Dat rat z'n broertje slaat? (Heb ik niet gezien overigens, maar las dat net?)quote:Op woensdag 23 april 2008 18:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet ie daar maar niet gaan trouwen....dat is precies vragen wat hij nu krijgt.....
Vanuit het raam.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:39 schreef Katewalker het volgende:
Waarom was er nou een streamlock..Brian zit in de chill...hoe kan hij dan Joris slaan??
Zitten jullie dat nou te verzinnen..ik zag niks...![]()
Ben blij dat het huwelijk toch door ging...al die fucking tegenstand kan de pot op..
Oei...het dondert hier ineens.......onweer!
dit gaat ze heel veel stemmen kostenquote:
En hopelijk staan zij niet aan het roer wanneer er in de nazomer een ander reality in de villa komt.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:40 schreef akveor het volgende:
Zelfs nu heeft Flens het fatsoen niet in haar donder om iets van respect te tonen.
De febo zijn gewoon een walgelijk stelletje losers.
welke stemmen ????quote:Op woensdag 23 april 2008 18:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dit gaat ze heel veel stemmen kosten
hoe dan... hij zit in de privatequote:Op woensdag 23 april 2008 18:40 schreef Kinga het volgende:
Ik zag Brian heel duidelijk een klap uitdelen aan Joris.
Ja geweldig, die uitspraken van hem. Ik vind het wel vermakelijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:43 schreef Dementor het volgende:
Brian word helemaal gek.
Hij begint alweer antiliaans te lullen.
Dan zal die Hummie wel weer ten tonele verschijnen...quote:Op woensdag 23 april 2008 18:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En hopelijk staan zij niet aan het roer wanneer er in de nazomer een ander reality in de villa komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |