Tja niet iedereen wil een frequentie oppikken met een jurk.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:45 schreef Scandalous het volgende:
Amanda vond de jurk maar normaal, echt niet mooiIk had zoiets van, ik vond m gewoon normaal
Hieruit blijkt maar weer wat een zuur en jaloers kind het isquote:Op woensdag 23 april 2008 17:47 schreef Spaarne het volgende:
[ afbeelding ]
En alle fotografen willen het liefst Amanda fotograferen.
Ze krijgt veel meer aanacht dan Claire.
Joop is wel eens betrapt in een Kliko, stiekem foto's maken.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:47 schreef BuffyJan het volgende:
Brian: Joop is mn maat voor t leven, en zn zoon ook. Ik hou echt van die gasten.
Als er een nep persoon is buiten de Kooi dan is t die vieze Joop van Tellingen wel
Wanneer het spel over is is het voor Huub klaar. Ik ben benieuwd of dat ook zo voor B en A geldt.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ondanks dat hij Brian een dwarslaesie, kanker en een nekschot toewenste, kan hij er zeker gezellig een pilsje mee gaan drinken.
Maakt dat iets uit dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:49 schreef avonne het volgende:
is het huwelijk nou wel of niet wettig gesloten?
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:47 schreef Spaarne het volgende:
[ afbeelding ]
Kotsie, kotsie, kotsie, kots.
Brian vindt het een mooie jurk. En alle fotografen willen het liefst Amanda fotograferen.
Ze krijgt veel meer aanacht dan Claire.
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ondanks dat hij Brian een dwarslaesie, kanker en een nekschot toewenste, kan hij er zeker gezellig een pilsje mee gaan drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |