Wat een verassing, ze is al 20 minuten buiten beeld. Flens is haar allerlei mooie aanbiedingen aan het doen om haar over de streep te trekken vanavond mee te feestenquote:Op maandag 21 april 2008 20:05 schreef Kinga het volgende:
Jaap begint al met eten. Wel goed zeg, dat Amanda er niet bij mag zijn
Thnx, en thnx voor de COSquote:Op maandag 21 april 2008 19:56 schreef avonne het volgende:
[..]
ook nog 3 vriendinnen
Anouk, ? en waarschijnlijk Esther
ja............en ook nooit gewassen dat vodquote:Op maandag 21 april 2008 20:10 schreef Leandra het volgende:
Dat jurkje van Rachel... is dat niet dat nachthemd waar Amanda de eerste 3 maanden dat ze er was iedere nacht in sliep??
quote:Op maandag 21 april 2008 20:10 schreef Leandra het volgende:
Dat jurkje van Rachel... is dat niet dat nachthemd waar Amanda de eerste 3 maanden dat ze er was iedere nacht in sliep??
quote:Op maandag 21 april 2008 20:10 schreef Leandra het volgende:
Zit ik me ook al af te vragen.quote:Op maandag 21 april 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
Waarom blijft Huub erbij die hoort er niet bij dus lekker opzouten wijsneus.....intresant doen doe je maar ergens anders.
Wordt al gebeld door achter dat ie af moet haken.quote:Op maandag 21 april 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
Waarom blijft Huub erbij die hoort er niet bij dus lekker opzouten wijsneus.....intresant doen doe je maar ergens anders.
Ik denk dat ze achter mee lezen....de telefoon en de groep gaat Huub verlaten.quote:Op maandag 21 april 2008 20:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zit ik me ook al af te vragen.
Het is toch juist de bedoeling dat hij hier niet bij is?
jaa goor he?quote:Op maandag 21 april 2008 20:10 schreef Leandra het volgende:
Weddingday blues....quote:Op maandag 21 april 2008 20:18 schreef Kinga het volgende:
En hup, daar is Amanda weer.
Zo obvious waarom zij moest kotsen he...
Zo uit de toon vallen..... maar het scheelt dat Amanda er niet bij isquote:Op maandag 21 april 2008 20:22 schreef Deisyy het volgende:
Dus Amanda mag niet bij het vrijgezellenfeestje van Claire zijn, maar waarom Raggel dan wel?
Die relnicht heeft weer het hoogste woord tussen Claire en haar bezoek
huh? dus als je iemand niet mag, dan mag je ook niet vragen of die persoon ziek is???quote:Op maandag 21 april 2008 20:23 schreef coldstar het volgende:
Ik vind dat Amanda groot gelijk heeft dat ze niet bij het feest aanwezig is. Ik zou dit ook niet doen. Dat is hetzelde als met feliciteen. Als je iemand niet oprecht feliciteerd moet je het gewoon niet doen.
De moeder van Claire doet heel medelevend om te vragen of Amanda ziek is. Ze vraagt het ook nog spontaan....ach, ben je ziek.... Dan pas ben je niet helemaal eerlijk, als je net daarvoor nog laat merken dat je de persoon niet echt mag.
Del mocht er niet bij zijnquote:Op maandag 21 april 2008 20:26 schreef jacq2 het volgende:
[..]
huh? dus als je iemand niet mag, dan mag je ook niet vragen of die persoon ziek is???
de moeder van claire is gewoon beleefd en beleefde mensen zijn ook gewoon normaal tegen mensen die ze niet mogen: dat heet omgangsvormen in acht nemen,
Nou ik denk niet dat het een kwestie is dat Amanda niet bij het feest wil zijn... maar volgens mij mag ze niet aanwezig zijn, want volgens mij waren zij en Tiffany zich net aan het omkleden.quote:Op maandag 21 april 2008 20:23 schreef coldstar het volgende:
Ik vind dat Amanda groot gelijk heeft dat ze niet bij het feest aanwezig is. Ik zou dit ook niet doen. Dat is hetzelde als met feliciteen. Als je iemand niet oprecht feliciteerd moet je het gewoon niet doen.
De moeder van Claire doet heel medelevend om te vragen of Amanda ziek is. Ze vraagt het ook nog spontaan....ach, ben je ziek.... Dan pas ben je niet helemaal eerlijk, als je net daarvoor nog laat merken dat je de persoon niet echt mag.
Amanda mag er niet bijzijn, en het zou me niets verbazen als ze daarom ook "ziek" was, een uurtje geleden besprak ze nog met Brian dat ze goed zou opletten dat Claire geen info kreeg van de gasten.quote:Op maandag 21 april 2008 20:23 schreef coldstar het volgende:
Misschien houdt Mama-Claire ook wel van een beetje sarcasme...quote:Op maandag 21 april 2008 20:23 schreef coldstar het volgende:
Kleine correctie. Amanda is niet uitgenodigd .quote:Op maandag 21 april 2008 20:26 schreef jacq2 het volgende:
huh? dus als je iemand niet mag, dan mag je ook niet vragen of die persoon ziek is???
de moeder van claire is gewoon beleefd en beleefde mensen zijn ook gewoon normaal tegen mensen die ze niet mogen: dat heet omgangsvormen in acht nemen,
Charmingquote:Op maandag 21 april 2008 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Liefde is...... de etensresten bij elkaar tussen de tanden vandaan halen.
moet je kijken hoe het varken vreet wat een walgelijk pig geef het een trog op de grond, tja netty had het te druk met joonge knullie's te versieren , ouwe tang.quote:Op maandag 21 april 2008 20:09 schreef mazaru het volgende:
Wat heeft zeug Netty haar varkensjong toch een goede opvoeding gegeven
[ afbeelding ]
Daar wordt vast niet meer op gereageerdquote:Op maandag 21 april 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kleine correctie. Amanda is niet uitgenodigd voor het vrijgezellenfeestje van Claire.
Ik vind mama Claire qua uitstraling best wel veel overeenkomsten hebben met mama Nettyquote:Op maandag 21 april 2008 20:29 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Misschien houdt Mama-Claire ook wel van een beetje sarcasme...
Daar komt nog wel een Brianiaans gedicht van:quote:Op maandag 21 april 2008 20:27 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub naar achter en Breien kijkt weer vreemd uit zn ogen
Geen klok, geen cp's etc. etc.quote:Op maandag 21 april 2008 20:31 schreef Anke78 het volgende:
Hoeft er geen klok????
Kan mij het schelen, I'm as cold as ice.quote:
het sekreet is altijd ziek whahahaha ...........hoor die snol weer de boel verdraaien over Huub, dat Huub netty had bedreigdquote:Op maandag 21 april 2008 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda mag er niet bijzijn, en het zou me niets verbazen als ze daarom ook "ziek" was, een uurtje geleden besprak ze nog met Brian dat ze goed zou opletten dat Claire geen info kreeg van de gasten.
Het zou me dus niets verbazen als Amanda haar "ziek zijn" heeft voorgewend om achter over te halen haar er toch bij te laten zijn... maar dat werkte deze keer niet![]()
Overigens terecht dat Amanda er niet bij mag zijn, iemand waar je een schurfthekel aan hebt heeft niets te zoeken op jouw vrijgezellenfeestje. En dus heeft Amanda niets te zoeken bij Claire en haar vriendinnen.
Afgezien van het feit dat ze daar toch al niet bij zou passen, en het dus alleen maar zou verpesten.
Nou, dan wordt het de hoogste tijd dat Sylvia ook even belt, als dat toch gratis en voor niks mag.quote:Op maandag 21 april 2008 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen klok, geen cp's etc. etc.
Flens in de bocht want delletje is zoooooooooooooo ziek
amanda draait er altijd weer haar eigen waarheidspuntje aan, en als ze het nog een paar keer zegt, dan is het gewoon waarheid geworden,quote:Op maandag 21 april 2008 20:33 schreef ericahysterica het volgende:
amanda tegen nadia: ik heb mijn zus niet laten komen omdat huub de moeder van brian bedreigde enzo
Nee, dat is net even anders. Daar is dan een unanieme stemming voor nodigquote:Op maandag 21 april 2008 20:34 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Nou, dan wordt het de hoogste tijd dat Sylvia ook even belt, als dat toch gratis en voor niks mag.
Nadia speelt het wel leuk...quote:Op maandag 21 april 2008 20:36 schreef Kinga het volgende:
Nadia: Als brian wint, win jij ook een beetje he?
BAAAAAAH
He ja!quote:Op maandag 21 april 2008 20:34 schreef Ziet het volgende:
jaap komt er gewoon bij,
mag dat?
hij gaat samen strippen zegt ie
Mijn idee..quote:Op maandag 21 april 2008 20:28 schreef avonne het volgende:
nou, ik haak af. Ik had het nog wel leuk gevonden als Amanda er bij had moeten zitten.
Maar helaas. Het wordt "gewoon" gezellig in kantoor.
En Jaap op oorlogspad (met zijn allen tegen Huub, neem ik aan) heb ik momenteel ook niet zo'n zin in
Ow ships ja... helemaal vergeten... Sylvia zou dan voor Huub bellen, dus daar komt meer bij kijken uiteraard, voordat Huub het telefoontje aan zou kunnen nemen.quote:Op maandag 21 april 2008 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat is net even anders. Daar is dan een unanieme stemming voor nodig
quote:
syllie..... och jaquote:Op maandag 21 april 2008 20:34 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Nou, dan wordt het de hoogste tijd dat Sylvia ook even belt, als dat toch gratis en voor niks mag.
Dat ging ze ook, daarna werd duidelijk dat ze er niet bij mocht zijn en vervolgens werd ze "spontaan" ziekquote:Op maandag 21 april 2008 20:41 schreef rooie3 het volgende:
Waarom mag Amanda er niet bij zijn,ik dacht dat ze zich straks ging omkleden voor het feest.
Snap er niks meer van en nu mag ze nog gratis bellen ook.
Ik vond het een liefdevol gesprek tussen twee echte vriendinnen. Heel fijn voor Amanda dat Flens haar dit extraatje gunt nu ze zo aan de zijlijn staat.quote:Op maandag 21 april 2008 20:41 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ] Graf-takke-tering-tyfus-trol-met-drie-navels belt met Amanda..................
http://www.evilshare.com/b6450492-6122-102b-a14f-000b6aa2a5f8
(gesprek werd afgekapt door achter)
Hoe weet je dan dat ze er niet bij mocht zijn.Heb effe wat gemist denk ik.quote:Op maandag 21 april 2008 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ging ze ook, daarna werd duidelijk dat ze er niet bij mocht zijn en vervolgens werd ze "spontaan" ziek
Amanda lag in bed en Tiffany schoof buiten aan bij het eten.quote:Op maandag 21 april 2008 20:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ze er niet bij mocht zijn.Heb effe wat gemist denk ik.
Je praat raar !!!!quote:Op maandag 21 april 2008 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het een liefdevol gesprek tussen twee echte vriendinnen. Heel fijn voor Amanda dat Flens haar dit extraatje gunt nu ze zo aan de zijlijn staat.
Dat interesseert hem ook échtquote:Op maandag 21 april 2008 20:47 schreef Disana het volgende:
Brian is ook weer in beeld. Hij is blij dat het goed gaat met Nadia.
Als Brian en Amanda straks gaan trouwen, mag Nadia misschien wel bruidsmeisje zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 20:47 schreef Disana het volgende:
Brian is ook weer in beeld. Hij is blij dat het goed gaat met Nadia.
Ik vond dat het tijd werd dat ik voor mijn echte mening uitkom. Niet meer meewaaien met de rest...quote:
Ik vind dit niet beleefd maar huichelachtig. Als ik iemand echt niet mag, krijgt hij/zij van mij misschien wel een hand, maar ik ga niet zo overdreven vragen hoe het er mee is.quote:Op maandag 21 april 2008 20:26 schreef jacq2 het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn. Jammer dat wij het niet zullen meemaken, het wordt vast heel gezellig met de hele familie- en vriendenkring van Brian erbijquote:Op maandag 21 april 2008 20:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Brian en Amanda straks gaan trouwen, mag Nadia misschien wel bruidsmeisje zijn.
Met zo'n mening heb je recht op een ban ! Net zoals Danny !quote:Op maandag 21 april 2008 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond dat het tijd werd dat ik voor mijn echte mening uitkom.
Ook mensen die Brian en Amanda leuk vinden mogen hier posten. Huub fansquote:Op maandag 21 april 2008 20:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Met zo'n mening heb je recht op een ban ! Net zoals Danny !
Waarom nu pas Liekequote:Op maandag 21 april 2008 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond dat het tijd werd dat ik voor mijn echte mening uitkom. Niet meer meewaaien met de rest...
dat is volgens mij haar eigen haar. Dat doet ze in een staartje of knotje voordat ze de matten erin doet.quote:Op maandag 21 april 2008 20:51 schreef Ziet het volgende:
er zit me toch een knoop in amanda;s haar
(heeft ze nou nog nieuwe matten gekregen of niet?)
Groot gelijk,je lijkt anders wel een kuddedier en anders word de cos zo eenzijdig.Ik ga denk maar voor Amanda worden,want wil niet meegaan met de meerderheid.Dat ik Amanda heel niet mag,ach dat maakt niet uit,alles beter dan eerlijk posten wat ik denkquote:Op maandag 21 april 2008 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond dat het tijd werd dat ik voor mijn echte mening uitkom. Niet meer meewaaien met de rest...
Eerder vandaag kreeg ze 1 nieuwe mat, die heeft Mandy erin gezet. Zoals je kunt zien, is Mandy niet erg vakkundig bezig geweest. Heel jammer.quote:Op maandag 21 april 2008 20:51 schreef Ziet het volgende:
er zit me toch een knoop in amanda;s haar
(heeft ze nou nog nieuwe matten gekregen of niet?)
Wees eerlijk, je durfde er gewoon nooit voor uit te komenquote:Op maandag 21 april 2008 20:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Groot gelijk,je lijkt anders wel een kuddedier en anders word de cos zo eenzijdig.Ik ga denk maar voor Amanda worden,want wil niet meegaan met de meerderheid.Dat ik Amanda heel niet mag,ach dat maakt niet uit,alles beter dan eerlijk posten wat ik denk
quote:Op maandag 21 april 2008 20:52 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is volgens mij haar eigen haar. Dat doet ze in een staartje of knotje voordat ze de matten erin doet.
Volgens mij vroeg ze "ben je ziek?" Daar is weinig huichelachtigs aan... "Hoe gaat het met je?" is pas ongeïnteresseerd en huichelachtig als je duidelijk ziet dat iemand, die je niet mag, ziek lijkt te zijn/doen.quote:Op maandag 21 april 2008 20:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vind dit niet beleefd maar huichelachtig. Als ik iemand echt niet mag, krijgt hij/zij van mij misschien wel een hand, maar ik ga niet zo overdreven vragen hoe het er mee is.
Het moet daar altijd sex-gerelateerd zijn in die kooi, een gewoon diner is natuurlijk ook niet iets voor échte miljonairs, nee zelfs het eten moet geil zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
In neem aan dat het eten staat voor een penis.
Wat ontzettend origineel en grappig.
Bull fucking shit, er wordt hier niets anders gedaan dan bij voortduring Brian en Amanda demoniseren (ik vind dat persoonlijk om te kotsen). Die knul kan heel goed voor een klas met kids staan en zijn verhaal vertellen. Juist hij kan dat omdat hij donders goed weet waar zijn probleem ligt.quote:Op maandag 21 april 2008 20:51 schreef Verida het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, Brian fan of Huub fan. Ik denk dat als ik een kind op die school zou hebben gehad, dat ik ook eventjes contact opgenomen zou hebben, niet als fan, maar als bezorgde ouder. Je wilt toch niet zo'n randdebiel met jou kinderen laten praten over zelfbeheersing.
quote:Op maandag 21 april 2008 20:56 schreef rooie3 het volgende:
Gelukkig voor Amanda hoeft ze niet bij dat saaie feest te zijn.Piemel happen is niet echt Amanda haar ding.Groot gelijk dat ze liever domino wil spelen.
Nou, dan kom ik ook maar uit de kast.quote:Op maandag 21 april 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees eerlijk, je durfde er gewoon nooit voor uit te komen
Ik ga me leven beteren,ben benieuwd hoe lang ik het volhoud om tegenstrijdig te posten.Dat jasje staat Amanda mooi.quote:Op maandag 21 april 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees eerlijk, je durfde er gewoon nooit voor uit te komen
Ik heb dit hier nooit durven zeggen, maar volgens mij is het gewoon onmacht en niks geen agressie. Amanda is een jong kind en er valt nog veel aan te schaven, dat is geen eenvoudige taak voor een gevoelsmens als Brian.quote:Op maandag 21 april 2008 20:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, dan kom ik ook maar uit de kast.
Ik hou van Brian![]()
Mannen die af en toe een flinke beuk verkopen die winden me zoooooo op![]()
Dan moet je wel mijn hele quote meenemen. Ik zou als ouder niet gediend zijn van Brian als zogenaamde ervaringsdeskundige voor de klas. Als ik kinderen op die school zou hebben zou ik ook contact opgenomen hebben met de rector om te vragen of hij op de hoogte was van de filmpjes die op youtube staan.quote:Op maandag 21 april 2008 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bull fucking shit, er wordt hier niets anders gedaan dan bij voortduring Brian en Amanda demoniseren (ik vind dat persoonlijk om te kotsen). Die knul kan heel goed voor een klas met kids staan en zijn verhaal vertellen. Juist hij kan dat omdat hij donders goed weet waar zijn probleem ligt.
En voor de duidelijkheid, ik ben geen Brian fan maar men gaat hier en op andere fora veel en veel te ver met de commentaren en kritieken op Brian alswel Amanda
quote:Op maandag 21 april 2008 20:59 schreef PeterNB het volgende:
Ik vind het TOP dat Amanda zich niet met zulk laag-niveau-gepeupel inlaat !!!
Hèhè. Lucht dat op of niet?quote:Op maandag 21 april 2008 20:58 schreef PeterNB het volgende:
Nou..............eigenlijk he.................ben ik ook Amanda fan !!
Da's idd zo. Dat is toch wat moordenaars doen: kleine kinderen bewust maken. En Psychisch patienten: uit ervaring voor de klas praten.... Ik vind het wel geen goed idee..quote:Op maandag 21 april 2008 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist hij kan dat omdat hij donders goed weet waar zijn probleem ligt.
Vind ik ook hoor.Zijn ze nou helemaal gek geworden al die meelopers .Ik word het echt zat dat Amanda steeds de pineut hier is.Gelukkig weet Amanda niet dat er zo naar over haar word geschreven.quote:Op maandag 21 april 2008 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bull fucking shit, er wordt hier niets anders gedaan dan bij voortduring Brian en Amanda demoniseren (ik vind dat persoonlijk om te kotsen). Die knul kan heel goed voor een klas met kids staan en zijn verhaal vertellen. Juist hij kan dat omdat hij donders goed weet waar zijn probleem ligt.
En voor de duidelijkheid, ik ben geen Brian fan maar men gaat hier en op andere fora veel en veel te ver met de commentaren en kritieken op Brian alswel Amanda
Weet iemand waar ik Brian kan boeken voor een seminar van een uurtje ofzo over zelfbeheersing? Lijkt me leuk voor de vereniging van huisvrouwen uit de Betuwe waar ik bij aangesloten benquote:Op maandag 21 april 2008 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die kleine kutkabouter is zeker weer achter,dan mag hij natuurlijk weer meekijken.quote:Op maandag 21 april 2008 21:01 schreef akveor het volgende:
Als Jaap erbij is .... waarom is de rest daar dan niet?
En ik vind Jaap nog steeds niet grappig wanneer hij zo gemaakt doet.
Beter nog!!quote:Op maandag 21 april 2008 21:01 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Da's idd zo. Dat is toch wat moordenaars doen: kleine kinderen bewust maken. En Psychisch patienten: uit ervaring voor de klas praten.... Ik vind het wel geen goed idee..
ook?quote:Op maandag 21 april 2008 20:58 schreef PeterNB het volgende:
Nou..............eigenlijk he.................ben ik ook Amanda fan !!
Toen ze nog in Teasers werkte vond ik het niet erg dat ze me een pilsje brachtquote:Op maandag 21 april 2008 21:02 schreef PeterNB het volgende:
Laten we er nou allemaal maar gewoon eerlijk voor uitkomen: Amanda is
gewoon een meid waar we ALLEMAAL op jaloers zijn !
waarom werd het afgekaptquote:Op maandag 21 april 2008 20:41 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ] Graf-takke-tering-tyfus-trol-met-drie-navels belt met Amanda..................
http://www.evilshare.com/b6450492-6122-102b-a14f-000b6aa2a5f8
(gesprek werd afgekapt door achter)
Mag ik ook komen die dag?quote:Op maandag 21 april 2008 21:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Weet iemand waar ik Brian kan boeken voor een seminar van een uurtje ofzo over zelfbeheersing? Lijkt me leuk voor de vereniging van huisvrouwen uit de Betuwe waar ik bij aangesloten ben
Ik vind het wel terecht dat Brian en Amanda gecompenseerd worden nu Claire en Huub het zo leuk krijgen. Eerlijk is eerlijk, want bij gevoelsmensen komt zo'n huwelijk best wel hard aan.quote:Op maandag 21 april 2008 21:05 schreef Kinga het volgende:
Mike belt voor Brian.... zeker ook onbeperkt?
Brian had vanmorgen al moeten bellen... om Mikey weer uit de shit te halen. Die is z'n baan kwijt.quote:Op maandag 21 april 2008 21:05 schreef Kinga het volgende:
Mike belt voor Brian.... zeker ook onbeperkt?
Iemand die bewust is van zijn probleem, en dat is Brian wel degelijk, die kan een best goed verhaal vertellen. Zo zou Huub perfect een verhaal kunnen afsteken over zijn alcohol probleem voor diezelfde klas. Helemaal niks mis mee, integendeel!quote:Op maandag 21 april 2008 21:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan moet je wel mijn hele quote meenemen. Ik zou als ouder niet gediend zijn van Brian als zogenaamde ervaringsdeskundige voor de klas. Als ik kinderen op die school zou hebben zou ik ook contact opgenomen hebben met de rector om te vragen of hij op de hoogte was van de filmpjes die op youtube staan.
Niet om Sandy zijn baan te laten verliezen, maar om de school op de hoogte te brengen van Brian en zijn "zelfbeheersing".
ja en dan met echte filmpjes om het effect te optimaliseren; dat zal ze leren!quote:Op maandag 21 april 2008 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beter nog!!
We moeten zorgen dat er excursies komen naar de Van Mesdagkliniek!
Heel goed voor de kindertjes om het verhaal van TBS patienten te horen. Die weten tenminste waar ze het over hebben
quote:Op maandag 21 april 2008 21:05 schreef akveor het volgende:
[..]
ook?
Nou dat heeft zo z'n voordelen... je kan bij al haar paaldans optredens mooi vooraan zitten.... have fun ...
Disana, die posts trek ik niet hoorquote:Op maandag 21 april 2008 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht dat Brian en Amanda gecompenseerd worden nu Claire en Huub het zo leuk krijgen. Eerlijk is eerlijk, want bij gevoelsmensen komt zo'n huwelijk best wel hard aan.
Fijn dat Brian omkijkt naar Mikey.
Ik heb begrepen dat die na het melken alleen maar breien en links en rechts wat steekjes laten vallenquote:Op maandag 21 april 2008 21:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Weet iemand waar ik Brian kan boeken voor een seminar van een uurtje ofzo over zelfbeheersing? Lijkt me leuk voor de vereniging van huisvrouwen uit de Betuwe waar ik bij aangesloten ben
Owww is ze nog steeds aan het bellen?quote:
Mee eens.quote:Op maandag 21 april 2008 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iemand die bewust is van zijn probleem, en dat is Brian wel degelijk, die kan een best goed verhaal vertellen. Zo zou Huub perfect een verhaal kunnen afsteken over zijn alcohol probleem voor diezelfde klas. Helemaal niks mis mee, integendeel!
Hier verschillen wij dan van mening......quote:Op maandag 21 april 2008 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ze "ben je ziek?" Daar is weinig huichelachtigs aan... "Hoe gaat het met je?" is pas ongeïnteresseerd en huichelachtig als je duidelijk ziet dat iemand, die je niet mag, ziek lijkt te zijn/doen.
vreemd dat ze daarvoor nooit over nadia praat behalve dennis belachelijk te maken.quote:Op maandag 21 april 2008 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het een liefdevol gesprek tussen twee echte vriendinnen. Heel fijn voor Amanda dat Flens haar dit extraatje gunt nu ze zo aan de zijlijn staat.
ik probeer mijn leven te beteren
Niet alleen hierinquote:Op maandag 21 april 2008 21:10 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hier verschillen wij dan van mening......
Hij zegt precies de goede dingen op de juiste momenten. Mikey dwaalt daardoor totaal niet af naar feestjes of dat ie Lieke heeft gezien.quote:Op maandag 21 april 2008 21:09 schreef rooie3 het volgende:
Brian geeft goede adviesen aan Mike.Mike kan trots zijn op zo,n vriend als Brian.
Stond het niet op de plasma??quote:Op maandag 21 april 2008 21:10 schreef Kaat38 het volgende:
Doodeng! Brain zei iets zinnigs tegen Mike!
zoek hulp bij bijvoorbeeld maatschappelijk werk.
Vind ik gemeen van jouw.Brian doet echt zijn best hoor en dan zeg jij dat het alleen voor tv isquote:Op maandag 21 april 2008 21:09 schreef Kinga het volgende:
Gadver, dit is voor de tv uitzending natuurlijk weer. Om Brian als God neer te zetten ofcourse.
Amanda uit zich misschien niet zo goed als wij, maar dat wil niet zeggen dat ze geen gevoelens voor mensen kan hebben. Ik geloof er wel in, die vriendschap.quote:Op maandag 21 april 2008 21:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
vreemd dat ze daarvoor nooit over nadia praat behalve dennis belachelijk te maken.
Ik ben de aanstichter, verwijs hem maar naar mij. Aan de andere kant, het was nu of nooit. Ik heb me lang genoeg aangepast aan deze eenzijdige pro Huub sfeer.quote:Op maandag 21 april 2008 21:12 schreef akveor het volgende:
Geweldig... je weet bijna zeker dat Brain deze COS strakkies te lezen krijgt.... Fok omdoorgeslagen ter faveure van hem. Eindelijk. Brian heerser over de fora....
ik weet niet hoeveel jij op hebtquote:Op maandag 21 april 2008 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht dat Brian en Amanda gecompenseerd worden nu Claire en Huub het zo leuk krijgen. Eerlijk is eerlijk, want bij gevoelsmensen komt zo'n huwelijk best wel hard aan.
Fijn dat Brian omkijkt naar Mikey.
Jij wil hier toch niet de indruk wekken dat Brian, the Mater, the Coach Mikey's probleem niet kan oplossen?quote:Op maandag 21 april 2008 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
Heb de indruk dat Brian niet ECHT tot Mickey doordringt.
Als jij tot een minderheid wilt behoren, prima. Maar dan moet je wel weten dat iedereen zich eindelijk eerlijk uitspreekt dus dat je met oprechte gevoelens van doen hebt die je maar beter kunt respecteren (verkapt dreigement, kickboksen kan ik ook).quote:Op maandag 21 april 2008 21:14 schreef Kinga het volgende:
LMAO. Wtf is hier loos
Vinden jullie het goed als ik niet mee doe? Dan hou ik toch de balans een beetje
Zijn betrokkenheid komt op mij wel oprecht over, maar iemand met Mikey`s verleden heeft veel meer begeleiding nodig.quote:Op maandag 21 april 2008 21:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Jij wil hier toch niet de indruk wekken dat Brian, the Mater, the Coach Mikey's probleem niet kan oplossen?
Gelukkig maar, de posten zijn hier in mijn ogen soms toch al zo eentonig. Dus blijf ik er maar tegenin gaan.....quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben de aanstichter, verwijs hem maar naar mij. Aan de andere kant, het was nu of nooit. Ik heb me lang genoeg aangepast aan deze eenzijdige pro Huub sfeer.
Volgens mij heeft Brian 3 dagen op deze act geoefend!quote:
Waarom die kutkabouter en bolle krijgen altijd alles.Mogen Brian en amanda ook eens wat extra krijgen.quote:Op maandag 21 april 2008 21:16 schreef Anke78 het volgende:
Zo... en nu ook nog een belletje voor Huub en Jaap???
Dat is nou net het verschil... jij gaat er tegenin om het er tegenin gaan....quote:Op maandag 21 april 2008 21:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gelukkig maar, de posten zijn hier in mijn ogen soms toch al zo eentonig. Dus blijf ik er maar tegenin gaan.....
quote:Op maandag 21 april 2008 21:14 schreef Kinga het volgende:
LMAO. Wtf is hier loos
Vinden jullie het goed als ik niet mee doe? Dan hou ik toch de balans een beetje
Huub is gewoon een opgewonden pestventje dat wel voor zichzelf kan zorgen. Ik zie niet in waarom ze hem wel hadden moeten voortrekken en Brian niet. Brian is veel gevoeliger. Huub heeft sowieso een groot bord voor zijn kop en een ego van hier tot Tokio.quote:Op maandag 21 april 2008 21:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel jij op hebtmaar ik denk dat die rattenplaag meer leuke dingen heeft gehad als Huub en claire bij elkaar .
kom op amanda denkt maar aan 1 iemand en das alleen dr zelf.quote:Op maandag 21 april 2008 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda uit zich misschien niet zo goed als wij, maar dat wil niet zeggen dat ze geen gevoelens voor mensen kan hebben. Ik geloof er wel in, die vriendschap.
Zal ik doen... en wees niet bevreesd... Brian is altijd erg innemend, heeft voor iedereen een luisterend oor en is altijd erg begripvol. Hij zal je ongetwijfeld deze misstap vergeven.quote:Op maandag 21 april 2008 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben de aanstichter, verwijs hem maar naar mij. Aan de andere kant, het was nu of nooit. Ik heb me lang genoeg aangepast aan deze eenzijdige pro Huub sfeer.
Oh geweldigquote:Op maandag 21 april 2008 21:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom die kutkabouter en bolle krijgen altijd alles.Mogen Brian en amanda ook eens wat extra krijgen.
Inderdaad ! En zeker met Mannie aan zijn zijde gaat hij Dat Miljoen binnenslepenquote:
Ik zit me al maanden suf te pennen aan fanmail die zogenaamd van verschillende fans (omaatjes, kinderen, dronken en alleenstaande moeders) komt, dus leg mij eens uit waarom ik dat niet zou doen. Of heb je soms ook kritiek op LekkerSimpel die zich toch ook maar mooi opoffert.quote:Op maandag 21 april 2008 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik vermoed dat je strax een belletje van Brian gaat krijgen of je z'n site wilt gaan beheren... en uiteraard het voorzitterschap van de officiële Brianfanclub op je wilt nemen
De vraag is: neem je zijn CC aan of weiger je... al dan niet ivm een CP-tekort
Dat lijkt alleen maar zo. Ze is heel onzeker maar heeft een hart van goud.quote:Op maandag 21 april 2008 21:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
kom op amanda denkt maar aan 1 iemand en das alleen dr zelf.
Is toch ook geen gezicht die kutkabouter is wel een meter kleiner.Zou het een paar centimeter schelen dan zou ik zeggen een kniesoor die daar op let.quote:Op maandag 21 april 2008 21:20 schreef coldstar het volgende:
Ik heb toch het idee dat de vriendinnen van Claire er niet zo heel erg mee eens zijn. Ik heb het idee dat ze zich niet helemaal durven uitspreken. Ze blijven hem wel erg klein vinden.
De moeder van Huub vind de lengte van Huub niet zo belangrijk.......
Ja vind ik ook. Ik stel een weekje Witte Bergen voor. En dit maal zonder stemming. Die dikke en die dunne doen toch alles om het te verpestenquote:Op maandag 21 april 2008 21:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom die kutkabouter en bolle krijgen altijd alles.Mogen Brian en amanda ook eens wat extra krijgen.
Je houdt me voor het lapje. Je hebt jezelf lang genoeg laten kennen: je vindt hem agressief!quote:Op maandag 21 april 2008 21:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Zal ik doen... en wees niet bevreesd... Brian is altijd erg innemend, heeft voor iedereen een luisterend oor en is altijd erg begripvol. Hij zal je ongetwijfeld deze misstap vergeven.
Dat Bwian zei: "laat me trots op je zijn" als een echte vader.quote:Op maandag 21 april 2008 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
Heb de indruk dat Brian niet ECHT tot Mickey doordringt.
Maar is het wel jouw mening, of doe je het alleen om een tegengeluid te laten horen? Wil het oprecht weten.quote:Op maandag 21 april 2008 21:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gelukkig maar, de posten zijn hier in mijn ogen soms toch al zo eentonig. Dus blijf ik er maar tegenin gaan.....
quote:Op maandag 21 april 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit me al maanden suf te pennen aan fanmail die zogenaamd van verschillende fans (omaatjes, kinderen, dronken en alleenstaande moeders) komt, dus leg mij eens uit waarom ik dat niet zou doen. Of heb je soms ook kritiek op LekkerSimpel die zich toch ook maar mooi opoffert.
Kritiek? Ik zou niet durven... ik probeer slechts op een redelijk verholen manier te achterhalen hoeveel CP's je hebt... valt me tegen dat je dat er niet uithaaldequote:Op maandag 21 april 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit me al maanden suf te pennen aan fanmail die zogenaamd van verschillende fans (omaatjes, kinderen, dronken en alleenstaande moeders) komt, dus leg mij eens uit waarom ik dat niet zou doen. Of heb je soms ook kritiek op LekkerSimpel die zich toch ook maar mooi opoffert.
Hoe Ron zich bemoeit met het spel vind ik echt te ver gaan. Niet dat die ketting daar een voorbeeld van is, maar toch...quote:Op maandag 21 april 2008 21:26 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Die Ron houdt wel graag zn vrouwen aan de ketting zeg , kijk dat nou ..
Kijk, precies, zo heb ik me dus meer dan een jaar gevoeld hier. En over cp's laat ik me echt niet uit, ga er maar vanuit dat dat allemaal prima voor me wordt geregeld achter.quote:Op maandag 21 april 2008 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kritiek? Ik zou niet durven... ik probeer slechts op een redelijk verholen manier te achterhalen hoeveel CP's je hebt... valt me tegen dat je dat er niet uithaalde
quote:Op maandag 21 april 2008 21:26 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Die Ron houdt wel graag zn vrouwen aan de ketting zeg , kijk dat nou ..
Bedanktquote:Op maandag 21 april 2008 21:28 schreef PeterNB het volgende:
Ik ga denk ik maar eens een kaartje sturen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij doet het gewoon heel subtiel, dat is een groot verschil met Jaap. Zo'n ding met die broodjes smeren bijvoorbeeld, het is gewoon knap hoe razend hij Huub daarmee weet te krijgen.quote:Op maandag 21 april 2008 21:29 schreef ericahysterica het volgende:
eerlijk gezegd vind ik die terror van Brian geniaal
Och, arme... ik zeg al niets meerquote:Op maandag 21 april 2008 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, precies, zo heb ik me dus meer dan een jaar gevoeld hier. En over cp's laat ik me echt niet uit, ga er maar vanuit dat dat allemaal prima voor me wordt geregeld achter.
Ik ben blij dat Amanda zich niet ziek meer voelt. Ze zit gezellig aan tafel. En leuk dat Jaap dat vrijgezellenfeestje een beetje verstoort met zijn aanwezigheid. Die trouwerij is sowieso hartstikke nep.
Zelfs de tv kijkers worden Jaap zat.De nepheid straalt er van af en dat wil wat zeggen als je dat al ziet als je alleen tv kijkt en de streams niet volgt.quote:Op maandag 21 april 2008 21:31 schreef ericahysterica het volgende:
jaap vindt zichzelf heel erg leuk en wij ook he?![]()
Die weet dat allang, ik sta op een zwarte lijst omdat ik geen Huub fan ben en hier toch post.quote:Op maandag 21 april 2008 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Och, arme... ik zeg al niets meer
We PM'en wel ff over die CP's, dat Danny dan weet hoeveel je hebt is niet erg toch?
Ah je komt net binnen ?quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 21:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Onze enig echte Breien, een winnaar, die hier natuurlijk vals speelt , maar dat is voor het spel![]()
![]()
Ja dat zie je goed. Hij wil niet te mooi afsteken bij zo'n plebejertje als Huubje.quote:Op maandag 21 april 2008 21:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Onze enig echte Breien, een winnaar, die hier natuurlijk vals speelt , maar dat is voor het spel
quote:Op maandag 21 april 2008 21:34 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Wanneer zet claire's moeder haar helm nou is af. Er is toch beloofd dat Japio niks doet.
oo dus jij bent oma tonyquote:Op maandag 21 april 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp.quote:Op maandag 21 april 2008 21:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ah je komt net binnen ?
Nou dat gespuis uit Tilburg kwam dus voor die luchtbel haar vrijgezellenfeestje.
Gelukkig had Amanda het slimme plan om zich ziek te houden dus die is nu gewoon
met Brian (de ENIGE echte miljonair!) WEL een gezellig avondje aan het houden..........
Het gespuis eet van deegpiemels enzo....
Het heeft lang geduurd, maar je gaat steeds beter postenquote:Op maandag 21 april 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zie je goed. Hij wil niet te mooi afsteken bij zo'n plebejertje als Huubje.
Oke, ik zal jou eens een oprecht antwoord geven. Nee, ik doe dit niet om alleen tegengeluid te geven. Het is wel degelijk mijn eigen mening.....alhoewel ik wel moet toegeven dat ik soms er wel eens moedwillig tegen in ga.quote:Op maandag 21 april 2008 21:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar is het wel jouw mening, of doe je het alleen om een tegengeluid te laten horen? Wil het oprecht weten.
quote:Op maandag 21 april 2008 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Die weet dat allang, ik sta op een zwarte lijst omdat ik geen Huub fan ben en hier toch post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |