Eerste vraag: Ja. Al denk ik dat er aan het einde ook wel vrije verkoop zal zijn. Details kun je op de Ajax-site vinden bij tickets.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:21 schreef GieJay het volgende:
Heb je trouwens een clubkaart nodig voor de playoffs? Ik dacht het niet of wel?
Edit: En heb je een heerenveen clubkaart oid nodig voor heerenveen ajax?
Het schijnt dat ie in een ver verleden bij Groningen heeft gespeeld..quote:Op woensdag 23 april 2008 12:36 schreef Urquhart het volgende:
Die kans is groot aangezien het geen eredivisie-speler betreft.
Worden nog bekend gemaaktquote:Op woensdag 23 april 2008 12:50 schreef donroyco het volgende:
Waar staan de prijzen van de wedstrijd tegen Heerenveen?
Moeten volgens mij nog online komenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:50 schreef donroyco het volgende:
Waar staan de prijzen van de wedstrijd tegen Heerenveen?
Eerste vraag: Er komt zeker weten vrije verkoop bij Ajax-Heerenveen. Die wedstrijd zal bij lange na niet uitverkocht raken en is geen risico-wedstrijd.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Eerste vraag: Ja. Al denk ik dat er aan het einde ook wel vrije verkoop zal zijn. Details kun je op de Ajax-site vinden bij tickets.
Tweede vraag: Nee, je hebt een uitkaart nodig voor uitwedstrijden en die uitkaart kun je alleen aanvragen als je een seizoenskaart hebt
Edit: Las even niet dat je Heerenveen-clubcard zei
Ow dat laatste was mij onbekendquote:Op woensdag 23 april 2008 12:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eerste vraag: Er komt zeker weten vrije verkoop bij Ajax-Heerenveen. Die wedstrijd zal bij lange na niet uitverkocht raken en is geen risico-wedstrijd.
Doorgestreepte stukje: Met een Supp Clubcard kun je ook een uitkaart aanvragen, alleen zijn de meeste wedstrijden snel uitverkocht, dus in de competitie zul je niet veel uitwedstrijden kunnen zien. Maar bijv Nac-uit en Vitesse-uit, waren niet uitverkocht. Die wedstrijden kun je dan zien. En in de PO's (Heerenveen uit) zit er ook wel een grote kans in, dat je gewoon een kaartje kan kopen.
Ik moet ook nog even langs om een nieuwe foto te laten maken voor mijn uitkaart. Kun jij dat ff voor me doen? Scheelt mij weer tijdquote:Op woensdag 23 april 2008 13:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Ow dat laatste was mij onbekendMaar ja heb volgend seizoen toch seizoenskaart
Volgende week maar eens even naar A'dam om uitkaart te laten maken.
Wat schuift het? Blijf natuurlijk wel een echte Jood he..quote:Op woensdag 23 april 2008 13:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even langs om een nieuwe foto te laten maken voor mijn uitkaart. Kun jij dat ff voor me doen? Scheelt mij weer tijd.
Op het formulier dat bij mijn SCC-bevestiging zat, stond 28 mei. Maar het is voor mij de eerste keer dus ik weet niet of daar andere regels voor zijn dan wanneer je daar al voor geregistreerd staat..quote:Op woensdag 23 april 2008 13:22 schreef M0NTANA het volgende:
Moet ook een nieuwe foto laten maken, tot wanneer kan dat?
Tot 15 mei geloof ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:22 schreef M0NTANA het volgende:
Moet ook een nieuwe foto laten maken, tot wanneer kan dat?
Iedere drie jaar, denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Moeten jullie elk jaar een nieuwe foto maken?
Nee, geloof om de drie of vier jaar.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil ook een nieuwe fotoquote:Op woensdag 23 april 2008 13:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wou dat ik een nieuwe foto voor m'n uitkaart kon laten maken. Deze die ik nu heb ziet er niet uit.
Tot zover deze tvp.
Wat doen ze in Godsnaam met die foto's maken dan, 2 maten van me hebben ook al uitkaart en die staan er ook op alsof ze TBS-er zijn..quote:
quote:
Thanks bothquote:
VAK410 wilt blijven uitbreiden en dat ging niet op Noord, omdat we dan te dicht richting het uitvak zouden gaan. Daarbij komt dat je nu een erg lekker blok op Zuid kunt vormen met Zuid1 en met oa 428. Plus dat het honk waarschijnlijk ook op Zuid komt, maakt dit het helemaal gemakkelijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:44 schreef Landgeld het volgende:
Ik heb het ff niet meegekregen: vandaar deze vraag;
waarom gaat 410 naar zuid? (boven).... en gaat het hele vak mee? of alleen een deel?
ok man, thx voor je uitleg!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
VAK410 wilt blijven uitbreiden en dat ging niet op Noord, omdat we dan te dicht richting het uitvak zouden gaan. Daarbij komt dat je nu een erg lekker blok op Zuid kunt vormen met Zuid1 en met oa 428. Plus dat het honk waarschijnlijk ook op Zuid komt, maakt dit het helemaal gemakkelijk.
Niet het hele vak gaat mee. Die gasten bovenin, gaan lang niet allemaal mee. Maar de wachtlijst wordt helemaal weg gewerkt. Goede zaak dus. Het vak groeit ook van 1000 naar zo'n 1700 man. Dus volgend jaar nog groter.
VAK410 komt op Zuid2 he. Vak 424/425. Ook al gaan we naar een ander vak, wij blijven gewoon VAK410 heten.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
ok man, thx voor je uitleg!maar als vak410 dus op Zuid1 komt, blijft de groep zich dan wel VAK410 (BOYS) noemen of komt er een andere naam voor de groep? En 410 blijft dus ook een sfeervak.. samen met Zuid1.... hmmm
Zijn de mensen die eerst op zuid1 zaten allemaal overgeplaatst ofzo
ben benieuwd!alleen zuid zelf is nooit echt een sfeer....
410 gaat naar Zuid 2 (tweede ring), Zuid 1 blijft gewoon Zuid 1.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
ok man, thx voor je uitleg!maar als vak410 dus op Zuid1 komt, blijft de groep zich dan wel VAK410 (BOYS) noemen of komt er een andere naam voor de groep? En 410 blijft dus ook een sfeervak.. samen met Zuid1.... hmmm
Zijn de mensen die eerst op zuid1 zaten allemaal overgeplaatst ofzo
ben benieuwd!alleen zuid zelf is nooit echt een sfeer....
dat filmpje van Jong Ajax, de tranen sprongen me in de ogen van dat verdedigen van Ajaxquote:Op woensdag 23 april 2008 14:46 schreef BonJovi het volgende:
Hopelijk gaat nr7 bij de eerste spelen zou een goede aanwinst zijn voor Rkc.
Daar zat de heer BonJovi bij in de klas toch ofzo?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Gelukkig dat jij dat ziet op basis van een samenvattinkje van een paar minuten.
Ik heb bij hem in de team gevoetbald dus ken hem al jaren, dat is al iets meer dan die paar minuten wat je net zag.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Gelukkig dat jij dat ziet op basis van een samenvattinkje van een paar minuten.
Ik vind sowieso de verdedigers in het algemeen steeds slechter worden. In Nederland heb je toch helemaal niks meer rondlopen waar je als spits bang van wordt? Daarom doen de topclubs er goed aan om een voormalig topverdediger á la Frank de Boer de verdedigers van een ploeg te laten trainen. Als je ziet dat er maar 2 teams in de Eredivisie minder dan 40 (!) goals tegen hebben gehad, dan is dat echt alarmerend te noemen. Hoe moet je dan uberhaupt nog iets in Europa presteren als je gemiddeld elke wedstrijd minimaal 1 goal tegen krijgt.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:48 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
dat filmpje van Jong Ajax, de tranen sprongen me in de ogen van dat verdedigen van Ajax![]()
Het is duidelijke dat we wat verdedigers met KOPEN ipv te hopen op de jeugd
Gelukkig hebben we Colin nogquote:Op woensdag 23 april 2008 14:48 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
dat filmpje van Jong Ajax, de tranen sprongen me in de ogen van dat verdedigen van Ajax![]()
Het is duidelijke dat we wat verdedigers met KOPEN ipv te hopen op de jeugd
Whaha, die was geweldig, als een Balarina. Volgens mij heb ik daar nog ergens een paint van.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het sprongetje van Roger tegen Werder.
het valt best mee. Pas de eerste wedstrijd sinds tijden dat ze slecht spelen. Maar er zitten idd een hoop spelers tussen die weinig potentie hebben.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:19 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat is nu de eigenlijk de positie van Van Der Heijden ? Ik zie em zowel in de verdediging als aanvallend op middenveld staan.
Als ik dat filmpje zie, krijg ik wel tranen in mijn ogen van de verdediging. Trek daar nu eens aparte coaches voor aan.
moet je dit geloven ?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:09 schreef M0NTANA het volgende:
Kaarten te koop voor Ajax - SCH (in 410), 20 euro per stuk. Geinteresseerd, stuur een PM.
Hij wil graag zijn geld verdubbelenquote:
En jij kan het weten... Jij gaat regelmatig kijken.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:27 schreef toma het volgende:
het valt best mee. Pas de eerste wedstrijd sinds tijden dat ze slecht spelen. Maar er zitten idd een hoop spelers tussen die weinig potentie hebben.
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is altijd elke drie jaar.. en dat is zekerquote:
Die hebben afgelopen maandag nog met 0-3 verloren van RKCquote:Op woensdag 23 april 2008 18:12 schreef MaxC het volgende:
Jong Ajax geen kampioen?
Om de drie jaar? Dat is elke zes jaar.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
[..]
Het is altijd om de drie jaar.. en dat is zeker
Ik ga wel denk ik, hopelijk is het lekker weer..Wat moet je anders op zo'n gare dag.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:59 schreef Jasza het volgende:
Wel goedkoop Heerenveen
Maar ga maar niet hehe.
hahaha lachen ben benieuwdquote:Op woensdag 23 april 2008 18:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga wel denk ik, hopelijk is het lekker weer..Wat moet je anders op zo'n gare dag.
Overigens, als je straks denkt wat voor enge hooligan ons Nederlands elftal traint...Marco van Basten heeft z'n kop kaal geschoren. Even wennen. Zijn nog geen foto's van (voor zover ik weet), maar hij zal zelf wel een keer op tv verschijnen met z'n nieuwe look.
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga wel denk ik, hopelijk is het lekker weer..Wat moet je anders op zo'n gare dag.
Overigens, als je straks denkt wat voor enge hooligan ons Nederlands elftal traint...Marco van Basten heeft z'n kop kaal geschoren. Even wennen. Zijn nog geen foto's van (voor zover ik weet), maar hij zal zelf wel een keer op tv verschijnen met z'n nieuwe look.
Zou ie met Coronel hebben gewed dat ie van Geel er niet voor de zomer uit kreeg?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha serieusquote:Op woensdag 23 april 2008 18:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
ziet het er ongeveer zo uitquote:Op woensdag 23 april 2008 18:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Boulahrouz! Maar die zie ik niet zo snel komen met San Marco als trainer.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:18 schreef tha_dark het volgende:
Wat gaan de topics toch weer snel tegenwoordig!
Maar wie zien jullie wel zitten als opvolger van Heitinga? En kom nu niet met Constantin of Colin aan
van der Wiel.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:18 schreef tha_dark het volgende:
Wat gaan de topics toch weer snel tegenwoordig!
Maar wie zien jullie wel zitten als opvolger van Heitinga? En kom nu niet met Constantin of Colin aan
Die had ik idd nog bij het lijstje moeten zetten. Ik hoop overigens niet dat je dit serieus meent want die jongen is volgens verwachtingen nog tot 2010 uitgeschakeld vanwege z´n blessure.. :´)quote:
quote:
In een Ferguson-model toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:36 schreef rubbereend het volgende:
Krijgt van Basten nu serieus de leiding over het gehele technische stuk?
of het Hiddinkmodel zoals het ooit bij PSV was.....quote:
een achteruitgang kan het nooit zijn met een voorganger als van Geel.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of het Hiddinkmodel zoals het ooit bij PSV was.....
Maargoed ik vind het een hele stap en heel veel vertrouwen geven aan iemand met een redelijk beperkte ervaring op dat gebied
Je mening over Van Geel is ondertussen wel duidelijk hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 19:43 schreef toma het volgende:
[..]
een achteruitgang kan het nooit zijn met een voorganger als van Geel.
Scherp +1quote:Op woensdag 23 april 2008 18:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Om de drie jaar? Dat is elke zes jaar.
het zou heel goed kunnen werken hoor, maar ben benieuwd hoe van Basten omgaat met wat nu allemaal op hem af gaat komen.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:45 schreef Wooldoor het volgende:
Het is ook veel vertrouwen, maar ik denk dat er wel de juiste mensen zijn die het een beetje in de gaten houden. En ik neem ook aan dat er toch een algemeen directeur met voetbalverstand bij moet komen om te kunnen onderhandelen over spelers en dergelijke. Ook zal van Basten nu wel luisteren naar het scoutingsapparaat.
Ik vind Boula toch wel overschat. Niettemin zou ik hem wel graag bij Ajax zien, mits ie niet altijd geblesseerd is.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Boulahrouz! Maar die zie ik niet zo snel komen met San Marco als trainer.
Ik heb vorig jaar een foto gemaakt voor mijn uitkaart, eerste seizoen. Kreeg ik laatst alweer een brief dat ik een nieuwe foto moest laten maken. Ik dus maar naar de supportersbalie, bleek Ajax het verhaal zelf ook niet meer helemaal te snappen. Waarom er een nieuwe foto op moest was in ieder geval een raadsel. Dus voor de zekerheid toch maar een nieuwe foto laten maken.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
[..]
Het is altijd elke drie jaar.. en dat is zeker
Hoeveel wedstrijden heeft Boulaharouz in de benen dit seizoen ?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..].
Van der Wiel heeft dan 9 maanden geen enkele wedstrijd gespeeld die er toe doet en die wil je tijdens VCL (mits we die halen) meteen voor de leeuwen gooien? Lijkt me geen goed idee. Sowieso moeten er voor achterin versterkingen gehaald worden.
Boulahrouz heeft natuurlijk wel ervaring in de top, in tegenstelling tot vd Wiel. Zou hem graag erbij hebben, en anders zeker iemand anders, in Kuffour en Colin heb ik absoluut geen vertrouwen en met alleen vd Wiel en Vermaelen redden we het niet want die zijn te blessuregevoelig.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:19 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft Boulaharouz in de benen dit seizoen ?
Die is niet al vanaf 11 november geblesseerd. Plus dat hij al veel meer ervaring heeft dan vd Wiel. Zeker in het spelen van topwedstrijden.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:19 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft Boulaharouz in de benen dit seizoen ?
Liverpool had wel ideaal geweest. Daar vlieg je voor 30 euro naartoe en je staat binnen 20 minuten in de binnenstad..quote:Op woensdag 23 april 2008 20:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hopen op een leuke trip van de zomer als dat goed uitkomt. Beetje leuke tegenstander in een oefenwedstrijd en ik wil best die kant op. Als ze weer tegen Rangers of zoiets gaan oefenen bijvoorbeeld. Liverpool gaat helaas niet door, naar het schijnt.
Wat gaan we hem missenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:32 schreef kevin6188 het volgende:
Dat afscheidsfilmpje voor Heitinga mag er zijn trouwens
Afgezien daarvan zou ik graag nog een wedstrijd van Liverpool op Anfield Road willen meemaken.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Liverpool had wel ideaal geweest. Daar vlieg je voor 30 euro naartoe en je staat binnen 20 minuten in de binnenstad..
nee dat is het helemaal niet! Hij heeft WII zelfs CL voetbal bezorgd, ik hoop voor WII dat ze hem als TD kunnen aanstellen. Maar mede dankzij hem zijn we dit seizoen weer geen kampioen geworden. Omdat hij niet over de benodigde connecties / vaardigheden bleek te beschikken om een vervanger voor Sneijder aan te trekken. Daarmee heeft ie Ajax gewoon keihard genaaid.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je mening over Van Geel is ondertussen wel duidelijk hoor
We weten nu wel dat jij het hem niet hebt vergeven dat hij heel W2 heeft leeggekocht.
Vetquote:Op woensdag 23 april 2008 20:32 schreef kevin6188 het volgende:
Mooi man!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:32 schreef kevin6188 het volgende:
Ik ga alvast een afstreep-kalender voor 5 jaar kopenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan het me maar moeilijk voorstellen... een Ajax zonder Johnny...
Ik heb hem wel ergens hehe.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:45 schreef Houniet het volgende:
Fuck ik kan die foto niet vinden, kan iemand mij helpen?
Het was een vlag die mee werd genomen naar Groningen uit.
Leipe shit ouwe AFCA vlag. Kwam hier een foto voorbij alleen kan die nergens meer terug vinden.
Oow heeft iemand nog zo'n sjaal over??quote:Op woensdag 23 april 2008 20:21 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een paar keer genieten van onze held.
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:43 schreef toma het volgende:
[..]
een achteruitgang kan het nooit zijn met een voorganger als van Geel.
Toppertje bedankt!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:51 schreef M0NTANA het volgende:
Zal hem morgen PM'en.
Ergens in juli pasquote:Op woensdag 23 april 2008 22:31 schreef Nashje het volgende:
Wanneer worden die nieuwe shirts voor volgend seizoen eigenlijk bekend gemaakt?
Dit is de eerste keer dat ik pas echt besef dat hij volgend seizoen niet meer in ons shirt is te zienquote:Op woensdag 23 april 2008 20:32 schreef kevin6188 het volgende:
Die gekke 428 gap maakt altijd wel mooie filmpiesquote:Op woensdag 23 april 2008 20:32 schreef kevin6188 het volgende:
quote:Trefzeker heethoofd morgen bij Ajax
AMSTERDAM -
Volgens Argentijnse media meldt Dario Cvitanich zich vrijdagochtend in Amsterdam voor zijn afrondende medische keuring en het ondertekenen van het contract dat hem de komende jaren Ajacied maakt.
De Argentijnse aanvaller landt morgen op de luchthaven Schiphol in het gezelschap van vice-voorzitter Norberto D'Angulo van zijn club Banfield.
Hoewel de Amsterdammers de transfer nog niet hebben bevestigd, is Cvitanich' huidige club duidelijk. ,,De dertien leden van het bestuur van de club zijn akkoord gegaan met de verkoop van Cvitanich aan AFC Ajax NV,'' zo luidt een officieel communiqué op de website van Banfield, een kleine club uit de gelijknamige voorstad van de Argentijnse hoofdstad Buenos Aires. Stemverhouding in het bestuur: negen voor, vier tegen. De transfersom die Ajax overmaakt zou elf miljoen palos bedragen, elf miljoen dollar. Daarvan gaat tachtig procent naar Banfield, de rest naar een groep zakenlieden die eenvijfde van de transferrechten op de spits bezit.
Cvitanich kijkt uit naar spelen onder Marco van Basten. ,,Het is fantantastisch om te kunnen leren van iemand zoals hij, met al zijn ervaring en wat hij in zijn carrière heeft gepresteerd. En dat ook nog eens bij een prachtige club als Ajax,'' zegt hij op de website van Banfield.
Bedoeld of onbedoeld heeft een voormalige Feyenoorder ook nog een rol gespeeld bij Cvitanich' keuze voor Ajax, terwijl hij ook in de belangstelling stond van de Argentijnse topclub Boca Juniors en het Spaanse Espanyol. Vorig jaar speelde Cvitanich enige tijd onder tijdelijk hoofdtrainer Pablo Vitamina Sanchéz, eind jaren negentig onder contract in Rotterdam. ,,Hij vertelde altijd heel enthousiast over zijn ervaringen in Nederland en was heel positief over het land, de gewoontes en de manier van leven.''
Cvitanich is een kind van Banfield, de club die in Argentinië de bijnaaml El Taladro draagt, de drilboor. Op zijn zeventiende belandde hij in de jeugdafdeling van de club. In oktober 2003 debuteerde hij in het eerste elftal, sindsdien scoorde de aanvaller in 90 competitiewedstrijden 31 keer. Ook in de huidige competitie loopt hij één op drie. Hij maakte zes van de achttien treffers van Banfield, dat met twaalf punten uit elf duels net onder de middenmoot bivakkeert.
Eigenlijk zou Cvitanich morgen met zijn club uit moeten komen tegen Huracan. Maar de Argentijn van Kroatische afkomst moet nog een wedstrijd schorsing uitzitten en maakt van die gelegenheid gebruik voor een bliksembezoek aan Amsterdam. Behalve een begenadigd aanvaller is hij ook nogal licht ontvlambaar. Cvitanich verzamelde dit seizoen in nog geen dertig wedstrijden al tien gele kaarten, vooral voor protesteren tegen de scheidsrechter en simuleren. Ook zijn laatste boeking, twee weken geleden in het duel met Gimnasia, was vanwege een piscina (zwembad), de Argentijnse benaming voor fopduik. ,,Hij is nog jong en moet leren zich te beheersen,'' aldus zijn huidige trainer Miguel Jerez in de Argentijnse krant Olé. ,,Hij heeft warm bloed en een voetballer die veel schoppen krijgt en wordt vastgehouden terwijl er door de scheidsrechter niet wordt opgetreden, kan op een gegeven moment wel eens exploderen.''
mijn Argentijns is niet zo sterk, maar ik maak eruit op dat hij voor 11 milj. (argentijnse dollars?? oid) naar Ajax gaat.quote:21/04/08
INFORMACION
La Comisión Directiva del Club Atlético Banfield decidió por mayoría aceptar la propuesta de venta del club holandés AFC Ajax NV por el jugador Darío Cvitanich, por 11 millones de dólares en todo concepto.
Cvitanich continuará en Banfield hasta la finalización del torneo Clausura 2008. Por lo pronto, deberá pasar la revisión médica y firmar su respectivo contrato con la entidad europea.
El delantero oriundo de Baradero aún debe una fecha de suspensión y recién frente a Colón de Santa Fe estará en condiciones de retornar al primer equipo dirigido por Miguel Jerez.
kut gemist. Wat zei ie?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:59 schreef Houniet het volgende:
Danny Blind nu op NED3 over van Geel en AJAX.
Ja dat was al wel duidelijk. 6,3 miljoen euro of iets.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:01 schreef toma het volgende:
de website van Banfield heeft het vertrek van Cvitanich trouwens al officieel gemaakt
[..]
mijn Argentijns is niet zo sterk, maar ik maak eruit op dat hij voor 11 milj. (argentijnse dollars?? oid) naar Ajax gaat.
Hij zit ook stiekem te hopen dat Gomes weg gaatquote:Op woensdag 23 april 2008 22:59 schreef Houniet het volgende:
Danny Blind nu op NED3 over van Geel en AJAX.
ja klopt. Maar ik dacht dat het nog nergens officieel bevestigd wasquote:Op woensdag 23 april 2008 23:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja dat was al wel duidelijk. 6,3 miljoen euro of iets.
Ajax mooie club.quote:
Succes moet op het veld worden behaald.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:08 schreef Mr.Mills het volgende:
Blind is al eens TD geweest... dat was nou niet bepaald een succes.
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ajax mooie club.
Van Geel weg, hij is niet verbaasd.
Sluit geen terugkeer uit maar bij Sparta zit hij goed.
Valt mee.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja dat was al wel duidelijk. 6,3 miljoen euro of iets.
Blind is toch geen TD geweest of heb ik nou liggen maffen die jaren?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:08 schreef Mr.Mills het volgende:
Blind is al eens TD geweest... dat was nou niet bepaald een succes.
bij Sparta is ie nu TD, maar dat is ie nog niet bij Ajax geweest.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Blind is toch geen TD geweest of heb ik nou liggen maffen die jaren?
Hoofd Jeugdopleidingen wel. Zou me niks verbazen als hij tzt terugkomt. Wie weet wel als AD.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:42 schreef toma het volgende:
[..]
bij Sparta is ie nu TD, maar dat is ie nog niet bij Ajax geweest.
Nee dat bedoel ik, volgens mij doet hij het toch niet slecht bij Sparta?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:42 schreef toma het volgende:
[..]
bij Sparta is ie nu TD, maar dat is ie nog niet bij Ajax geweest.
Molenaar word altijd genoemdquote:Op woensdag 23 april 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:
Hoop op Molenaar als AD.
Je moet wel echt Blind zijn om daar goede aankopen in te zien.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:48 schreef Ruiseart het volgende:
Blind was eerst Hoofd Technische zaken, en in die hoedanigheid verantwoordelijk voor aankopen als Vierklau, Verlaat en Machlas, daarna werd hij Hoofd Jeugdopleidingen.
ik dacht dat (weet zn naam niet) de gene die nu interim AD was aan zou blijven.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:
Hoop op Molenaar als AD.
Nee.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:07 schreef toma het volgende:
[..]
ik dacht dat (weet zn naam niet) de gene die nu interim AD was aan zou blijven.
hij doet er zelf ook erg zijn best voorquote:
van der Aat toch? Jack van Gelder suggereerde laatst wel zoietsquote:Op donderdag 24 april 2008 00:07 schreef toma het volgende:
[..]
ik dacht dat (weet zn naam niet) de gene die nu interim AD was aan zou blijven.
Hij haalde anders ook Brian Laudrup binnen. Dat was toch wel een geweldenaar. Alleen jammer dat 'ie net tijdens zo'n rampjaar in Ajax moest ballen.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je moet wel echt Blind zijn om daar goede aankopen in te zien.
(Haha, dit is me effe een dijenkletser van jewelste zo laat op de avond! Ik laat hieronder even ruimte om eens even lekker te lachen!)
dat dacht ik dus ook ja.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van der Aat toch? Jack van Gelder suggereerde laatst wel zoiets
Gaat niet meer gebeuren nu Uri als voorzitter benoemd is en zijn rapport gaat afwerken. Het was iets van "De Algemeen directeur wordt boegbeeld van de club en moet zelf gevoetbald hebben"quote:
Khad van Geel wel graag gehad.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren nu Uri als voorzitter benoemd is en zijn rapport gaat afwerken. Het was iets van "De Algemeen directeur wordt boegbeeld van de club en moet zelf gevoetbald hebben"
van der Aat heeft toch in zijn jeugd bij Ajax gespeeld?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren nu Uri als voorzitter benoemd is en zijn rapport gaat afwerken. Het was iets van "De Algemeen directeur wordt boegbeeld van de club en moet zelf gevoetbald hebben"
Nee hij heeft een profcontract aangeboden gekregen toen hij 17 was, maar zijn ouders vonden dit geen goed idee en hij moest een studie van ze gaan volgenquote:Op donderdag 24 april 2008 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van der Aat heeft toch in zijn jeugd bij Ajax gespeeld?
mwah het is dus wel iemand met voetbalfeeling. Een directeur vinden die zelf op hoger niveau gevoetbald heeft dan wordt het moeilijk hoor............ Dan is vooral Molenaar kandidaatquote:Op donderdag 24 april 2008 00:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee hij heeft een profcontract aangeboden gekregen toen hij 17 was, maar zijn ouders vonden dit geen goed idee en hij moest een studie van ze gaan volgen
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:32 schreef kevin6188 het volgende:
Dan heb je kut-ouders zeg....quote:Op donderdag 24 april 2008 00:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee hij heeft een profcontract aangeboden gekregen toen hij 17 was, maar zijn ouders vonden dit geen goed idee en hij moest een studie van ze gaan volgen
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:32 schreef kevin6188 het volgende:
Iets in mij zegt ook dat hij nooit 5 jaar wegblijft.. Al gun ik hem wel alle succes en als dat ten koste gaat van het feit dat ie niet meer bij Ajax speelt dan vind ik dat jammer maar gun hem dat succes meer dan wie dan ook. Hij is al een held en dat blijft ie, ongeacht de toekomst.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:09 schreef Rumille het volgende:
Ergens hoop ik dat John mislukt bij Atletico en dan zo snel mogelijk terugkomt.
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:09 schreef Rumille het volgende:
Ergens hoop ik dat John de held wordt bij Atletico en dan zo snel mogelijk terugkomt.
Is al langsgekomen.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:36 schreef kevin33 het volgende:
Oud-Ajacied Márcio Santos (38) is getroffen door een hersenbloeding. Dat meldde de Braziliaanse krant O Globo gisteren. Hij is opgenomen in een ziekenhuis in het kustplaatsje Balneário Camboriú.
Volgens zijn vrouw is Santos bij bewustzijn en maakt hij het naar omstandigheden goed. Wel zou hij nog wat moeite hebben met praten en zou zijn evenwicht verstoord zijn na de hersenbloeding zaterdag.
Santos speelde van 1995 tot 1997 bij Ajax. In 1994 maakte de verdediger deel uit van de Braziliaanse nationale ploeg, die in de Verenigde Staten wereldkampioen werd. In de finale miste hij als enige Braziliaan een strafschop in de beslissende penaltyserie.
Qua voetballer wel ja, maar qua persoon weet ik het niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:00 schreef N.i.c.k het volgende:
En toch, als ik zou moeten kiezen tussen Heitinga of Huntelaar, dan kies ik voor de laatste.
Eric Addo schijnt ook een toffe peer te zijn. Toch zou ik hem graag inruilen tegen een irritante hufter die wel kan voetballen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:03 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Qua voetballer wel ja, maar qua persoon weet ik het niet.
Een speler die er 33 in schiet in een seizoen is niet makkelijk te vinden. Degelijke verdedigers zijn wel wat makkelijker te vinden.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:00 schreef N.i.c.k het volgende:
En toch, als ik zou moeten kiezen tussen Heitinga of Huntelaar, dan kies ik voor de laatste.
ik zou Johnny voor niemand willen ruilen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Eric Addo schijnt ook een toffe peer te zijn. Toch zou ik hem graag inruilen tegen een irritante hufter die wel kan voetballen.
Is er iemand die nog met het idee speelt om een wedstrijdje in Madrid te gaan bezoeken komend seizoen?quote:Op donderdag 24 april 2008 08:09 schreef Rumille het volgende:
Ergens hoop ik dat John mislukt bij Atletico en dan zo snel mogelijk terugkomt.
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:16 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Is er iemand die nog met het idee speelt om een wedstrijdje in Madrid te gaan bezoeken komend seizoen?
quote:Venezolaanse spits op proef bij Jong Ajax
Sinds deze week is de 18-jarige spits Gustavo Páez op proef bij Ajax, zo melden Venezolaanse media. Ajax had de jonge spits al eerder uitgenodigd, maar hij wilde zelf pas op zijn 18e voor een stage komen, nu hij ook gerechtigd is om een eventuele overstap te maken naar Europa.
Dat ze maar eens een lading verdedigers gaan testen. Wat moet je toch allemaal met al die aanvallers..quote:
Zal wel voor Jong Ajax worden, want volgens mij missen we in de jeugd nog een echte spits.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat ze maar eens een lading verdedigers gaan testen. Wat moet je toch allemaal met al die aanvallers..
Ja Japie Stam heeft in die anderhalf jaar bij mij toch wel een soort van heldenstatus gekweektquote:Op donderdag 24 april 2008 09:35 schreef pfaf het volgende:
Ik ging gisteren kijken bij m'n broertje die een bekerwedstrijd moest spelen in een gehucht waarvan ik nog nooit gehoord had. LooptJaap Stam
daar ineens op het trainingsveld tussen de spelers die nog nooit een bal fatsoenlijk geraakt hebben! Overigens trainde René Eijkelkamp ook bij die club. Wel grappig om 'm plotseling in de middle of nowhere op een stoffig veld met plezier te zien trainen. Voetbaldier pur sang.
![]()
haha die ene gast.. Lijkt dr idd sprekend opquote:Op donderdag 24 april 2008 09:42 schreef Blight het volgende:
Was het niet zijn look-a-like?
Nope, nog even bij de lokale bevolking nagevraagd.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:42 schreef Blight het volgende:
Was het niet zijn look-a-like?
Pens? Bij die look-a-like? Dat zijn bierspieren.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk die pens bij die kerel en jaap z'n atletische lichaam
Naah, hij was aan het trainen. Na de training zat hij wel CL te kijken in de kantine, maar om nou met 50 fanboys z'n avondje voetbal te verpesten...quote:Op donderdag 24 april 2008 09:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja Japie Stam heeft in die anderhalf jaar bij mij toch wel een soort van heldenstatus gekweektHeb nu al zin in zn afscheidswedstrijd
Heb je hem trouwens nog gesproken?
quote:Van Basten schijnt met de trainer van Milan over Gourcuff gesproken te hebben. Deze heeft hem afgeraden vanwege zijn lastige en opstandige karakter. Gourcuff schijnt bovendien ook niet lekker in de groep te liggen.
Omdat jullie allemaal zo verlangen naar een bronvermelding kan ik mededelen dat ik dit van kringen rondom MvB heb vernomen.
quote:
maar Jaap traint dus bij een amateur clubje nu? Zou hij ook wedstrijden spelenquote:Op donderdag 24 april 2008 10:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nope, nog even bij de lokale bevolking nagevraagd.
Lachen ja. Zegt ook veel over Jaap vind ik, dat je met een zesde klasse elftal meetraint, omdat je voetballen zo leuk vindt. Al zal het wel even pijn hebben gedaan om ManU later te hebben zien voetballen.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:37 schreef Landgeld het volgende:
[..]
maar Jaap traint dus bij een amateur clubje nu? Zou hij ook wedstrijden spelenwel gaaf als je zo'n klasbak in je team hebt, ook al is het bij de training. Jaap stijgt er natuurlijk 100 keer bovenuit
![]()
Ook grappig als je hoort van de leider: 'jongens, we krijgen er een nieuwe speler bij'..... Komt Jaap Stam ineens binnen lopendie trainingen zullen nu ook wel een wat hogere opkomst hebben... echt vet!
Nog zo'n heethoofd voorin. En een Schwalbe maker.quote:
Er stond laatst ook een interview met Japie Stam in de VI dacht ik. Dat hij weer was gaan trainen. Na de eerste training kon hij drie dagen niet lopen van de spierpijnquote:Op donderdag 24 april 2008 10:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lachen ja. Zegt ook veel over Jaap vind ik, dat je met een zesde klasse elftal meetraint, omdat je voetballen zo leuk vindt. Al zal het wel even pijn hebben gedaan om ManU later te hebben zien voetballen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar dat is natuurlijk wel erg strak als hij meespeelt. Lijkt me als tegenstander ook helemaal super om tegen Japie Stam te voetballen. Dat moet toch een droom zijn die uitkomt voor je.
quote:
Die blijft werkelijk fantastisch.quote:
Hehe, dat filmpje is en blijft top.quote:
Omdat je ogen goed zijn?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:08 schreef Houniet het volgende:
Waarom zie ik alleen berichten over spitsen?
Omdat niet alles tegelijk kan gebeuren?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:08 schreef Houniet het volgende:
Waarom zie ik alleen berichten over spitsen?
quote:Hersenbloeding treft oud-Ajacied Santos
Márcio Santos is zaterdag getroffen door een hersenbloeding, zo weet de Braziliaanse krant O Globo woensdag te melden. De oud-Ajacied is inmiddels opgenomen in een ziekenhuis in Balneário Camboriú.
De 38-jarige is volgens zijn vrouw bij bewustzijn en maakt hij het naar omstandigheden goed. Zijn evenwicht is echter wel verstoord en verder heeft de oud-verdediger moeite met praten.
Tussen 1995 en 1997 speelde de oud-international in Amsterdam voor Ajax. Een jaar voor zijn komst naar Nederland werd hij met het nationale elftal van Brazilië wereldkampioen in de Verenigde Staten.
quote:Venezolaanse spits Gustavo Páez (18) op proef bij Jong Ajax
Sinds deze week is de 18-jarige spits Gustavo Páez op proef bij Ajax, zo melden Venezolaanse media. Ajax had de jonge spits al eerder uitgenodigd, maar hij wilde zelf pas op zijn 18e voor een stage komen, nu hij ook gerechtigd is om een eventuele overstap te maken naar Europa.
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omdat niet alles tegelijk kan gebeuren?
Het duurt nog zo'n 2,5 maand voordat de voorbereiding op het nieuwe seizoen begint, tijd zat.
Ik wil goftedomme een nieuwe Johnnyquote:
1 keer.. En zonder filmpje..quote:Op donderdag 24 april 2008 11:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is erg, maar ondertussen wel 4 keer vermeld.
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:12 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Met een YouTube filmpje uiteraard.
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:31 schreef BobbyHill het volgende:
Deze is haast nog grappiger dan de Victor Sikora compilatie
There is only one Johnny Heitingaquote:Op donderdag 24 april 2008 11:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
Ik wil goftedomme een nieuwe Johnny![]()
.
Lul niet, die heb ik gisteren nog op MSN gesproken.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:37 schreef Jasza het volgende:
De geruchten gaan weer vrolijk door, Sulejmani zou rond zijn bijv
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lul niet, die heb ik gisteren nog op MSN gesproken.
Hij zei zeker dat ie wel naar Den Bosch wilde?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lul niet, die heb ik gisteren nog op MSN gesproken.
Nee, dat dat al rond was. Zag hem gisteren ook lopen bij deMcDrive in Rosmalen, hebben samen nog een McKroket (issie dol op, Mickey) gegeten.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij zei zeker dat ie wel naar Den Bosch wilde?
Ik altijd maar denken dat je met de auto door de McDrive moet..quote:Op donderdag 24 april 2008 12:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, dat dat al rond was. Zag hem gisteren ook lopen bij deMcDrive in Rosmalen, hebben samen nog een McKroket (issie dol op, Mickey) gegeten.
Inderdaad, de nieuwe coca cola commercial waarin zijn held Ruud van Nistelrooij te zien is in een FC Den Bosch tenue heeft de doorslag gegeven schijnt.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee, dat dat al rond was. Zag hem gisteren ook lopen bij deMcDrive in Rosmalen, hebben samen nog een McKroket (issie dol op, Mickey) gegeten.
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik altijd maar denken dat je met de auto door de McDrive moet..
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik altijd maar denken dat je met de auto door de McDrive moet..
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:48 schreef Breach het volgende:
[..]![]()
OT: Zou overigens wel mooi zijn als hij zou komen, maar dan mogen Bakkie Choco, Rommedahl en huiLeonardo Luque van mij wel vertrekken.
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
Ik wil goftedomme een nieuwe Johnny![]()
.
Boks ouwequote:Op donderdag 24 april 2008 13:37 schreef BonJovi het volgende:
Kennedy B kan veel hoger dan Ajax man je weet toh dat zei hij zelf BOX
Leonardo is gewoon een overgewaardeerd, bloedirritant strontjoch die zichzelf belangrijker vind dan alles en iedereen op deze wereld. Hij is zelfzuchtig en loopt continu te janken en bij het minst of geringste gaat ie liggen. Eigenlijk is het een kopie van Cristiano Ronaldo alleen die beslist wel wedstrijden met zn voetbalkwaliteiten en Leonardo niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:52 schreef devv05 het volgende:
Leonardo heb ik nog niet afgeschreven en Rommedahl vind ik niet slecht voor de breedte, je moet ook iemand op de bank houden. Maar Luque en Bakkie mogen inderdaad weg.
Wat een slechte humor heb jij.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom halen jullie niet gewoon Ronaldinho, is maar 25 miljoen.
Hoezo niet, hij heeft champions league met ajax gespeeld en dat seizoen was best goed.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat CL logo hadden ze wel weg mogen laten... Niet echt symbolisch voor zijn tijd bij Ajax.
Ajax heeft er tenminste het geld voor.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom halen jullie niet gewoon Ronaldinho, is maar 25 miljoen.
Bedoel je 02-03? Toen heeftie 0 keer meegedaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:41 schreef Wooldoor het volgende:
Hoezo niet, hij heeft champions league met ajax gespeeld en dat seizoen was best goed.
Ik kan me sowieso nog een wedstrijd herinneren waarbij hij Shevchenko helemaal in de pocket had, weet niet precies hoelang dat geleden is.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedoel je 02-03? Toen heeftie 0 keer meegedaan.
quote:'Ajax wilde Van Geel als technisch coördinator'
Ajax heeft geprobeerd Martin van Geel voor de club te behouden als 'een soort technisch coördinator'. Dat meldt Het Parool. In deze rol zou Van Geel ondersteuning moeten bieden aan de nieuwe hoofdcoach Marco van Basten. De man die sinds juli 2005 de technische baas was in De Arena, paste echter voor de functie.
Van Geel leverde dinsdag zijn contract bij Ajax in. Volgens Het Parool is de financiële afwikkeling van de zaak al afgerond. Voorzitter Uri Coronel meldt tegenover de Amsterdamse krant dat het 'heel goed zou kunnen' dat Ajax op korte termijn alsnog een technisch coördinator aantrekt om Van Basten bij de uitvoering van zijn beleid te assisteren.
Coronel heeft voor Van Basten een rol voor ogen zoals die in Engeland wordt vervuld door Arsène Wenger bij Arsenal en Sir Alex Ferguson bij Manchester United, trainers die respectievelijk sinds 1996 en 1986 bij hun club werken. In Coronels vorige ambtstermijn als bestuurslid commerciële zaken (1989-1997) bekleedde Louis van Gaal zes jaar lang ook zo'n functie.
Het vertrek van Van Geel volgde vijf dagen na de benoeming van Coronel tot voorzitter. "Ja, het gaat snel, maar ik vind dat de club is gebaat bij duidelijkheid", reageert de preses, die daarmee aangeeft dat het vertrek van de technisch directeur niet geheel vrijwillig is geweest. "Of ik met deze stap had willen wachten tot het einde van de play-offs? Dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Duidelijkheid staat voorop."
Nadat Coronel in gesprekken met Van Geel en Van Basten zijn toekomstvisie over Ajax uiteen had gezet, trok de Brabander zijn conclusies. Overigens meldt Frits Barend in dagblad De Pers dat Coronel op korte termijn nog meer ingrepen in petto heeft om Ajax te herstructureren. Bron: AOL
Groepsfase 03-04 denk ik, toen scoorde Shevchenko wel overigens.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:02 schreef Blawh het volgende:
Ik kan me sowieso nog een wedstrijd herinneren waarbij hij Shevchenko helemaal in de pocket had, weet niet precies hoelang dat geleden is.
In '03-'04 speelden we ook nog twee keer tegen Milan, uit m'n hoofd. 1-0 uit verloren en de thuiswedstrijd...ehmmm...kut, daar was ik bij. Weet het niet meer.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso nog een wedstrijd herinneren waarbij hij Shevchenko helemaal in de pocket had, weet niet precies hoelang dat geleden is.
Tjah, tegenstanders van Nesta, Stam, etc. scoorden ook wel een keer.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Groepsfase 03-04 denk ik, toen scoorde Shevchenko wel overigens.
Zag het ook, ja. Wel verdomde handig, zo'n Ajax-kalender op het toiletquote:Op donderdag 24 april 2008 15:11 schreef Ordinair het volgende:
Verthongen is jarig trouwens.21 jaar geworden.
Dat dit jaar meer mensen zijn naam goed mogen spellen. Dat zou een mooi cadeau zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:11 schreef Ordinair het volgende:
Verthongen is jarig trouwens.21 jaar geworden.
Heitinga stond toen op Inzaghi, die werkelijk geen knikker raakte toen.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Urzaiz in de basisquote:Op donderdag 24 april 2008 15:16 schreef Lyzio het volgende:
Kijk Urzaiz eens zijn mad skillz showen.
Inzaghi prutst altijd, toch scoorde hij vooral in het verleden regelmatig.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heitinga stond toen op Inzaghi, die werkelijk geen knikker raakte toen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:23 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat dit jaar meer mensen zijn naam goed mogen spellen. Dat zou een mooi cadeau zijn.
Hij maakte zelf de vergelijking dat hij altijd in een Ferrari reed en ineens te hoen kreeg dat hij verder moest in een Skoda.quote:
Is dat niet al tijdje terug? Overigens wel heel fijn voor hem en zn familie dat ie weer terug isquote:
Bron: Nu Sportquote:‘35 miljoen voor Huntelaar’
AMSTERDAM - Real Madrid is naarstig op zoek naar een nieuwe aanvalsleider. Naast de voormalige Ajax-spits Zlatan Ibrahimovic zijn de Madrilenen ook geïnteresseerd in de huidige topscorer van Ajax: Klaas-Jan Huntelaar.
Technisch directeur Pedrag Mijatovic zou voor Huntelaar een bedrag van maar liefst 35 miljoen euro hebben gereserveerd, meldt de Spaanse krant AS. Volgens coach Bernd Schuster past de topscorer van de eredivisie in het rijtje Cruijff, Van Basten en Van Nistelrooij.
Mijatovic overlegde woensdag met Carlos Bucero (hoofd scouting) en Ramon Calderon (voorzitter) over de kwaliteitsinjecties voor volgend seizoen. Hoeveel de technisch directeur uiteindelijk te besteden heeft hangt af van de mogelijke transfers van Mahamadou Diarra en Julio Baptisto.
Huntelaar zou de vijfde Nederlander in dienst van de ‘Koninklijke’ kunnen worden. Ruud van Nistelrooij, Royston Drenthe, Arjen Robben en Wesley Sneijder staan al onder contract bij Real. Johnny Heitinga, goede vriend van Huntelaar, verhuist aanstaande zomer ook naar de Spaanse hoofdstad. Hij heeft een contract getekend bij Atletico Madrid.
Rijtje Cruijff, Van Basten en Van Nistelrooij. Waar is Bergkamp?quote:
Klopt, is al weer een tijdje geleden, maar die foto staat nu op VAK410.nl omdat Rodger de jongens van 410 die bij zijn aankomst aanwezig waren wilde bedanken. Ook wilde hij natuurlijk iedereen bedanken die op 410 gegeven heeft met de collecte.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Is dat niet al tijdje terug? Overigens wel heel fijn voor hem en zn familie dat ie weer terug is
Van nistelrooij in een adem noemen met cruijff en dan wel bergkamp ea vergetenquote:
okquote:
Ajax-supporter vast in Dubaiquote:Op donderdag 24 april 2008 16:10 schreef Landgeld het volgende:
[..]
okzuid dus? omdat er 410 op het doek stond. Maargoed... wastie als militair in het buitenland?:P
Zie eerder in dit topicquote:
quote:Breekijzer Ismael Urzaiz heeft niet veel mogen laten zien in de Arena, toch zet hij in een interview met Ajax Life zijn vraagtekens bij de sfeer van het stadion. Het kritische publiek is volgens de Spanjaard niet de grootste oorzaak. ,,De supporters zitten te ver van het veld. Eigenlijk zouden ze meer tribunes moeten maken en het veld verlagen. Helaas kan dat niet door die parkeergarage. In Spanje is er ook een stadion verbouwd, waarbij het veld werd verlaagd. Dat hielp.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
35 miljoen ja?
Dom van ze..
Hadden ze beter een deal kunnen sluiten met John en Klaas voor 50
Geweldig.quote:
Dat Real Madrid 35 miljoen over had voor KJH wat ik nogal veel vindquote:
En waarom zou Real dat doen? Heitinga had sowieso een gelimiteerde transfersom van 10 miljoen in zijn contract staan. Je moet wel heel kansloos zijn, om er dan persé 15 miljoen voor te willen betalenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat Real Madrid 35 miljoen over had voor KJH wat ik nogal veel vinden dat ze dan beteer KJH en Heitinga tegelijk voor 50 miljoen konden aantrekken
Ik snap het ook niet hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En waarom zou Real dat doen? Heitinga had sowieso een gelimiteerde transfersom van 10 miljoen in zijn contract staan. Je moet wel heel kansloos zijn, om er dan persé 15 miljoen voor te willen betalen.
Been there done that. Ik stond al 2 jaar op de wachtlijst, steeds kreeg ik in juni een brief dat ik kon bellen. Nou die dag met 5 (!) man zitten bellen van sochtends 9.30h tot savonds 18h en continu was die lijn bezet. Dag erna ongeveer hetzelfde patroon. En in alle wanhoop bel je de dag daarna ook nog maar tot je het opgeeft. En uiteindelijk heb je weer niks. Gelukkig nu via via seizoenskaart kunnen regelenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:03 schreef DeVinger het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met seizoenskaarten?
Volgend jaar keer ik ff terug naar me roots samen met een rasajacied
Zijn er 20.000 wachtenden op een seizoenskaart voor me en kan ik beter naar Feyenoord gaan of?
Op de site stond dat je vanaf juni kan bellen voor het bestellen van een seizoenskaart.
KJH is die 35 miljoen dubbel en dwars waard en voor dat geld gaan wij echt geen gelijkwaardige speler kunnen halen hoor. We gaan er hoe dan ook op achteruit.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor
Maar als Ajax KJH voor 35 miljoen verkoopt. Dan kan je wel een écht heule goede speler kopen
En KJH gaat gewoon bij Heitinga in Madrid wonen
Als je er überhaupt al over nadenkt of je naar AJAX of fnoord moet gaan, blijf dan maar liever weg in Amsterdam.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:25 schreef DeVinger het volgende:
Geef liever antwoord
Ik vind 35 miljoen een nogal grote gok hoor voor KJH. En het lijkt me wat aan de hoge kant. Maar dat zei ik ook bij Sneijder en die doet het toch wel netjes daarquote:Op donderdag 24 april 2008 17:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
KJH is die 35 miljoen dubbel en dwars waard en voor dat geld gaan wij echt geen gelijkwaardige speler kunnen halen hoor. We gaan er hoe dan ook op achteruit.
Denk je dat echt?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
KJH is die 35 miljoen dubbel en dwars waard en voor dat geld gaan wij echt geen gelijkwaardige speler kunnen halen hoor. We gaan er hoe dan ook op achteruit.
Okay: Feyenoord.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:25 schreef DeVinger het volgende:
Geef liever antwoord
Probleem is dat het hele bedrag nooit wordt geinvesteerd.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
Voor 35 miljoen kun je zeker 3 echte toppers halen, als je 3 goede spelers haalt voor 35 miljoen dan ga je er in principe niet op achteruit als elftal.
Idd, aan niet spelen voor het kampioenschap is hij toch wel gewend.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:03 schreef DeVinger het volgende:
Zijn er 20.000 wachtenden op een seizoenskaart voor me en kan ik beter naar Feyenoord gaan of?
Op de site stond dat je vanaf juni kan bellen voor het bestellen van een seizoenskaart.
Grote gok?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind 35 miljoen een nogal grote gok hoor voor KJH. En het lijkt me wat aan de hoge kant. Maar dat zei ik ook bij Sneijder en die doet het toch wel netjes daar
Duuuuuuude, ben ik nou zo slim of jullie nou zo dom?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als je er überhaupt al over nadenkt of je naar AJAX of fnoord moet gaan, blijf dan maar liever weg in Amsterdam.
Az niets voor jou?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:03 schreef DeVinger het volgende:
Ja want Primera Division hebben ze even slechte verdedigers als in Nederland natuurlijk. Bij Real Madrid zal hij ook dezelfde concurrentie ondervinden voorin zoals bij Ajax enzo.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Grote gok?
Voor iemand die zoveel seizoenen achter elkaar zo productief is?.
Ben je wel helemaal lekker?.
Als je nou eens zou lezen dan had je het antwoord 15 posts geleden al geweten. Daar gaf ik het je nl.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:34 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Duuuuuuude, ben ik nou zo slim of jullie nou zo dom?![]()
Wat denk je nou![]()
Laten we het er maar op houden dat zo'n grapje niet gesnopen wordt omdat de haat te diep zit![]()
Maar nogmaals, hoe zit het met seizoenskaarten, als ik in juni bel kan ik dan gewoon 2 seizoenskaarten bestellen of is er echt een wachtrij en shit?
Ik haakte niet zozeer in op je f'noord opmerking, maar meer op het feit dat je het antwoord wel kan raden.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:35 schreef DeVinger het volgende:
Dudes, mijn pa heeft de CL finale bijgewoond en ik heb vroeger in me jeugd jaren in de Meer gezeten samen met me pa dus zeur allemaal niet zo![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:35 schreef DeVinger het volgende:
Dudes, mijn pa heeft de CL finale bijgewoond en ik heb vroeger in me jeugd jaren in de Meer gezeten samen met me pa dus zeur allemaal niet zo![]()
wtf denk je nou zelf?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:34 schreef DeVinger het volgende:
[..]
als ik in juni bel kan ik dan gewoon 2 seizoenskaarten bestellen of is er echt een wachtrij en shit?
Ja, und. Voor een club als Real is het van belang dat zelfs de bankspelers top zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja want Primera Division hebben ze even slechte verdedigers als in Nederland natuurlijk. Bij Real Madrid zal hij ook dezelfde concurrentie ondervinden voorin zoals bij Ajax enzo.
En vlak daaronder wil Real ook Ibrahimovic halen. Volgens mij wil Real iedereen, dus dit zegt helemaal niets. En ik denk niet dat Klaas zin heeft om het hele seizoen op de bank te zitten.quote:
Ok thnx, niet gezien. Bummer, dan ga ik PSV maar fixen.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je nou eens zou lezen dan had je het antwoord 15 posts geleden al geweten. Daar gaf ik het je nl.
Robinho speelt de laatste weken toch juist weer meer? En 35 mil voor een bankspeler is ook royal sadnessquote:Op donderdag 24 april 2008 17:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, und. Voor een club als Real is het van belang dat zelfs de bankspelers top zijn.
Behalve dat, er gaan genoeg geruchten dat RvN vertrekt. Robinho is ook uit de gratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |