Dat rat z'n broertje slaat? (Heb ik niet gezien overigens, maar las dat net?)quote:Op woensdag 23 april 2008 18:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet ie daar maar niet gaan trouwen....dat is precies vragen wat hij nu krijgt.....
Vanuit het raam.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:39 schreef Katewalker het volgende:
Waarom was er nou een streamlock..Brian zit in de chill...hoe kan hij dan Joris slaan??
Zitten jullie dat nou te verzinnen..ik zag niks...![]()
Ben blij dat het huwelijk toch door ging...al die fucking tegenstand kan de pot op..
Oei...het dondert hier ineens.......onweer!
dit gaat ze heel veel stemmen kostenquote:
En hopelijk staan zij niet aan het roer wanneer er in de nazomer een ander reality in de villa komt.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:40 schreef akveor het volgende:
Zelfs nu heeft Flens het fatsoen niet in haar donder om iets van respect te tonen.
De febo zijn gewoon een walgelijk stelletje losers.
welke stemmen ????quote:Op woensdag 23 april 2008 18:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dit gaat ze heel veel stemmen kosten
hoe dan... hij zit in de privatequote:Op woensdag 23 april 2008 18:40 schreef Kinga het volgende:
Ik zag Brian heel duidelijk een klap uitdelen aan Joris.
Ja geweldig, die uitspraken van hem. Ik vind het wel vermakelijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:43 schreef Dementor het volgende:
Brian word helemaal gek.
Hij begint alweer antiliaans te lullen.
Dan zal die Hummie wel weer ten tonele verschijnen...quote:Op woensdag 23 april 2008 18:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En hopelijk staan zij niet aan het roer wanneer er in de nazomer een ander reality in de villa komt.
Hij zei Berga Smergma. Hij weet niet eens dat ie smegma bedoelt die laffe dwaas.quote:
Go Mannie go Manniequote:Op woensdag 23 april 2008 18:44 schreef BarryK het volgende:
Amanda: Brian breekt z'n fucking nek...
Brian: mannie laat, me niet opfucken nu.. ik sta op scherp
O, was dat de aanleiding? Ja, logisch dat Brian wilde slaan. Zijn terrorspeeltje werd hem afgepakt!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:44 schreef Eg_Wel het volgende:
Achgut.. Brian zijn megafoontje is afgepakt door Joris? Dikke boehoe
Ik sta op scherp zei Brian 7 keer op zijn verjaardagsfeestje 14 april.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:44 schreef Varen het volgende:
brian staat op scherp zegt hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |