Tja niet iedereen wil een frequentie oppikken met een jurk.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:45 schreef Scandalous het volgende:
Amanda vond de jurk maar normaal, echt niet mooiIk had zoiets van, ik vond m gewoon normaal
Hieruit blijkt maar weer wat een zuur en jaloers kind het isquote:Op woensdag 23 april 2008 17:47 schreef Spaarne het volgende:
[ afbeelding ]
En alle fotografen willen het liefst Amanda fotograferen.
Ze krijgt veel meer aanacht dan Claire.
Joop is wel eens betrapt in een Kliko, stiekem foto's maken.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:47 schreef BuffyJan het volgende:
Brian: Joop is mn maat voor t leven, en zn zoon ook. Ik hou echt van die gasten.
Als er een nep persoon is buiten de Kooi dan is t die vieze Joop van Tellingen wel
Wanneer het spel over is is het voor Huub klaar. Ik ben benieuwd of dat ook zo voor B en A geldt.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ondanks dat hij Brian een dwarslaesie, kanker en een nekschot toewenste, kan hij er zeker gezellig een pilsje mee gaan drinken.
Maakt dat iets uit dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:49 schreef avonne het volgende:
is het huwelijk nou wel of niet wettig gesloten?
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:47 schreef Spaarne het volgende:
[ afbeelding ]
Kotsie, kotsie, kotsie, kots.
Brian vindt het een mooie jurk. En alle fotografen willen het liefst Amanda fotograferen.
Ze krijgt veel meer aanacht dan Claire.
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ondanks dat hij Brian een dwarslaesie, kanker en een nekschot toewenste, kan hij er zeker gezellig een pilsje mee gaan drinken.
Als iemand mij een dwarsleasie, kanker en een nekschot zou toewensen mag dat.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Wanneer het spel over is is het voor Huub klaar. Ik ben benieuwd of dat ook zo voor B en A geldt.
Dat woord heeft Theo net veel gebruikt en iedereen weet dat Brian dan vervolgens hetzelfde blijft zeggen. Duurt een dag en dan is het weer over.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian over relativeren... *mute*
Persoonlijk vindik het veel sterker dat je boven dit soort uitspraken kunt staan. Brian kan dat niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als iemand mij een dwarsleasie, kanker en een nekschot zou toewensen mag dat.
Maar met zo iemand zou ik niets meer te maken wensen te hebben, zelfs niet al was zo`n verwensing in het kader van een spel.
Kanker en een dwarsleasie net boven het bovenste wervel zijn dan ook ferme uitspraken.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Persoonlijk vindik het veel sterker dat je boven dit soort uitspraken kunt staan. Brian kan dat niet.
Aha, dat verklaart alles! Dank u..quote:Op woensdag 23 april 2008 17:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat woord heeft Theo net veel gebruikt en iedereen weet dat Brian dan vervolgens hetzelfde blijft zeggen. Duurt een dag en dan is het weer over.
Ik heb Huub en Claire niet op angst kunnen betrappen.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:52 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Frank: De angst van Huub en Claire zat in hun hoofd, de terror viel toch mee?
Ik zie Brian nog lopen met zijn blinddoek op weg naar de pinata.
Dat klopt. En verre van netjes. Maar ik kan dat nog steeds in perspectief bekijken. Ik stel 1 week terreur op Brian voor. Kijken of hij het allemaal nog wel kan relativeren. Owww wacht, dat kan ie nu al niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kanker en een dwarsleasie net boven het bovenste wervel zijn dan ook ferme uitspraken.
Ik ook niet hoor maar de verknipte geest van Brian hè?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:56 schreef akveor het volgende:
Ik heb Huub en Claire niet op angst kunnen betrappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |