 schreef Dementor het volgende:
Aan het eind van de avond gaat er zeker weten gevochten worden
Precies en elke keer wordt hij met beveiliging en streamlocks beschermd.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub wordt weer in bescherming genomen, hij drinkt niet/ nauwelijks.
Met drank op is het exit Huub.
ja leuk voorlichting van brian op basisscholen ; thema zelfbeheersingquote:Op woensdag 23 april 2008 18:50 schreef Dementor het volgende:
Brian: ik slacht iedereen af als ik zou moeten.
Zou dit ook in de uitzending komen?
Daar gaan je stemmen idioot.
Conjo bo mama maar lekker naar huis op 15 mei.
Dat.. En weken lang terror plannen met dit als resultaat helpt ook wel mee heb ik zo'n idee..quote:Op woensdag 23 april 2008 18:52 schreef Kinga het volgende:
Waarom is die gast zo opgefokt uberhaupt?
Hij trekt de jaloezie niet?
Inderdaad, wat een verschil met die Kubatz familie he.. Dat moeten Brian en Amanda toch ook zien ???quote:Op woensdag 23 april 2008 18:53 schreef akveor het volgende:
Nou daar zit ik als volwassen kerel dan voor de streams een beetje ontroerd te wezen. Wat een fijne families en heerlijk om te zien dat ze niet bang te zijn om te zeggen dat ze van elkaar houden.
Linde, vriendin van Claire.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:53 schreef Darklight het volgende:
Wie is Linda? Nu is Linda aan de beurt, net was het Eric
Wees nou es eerlijk Peet, zie je dan niet dat die gozer een ontzettendequote:Op woensdag 23 april 2008 18:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub wordt weer in bescherming genomen, hij drinkt niet/ nauwelijks.
Met drank op is het exit Huub.
Commentaar op de streams, niet op users.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:54 schreef batigol het volgende:
ooh gelukkig dus jij ziet het ook peter6000, gelukkig een medestander
TBS?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wees nou es eerlijk Peet, zie je dan niet dat die gozer een ontzettende
psychopaat is ???
Als Jaap het zegt met hij voor heel Nederland excuses aanbieden. Als Huub het zegt krijgt hij een reis naar Egypte......wat zit daar achter.....snode plannen van Ron? Heeft ie een paar arabieren ingeseind?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus omdat Huub het zei is het heel normaal dat Brian Claire's moeder ook uitscheldt, oooooooowkay.
Denk maar terug aan de verjaardag.... tot 's avonds 19.00 was er helemaal niets gebeurt toen een uurtje wat gedoe, wat de naam terror niet eens verdient, en de hele familie Kubatz gaat door het lint. Het slaat gewoon nergens meer op. Er is maar 1 winnaar in dat hok voor mij en dat is Huub.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het echt gewoon erg.En maar een grote bek over Huub en dat hij nergens tegen kan.Huub heeft al anderhalf jaar terrorop hem.Moet je kijken hoe Brian reageert als zijn toeter word afgepakt.
Ja, natuurlijk wordt Brian ook in bescherming genomen (vermoedelijk met rustgevende medicatie), maar ze worden dus BEIDE in bescherming genomen.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:54 schreef diedirk het volgende:
[..]
Precies en elke keer wordt hij met beveiliging en streamlocks beschermd.
En dan iedereen hier weer Brian beschuldigen...triest.
Ik zie wel een beperkte frustratietolerentie.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wees nou es eerlijk Peet, zie je dan niet dat die gozer een ontzettende
psychopaat is ???
Dat is Melissa inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Wie is dat vrouwtje naast Amanda achter het raam? Is dat Melissa?
Ja, dat is Melissa. Die verft d'r haar elke keer als ze er komt, lijkt het wel.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Wie is dat vrouwtje naast Amanda achter het raam? Is dat Melissa?
Dat boek heeft Huub al een jaar of wat te leen. Vannacht nog meegekeken hoe Claire hem keer op keer moest corrigeren omdat hij ondermeer z'n aanvaring met Brian zat te verdraaien? Ook meegekregen hoe hij keer op keer die verdraaiingen terug moest nemen?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:56 schreef Spaarne het volgende:
Brian: "Huub heeft zelf Smegma gezegd. Maar ze willen in leugens geloven. Huub beukt Claire nog eens in elkaar in de toekomst."
Amanda: "KABOUTER".
Goed, dus Brian volgende - als iemand iets heeft gezegd mag een ander dat 1000 x herhalen. En dan nog komt het door de ander.
Ik schat dat dit les 53 is uit het boek: "Hoe is het altijd de schuld van een ander."
Oma is wat demeterig, de schat.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:56 schreef noekje het volgende:
Oma wordt misselijk van Jaap als ze hem ziet.
Eric zegt dat hij naast hem heeft geslapen.
Ze weet gewoon niets meer te bedenken..Die zwarte kringen om de ogen zeggen genoeg..Jaloers jaloers jaloers..quote:Op woensdag 23 april 2008 18:48 schreef SIRA het volgende:
Nog maar eentje dan.
Ik vind het echt zoooooo om te lachen.
Die ontevreden bek ook. hahaha
[ afbeelding ]
Ze zijn allebei nodig voor de finale, dus bescherming is dan nodig.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wordt Brian ook in bescherming genomen (vermoedelijk met rustgevende medicatie), maar ze worden dus BEIDE in bescherming genomen.
Waar 2 vechten hebben 2 schuld.
Maar goed: die eenzijdigheid hier went.
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het echt gewoon erg.En maar een grote bek over Huub en dat hij nergens tegen kan.Huub heeft al anderhalf jaar terrorop hem.Moet je kijken hoe Brian reageert als zijn toeter word afgepakt.
kantoorquote:Op woensdag 23 april 2008 18:58 schreef ericahysterica het volgende:
waar zit irrijaap eigenlijk?
Ze heeft behoorlijk gelijk overigens ondanks haar demente staat van denken.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oma is wat demeterig, de schat.
Oma: Hoe kom je er nu achter wanneer je de winnaar bent?
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oma is wat demeterig, de schat.
Oma: Hoe kom je er nu achter wanneer je de winnaar bent?
Volgens mij deed jij (en nog een stel) dat twee of drie dagen geleden een hele avond door "het tegengeluid" belachelijk te maken door opeens voor in plaats van tegen Brian te posten.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Commentaar op de streams, niet op users.
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
een beperkte frustratietolerentie.
Ik heb zo'n vermoeden dat de 15e mei er wel eens iemand van de harde kern uit zou kunnen vallen met dat stemmen geven.....quote:Op woensdag 23 april 2008 18:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze zijn allebei nodig voor de finale, dus bescherming is dan nodig.
Brian vindt de familie van Claire erger dan die van Huubquote:Op woensdag 23 april 2008 19:00 schreef Disana het volgende:
Dan is het knokken, knokken, knokken, klaar. Niet dat ík begin hoor.
dat zag je al aan die 3 achter het bruidspaar vanmiddag het contrastquote:Op woensdag 23 april 2008 18:54 schreef SIRA het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een verschil met die Kubatz familie he.. Dat moeten Brian en Amanda toch ook zien ???
Daar heeft hij eerlijk gezegd wel gelijk in. De familie van Huub is normaler.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:02 schreef Varen het volgende:
[..]
Brian vindt de familie van Claire erger dan die van Huub
Mee eens. Onbegrijpelijk vind ik hetquote:Op woensdag 23 april 2008 19:00 schreef SHE het volgende:
Ik vind het angstiger dan hier mensen posten die voor Brian kiezen.
Die zitten OF al in Zetten, OF moeten er echt heel snel naartoe.
*slikt sleutel door*
Wat een idioten.
Als je streams anderhalf jaar hebt gevolgd heb je niet goed gekeken.. alsof Brian niet beschermd is? Weet je nog nadat ie Amanda had gehoekt in de tuin? Weet je nog dat ie naar de witte bergen moest... weet je nog van de doucheslang.. Verbazingwekkend dat je dit soort post kan posten met droge ogen.. ongelovelijk..quote:Op woensdag 23 april 2008 18:54 schreef diedirk het volgende:
[..]
Precies en elke keer wordt hij met beveiliging en streamlocks beschermd.
En dan iedereen hier weer Brian beschuldigen...triest.
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op woensdag 23 april 2008 19:03 schreef Eg_Wel het volgende:
Ik heb ineens een visioen van een bange Jaap die "beveiliging!! beveiliging!!" roepent hard wegrent voor een oma'tje die achter hem aan zit en hem ondertussen bewerkt met een wandelstok..
Dat zou nou TV zijn Redactie
Zelfs Carla geeft Theo een dikke knuf......ik hou durfan.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:03 schreef ericahysterica het volgende:
brok in mijn keel nu hoor bij huubs ouders
Klopt, er zit nog wel een streamlock aan te komen vanavond. Brian heeft echt niet veel meer nodig. Hij pakt niet voor niets z'n gitaar zoals hij dat meestal doet als hij op het randje zit.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:02 schreef noekje het volgende:
Brian: scherp blijven!
Met Brian voorop. Die draaft alweer lekker door!
echt? ik ook hoor word hier zooooooo sentimenteel vanquote:Op woensdag 23 april 2008 19:04 schreef Nostalgist het volgende:
Jeetje , wat een muziek... zit de hele tijd al met tranen in mijn ogen...
Is ook, is ook! Dat doet hij idd altijd.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, er zit nog wel een streamlock aan te komen vanavond. Brian heeft echt niet veel meer nodig. Hij pakt niet voor niets z'n gitaar zoals hij dat meestal doet als hij op het randje zit.
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:03 schreef ericahysterica het volgende:
brok in mijn keel nu hoor bij huubs ouders
Tijd om de streams aan te slingeren zo te horenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, er zit nog wel een streamlock aan te komen vanavond. Brian heeft echt niet veel meer nodig. Hij pakt niet voor niets z'n gitaar zoals hij dat meestal doet als hij op het randje zit.
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:06 schreef BarryK het volgende:
Brian: "dat is de vraag kan iemand zich beheersen of niet, ik heb er ook problemen mee gehad"
Brian: "als iemand niet eens gedag kan zeggen..." lol
SlaafJaap gelooft het ook nog?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:05 schreef Spaarne het volgende:
Brian vindt dat Jaap terror moet doen. Jaap kan het grappiger. Brian: "Ik ga vechten. Niet dat ik begin hoor. Maar ik maak een grapje en dan worden zij kwaad. En dan ga ik beuken." Brian denkt dat het oorlog wordt.
heeft tie het nu over zijn eigen moeder?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:06 schreef BarryK het volgende:
Brian: "dat is de vraag kan iemand zich beheersen of niet, ik heb er ook problemen mee gehad"
Brian: "als iemand niet eens gedag kan zeggen..." lol
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
echt? ik ook hoor word hier zooooooo sentimenteel van
Hell yeahquote:Op woensdag 23 april 2008 19:05 schreef noekje het volgende:
She werd net gespeeld en gezongen. Daar werd Theo emtioneel van. Hij houdt natuurlijk ook van iedereen daar maar het meest hield hij toch van SHE, denk ik.
Zoiets komt me bekend vooor.... heeft ie dat al niet eens met Elly gedaan.....? Met die eiren? Of in ieder geavl in de tijd.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:03 schreef Eg_Wel het volgende:
Ik heb ineens een visioen van een bange Jaap die "beveiliging!! beveiliging!!" roepent hard wegrent voor een oma'tje die achter hem aan zit en hem ondertussen bewerkt met een wandelstok..
Dat zou nou TV zijn Redactie
Dat is nu precies het verschil in niveau tussen Huub en Brian/Amanda. Huub weet dan net op tijd zich iets gepaster op te stellen, maar het doet niets af aan het klote gedrag.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarom blijven ze zo kneuzerig in dat raam zitten? Dan zet je jezelf voor lul en laat je jezelf zo kennen. Eet dan toch in the chill ofzo.
Amanda's moeder laat haar kind op tv in elkaar beuken, dat is pas beschavingquote:Op woensdag 23 april 2008 19:09 schreef AlienVOL het volgende:
Ja en over Brian en Amanda's familie mogen de ergste insinuaties worden gedaan, ik vind het verschrikkelijk gewoon. En ik weet niet wie het zei: maar Amanda is een streetgirl, maar toch heeft ze méér beschaving in dr donder, dan dit halfzatte zooitje, over het paard getilde selmade familie van Huub en Claire. Want anders zouden ze dit niet normaal vinden allemaal!
Een stukje beschaving zit niet in die familie's, want dan zouden ze hun kinderen niet voor de media laten trouwen! Wat verwachten ze nou? Dat de medestanders in het spel zich even koest houden? Dan hadden ze die lekker een dagje uit moeten geven!
Maar ja...
+12.000quote:Op woensdag 23 april 2008 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda's moeder laat haar kind op tv in elkaar beuken, dat is pas beschaving
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:09 schreef AlienVOL het volgende:
Ja en over Brian en Amanda's familie mogen de ergste insinuaties worden gedaan, ik vind het verschrikkelijk gewoon. En ik weet niet wie het zei: maar Amanda is een streetgirl, maar toch heeft ze méér beschaving in dr donder, dan dit halfzatte zooitje, over het paard getilde selmade familie van Huub en Claire. Want anders zouden ze dit niet normaal vinden allemaal!
Een stukje beschaving zit niet in die familie's, want dan zouden ze hun kinderen niet voor de media laten trouwen! Wat verwachten ze nou? Dat de medestanders in het spel zich even koest houden? Dan hadden ze die lekker een dagje uit moeten geven!
Maar ja...
Ze is wel een liefe meidquote:Op woensdag 23 april 2008 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda's moeder laat haar kind op tv in elkaar beuken, dat is pas beschaving
Ik zie daar een keurige, beschaafde familie zitten die blij zijn voor hun kinderen en ontroerd kunnen raken van een mooi liedje, een verademing na dat tuig van de richel wat daar meestal op visite komt.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:09 schreef AlienVOL het volgende:
Maar ja...
Yep, maar Huub gaat er iets beter mee om door dat "stukje beschaving" wat hij wel lijkt te hebben, maar Brian mist?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian en Huub vind ik, op verschillende niveaus, van precies hetzelfde kaliber. Kort lontje, waarheden verdraaien, dominant zijn, last hebben van ego, etc. Deep down hetzelfde kut karakter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |