Hij maakte zelf de vergelijking dat hij altijd in een Ferrari reed en ineens te hoen kreeg dat hij verder moest in een Skoda.quote:
Is dat niet al tijdje terug? Overigens wel heel fijn voor hem en zn familie dat ie weer terug isquote:
Bron: Nu Sportquote:‘35 miljoen voor Huntelaar’
AMSTERDAM - Real Madrid is naarstig op zoek naar een nieuwe aanvalsleider. Naast de voormalige Ajax-spits Zlatan Ibrahimovic zijn de Madrilenen ook geïnteresseerd in de huidige topscorer van Ajax: Klaas-Jan Huntelaar.
Technisch directeur Pedrag Mijatovic zou voor Huntelaar een bedrag van maar liefst 35 miljoen euro hebben gereserveerd, meldt de Spaanse krant AS. Volgens coach Bernd Schuster past de topscorer van de eredivisie in het rijtje Cruijff, Van Basten en Van Nistelrooij.
Mijatovic overlegde woensdag met Carlos Bucero (hoofd scouting) en Ramon Calderon (voorzitter) over de kwaliteitsinjecties voor volgend seizoen. Hoeveel de technisch directeur uiteindelijk te besteden heeft hangt af van de mogelijke transfers van Mahamadou Diarra en Julio Baptisto.
Huntelaar zou de vijfde Nederlander in dienst van de ‘Koninklijke’ kunnen worden. Ruud van Nistelrooij, Royston Drenthe, Arjen Robben en Wesley Sneijder staan al onder contract bij Real. Johnny Heitinga, goede vriend van Huntelaar, verhuist aanstaande zomer ook naar de Spaanse hoofdstad. Hij heeft een contract getekend bij Atletico Madrid.
Rijtje Cruijff, Van Basten en Van Nistelrooij. Waar is Bergkamp?quote:
Klopt, is al weer een tijdje geleden, maar die foto staat nu op VAK410.nl omdat Rodger de jongens van 410 die bij zijn aankomst aanwezig waren wilde bedanken. Ook wilde hij natuurlijk iedereen bedanken die op 410 gegeven heeft met de collecte.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Is dat niet al tijdje terug? Overigens wel heel fijn voor hem en zn familie dat ie weer terug is
Van nistelrooij in een adem noemen met cruijff en dan wel bergkamp ea vergetenquote:
okquote:
Ajax-supporter vast in Dubaiquote:Op donderdag 24 april 2008 16:10 schreef Landgeld het volgende:
[..]
okzuid dus? omdat er 410 op het doek stond. Maargoed... wastie als militair in het buitenland?:P
Zie eerder in dit topicquote:
quote:Breekijzer Ismael Urzaiz heeft niet veel mogen laten zien in de Arena, toch zet hij in een interview met Ajax Life zijn vraagtekens bij de sfeer van het stadion. Het kritische publiek is volgens de Spanjaard niet de grootste oorzaak. ,,De supporters zitten te ver van het veld. Eigenlijk zouden ze meer tribunes moeten maken en het veld verlagen. Helaas kan dat niet door die parkeergarage. In Spanje is er ook een stadion verbouwd, waarbij het veld werd verlaagd. Dat hielp.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
35 miljoen ja?
Dom van ze..
Hadden ze beter een deal kunnen sluiten met John en Klaas voor 50
Geweldig.quote:
Dat Real Madrid 35 miljoen over had voor KJH wat ik nogal veel vindquote:
En waarom zou Real dat doen? Heitinga had sowieso een gelimiteerde transfersom van 10 miljoen in zijn contract staan. Je moet wel heel kansloos zijn, om er dan persé 15 miljoen voor te willen betalenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat Real Madrid 35 miljoen over had voor KJH wat ik nogal veel vinden dat ze dan beteer KJH en Heitinga tegelijk voor 50 miljoen konden aantrekken
Ik snap het ook niet hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En waarom zou Real dat doen? Heitinga had sowieso een gelimiteerde transfersom van 10 miljoen in zijn contract staan. Je moet wel heel kansloos zijn, om er dan persé 15 miljoen voor te willen betalen.
Been there done that. Ik stond al 2 jaar op de wachtlijst, steeds kreeg ik in juni een brief dat ik kon bellen. Nou die dag met 5 (!) man zitten bellen van sochtends 9.30h tot savonds 18h en continu was die lijn bezet. Dag erna ongeveer hetzelfde patroon. En in alle wanhoop bel je de dag daarna ook nog maar tot je het opgeeft. En uiteindelijk heb je weer niks. Gelukkig nu via via seizoenskaart kunnen regelenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:03 schreef DeVinger het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met seizoenskaarten?
Volgend jaar keer ik ff terug naar me roots samen met een rasajacied
Zijn er 20.000 wachtenden op een seizoenskaart voor me en kan ik beter naar Feyenoord gaan of?
Op de site stond dat je vanaf juni kan bellen voor het bestellen van een seizoenskaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |