quote:Op woensdag 23 april 2008 18:23 schreef TiNo_Flo het volgende:
De moeder van Claire is niet zo blij met Jaap zijn aanwezigheid
[ afbeelding ]
iemandquote:Op woensdag 23 april 2008 17:49 schreef avonne het volgende:
is het huwelijk nou wel of niet wettig gesloten?
Jaap is gewoon een onbeschofte lompe laffe hond. Ik baal er van dat Huub en Claire geen ontslagronde voor hem hebben aangevraagd. Maar helaas na vandaag zal Huub wel weer opkijken naar z'n 'vriend'.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij voert opdrachtjes uit.
Voor Jaap is het ook genant. Alleen hij heeft het lef niet om tegen achter te zeggen dat ze de tering kunnen krijgen met hun TV-momentjes.
Óf... hij denkt echt dat deze sneue vertoning hem SMS'jes op gaat leveren.
Niet wettig, ......wat mij betreft. Ik heb geen enkele officiële tekst gehoord, geen trouwboekjes gezien, noppes nada van alles.quote:
Nog wel even hoor. Een paar uur zeker nog.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:25 schreef noekje het volgende:
Bram en nog iemand werden net echt even boos geloof ik.
Hoelang duurt dit feest nog?
Meestal wordt dat gemeld in de lokale krant of eventueel op de internetsite van de gemeente.quote:
Nadat het vijfde drankje is geserveerd vanavond.Dan barst de bom...quote:Op woensdag 23 april 2008 18:25 schreef noekje het volgende:
Ik hoop nu écht dat Bram ze een flink pak op hun lazer geeftquote:Op woensdag 23 april 2008 18:25 schreef noekje het volgende:
Nog wel even geloof ik. Laat ze maar lekker aan bier gaan.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:25 schreef noekje het volgende:
Oh, die! Mogen ze daar al wel weer streamen dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:27 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Nog wel even hoor. Een paar uur zeker nog.
Keek net even op een ander forum (fwnngmw) en daar vonden ze het sterk dat Amanda door de plechtigheid ging schreeuwen. "Ze durft wel." Kortom, misschien is deze terror allemaal wel heel leuk, vanuit een ander perspectief.
Hij durft niet, heeft het geluid uitgezetquote:Op woensdag 23 april 2008 18:30 schreef noekje het volgende:
Nou, daar zit Brian met z'n megafoontje.
Ik hoor niks! Kan dat nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |