Sucky sucky soldier, you pay good dollar?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:47 schreef beequeen het volgende:
De juiste mensen achter het raam, pimp is ook aanwezig.
[ afbeelding ]
Same here. Ik ben blij dat Ad heel dicht in de buurt is maar dan nog. Hoe gaat dat vannacht?quote:
Goh doen ze een keer iets terug en meneer is al over de zeik.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:44 schreef Stupidisco het volgende:
Brian is helemaal fucked up. Nog 1 ding en Brian slaat er op los.
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dit gaat ze heel veel stemmen kosten
Klinkt als Eric iddquote:Op woensdag 23 april 2008 18:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian: "Kijk wat voor kontenlikkerij Eric aan het doen is"
[ afbeelding ]
Je zou bijna hopen dat ze een huwelijksnacht krijgen aangeboden. Ik vind hem enorm griezelig nu.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here. Ik ben blij dat Ad heel dicht in de buurt is maar dan nog. Hoe gaat dat vannacht?
Het enge is dat ik het nog gelóóf ook als hij dat zegt.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:49 schreef Disana het volgende:
Ik slacht iedereen af als ik het zou moeten. Teringlijders, allemaal.
Gewoon negeren, en je streamplezier er niet door laten vergallen.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:48 schreef batigol het volgende:
wel hel veel huub fans die het verdraaien....
Dat bedoel ik dus......gaat straks helemaal mis.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:49 schreef Disana het volgende:
Ik slacht iedereen af als ik het zou moeten. Teringlijders, allemaal.
die hoort ook bij het trash vandaar...quote:Op woensdag 23 april 2008 18:43 schreef SIRA het volgende:
Wat doet Melissa daar eigenlijk bij ?
Dus omdat Huub het zei is het heel normaal dat Brian Claire's moeder ook uitscheldt, oooooooowkay.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:48 schreef batigol het volgende:
wel hel veel huub fans die het verdraaien....
Brian quote huub zijn woorden en dan dit? En dan heeft brian nog niet eens stinkh**r gezegd wat huub gisteren ook ff kwijt wilden gisteren aan claire der moeder... raar maar waar...
Wat een klets zeg en dan joris die brian zijn spullen afpakt....
quote:
En hij is levensgevaarlijk dankzij De Kooi die hem kickbokslessen gaf.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het enge is dat ik het nog gelóóf ook als hij dat zegt.
Huub wordt weer in bescherming genomen, hij drinkt niet/ nauwelijks.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:51 schreef Dementor het volgende:
Aan het eind van de avond gaat er zeker weten gevochten worden
Vind het echt gewoon erg.En maar een grote bek over Huub en dat hij nergens tegen kan.Huub heeft al anderhalf jaar terrorop hem.Moet je kijken hoe Brian reageert als zijn toeter word afgepakt.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:51 schreef Dementor het volgende:
Aan het eind van de avond gaat er zeker weten gevochten worden
Precies en elke keer wordt hij met beveiliging en streamlocks beschermd.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub wordt weer in bescherming genomen, hij drinkt niet/ nauwelijks.
Met drank op is het exit Huub.
ja leuk voorlichting van brian op basisscholen ; thema zelfbeheersingquote:Op woensdag 23 april 2008 18:50 schreef Dementor het volgende:
Brian: ik slacht iedereen af als ik zou moeten.
Zou dit ook in de uitzending komen?
Daar gaan je stemmen idioot.
Conjo bo mama maar lekker naar huis op 15 mei.
Dat.. En weken lang terror plannen met dit als resultaat helpt ook wel mee heb ik zo'n idee..quote:Op woensdag 23 april 2008 18:52 schreef Kinga het volgende:
Waarom is die gast zo opgefokt uberhaupt?
Hij trekt de jaloezie niet?
Inderdaad, wat een verschil met die Kubatz familie he.. Dat moeten Brian en Amanda toch ook zien ???quote:Op woensdag 23 april 2008 18:53 schreef akveor het volgende:
Nou daar zit ik als volwassen kerel dan voor de streams een beetje ontroerd te wezen. Wat een fijne families en heerlijk om te zien dat ze niet bang te zijn om te zeggen dat ze van elkaar houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |